Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Perron (kok 84) alle 10k.


Tai ostat jonkun halvan ja semmosen jolle saa 14 harjottelukorttia. :)

Kalliiksi käy ajanmyötä nuo harjoittelukortit. 15 ottelun sopimus n 4,5k,harvalla on aina 14 harjottelu korttia varastossa, että

vaikka saisi 50pks kappale tulee "kalliiksi" toki sillä voi saada tasotuksen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä on varmaan joku ennenkin kysynyt mutta kysympä kumminkin eli mitenkä saan 99kemiat sellaseen ketjuun mikä sisältää voimahyökkääjän?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä on varmaan joku ennenkin kysynyt mutta kysympä kumminkin eli mitenkä saan 99kemiat sellaseen ketjuun mikä sisältää voimahyökkääjän?

VH-PR-TYÖ.

--

Pakkaonnea on ollut täälläkin kun noin 5 pakasta on tullut nämä jantterit, omat tulee ainakin takaisin:

Seabrook
Myers
J. Johnson
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

onko kukaan kokeillut tuota tällä hetkellä pakkakaupassa olevaa spesiaalipakkaa joka maksaa 30k? aattelin ostaan mut haluisin kuulla mitä muut saa siitä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

VH-PR-TYÖ.

--

Pakkaonnea on ollut täälläkin kun noin 5 pakasta on tullut nämä jantterit, omat tulee ainakin takaisin:

Seabrook
Myers
J. Johnson
Eilen muutaman pakan avasin

Eka Ei mitn
Toka Ei mitn
Kolmas Malkin, HUTL Pavelski
Neljäs Kronwall

Kai noilla pari penniä voitolle jäätiin
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäköhä hittoa on tapahtunu ku kaikenlainen tasotus on kadonnu mun peleistä kokonaa parina viime päivänä, vaikka vastaan on tullu selkeesti huonompia pelaajia huonommilla jengeillä. Tää loppu ku seinään siinä vaiheessa ku ostin Hortonin kolmoseen, et voisko noilla ketjujen roolituksilla olla mitää virkaa? Tällä hetkellä mennään vissiin 9 pelin voittoputkessa 1 divarissa ja pro pleijaritki oli helppoa ku heinän teko, plus se että oon taas noussu top 400 joukkoon :)

tällä hetkellä mennää tälläsellä rosterilla, kaikilla on tampan JV kortit:

Semin (A) - M.Koivu - Gaborik (C)
Hamhuis - Carlsson

Wheeler - HFAC Duchene (A) - Havlat
Markov - E.Johnson

Heatley - Lecavalier - Horton
Seidenberg - Tiuytin

Kulemin - Filppula - Williams

Lehtonen
Markstrom

Saa nähdä mitä käy huomenna ku meinasin hankkia Voracekin Havlatin paikalle ja tiputtaa Havlatin kolmoseen, tiiä sit uskaltaako Hortonia tiputtaa kokoonpanosta pois :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä ykkös ketjussa Landeskog - Stasny - Parentau ja pojilla tuntuu homma toimivan uskomattoman hyvin! Ajattelin jos saisi halvan Voracekim tuohon parentaun paikalla vielä niin voila
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäköhä hittoa on tapahtunu ku kaikenlainen tasotus on kadonnu mun peleistä kokonaa parina viime päivänä, vaikka vastaan on tullu selkeesti huonompia pelaajia huonommilla jengeillä. Tää loppu ku seinään siinä vaiheessa ku ostin Hortonin kolmoseen, et voisko noilla ketjujen roolituksilla olla mitää virkaa? Tällä hetkellä mennään vissiin 9 pelin voittoputkessa 1 divarissa ja pro pleijaritki oli helppoa ku heinän teko, plus se että oon taas noussu top 400 joukkoon :)

tällä hetkellä mennää tälläsellä rosterilla, kaikilla on tampan JV kortit:

Semin (A) - M.Koivu - Gaborik (C)
Hamhuis - Carlsson

Wheeler - HFAC Duchene (A) - Havlat
Markov - E.Johnson

Heatley - Lecavalier - Horton
Seidenberg - Tiuytin

Kulemin - Filppula - Williams

Lehtonen
Markstrom

Saa nähdä mitä käy huomenna ku meinasin hankkia Voracekin Havlatin paikalle ja tiputtaa Havlatin kolmoseen, tiiä sit uskaltaako Hortonia tiputtaa kokoonpanosta pois :D

Mun kokemuksien perusteel, vedä tasan tolla kokoonpanolla siihen asti ku alkaa tökkii ja ala sit vaihtelee pelaajii kokoonpanos. Ite jyränny 1divaris sil taktiikal ja jossain siin top 200 ylä ja alapuolel ollaan viime aikoina heiluttu :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän tyhmä kysymys mutta mua alko vähä pelottaa noitte pelaajie hinnat ku esim. Keslerin hinta normaalisti ilman että kaupassa on erikoispakkoja on sen 35-45k ja nyt joku 21 k. Palaahan pelaajien hinnat takas normaaliksi?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän tyhmä kysymys mutta mua alko vähä pelottaa noitte pelaajie hinnat ku esim. Keslerin hinta normaalisti ilman että kaupassa on erikoispakkoja on sen 35-45k ja nyt joku 21 k. Palaahan pelaajien hinnat takas normaaliksi?

Joka "Mega" pakan jälkeen hinnat on laskeneet että seuraavaksi se on 10-15k,ja Thorttonkin pian 50k :) sit voisi harkita sitä .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt näköjään happy hour päällä, tuli äsken voitosta reilu 1700 pucksia.. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ***** tälläisiä ea:n avustamia p@skoja muka joku brook laich ja tuomo ruutu ohittaa kaikki giraadit tovereineen.
 
Ylös Bottom