Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miksi putoaisi? Erikoiskortit eivät kerrytä kokoelmia ja tuota normi Datsia ei yhtään sen enempää markkinoille ole näkyny. Kun pöly on laskeutunut ja joululahjaksi änärin saaneet aloittavat myös farmaamisen niin Datsyuik on taas takaisin hinnoissaan ja hyvässä (pahassa) tapauksessa vielä kalliimpi.
Känkkäränkkä joulu jollain, rähinää viinaa, huonot pakat ja huono kestävyys tappiolle tuota teettää :D

Tottahan tuo on, mutta kun Merkkipaalun ja winter classicin hinta putoaa niin kuka maksaisi -1 tai -2:sta enempää/samaa summaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tottahan tuo on, mutta kun Merkkipaalun ja winter classicin hinta putoaa niin kuka maksaisi -1 tai -2:sta enempää/samaa summaa.
Nimenomaan, kyllä minäkin näkisin (ja toivon) sen niin että hinnat tulevat putoamaan. Harvemmin tuota 1,5M Datsunia nyt sen kokoelman (45k?) takia ostetaan, kyllä se ihan sen takia ostetaan että se on niin pirun hyvä pelimies. :)

Ja tosiaan, kyllä noita aikalailla tuntuu putkahtelevan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun pöly on laskeutunut ja joululahjaksi änärin saaneet aloittavat myös farmaamisen niin Datsyuik on taas takaisin hinnoissaan ja hyvässä (pahassa) tapauksessa vielä kalliimpi.

Ne jotka saivat änärin vasta joululahjaksi eivät tiedä farmaamisesta tuon taivaallista, ja jos tietävätkin niin joutuvat jonkun aikaa suhteita hiomaan että saavat pohjakassan kuntoon edes muutamaan tiimiin.

En tiedä harrastatko itse kyseistä touhua mutta se ei ole ihan niin nopeaa kuin mitä ihmiset luulee. Toki jos elämän sisältö koostuu NHL14 pelistä niin sittenhän se on eriasia, mutta itsellä on jo kova homma löytää aikaa pyöräyttää oma kokoelma NHL tiimejä kerran accon läpi, puhumattakaan että vetäisi kaikki tiimit mitä löytyy. Ja tähän tarvitaan kaveri, muuten se on niin puuduttavaa ja aikaa vievää että mielisairaaksi tulee jos alkaa yksin pakertamaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nimenomaan, kyllä minäkin näkisin (ja toivon) sen niin että hinnat tulevat putoamaan. Harvemmin tuota 1,5M Datsunia nyt sen kokoelman (45k?) takia ostetaan, kyllä se ihan sen takia ostetaan että se on niin pirun hyvä pelimies. :)

Ja tosiaan, kyllä noita aikalailla tuntuu putkahtelevan.

Jeps, viimeinen myynti Datsyukissa onkin 1,298mil eli romahti se ainakin nyt sen 500k siitä hinnasta mitä pari viikkoa sitten siitä maksoin. 52k tuosta kokoelmasta saa eli on se aika hyvä tuohon maanviljely leikkiin, mutta itse en kyllä sitä pahemmin ole jakelemassa ja yksin viljely on hidasta, joten miksen treidaisi tätä pucksien kera merkkipaaluun taikka talviklassikkoon. MP Zetterinkin hinta tais pudota, 900k asti biddailin tänään ja ajattelin et kait tässä nää kaks jantteria biddaa tän milliin asti niin sitten voisi alkaa itsekin biddailemaan. Noh kävikin niin että se myi 900,050:lla, ei harmita kyllä sieltä joku sen laittaa vielä 800k osta heti. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli ostettua tuommoinen legenda teemu selänne ku sen hinta romahti niin en voi kyllä kehua sitä omasta mielestäni ei ole mitään eroa normi korttiin
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jeps, viimeinen myynti Datsyukissa onkin 1,298mil eli romahti se ainakin nyt sen 500k siitä hinnasta mitä pari viikkoa sitten siitä maksoin. 52k tuosta kokoelmasta saa eli on se aika hyvä tuohon maanviljely leikkiin, mutta itse en kyllä sitä pahemmin ole jakelemassa ja yksin viljely on hidasta, joten miksen treidaisi tätä pucksien kera merkkipaaluun taikka talviklassikkoon. MP Zetterinkin hinta tais pudota, 900k asti biddailin tänään ja ajattelin et kait tässä nää kaks jantteria biddaa tän milliin asti niin sitten voisi alkaa itsekin biddailemaan. Noh kävikin niin että se myi 900,050:lla, ei harmita kyllä sieltä joku sen laittaa vielä 800k osta heti. :D
Jeesbox. Mitähän normi Ovie mahtaa mennä tällä hetkellä? Kukaan seuraillu?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jeps, viimeinen myynti Datsyukissa onkin 1,298mil eli romahti se ainakin nyt sen 500k siitä hinnasta mitä pari viikkoa sitten siitä maksoin.

Parempi jos hinnat putoaisivat ja pysyvästi, pääsisi ehkä itsekin kiinni johonkin näistä superpelaajista. Sellainen fiilis on, että parin viikon päästä ollaan viimeistään takaisin siellä minimissään 1,4xxx miljoonassa (halvin mitä itse nähnyt menneen kaupaksi) ja jossain 1,8 miljoonan välissä. MS Selänne söi oman kassani lähelle nollia, sain alle 300k kiekolla koskemattoman. En tiedä olisiko mennyt vielä alemmas, mutta olen tyytyväinen hankintaani.
Time will tell :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Parempi jos hinnat putoaisivat ja pysyvästi, pääsisi ehkä itsekin kiinni johonkin näistä superpelaajista. Sellainen fiilis on, että parin viikon päästä ollaan viimeistään takaisin siellä minimissään 1,4xxx miljoonassa (halvin mitä itse nähnyt menneen kaupaksi) ja jossain 1,8 miljoonan välissä. MS Selänne söi oman kassani lähelle nollia, sain alle 300k kiekolla koskemattoman. En tiedä olisiko mennyt vielä alemmas, mutta olen tyytyväinen hankintaani.
Time will tell :)

Kyllähän nuo pompahtaa takaisin kun pakat katoaa ja farmaus jatkuu. Ehkä ei niin korkeelle kun ne oli, mutta kuitenkin. Spesiaali korttien arvo romahti kyllä mukavasti, niitä harmittaa paljon ketkä hommas kovalla rahalla kaikki haamu (= 3h:n ajan olleet mp kortit) MP Datsyukit & Spezzat.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

WC Datsyuk myynnissä rahalla, sampopankki itse en hyödy tuosta kun muut pelaajat ei samaa tasoa,kortti ei liiku


ennen rahaa tarjota saa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MS Jagria ei ole näkynyt yhtään, unohtikohan EA laittaa sen mukaan tähän "joulutarjoukseensa".
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutama tuollainen megapakka tuli hommattua. Parhaat nostot HUTL Ryan,HUTL Dubinsky ja normi Parise. Eipä yllättäny, Milestoneista Cullen, WC-korteista niitä paskempia Dupuis yms.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitihän se itekki yks tollanen 750k avata.HUTL Ryan, Perron, Stamkos ja normi Rask. Sitte pari wc korttii jotka jo olikin. Ihan mukava pakka oli :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lemiux on itsessään jo +600k arvoinen, aika hyvinhän tuo meni jos 2-3 avasit. Ite en saanut kahdesta yhtikäs mitään, 2x TOTW Markovia ja Jonesia, kismittää kun näkee jokatoisella jonkun hullun MP kortin pompahtaessa.

Voisi alkaa metsästämään MP Datsyukkia. Hossa, Toews ja Kane lähti myyntiin, nyt on se milli puckseja taas, nyt vaan muutama hyvä muikea ryöstö niin johan alkaa lyyti kirjoittaa. Eniten tässä ärsyttää se että normi Datsin hinta tais pudota sillä 600-800k:lla. :D

nojoo :D illalla pitää varmaa viel yks avata :D laitan tänne ilmoituksia jos napsuu joku hyvä kortti :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Avasin yhden ainokaisen aikaisemmin päivällä, saaliina MP Gretzky(jos niitä muita edes on) HL Dubinsky, HL Markov ja HL Landeskog. Ihan hyvä jopa, sanoisin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii ja jos luet vielä lisää nii oon myös samonu et perun nuo puheet

Laitetaan nyt vielä vähän muuta niin ei mene taas täysin aiheen vierestä. Itse en viitsinyt noita 750K packeja avata kun kaivoin itselle sellasen 55 750K-megapackin syvysen joulumontun pokerissa niin pitää edes jollain rankaista itteensä tyhmyydestä. Sen sijaan laitoin kaikki pucksit (n.350K) mitä löyty noihin vähän spesiaalimpiin erikoiskortteihin mitkä nyt on todella halpoja. Muutaman noista mainitakseni niin pari HUTL Pominvilleä tarttu n.37K hintaan ja kolme WC Mike Greeniä 11-14K hintaan. Nyt seuraavat pari viikkoa näyttää onko noista tuomaan profittia vai tappoiko toi pakka lopullisesti marketin hinnat :cool:

Muuten peace out ja uuden vuoden ododusta kaikille!! Tuokoon uusi vuosi vähemmän perseilyä änäriin ja rehtejä pelejä!! (turha toivo :D)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli vain tänään 25k puckseja,. Aamull a ostin ms cullenin ku sai 9k osta heti. En tykännyt yhtään ja myin 13k. Sitten ostin hl dubinsky ja voin sanoa että jätkä ei lähe 1. Ketjusta! Aivan uskomaton, voittaa tasasesti alotuksia (85) ja 6 peliin tehnyt 8+6! Ainiin, ostin hänet 17.6k.
Huomenna ostan 50e pleikkakortin ja 2 special pakkaa!!

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa oleen pelaajat aika halpoja kun potg perron irtos n. 15k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjens taas HUTtilaiset ja myöhäsiä jouluja täältäkin suunnalta!

Myönnettäköön, että tuli ensimmäistä kertaa laitettua oikeaa rahaa tähän pelisarjaan, pelin ostamista jos nyt ei lasketa mukaan. Availin kolme noita megapackejä joulun kunniaksi ja muutamia mielenkiintosia ukkoja tuli. Ajattelinkin kysästä parista pelaajasta kokemuksia/mielipiteitä.

Ekasta pakasta tuli HL Dubisky ja sen laitoinkin heti 3. ketjuun normaaliversion tilalle, sen verran hyvää oon täältä kaverista lukenu :) MS Neilin stasit oli myös sen verran vakuuttavat, että pääsi 4. ketjun laidalle rymistelemään.

MS Roenick ja MS Phillips nous tokasta pakasta ja ajattelin, että noi ukot vois olla ihan käyttökelposia omaankin rosteriin. Roenickin statseja kun katto niin ei vaan kauheesti toi 79 Faceoffs innosta. Ajattelinkin siis miestä enemmän 4. ketjun vasempaan laitaan Gaustadin ja MS Neilin viereen. Onko kukaan koittanut kyseistä herraa, saako tolla varrella miestä lentämään seinälle? :) Muuta paikkaa en miehelle oikein keksi, eikä myymisestäkään kovin paljoa taida saada. Normi Phillipsiä taas joskus oon vs. peleissä koittanut, mutta tuntunut aina hieman kankeelta. MS Phillips kuitenkin näyttää ihan suht ketterältä ja muutenkin vakuuttavalta, mahtaakohan tolla kaverilla pysyä hyökkääjien perässä?

Vikasta pakasta sitten tuli paras omanosto ikinä: MS Zetterberg. Itse en kauheesti noista ruottalaispelaajista kuitenkaan välitä, niin lähtee myyntiin. Osaatteko sanoa mikä MS Zetan arvo mahtaa suunnilleen olla? Milli vaiko enemmänkin? Myyntipuckseilla pitää sitten hankkia oma suosikkipelaaja, eli Selänne ja tietenkin tuo MS versio! :)

Kiitokset jo etukäteen avusta! :) Muutenkin saa ehdotella/huudella omia suosikkeja, jotka on toiminut teillä. Mielellään kattoo siitä vähän alustavasti, jos omaakin kokoonpanoa pitkästä aikaa päivittäisi enemmänkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vikasta pakasta sitten tuli paras omanosto ikinä: MS Zetterberg. Itse en kauheesti noista ruottalaispelaajista kuitenkaan välitä, niin lähtee myyntiin. Osaatteko sanoa mikä MS Zetan arvo mahtaa suunnilleen olla? Milli vaiko enemmänkin? Myyntipuckseilla pitää sitten hankkia oma suosikkipelaaja, eli Selänne ja tietenkin tuo MS versio! :)

Tuossa meni aamupäivällä yksi 900k:lla ja vähän aikaan sitten ei saanut edes 950k biddiä. Ite oon vähän kiinnostunut, mutta taas toisaalta en jaksa enää pelailla tätä peliä, joten suurin osa omaisuudesta lähtee myyntiin.
 
Ylös Bottom