Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tulee vuodatusta!

-miten luistelu vaikuttaa mihinkään? Nää 88-89 luisteliat ei pääse pakkeja karkuun, jotka luistelee TAKAPERIN.
-taklaukset.. Että vituttaa kun heität vihollisen jannun selälleen ja oma ukko jää vaan siinä vieressä kattomaan eikä ota kiekkoa sitte millään..
-MITEN IHMEESSÄ porukalla on 6 divarissa niin saatanan kovat jengit??? Itellä paras on landeskuukki ja sekin ilmaispakasta. Mahdoton voittaa noita joukkueita jossa löytyy kaikki kärki starat omilla puukäsillä..
-TUOMARIT. Tänään meni pudotuspelin finaalit vituilleen hienosta tuomaroinnista. MITEN voi olla sallittua työntää mokke pois maalin edestä ja vielä hyväksyä maali sen jälkeen? Siis mitä ******!! Kyllä jos ite hipasee vastustajan mokkeen se on samaten 2min..

kyllä tää hutti on vuodesta toiseen niin paskaa, nauran niille jotka vinguttaa visaa tän takia :D

-En jaksa kommentoida, jos olen kirjoittanut nimen väärin / näppäimistössä on ollut paskaa (foorumilaiset ovat varmasti saaneet selvää siitä), jos loput pelaajista (esim 2 hyvää kenttää ja kaksi chl kenttää. Siten kyllä datsyuk ja muut mainitsemasi saavat tasoitusta kun minula on "parempi" joukkue.)

Huoh...

Tuli valvottua yö, ja otettua vain pienet unet. Pelasin yöllä änäriä jenkkejä vastaan. Niillä on aivan käsittämättömät joukkueet! Tuli pelaajia vastaan mitä päivällä näkee ehkä kerran kuukaudessa. Miten *******ssa ne on saaneet koottua semmoiset joukkueet?

Hyvää viikonloppua foorumilaisille, nyt änärin pariin.


ps. en mielellään vaihda joukkueita hetki sitten rekanneille foorumilaisille, anteeksi siitä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tossa mun joukkue viikon sisään.

T.Vanek - R.Kesler - J.Voracek
D.Krejci - P.Stastny - R.Vrbata
A.Steen - D.Roy - C.Stewart
T.Fleischmann - J.Tlusty - J.Williams


K.Timonen - E.Johnson
M.Giordiano - M.Niskanen
A.Mezsaros - J.Barrie

M.Kiprusoff/Leughton

Ehdottakaa hyvä pelaaja kakkosen oikeelle laialle hintaa max 20k :D:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas jännä peli äsken. Kaverilla oli melko saman tasoinen jengi, joten odotin tiukkaa ottelua ilman tasoituksia. Eka puolikas meni sen hallinnassa, mut isken ekana Grabnerillä. Heti seuraavas vaihossa kaveri ottaa jäähyn ja hienon kuvion jälkeen ekaa peliä pelannu Michalek onnistuu maalinteossa. Hallitsen loppuerän ja tauolle numeroissa 2-0. Toisessa erässä momentum oli täysin siirtyny vastustajalle eikä mulla ollut paljoo sanottavaa siihen. Taas puolikkaan jälkeen kaveri iskee kolme maalia viiden minuutin sisällä ja erätauolla mennään lukemissa 2-3. Kolmannessa erässä ''momentum'' on taas mulla ja täysin mun hallintaa ja kaveri otti jäähyjä jäähyn perään. Eka iskin 5-3YV:llä ja heti perään Horton tekee 4-3 tilanteeksi. Jatkan pyörittämistä, mutta taas siitä tuli kauhean vaikeaa kun kaverit säntäili minne sattu eikä syötöt napsunu lapaan. Ja tietenkin vastustaja tasoitti hirveän puck-chopin jälkeen rystyllä vain 30 sekkaa ennen loppua. Jatkoaika meni taas mun hallinnassa ja paikkoja oli aivan käsittömästi. Kuitenkin seinät kolisivat ja jos eivät nii mokke otti kiinni. Rankkareille mentiin ja onnistuin kahdesti ja vastustaja ei kertaakaan.
Mut tosiaan outoa tollane yllättävä ''momentumin'' siirtyminen...jos oikeassa pelissä tekee pari maalia minuuttiin nii eikös sen pitäis antaa just lisää tunnetta ym. eikä mitää kauheeta koomailua ja säätöä. :D Onneks sentää voiton tosta nappas. Vastustaja oli kuitenkin yllättävän reilu eikä yrittäny mitää bugimaaleja koko ajan, joten kunnia hänelle. Kiva et joskus tulee tälläsiäkin vastaa. :o

Mut mun ykköskenttä on ollu huikeessa vedossa Hortonin johdolla, joka on tehny 8 pelissä 7+5 (+8). Muut Roy 6 pelissä 3+3 (+6) ja Steen 6 pelissä 2+2 (+3). Pari peliä oon pelannu kakkosella Marchand - Lecavalier - Grabner ei sen sijaan ole onnistunu oikeen missään, kavereilla pisteet näin : Marchand 6 peliä 0+3 (0+2 tossa pelissä, +2), Vinny 9 pelissä 0+2 (+1) ja Grabner tehnyt n. 6 pelissä 2+1 (oli valmiiksi pelejä päällä). Ykkösessä peli skulaa, josta oon tyytyväinen mut kakkoseltakin tarvis tehoja. Grabnerin paikalle oon katellu Moulsonia, onko kokemuksia tai jotai muita ehdotuksia siihen :rolleyes:. Tossa pelissä ekat pelit pelas kolmone : Michalek - Dubinsky - Wheeler. Michalek onnistu kerran yv:llä, mutta muut nollilla ja -1 paitti Wheeler -2 ja 2min. Oli muuten nätti ajo Wheeleriltä, kun ajaa eka moken ja sit pelaajan. Jäähyhän siitä tuli maalivahdin häirinnästä. Wheelerille kuiteki sen verra anteeks et teki kuitenki rankkareil toisen mun maaleista. :)

E: Maukas voitto äsken marketissa. Ostin Bernierin 1 800 puksilla, joten aattelin et siit tulee mun 1.veska. No oli kuitenki iha susi ja 4 peliin torjunta% 82%. Ja juuri myin sen 5k:lla. Aika hyvä hinta ihan huonosta veskasta tässä pelissä. (irl go leafs go) Ostin Brian Elliotin sen tilalle halvalla ja pelas ihan kelpo pelin vaikka päästi 4 ja t% 78,9 :D.

Ite oon käyttäny maalis niemee, aika kovin ottaa koppeja :) torjunta% tais viimeks olla ku vilkasin ni jotain 88.7%. Mun molarille hyvä prosentti ku ei noita vetoja hirveesti ikinä tuu mun molareil, jostain syystä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Suosittelen Jakub Voracekkia oikeeseen laitaan. Ihan uskomaton ! Joka peliin mulla tehny vähintää 2-3 pistettä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uskomatonta, mutta totta. EA on päivittänyt iOS appsin. Ei katoa enää alapalkki kun laittaa kohteita uudestaan myyntiin. Muita parannuksia nyt en äkkiseltään huomannut. Edelleenkin appsin mielestä melkein jokaiselta joukkueelta puuttuu kokoelmasta joku pelaaja vaikka se oikeasti kokoelmasta löytyykin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mielenkiintoinen ominaisuus. NHL käyntiin ja jos heti ottaa pelimuodoksi HUT niin jäätyy siihen ja todella usein, mutta jos katsoo tuon Be a Hero videon loppuun ja musa alkaa soimaan niin ei ole kertaakaan jäätynyt.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saako muut tuota kirjautumisbonusta? Mulla ei ainakaan pucksit lisäänny sen jälkeen, kun sen bonusjutun painaa pois?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla ois kerättynä seuraavat tiimit ja odottavat kokoelmissa:

Ässät, Pelicans, HPK, AIK, LEKSAND, LINKÖPING, Örebro, Rapperswill ja Chomutov. Jos sulta puuttuu noista tiimeistä joku ukko ni laita yv ja katsotaan saadanko kaupat aikaseks. On myös helvetin paljon muita ukkoja eri sarjoista kokoelmissa.

Tietty voin myydä myös koko tiimin kerralla jos hinnasta päästään sopuun. Enkä jaksa alkaa vaihdella mitään tiimejä keskenään, kerään mielummi ite niin ei tuu ainakaa kusetetuks :)


Edit: Niin ja ne jotka sanoo ,että peli jäätyy kun käynnistää hut niin käykääpä vaikka eashl aulassa ja sitte uudestaan hut itellä ainakin toimii ja teen tuon saman ihan varotoimenpiteenä joka kerta kun alan pelaa hut:ia :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollain on koko TPS:n jengi kasassa niin laita mulle YV:tä täällä!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tein pahuuksia, rikoin joukkueen 99 kemian (mikä tuntuu olevan vain hyvä juttu :D)

HUTL D. Alfredson tuli myös ostettua huimaan 8k pucksin hintaan.

Kaksi peliä pelannut sitten keskiviikon, jos nyt koittais selvänä vähän pelailla :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa hajota pää, kun jokaisella vastustajalla on iso jää. Yllättäen näillä sankareilla on muuten aina ne kaikista pienimmät ja nopeimmat pelaajat...Onko se voittaminen oikeasti, niin tärkeää?

BTW: Mun mokeilta ei toi uupumus lähde pois...
 
Ylös Bottom