Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois kiinnostava kuulla missä divarissa nää jäbät pelaa jotka itkee tasotusjoukkueista. Sisältääkähän se mukaan vielä ens viestiin niin katotaan.

5. Divarissa pyörin, nousu 4. on jo ovella, yks voitto kahdesta pelistä ja tadaa siel palloillaan. Olen noussut joka kaudella, paitsi 6. Divaria junnasin 2 kautta. Eli on se tasoitus kumpaan suuntaan tahansa, kyllähän se peli-ilon vie. Varsinkin jos vastassa olisi sopivan tasoinen pelaaja jonka kanssa saisi hyvän pelin, sitten momentum iskee meikälle ja kaikki menee sisään. Siinä vaiheessä säälin kaveria, kun tiedän että vain momemtumin ansiosta voitin...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi v*ttu! Olin 4-1 johossa ja kolmatta erää 50 sekunttia jälellä ja netti lähti. -_- Kyllä v*tuttaa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä oon 5 divarissa, voittanu mestaruuden jokaisessa divarissa. 4,5 tähden joukkue. Ja en oo huomannu mitään tasotushommaa yhdessäkään pelissä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En mä sitte tiedä noista "tasotuksista", huomannu kyllä että jos pelaan huonosti niin turpaanhan siinä tulee ja sitte taas jos pelaa vähänki ees järkevämmi niin kyllä ne top-10 ukotkin voi mennä kyykkyyn.

Laittakaas joskus suosiolla ne kemiat sinne 95-99 tienoille niin huomattava ero kun pelaisit jollai 80+ kemioilla, tietty jos oot kauhee tatin vatkaaja niin eipä niillä kemioilla mitään tee kun sikaranne lähtee jo tottumuksesta, ei auta itkeä niistäkään ne pitää vaan PUOLUSTAA POIS!:rolleyes:

Vinkkinä että jos mua vastaan "spämmii" pelkkää riparia jne niin voin mieki alkaa pelaan vähän vittumaisemmin ;) (Joku ilta tuli yks jannu vastaan joka lauko 45 krt maalia kohden, kaikki ripareita. Päätin että näytetääs sankarille ja 4 tai 5 maalia riitti tälle hepulle.)

Tulipas sekavaa paskaa kirjotettua tähän olotilaan nähden, jatketaan harjotuksia!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myynissä hiller 20k eli kaupan halvin, joukkueen nimi HC FINVEP
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En mä sitte tiedä noista "tasotuksista", huomannu kyllä että jos pelaan huonosti niin turpaanhan siinä tulee ja sitte taas jos pelaa vähänki ees järkevämmi niin kyllä ne top-10 ukotkin voi mennä kyykkyyn.

Laittakaas joskus suosiolla ne kemiat sinne 95-99 tienoille niin huomattava ero kun pelaisit jollai 80+ kemioilla, tietty jos oot kauhee tatin vatkaaja niin eipä niillä kemioilla mitään tee kun sikaranne lähtee jo tottumuksesta, ei auta itkeä niistäkään ne pitää vaan PUOLUSTAA POIS!:rolleyes:

Vinkkinä että jos mua vastaan "spämmii" pelkkää riparia jne niin voin mieki alkaa pelaan vähän vittumaisemmin ;) (Joku ilta tuli yks jannu vastaan joka lauko 45 krt maalia kohden, kaikki ripareita. Päätin että näytetääs sankarille ja 4 tai 5 maalia riitti tälle hepulle.)

Tulipas sekavaa paskaa kirjotettua tähän olotilaan nähden, jatketaan harjotuksia!

Respectiä tän kirjottajalle. Ei kitistä jos kaveri tekee maalin, vaan pelataan paremmin. Tasoituksista sen verran vielä että kyllähän se olemassa on, ja saa ollakin, mutta vois antaa vähän vähemmän etua sille joka sen saa. Kyllähän ne maalit saa puolustettua pois, mutta sääli se on kun joka pelin voittaa 3. erän kahdella maalilla 5min sisään pelin lopussa... :/
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MYYNNISSÄ nyt!
D.Heatley
J.Hiller
J.Franzen
M.Moulson
J.Boychuk (HUT live)
E.Karlsson
J.Toews
J.Van Riemsdyk
Löytyy Snuubz käyttäjä tunnuksella :) 1h-3h aikaa.
Saapi tarjota kiekkoja tai pelaajia. Lisätkää PNS snuubz jos kaupan teko mielessä :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniih itekki tullu aloteltua tää hutti ja parhaat jätkät on Spezza ja Semin
Mutta olin tulossa kysymään että mistä löydän Floridan pelaajalistan 2 pelaajaa puuttuu toinen on Pinizotto mutta toisesta ei ole tietoakaan.
Kivoja pelejä ollu joittenki foorumilaisten kanssa!

JA JOS JOLTAIN LÖYTYY PINIZOTTO NII YKSÄRILLÄ VIESTIÄ VAAN TÄNNE PÄIN NIIN OSTAN POIS!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nonii nyt ois Granlund myynnissä.. päivä jälellä lähtöhinta 50 ja osta nyt hinta 5k. PSN: Lightionary
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniih itekki tullu aloteltua tää hutti ja parhaat jätkät on Spezza ja Semin
Mutta olin tulossa kysymään että mistä löydän Floridan pelaajalistan 2 pelaajaa puuttuu toinen on Pinizotto mutta toisesta ei ole tietoakaan.
Kivoja pelejä ollu joittenki foorumilaisten kanssa!

JA JOS JOLTAIN LÖYTYY PINIZOTTO NII YKSÄRILLÄ VIESTIÄ VAAN TÄNNE PÄIN NIIN OSTAN POIS!

Multa saat PINNIZOTTO 50 K :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt voi hyvillä mielin päättää tämän päivän. 7 pelin voittoputki, 5.Divariin menty, jokaisesta divarista kerralla läpi ja äsken tuli kaadettua 4-2 joukkue jossa oli mm. Spezza, E.Staal, J.Staal, Duchene, Semin, Parise, Marleau, Myers ja M.Richards. Pelin jälkeen tuli viestiä että minun pitäisi tehdä lotto. Mielestäni aika turhaa alkaa valittamaan siitä että toisella pelaajalla on tuuria maalipaikoissa koska tuuria tässä pelissä tarvitsee aika paljon. Momentum- ja tasoitushommat on sitten eri asia. Ja oikeastaan yksi maaleistani meni onnenkantamoisena sisään kun kimpoili useasta pelaajasta.

Nyt on aika toimiva ykköskenttä Skinner - M.Koivu - Oshie, on tehnyt aika tuhoisaa jälkeä. Pelaajia en kyllä vähään aikaan osta, ajattelin vaihtaa kaikki nykyiset pelaajat samaan joukkueeseen niin sittenpähän näkee että onko noissa kemioissa eroja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi hitto vie... sain taas 35k kokoon ostin sitte ton spesiaali pakan noh sieltä napsahti E.Karlsson , E.Staal ja M.St louis :eek::eek::eek: yhest ainoosta pakasta :) Not bad..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi hitto vie... sain taas 35k kokoon ostin sitte ton spesiaali pakan noh sieltä napsahti E.Karlsson , E.Staal ja M.St louis :eek::eek::eek: yhest ainoosta pakasta :) Not bad..

Hyvä tuuri ! Ite ostanu 3 semmosta pakkaa noin 100 k menny ja paras Kimmo Timonen 85 overall josta saa 4 k :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo itellä ihan sama kaikki pelaajat on ollu ihan paskoja mitä pakoista tullu...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mihin aikaan on ollu spesiaali pakka myynnissä? 9 aikaan kävin online niin ei ollu sillon enää..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mihin aikaan on ollu spesiaali pakka myynnissä? 9 aikaan kävin online niin ei ollu sillon enää..

Yleisemmin ne tulee klo 18 ja siittä 24h eteenpäin Eli seuraavan päivän klo 18 lähtee pois :)
nii siis eilen tuli ja tänää lähti pois tuos kuuden jälkeen...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viittiskö joku kertoo jonkun hyvän tavan millä sais tehtyä about 5k-20k päivässä?
 
Ylös Bottom