Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hehhehee.. voitin äske jengin jonka huonoin pelaaja oli 89 ovrl Kane joten empä usko että kovin huono oon ja ainii 20 pelin voittoputki kohta

:D Sä se vaan jaksat jauhaa, kato inboxi ja sano kuinka vanha sä oikee oot!!

Ja se nyt ei oo mikää saavutus jos sä voitat jonkun joukkueen jonka huonoin pelaaja on 89.. :D Se että jollain henkilöllä on yber tiimi ni se ei tee vielä siitä hyvää pelaajaa.. Sit ku alat voittaa noita top 20 kavereita ni voit sanoa että et oo kovin huono :) Mut onneks olkoo 20 ottelun voittoputkesta mut jos kerta sulla on tommonen menossa ni miks auot täällä pari tuntii sit päätä että 86 ovr filppula jengillä ei sais pelata verkko-otteluja ja pilata muiden pelejä.. :D Ja et kyllä oo tota sun 20 otteluu voittanu tässä parin tunnin sisällä, sun kirjotukset on hiukan ristiriitaisia.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hehhehee.. voitin äske jengin jonka huonoin pelaaja oli 89 ovrl Kane joten empä usko että kovin huono oon ja ainii 20 pelin voittoputki kohta

Haluatko keksin?

Se, ketä vastustaja luisteluttaa kentälle ei kerro mitään sen pelaajan taidoista. Monta kertaa pelannut kaveria vastaan, jonka jengin arvo on +10 miljoonaa ja kaveri ei osaa edes paitsiosääntöä.

Jotain tietysti kertoo sekin että kehuskelee foorumilla voitoistaan. Ei siitä sitten sen enempää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yleensäkkin nää jotka survoo OVR parhaita joukkueen täyteen ei tiedä mitää roolituksesta jne. Miksihän suomi on pärjänny olympialaisissa vaikka ei oo superstaroja, no hei varmaan TASOTUKSET.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huoh... olen voittamassa ottelun 4-0... sitten kaverin 76ovrl äijä tekee syötön maaliani kohti ja se menee maaliin. Onko nyt selvä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huoh... olen voittamassa ottelun 4-0... sitten kaverin 76ovrl äijä tekee syötön maaliani kohti ja se menee maaliin. Onko nyt selvä

Eiköhän tuo ole jo ymmärretty. Se ei kyllä mennyt ihan perille asti, että mitenkä tuon maalintekijän overall vaikuttaa noissa syöttömaaleissa? Vaikka siellä olisi joukkue täynnä pelkkiä tähtipelaajia, noita paskamaaleja tulee joskus. Ja niistä on ihan turha syyttää pelaajaa.

Oliko nyt vielä jotain?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mike smith teki oman maalin viemällä kiekon sisään housuissaan, kai seki oli tasotus kun Buffalo on niin paska?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitenköhän npita pucksei kantsii hankkii iha vaa pelaamalla vai myymällä pelaaji?
Mul on niiden kaa vaikeuksii aina? Silti 1divaris muttta ei tahdo pärjätä tällä joukkueella pitäis hankkii pelaajii mut ei oo rahaa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko joku ostanut 750K maksavan pakkauksen? Ja mitäs sieltä on tullut?

Joo alotin HUTin toisella acolla uudelleen, Milestone Alfredsson(joka lähti just myyntiin 113.950), WC Gardner ja loput
quick sell pelaajia. Mut tolla ainakin sai jengin täyteen pelaajia. Eli 114k+7k+35k=156k eli suunnilleen yhtä surkea pakka
kun normaalit. Jengi saanu noista jopa 5 WC/TOTW/Milestone pelaajaa eli kai noissakin voi omilleen päästä kuten moni
teki kun availi noista Datsyukkeja ja Crosbyja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari kolme sivua kelasin taaksepäin ja kaiken sen kuravellin seasta poimin oliko neljä viestiä koskien sitä, mikä tällä hetkellä pitäisi olla tapetilla eniten:

Eli tuo 750k promopakka.

Onko ketään aukonu? Napsunu? Ja ennenkaikkea, onko kukaan nostanu pakasta WC Adamsia?!?!!?

Itse tässä kieriskelen tuskissani ja pohdin käynkö hakemassa laatikon bissee viikonloppua varten, vai tungenko ne kalkut tuohon promopakkaan?

What to do, what to do...?

Ainiin, sori, oon työssäkäyvä aikuinen ihan kohtuu tuloilla. Taidampa ostaa molemmat. Ja yhden punkkupullon (jaa mut onko Alkot kiinni, yhyy). Ja jos eka pakka menee reisille ni ostan toisenkin. Ihan vaan siksi, että jumaleisson onhan tuo nyt aika maaginen pakka.

Ja rehellisesti tuo on parasta mitä voi marketille tapahtua, näin omasta vinkkelistä. Itse kun en myy pelaajia, lähinnä ostan vaan ja joskus tuplakortit laitan myyntiin ja myyn ne nopeasti pois vaihtopakasta, niin on ihan parasta kun marketti on pullollaan vanhoja koskemattomia HUTL kortteja yms (mitä ei aikaisemmin ole voinut pakasta nostaa), pilkkahintaan. Jos joskus niin nyt on aika sijoittaa kiekot kortteihin, nimittäin hinnat eivät voi laskea tuosta enempää. Jos ostaa minkä tahansa parinkympin kortin, niin se on melkoisen varma profit, tai minimissään +/-0 tälleen parin viikon säteellä.

UT HUTL Lucic, here I come!

EDIT:
Onko sun tiimissäsi joku mahtava HL kortti joka on aikaisemmin julkaistu ja mistä pidät edelleen? Itellä mielessä vielä HL Ryan, ja varmaan tarvii katsoa jos löytys HL Hall todella halvalla. HL Kessel ja HL Tavares kiinnostaa myös.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aikamoinen paskamyrsky, mut jos kfin nuo pistäs penaltylle :D
Enpä ostakkaa rahal enkä puckseil kun tiedän että tulee joku 75 ovr wc kortti ja joku hiton seula jones joita on muutaman saanut jo pikämyydä..
Mutta keskityn ryöstelyyn.. Eilen ostin 5 hopeapakkaa.. Ekasta rynnäs ja rajala raret.. Tokasta joku pronssirare ja joku silver rare.. 3. Alkaa tapahtua, 15k pronssirare hänni. 4. Pinizotto 5. C.ORR!!!
KAHTELIN MARKETISTA TOTW PELAAJIA NIIN POTG PERRON OLI ALLE 20k :OO

Eilen tuli vastaan täällä kirjoitteleva guspettersson, hyvä vastus! Olin vähän altavastaaja helvetin hitaalla floridalla. Mutta nyt voitit 2-1. Joskus revanssi? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aikamoinen paskamyrsky, mut jos kfin nuo pistäs penaltylle :D
Enpä ostakkaa rahal enkä puckseil kun tiedän että tulee joku 75 ovr wc kortti ja joku hiton seula jones joita on muutaman saanut jo pikämyydä..
Mutta keskityn ryöstelyyn.. Eilen ostin 5 hopeapakkaa.. Ekasta rynnäs ja rajala raret.. Tokasta joku pronssirare ja joku silver rare.. 3. Alkaa tapahtua, 15k pronssirare hänni. 4. Pinizotto 5. C.ORR!!!
KAHTELIN MARKETISTA TOTW PELAAJIA NIIN POTG PERRON OLI ALLE 20k :OO

Eilen tuli vastaan täällä kirjoitteleva guspettersson, hyvä vastus! Olin vähän altavastaaja helvetin hitaalla floridalla. Mutta nyt voitit 2-1. Joskus revanssi? :D

Juurikin näin. Lisäksi mm. HL Dubinsky ja HL Wheeler lähtee ryöstöhinnoilla ja niissä on pelimiestä jos ei 1st/2nd line niin ainakin kolmoseen asti.

Chris Neal milestone lähtee alta parinkympin ja jos siinä ei riitä rymiselijää nelosen laidalle niin on kyllä nirson vikaa kapulan takana. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lopettakaa HUT TAI PELATKAA OFFLINE PELEJÄ JOS TEILLÄ EI OLE MUITA PELAAJIA ROSTERISSA KUIN 36-86 OVRL UKKOJA , JOTKA LUISTELEE TAKAPERIN KOVEMPAA KUIN SINUN 100K PELAAJA.

Pelimuotoa saa pelata ihan kaikki millä ***** jätkillä haluaa , MUTTA menkää pois niistä verkkokausista kehittämään joukkuetta OFFLINE PELEIHIN. NE jotka käyttävät aikaa ja ehkä rahaakin huttiin kärsivät siitä että sun ruutu-filppula-gagner pyörittää monen kymmenentuhannen ukkoja miten haluaa... hehhehhee served

ELi jos jollain ei oo aikaa iha tuhottomasti panostaa tähä pelii ni ne saa pelaa vaan offline? Huhhuh.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon aukonu muutaman 750k pakan..
paras ollu merkkipaalu lemieux :D ja muut sellasta 80-85 paskaa :)
ei oo ollu tuuria täälläpäin :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ymmärsinkö nyt oikein? Eli jos mulla on Filppula ykköskentässä ja Bishop maalissa niin se on jotenki huono juttu tai jotai. Kaikilla ei oo rahaa ku roskaa ostaa noita pakkoja

Tällaisen viestin on kaveri rustannut kuukausi sitten joten aika paljon heittelee tämän pojan mielipiteet...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon aukonu muutaman 750k pakan..
paras ollu merkkipaalu lemieux :D ja muut sellasta 80-85 paskaa :)
ei oo ollu tuuria täälläpäin :)

Lemiux on itsessään jo +600k arvoinen, aika hyvinhän tuo meni jos 2-3 avasit. Ite en saanut kahdesta yhtikäs mitään, 2x TOTW Markovia ja Jonesia, kismittää kun näkee jokatoisella jonkun hullun MP kortin pompahtaessa.

Voisi alkaa metsästämään MP Datsyukkia. Hossa, Toews ja Kane lähti myyntiin, nyt on se milli puckseja taas, nyt vaan muutama hyvä muikea ryöstö niin johan alkaa lyyti kirjoittaa. Eniten tässä ärsyttää se että normi Datsin hinta tais pudota sillä 600-800k:lla. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eniten tässä ärsyttää se että normi Datsin hinta tais pudota sillä 600-800k:lla. :D

Miksi putoaisi? Erikoiskortit eivät kerrytä kokoelmia ja tuota normi Datsia ei yhtään sen enempää markkinoille ole näkyny. Kun pöly on laskeutunut ja joululahjaksi änärin saaneet aloittavat myös farmaamisen niin Datsyuik on taas takaisin hinnoissaan ja hyvässä (pahassa) tapauksessa vielä kalliimpi.
Känkkäränkkä joulu jollain, rähinää viinaa, huonot pakat ja huono kestävyys tappiolle tuota teettää :D
 
Ylös Bottom