Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hockey ultimate team on EA:n suurin rahastuskeino ikinä ja se vieläpä toimii :) ihmiset tosiaan tuhlaavat satoja euroja/pelaajaa kohden saadakseen pakoista pelaajia, joita voisi käyttää ilmaiseksi tavallisissa online-peleissä? xd! ja sitten kun on tuhlannut rahat siihen ja saanut joitain supertähtiä niin vastustaja, joka ei ole tuhlannut oikeaa rahaa ja jolla on huono joukkue, saakin tasoitusta pelin aikana...????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rahojen hyötykäyttöä :D sori, en halua tuomita ketään joka maksaa lisäeuroja saadakseen pakkoja, ymmärrän kyllä jos tekee sitä harrastuksena, se on ihan kiva vaan :) Mut tää viesti nyt tulee käyttäjältä joka saa helposti 24 000 EA pucksia paria ylimääräistä lisäprofiilia käyttäen tekemättä paljoa mitään :) 24 000k = 1 hour.

Hockey ultimate team on EA:n suurin rahastuskeino ikinä ja se vieläpä toimii :) ihmiset tosiaan tuhlaavat satoja euroja/pelaajaa kohden saadakseen pakoista pelaajia, joita voisi käyttää ilmaiseksi tavallisissa online-peleissä? xd! ja sitten kun on tuhlannut rahat siihen ja saanut joitain supertähtiä niin vastustaja, joka ei ole tuhlannut oikeaa rahaa ja jolla on huono joukkue, saakin tasoitusta pelin aikana...????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rahojen hyötykäyttöä :D sori, en halua tuomita ketään joka maksaa lisäeuroja saadakseen pakkoja, ymmärrän kyllä jos tekee sitä harrastuksena, se on ihan kiva vaan :) Mut tää viesti nyt tulee käyttäjältä joka saa helposti 24 000 EA pucksia paria ylimääräistä lisäprofiilia käyttäen tekemättä paljoa mitään :) 24 000k = 1 hour.

Kerro mullekki miten saat 24k tunnissa

Mut tää viesti nyt tulee käyttäjältä joka saa helposti 24 000 EA pucksia paria ylimääräistä lisäprofiilia käyttäen tekemättä paljoa mitään :) 24 000k = 1 hour.

24000k = 24 milj., mitenköhän tuokin onnistuu. :rolleyes: Pää syy rahan käyttöön on laiskuus, esim. kaikki eivät jaksa h*oraa puckseja käyttäen eri profiileja tai istumalla tuntikausia marketissa. Kyllä vain jos sinullakin olisi rahaa heittää tähän pelimuotoon niin sen tekisit, päätellen tekstiasusta en usko sinun olevan 15 vuotta vanhempi (varmaan lähemmäs 10 ikävuotta), jolloin sinulla ei välttämättä ole mitään tuloja joista pienen osan voisit sijoittaa tähän pelimuotoon. Pakkojen ostoa en pahemmin kannata, pucksien osto onkin jo sitten eri homma.

Siinä olet oikeassa että EA rahastaa tällä ja hyvin, ja vielä palkitsee niitä jotka pelaavat huonommalla joukkueella. Itsekin saisin päivässä about 200k kasaan näiden kokoelmien avulla siirtäen niitä toisella acolle, mutta arvaappa jaksanko tehdä niin?

24000k = 24 milj., mitenköhän tuokin onnistuu. :rolleyes: Pää syy rahan käyttöön on laiskuus, esim. kaikki eivät jaksa h*oraa puckseja käyttäen eri profiileja tai istumalla tuntikausia marketissa. Kyllä vain jos sinullakin olisi rahaa heittää tähän pelimuotoon niin sen tekisit, päätellen tekstiasusta en usko sinun olevan 15 vuotta vanhempi (varmaan lähemmäs 10 ikävuotta), jolloin sinulla ei välttämättä ole mitään tuloja joista pienen osan voisit sijoittaa tähän pelimuotoon. Pakkojen ostoa en pahemmin kannata, pucksien osto onkin jo sitten eri homma.

Siinä olet oikeassa että EA rahastaa tällä ja hyvin, ja vielä palkitsee niitä jotka pelaavat huonommalla joukkueella. Itsekin saisin päivässä about 200k kasaan näiden kokoelmien avulla siirtäen niitä toisella acolle, mutta arvaappa jaksanko tehdä niin?

mielestäni painotin viestissäni, että en halua loukata niitä jotka käyttää oikeaa rahaa HUTtiin. en itse koskaan käyttäisi oikeaa rahaa siihen, voisin pelata samoilla pelaajilla tavallisissa online-peleissä?? ja ei, en ole alle 15, herra nimimerkillä "Hexton13", keksin kyllä rahalleni parempaa käyttöä kuin HUT, kiitos neuvoistasi kuiteskin :) omasta mielestäni jos saa 200k 60min kohden se olis aika hyvä sijoitus. jos ei jaksa joka päivä niin vaikka sitten kerran viikossa = 800k kuussa. PS. ihmiset ei välttämättä käyttäydy netissä samalla tavalla kuin sen ulkopuolella. Eli jos uskot todella että tekstiasuni perusteella olen alle 15v, yritit esittää sen negatiivisena asiana? tai no emt miks otit asian esille. mut en kuiteskaan mitenkään halunnut loukata, jos käytät oikeasti rahaa HUTtiin, en vaan ymmärrä sitä.

mielestäni painotin viestissäni, että en halua loukata niitä jotka käyttää oikeaa rahaa HUTtiin. en itse koskaan käyttäisi oikeaa rahaa siihen, voisin pelata samoilla pelaajilla tavallisissa online-peleissä?? ja ei, en ole alle 15, herra nimimerkillä "Hexton13", keksin kyllä rahalleni parempaa käyttöä kuin HUT, kiitos neuvoistasi kuiteskin :) omasta mielestäni jos saa 200k 60min kohden se olis aika hyvä sijoitus. jos ei jaksa joka päivä niin vaikka sitten kerran viikossa = 800k kuussa. PS. ihmiset ei välttämättä käyttäydy netissä samalla tavalla kuin sen ulkopuolella. Eli jos uskot todella että tekstiasuni perusteella olen alle 15v, yritit esittää sen negatiivisena asiana? tai no emt miks otit asian esille. mut en kuiteskaan mitenkään halunnut loukata, jos käytät oikeasti rahaa HUTtiin, en vaan ymmärrä sitä.

Pointtihan oli siinä että tuotakin asiaa on turha yrittää tuoda esille, ne käyttää ketkä haluaa. Itse en ole aikaisemmin syöttänyt peliin yhtään rahaa edellisissä versioissa, mutta nyt vaan ei ole ollut kiinnostusta istua päivät pitkät ryöstöjä etsiessä tai profiileja selatessa ja kortteja plärätessä. Muutama kymppi sinne taikka tänne, kukin käyttää rahansa miten haluaa. Jos pahoitit mielesi tuosta "alle 15v" kommentista niin pahoittelen, mutta hirveää sekamelskaa se oli ja erittäin hankalaa luettavaa. 200k tunnissa ei kuullosta huonolta, mutta kun tuon kun on saanut kerättyä niin pitäisi jo uutta käyttäjää tehdä ja 20 peliä pelata, sitten taas siirtää kaikki mahollinen sinne, ei en jaksaisi tuota päivääkään.

Ei tarvitse kuitenkaan tätä enää jatkaa, tottahan tuo loppujen lopuksi on, tyhmää käyttää rahaa tähän peliin etenkin kun huonommalla joukkueella tuntuu pärjäävän paremmin. Muutenkin loppujen lopuksi harvinaisen p*ska peli mutta parempaakaan ei ole tarjolla. :o

//EDIT

Nyt iski pakasta tälläset kaverit: HFC Lundqvist, Rask & HUTL Bouwmeester!

Jes vihdoin joku 300k:n pelaaja, tätä ollaan ooteltu!

Alottelin Hutin uudestaan uudella käyttäjällä ja ajattelin et voisin päivittää joukkueen tänne! Tilastot on nyt 25-0-0 ja 7 divarissa 6 divarissa mennnään.

Totw Ryan - HFC Duchene - Totw Marleau
Kessel - Gretzky - Gaborik
Semin - Kesler - E.Staal
Granlund - M.Koivu - Filppula

Totw Byfuglien - Letang
Totw Bouwmeester - Myers
Hedman - Totw Franson

Rask

Suosittelen kaikille Totw Fransonia ja Letangia, tuntuu et kavereiden lämäreistä melkee jokanen menee sisää :) ! Muutenkin Letang on mun mielestä paljon parempi tässä pelissä ku esim nää pelaajat mitä oon ite testannu:
Karlson. Suter, Pietrangelo ja Keith.

Gretzkiä oon yrittäny vaihtaa pois joten jos sul on joku vaihtotarjous mielessä ni laita viestii täällä !

moro

mites on HUT systeemiä kokeilen nyt ekaa kertaa, kaikki menee muuten hyvin, mutta en pääse ONLINE peleihin/turnauksiin/ kausiin mukaan??

gamer profiilillani ei kuulemma ole oikeuksia?

kysymys? pitääkö olla joku FACEBOOK tili millä kirjaudutaan? vai pitääkö olla maksettuna microsoftin GOLD jäsenyys?

vai miksi en pääse online peleihin laisinkaan?:)

Vihdoinkin sain järkevän syöpäkortin ja sehän on jimmy howard . Juuri kun tarvitsin maalivahtia.

moro

mites on HUT systeemiä kokeilen nyt ekaa kertaa, kaikki menee muuten hyvin, mutta en pääse ONLINE peleihin/turnauksiin/ kausiin mukaan??

gamer profiilillani ei kuulemma ole oikeuksia?

kysymys? pitääkö olla joku FACEBOOK tili millä kirjaudutaan? vai pitääkö olla maksettuna microsoftin GOLD jäsenyys?

vai miksi en pääse online peleihin laisinkaan?:)

Jaa, sulla onkin vissiin Xbox 360? Olet väärällä puolella...

Viimeksi muokannut moderaattori:

joo on xbox, mutta ku tällä puolella ollaan PALJON aktiivisempia, ni ajattelin kysästä neuvoo.... pelihän on sama jne...

joutuuko PS koneilla maksaa jonkun kuukaisimaksun jne....?? KIITOS jos joku voisi vastata / neuvoa =)

joo on xbox, mutta ku tällä puolella ollaan PALJON aktiivisempia, ni ajattelin kysästä neuvoo.... pelihän on sama jne...

joutuuko PS koneilla maksaa jonkun kuukaisimaksun jne....?? KIITOS jos joku voisi vastata / neuvoa =)

Ei joudu makselee mittään :)

yyyvvvv :p

---------

Tänään joku jenkki (vG_Sniped) lähetti mulle tälläsen viestin : ''i can do a duplication glitch to any card in HUT if you dont believe me ill do it to a bad card first?'' eli jos joku ei ymmärrä nii kaveri väittää pystyvänsä tuplaamaan kaikki kortit HUTissa (sun pitäis lähettää sille eka) ja jos ei usko niin näyttää eka huonolla kortilla. Varmaan jonkun WHL kaverin saisit vielä takas, mutta jos Crosbyn sille lähettäisit nii hups sori unohtu mite se tehtiinkää...:D
Mut en tiiä miks just mulle lähetti tollasen viestin, koska en ikinä kyseistä tyyppiä vastaan ole pelannut. Eli miten on ees ''löytänyt'' mut. :rolleyes:

Itelle tuli kans tänää samaine viesti jo toista kertaa nhl 14 aikana, mulla se tosin tuli käyttäjältä E_KARLSSON65

Nyt kun on vähän aikaa taas tullut tahkottua tämänkin vuoden huttia, niin listaan vähäsen omia ajatuksia, mitä nyt on noussut päähän:

-Tämän vuoden versioon tullut Auction Assistant (vai mikä lie?) on ainakin omalta osaltani tappanut suurimman innostuksen koko pelimuotoon. Viime vuonna tykkäsin kikkailla marketin kanssa ja napata aina silloin tällöin halvalla myyntiin hinnalla laitettuja supertähtiä, jotka sitten otin kokoonpanooni tai myin tuotolla eteenpäin. Nyt kun tänä vuonna pelaajalle käytännössä ilmoitetaan hinta, joka on kortin "oikea" hinta, niin näitä ns. ryöstöjä tulee todella harvoin.

-EA ilmeisesti korjasi edellisessä patchissaan bugin, jossa treenatulle pelaajalle pystyi jatkamaan boostien toimintaa. Itse käytin harjoituskortteja vain yhteen pelaajaan - Barkoviin. Nyt kestokorttia on jäljellä enää 2 peliä, joten pian saan heittää hyvästit tälle tamperelaisella kiekkoveijarille, sen verran kalliiksi treenatun pelaajan ylläpitäminen tulee.

-Tasoitukset tässä pelissä on vieläkin, mutta niistä en jaksa kirjoittaa, koska ne on niin monta kertaa jo käyty läpi. Mutta jokainen joka peliä on reilusti pelannut, kyllä huomaa sen.

---

Jotta ei nyt ihan valitukses menisi, niin pistetään nyt oma rosteri. Statseja en muista, mutta joka "kaudella" on ekalla yrityksellä noustu ylempään divisioonaan. Nyt taidan olla neljännessä.

Zetterberg (A) - Barkov (88) - Voracek
Kulemin - Filppula - Voracek
Landeskog - Galchenyuk - Parenteau
DEL-jyrä - DEL-jyrä - DEL-jyrä

Hedman (C) - Myers
Orpik - Shattenkirk
Hjalmarsson - Bogosian

Rask

yyyvvvv :p

---------

Tänään joku jenkki (vG_Sniped) lähetti mulle tälläsen viestin : ''i can do a duplication glitch to any card in HUT if you dont believe me ill do it to a bad card first?'' eli jos joku ei ymmärrä nii kaveri väittää pystyvänsä tuplaamaan kaikki kortit HUTissa (sun pitäis lähettää sille eka) ja jos ei usko niin näyttää eka huonolla kortilla. Varmaan jonkun WHL kaverin saisit vielä takas, mutta jos Crosbyn sille lähettäisit nii hups sori unohtu mite se tehtiinkää...:D
Mut en tiiä miks just mulle lähetti tollasen viestin, koska en ikinä kyseistä tyyppiä vastaan ole pelannut. Eli miten on ees ''löytänyt'' mut. :rolleyes:

Mulle on tullut jo 3 kertaa tollanen viesti. Ja taitaa jopa pitää ihan paikkansa, kerran kun olin etsimässä marketissa pelaajia niin siellä oli jotain 5 kappaletta J. Van Riemsdykia myynnissä tuolta kyseiseltä vG_Sniped tyypiltä. Voihan se tiesti olla että oli ostanut/saanut ne kaikki jostain mutta vähäsen epäilen. Kerran olen kyseistä jamppaa vastaan pelannut (NHL 13) ja kaveri ei silloin osannut tehdä mitään muuta kentällä kuin kiertää maalin ympäri ja ampua samasta kohdasta laidan vierestä kiekon etukulmaan. Suutuin pikkasen siitä ja lähetin sille viestiä niin silloin se lähetti ton viestin mulle. Pitää kyllä olla aika idiootti että antaa pelaajiaan tuollaiselle.

Sentteriks Kopitar tai Couture. Itellä ainaki Rask on toiminu tosi hyvi tolppien välissä.

PatrickKane95 sanoi:
Mulle on tullut jo 3 kertaa tollanen viesti. Ja taitaa jopa pitää ihan paikkansa, kerran kun olin etsimässä marketissa pelaajia niin siellä oli jotain 5 kappaletta J. Van Riemsdykia myynnissä tuolta kyseiseltä vG_Sniped tyypiltä. Voihan se tiesti olla että oli ostanut/saanut ne kaikki jostain mutta vähäsen epäilen. Kerran olen kyseistä jamppaa vastaan pelannut (NHL 13) ja kaveri ei silloin osannut tehdä mitään muuta kentällä kuin kiertää maalin ympäri ja ampua samasta kohdasta laidan vierestä kiekon etukulmaan. Suutuin pikkasen siitä ja lähetin sille viestiä niin silloin se lähetti ton viestin mulle. Pitää kyllä olla aika idiootti että antaa pelaajiaan tuollaiselle.

Eiköhän nuo 5 JVR:ää oo just tuota kautta saatu, mulle lähetetty tuo viesti melkeen 10 kertaa. Kerran joku random jopa tuli rehellisesti kysymään,
että voisko saada puckseja. Ajattelin sillon, että miksei niin heitin sille 10 000, oli muuten melko ilosta poikaa.. ;)

Tänää alotin online-verkkokaudet ja sunnuntain aikana nousin 10 divarista 7 divariiin!
Tässä kokoonpano

T.Vanek (A) -R.Kesler (C)-J.Voracek(A)
D.Krejci-P.Stastny-M.Cammalleri
A.Steen- D.Roy - C.Stewart
A.Tongue-J.Tlusty-R.Vrbata

A.Markov-E.Johnson
K.Timonen-M.Niskanen
A.Mezaroos-J.Barrie

Kipperi/Leughton

Ehotelkaa ihmeessä mitä tosta kokoonpanosta pitäis muuttaa ja ostin muute kaks sellasta gold premium packia ja paras pelaaja B.Holtby HFC (8k)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt on nähty kauden erikoisin "maali", harmi kun en osaa/pysty tallentamaan,no vastustaja sai jäähyn ,yritin kurvata oman maalin takaa että saisin

mahdollisesti syötettyä,vastustaja lyö luistimiin mailalla jolloin kiekko kirpoaa omaan maaliin minun lavasta,ajattelin mitä väliä eihän näitä lasketa

mutta v,,,,,t.0-1 taululle vastustajalle vielä toinen jäähy huitomisesta,onko nhl tosiaan unohtanut tuon säännön ??

no tein tasoituksen ylivoimalla ja voitin lopulta 3-1 silti ihmettelin maalivahdilla näytti 0 maalia päästettyä lopputuloksessa kuitenkin se 1.

Ylös Bottom