Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oisko ehdotuksia vasempaanlaitaan pitääs olla pelinrakentaja max hinta 30k
BTW: Mun mokeilta ei toi uupumus lähde pois...
Perron (kok 84) alle 10k.
Tai ostat jonkun halvan ja semmosen jolle saa 14 harjottelukorttia.
Oisko ehdotuksia vasempaanlaitaan pitääs olla pelinrakentaja max hinta 30k
Tätä on varmaan joku ennenkin kysynyt mutta kysympä kumminkin eli mitenkä saan 99kemiat sellaseen ketjuun mikä sisältää voimahyökkääjän?
No ei sulla hyvin mene.100 k pakkoihin ja paras J.Stoll
Eilen muutaman pakan avasinVH-PR-TYÖ.
--
Pakkaonnea on ollut täälläkin kun noin 5 pakasta on tullut nämä jantterit, omat tulee ainakin takaisin:
Seabrook
Myers
J. Johnson
Mitäköhä hittoa on tapahtunu ku kaikenlainen tasotus on kadonnu mun peleistä kokonaa parina viime päivänä, vaikka vastaan on tullu selkeesti huonompia pelaajia huonommilla jengeillä. Tää loppu ku seinään siinä vaiheessa ku ostin Hortonin kolmoseen, et voisko noilla ketjujen roolituksilla olla mitää virkaa? Tällä hetkellä mennään vissiin 9 pelin voittoputkessa 1 divarissa ja pro pleijaritki oli helppoa ku heinän teko, plus se että oon taas noussu top 400 joukkoon
tällä hetkellä mennää tälläsellä rosterilla, kaikilla on tampan JV kortit:
Semin (A) - M.Koivu - Gaborik (C)
Hamhuis - Carlsson
Wheeler - HFAC Duchene (A) - Havlat
Markov - E.Johnson
Heatley - Lecavalier - Horton
Seidenberg - Tiuytin
Kulemin - Filppula - Williams
Lehtonen
Markstrom
Saa nähdä mitä käy huomenna ku meinasin hankkia Voracekin Havlatin paikalle ja tiputtaa Havlatin kolmoseen, tiiä sit uskaltaako Hortonia tiputtaa kokoonpanosta pois
Vähän tyhmä kysymys mutta mua alko vähä pelottaa noitte pelaajie hinnat ku esim. Keslerin hinta normaalisti ilman että kaupassa on erikoispakkoja on sen 35-45k ja nyt joku 21 k. Palaahan pelaajien hinnat takas normaaliksi?