Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa meni aamupäivällä yksi 900k:lla ja vähän aikaan sitten ei saanut edes 950k biddiä. Ite oon vähän kiinnostunut, mutta taas toisaalta en jaksa enää pelailla tätä peliä, joten suurin osa omaisuudesta lähtee myyntiin.

Ok kiitos! Pitänee katsoa jos joku jenkki kännissä ostaa tolla 999, 950 lähdöllä pois ton mun Zetan.. Käy toki laittamassa vaihtotarjousta jos kiinnostaa :) Joukkue on Dynamo Minsk.

Mitä muuten luulette, nouseekohan hinnat vielä tästä megapack-ilotulitteesta vai pysyykö näin alhaalla?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ok kiitos! Pitänee katsoa jos joku jenkki kännissä ostaa tolla 999, 950 lähdöllä pois ton mun Zetan.. Käy toki laittamassa vaihtotarjousta jos kiinnostaa :) Joukkue on Dynamo Minsk.

Mitä muuten luulette, nouseekohan hinnat vielä tästä megapack-ilotulitteesta vai pysyykö näin alhaalla?

Kyllähän ne ajan myötä nousee, itse koitan varmaan kerätä seurantalistan täyteen Dubinskyn & Steenin tapasia TOTW kortteja, ne on pirun hyviä pelissä ja varmasti nousee hinnoissa.

En raaski yli 900k:ta maksaa, ainakaan tällä hetkellä kun se millin raja kannattaa pitää jos joku älykääpiö laittaa MP Datsyukin tai Ovechkinin 1mil osta heti. :D Eikä mulla mitään jännää ole siihen treidattavana.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo kyllähän hinnat on tässä 1.5kk hieman muuttunu kun sain suunnilleen saman jengin tehtyä 200k:lla minkä myin 750k:lla aikasemmin. Tosin sillon oli kaikki paikat swappailtu ja jengit myös mutta silti.. Senkin huomasin, että joku hassuttelija on ostanu KAIKKI change teamit ja nostanu niiden hintaa tonnilla. Hienoa toimintaa, ei tarvii niistä unelmoida kun marraskuussa saatto vielä 500-600 saada jotain Islandersseja ja nyt halvimmat 1700..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo kyllähän hinnat on tässä 1.5kk hieman muuttunu kun sain suunnilleen saman jengin tehtyä 200k:lla minkä myin 750k:lla aikasemmin. Tosin sillon oli kaikki paikat swappailtu ja jengit myös mutta silti.. Senkin huomasin, että joku hassuttelija on ostanu KAIKKI change teamit ja nostanu niiden hintaa tonnilla. Hienoa toimintaa, ei tarvii niistä unelmoida kun marraskuussa saatto vielä 500-600 saada jotain Islandersseja ja nyt halvimmat 1700..

Se on varmaan säästänyt ne edellisestä promosta, tän kun olisi osannut ennustaa niin tiimivaihdoilla olisi tehnyt miljoonia. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvin sai tänään tiimiin 1.5k floridan j.vaihtokortteja. Nyt pelannut 30 pelii täl keräämäl floridal ja pikkuhiljaa paranteluu..
Kantsisko ostaa 2 pakkaa rahalla??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannatti näköjään laittaa Chara myyntiin juuri ennen joulua kun oli myynyt 1mil! Ja Gabbykin melkein 199k...
Tosin Gaborik näyttää tällähetkellä olevan muutenkin melkein 200k mistä pirusta tuo voi johtua!
Harmi etten itse muuten kun nuo myymällä hyötynyt mitään joulunajan "hulluista päivistä" kun nyt vasta kotiin..:mad:
Markettihinnat taas pilvissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rasittavaa tää biddailu konsolilla, mutta helpompaa ettiä kortteja. Tarttu mukaan MP Marleau 380k hintaan, 500k tuosta pitäisi saada joten kelpaa. Nyt taidankin istua koko loppu illan ja yön marketissa näitä kyttäilen. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

4 pakkaa ostin ja mainitsemisen arvoisia oli MS Fleury, HL McDonagh ja HL Steen. Mihis hintaan tuo MS Fleiry meni ennen pakkoja? Päivällä ku sain ni näytti että viimeisin mmyyti 225k mutta kai siitä vähän enemmän irtoo?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka haluaisi myydä mulle 200k, maksan 20€ ja maksan toki ennen pucksien tulemista. Pankkina mieluiten OP koska en jaksa mitään odottelua. YV:ä jos on euroille tarvetta. Korjataan sen verran tuota edellistä avautumistani että en enää laita rahaa pakkoihin mutta puckseihin voin laittaa :).

Myisin jos perkule ois varaa heittää, tuo millin raja on vain perhanan paha rikkoa nyt. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kenelläkään kokemuksia mp Phillipsistä tai mp Alfiestä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ajattelin laittaa Stamkosin ykköskentän sentteriksi. Keitä suosittelisitte vasempaan ja oikeaan laitaan?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin poijjaat! Ihan mukava ryöstö :pP ny rillataan
attachment.php
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tunti. Pyöriskelin tunnin paikkeilla ja sitten rävähti :) en tiiä oliko toi joku huono vitsi tai mitä helvettiä :D kyllä siinä kaverin kans vähän jäädyttii ku 2millin kaveri osta nyt hintaan 53k.....
 
Ylös Bottom