Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisin tässä itsekin kertoa hassun jutun tuosta tasoitus/momentum höpinöistä.

Eli itse taidan olla muistaakseni 6 divarissa ja leveli tais olla noin 12. Vastaan tuli kaveri jonka level oli 1 ja hiukan huonompi joukkue. Matsi oli jotakuinkin yhteen päähän pelaamista, eikä kaverilla ollut paljon jakoa. pelin jälkeen meni varmaan pleksit vaihtoon koska olivat täynnä mustia kiekon jälkiä.

Peli eteni kolmanteen erään asti 0-0 tilanteessa kunnes sain 5/3 ylivoimalla 1-0 osuman. Heti perään vielä 5/4 ylivoimalla 2-0. Kaveri lopetti pelaamisen ja pisti viestiä et oon onnekkain kaveri maailmassa ja lähti varmaan hakemaan itseluottamusta jostain jättäen pelin päälle.

Tässä kohtaa tulee se hassu tapahtuma kun kaverin pakki saa kiekon niin koitan saada kiekon pois pokettamalla mut siis mitä v****a. Poke ei osu kiekkoon olen hiukan ihmeissäni ja vaihdan pelaajaa ja uutta yritystä. Kappas kummaa myöskään tällä pelaaja en osu kiekkoon useamman minuutin yrityksestä. en siis osunut ponella lainkaan kiekkoon Ja tämä pakki siis seisoi koko ajan paikallaan.

joku varmaan osaa selittää mistä tämä tapahtuma johtui??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Meneepä mielenkiinto jälleen kerran tähän shaibaan. Hirveällä työllä, ilman mitään aloituskiekkoja, raidaan pronssipelaajilla turpaan huomattavasti parempia tiimejä. Hillittömän kiekonkeräyksen ja pitkien voittoputkien jälkeen ostan sen 3 kentällistä kultapeelaajia, ja pyrin jatkamaan siitä mihin jäin, niin tuloksena kuusi tappiota putkeen aivan tampiojoukkueille. Pelit täysin suvereenia paskaa, jossa lähes aina sama kaava. Johto on maksimissaan sen kaksi maalia, jotka vastustaja tekee takaisin perinteisesti kolmannessa erässä. Vikassa pelissä yv:llä ja:lla kolme tolppaa, jonka jälkeen vastustaja pääsee parhaalta maalintekosektorilta, viivalta, vääntämään 12km/h rystyvippauksen, joka painuu +5 kaikki-ryyditetyn khabibulinin längestä sisään. Ohjain paskaksi seinään, ***** mä vihaan EA:ta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla ainakin tekee tota kohtuu usein. Kyllä korpee kun kolmannen erän viimehetkillä johtoasemassa lentää ulos.

Tämäpä just. 5-divarissa meinas käydä kalpaten kun hävisin pari peliä oikeasti ja KOLME kertaa tuli tappio kun katkesi yhteys EA:n servuihin (voi kilin#&&#). Äkkiä oli se tilanne että piti voittaa kaikki pelit että pysyy edes siinä divarissa (ihme ja kumma... voitin!). Noususta ei voi haaveillakaan kun taso kovenee. Mikä lie häiriöpiikki sinne suuntaan taas. Yllättäen muut pelit toimi täysillä tuonakin päivänä, ilman yhtäkään yhteyshäiriötä.

Ja sitten nousua metsästämään sormet ristissä...

Se on jännää kyllä edelleen, muuten en ole erityisesti tasoitusta huomannut, mitä nyt välillä omat pelaajat luistelee betoniporsaat jaloissa samalla kun vastustajan SM-liigajyrät (esim. finnish flash Jonne Virtanen) luistelee mun pakin N. Schlutzin ohi. Ihan alkuun tuntui että mitään tälläsiä ihme häröjä ei enää olis... Tiedä sit.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro! Oisko kellään myydä ässäpelaajia? Voin ostaa pucseilla tai vaihtaa johonkin. Vielä puuttus 4 nii ois kokoelma täys. Tasotuksesta sen verran itekki huomannut, että jos vastustajalla on huonompi joukkue nii oma moke imee paljon helpommin kaikenmaailman rystyvippejä keskialueelta jne. :) Monelle oon raivopäissään laittanu vittuiluviestiä perään ku omastamielestäni hävinny niin epäreilusti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten voi laukoa 47 kertaa tekemättä maaliakaan? Pitäsköhän sun miettiä HIUKAN tuota pelitapaas ennen kun tuut antamaan kiistatonta faktatietoa tästä maagisesta tasotuksesta.

Tiedän ainakin hyvän arvauksen mikä selittää syndroomaa. 99 boosttu veska näin videon tubessa "torjuu kaiken".
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten voi laukoa 47 kertaa tekemättä maaliakaan? Pitäsköhän sun miettiä HIUKAN tuota pelitapaas ennen kun tuut antamaan kiistatonta faktatietoa tästä maagisesta tasotuksesta.

Kyllä musiikkineuvos Iso-D puhuu tässä täyttä asiaa. Jos vajaa 50 kertaa pääsee yrittämään maalia eikä onnistu, niin silloin on se kuuluisa peiliin katsomisen paikka.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs kun keräsin nuo "punaisen" ja "sinisen" joukkueen logot ja pelipaidat mutta sain vain toisesta tuon 6000 pucksia vaikka kaikki nuo logot ja paidat löytyy molemmista. Sattunut muillekkin?

Bugi pelissä. Jos saa yhdestä kokoelmasta boonuksen niin toisesta ei saa ennenkuin käynnistää pelin uudestaan. Melko ärsyttävää kun keräilee noita kansainvälisiä joukkueita, jotka saa helposti täyteen, niin joutuu 750pucksin takia käynnistää pelin uudestaan.

Eli ei siis tarvitse mitään 24 tuntia alkaa odottelee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä näkee kavareiden hut joukkueen?

Hutin alkuvalikossa meet Tilastot->Leaderboardit-> L1 käyttäen valitset "ystävät" ja sit kaverin joukkueen kohdalla painat R2.
Mikäli kaverisi joukkue ei ole täysi, pelaajia on esim vaihtopakassa, esiin tulee teksti "joukkueen kokoonpano ei kelpaa.valitse toinen vastustaja"
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo eli tässä nyt tosiaan viikon verran pääasiassa hieronut hut-marketissa osta-myy menetelmällä, aika antaa tilanne katsaus.

17.9 ilmoitin kaverilleni saaneeni korttipakasta E.Karlssonin pakasta. samana päivänä vaihtopakkani oli tyhjä ja puckseja oli 400k.
nyt tässä viikon varrella herännyt mieleen kysymys "onko tämä tuottavaa vai kuvittelenko vain"

illalla ostin R.Nashin, myyjä pyysi siittä 250k mutta päätin koittaa kepillä jäätä ja laitoin viestiä "lähtiskö 175k" päädyimme kauppoihin hintaan 180k sillä sanoin että "ei ole enempää puckseja" vaikka olihan niitä. (toivottavasti myyjä ei ollut foorumilta :D )

noh nyt heräsin ja hehhee, Nash oli mennyt kaupaksi hintaan 275k.

Pucks tilanne on nyt siis 365k eli lähes sama kuin viikko sitten.
vaihtopakassa istuu:

B.Burns
J.Thornton
P.Marleau
N.Backstrom
A.Semin
J.Voracek
M.Green
H.Sedin
D.Sedin
J.Spezza

Eli tavallaan voisi sanoa että nuo pelaajat ovat maksaneet sen viikon aikaa ja 40k puckseja jotka puuttuvat kyseisestä 400k aloitussummasta.
Kaikkia pelaajia nyt en luetellut koska niiden arvolla ei ole merkitystä kyseisen viestin osalta.

Eli nyt ei ole kyse ryöstöjen tekemisestä, pari kertaa olen jaksanut rullata tunnin kohdalle ja heti lähtenyt röökille koska kyseinen tunnin kohdalla kyttäys on suht tylsää.
Kyse on vain siittä että ostat edulliset pelaajat, ja myyt ne kalliilla.

Hyvänä esimerkkinä on ollut Sedinin veljet, marketissa näkee lähes kokoajan about 80k hintaan Sedinin poikia, olen ostanut aina ne siihen n80k hintaan, ja myynyt 110k
Sitten kun on myynyt tuolla 110k hinnalla niin ei muutakuin uusi marketista 80k:lla ja taas myyntiin.
Voittoa siinä kertyy se about 20-25k per myynti, kylläkin kauppa ei käy kokoajan vaan saattaa mennä päivä ennenkuin joku sen ostaa, siitä syystä kannattaa olla mahdollisimman paljon eri pelaajia, arvokkaita pelaajia.

J.Thornton ja M.Hossa on ollut kanssa hyvä tulon lähde, tainnut 4-5 kumpaakin pelaajaa myydä, ostanut sen siihen about 90-105k hintaan ja myynyt sen about 140k.
ongelma Thorntonin kohdalla onkin vain se että se on suht harvinainen, välillä saattaa olla vain 1 myynnissä joten aina ei saa heti ostettua uutta takaisin kohtuu hintaan.

Siinä nyt lyhykäisyydessään tapa jolla itse puckseja koitan saada.

Sen verran pitää vielä lisätä, että tässä hommassa sitä toivoo että EA pumppais taas jotain kahden markan jättipakkaa kauppaan. se on parasta. :)
tällähetkellä marketti suht kuollut joten voisi olettaa että parinpäivän sisään nähdään taas joku "4000 pelaaajaa kaikki helvetin harvinaisia vain 50 euroa" pakkoja :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ostin mega packin 35 k ja pakasta tuli luongo ja mcdonagh kummatki meni tommosella 40 k eli 55 k voittoa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse availlut arviolta noin 12-15 tuollaista 7 raren pakkaa. Yrittänyt käydä kauppaa sillä kuonalla mitä saanut + 30k pucksin käyttäjäbonuksella. Tähän asti saanut pakoista kasan mummoja ja Pavelskin, josta sai sen 25k pucksia. Yhtään Stamkosta en ole nähnyt myynnissä kertaakaan, toki ei siihen fygyt riittäisikään eiköhän se maksa sen +450k pucksia. Täytyy vissiin alkaa tekee radikaaleja ratkaisuja että sais joskus tuon Tampan koko porukan kasaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän nyt tapahtuu? Olin menossa pelaan hutissa peliä nii peli ilmottaa mulle että mun täytyy tarkistaa mun maalivahdit. No molemmat terveitä ja molemmilla sopimusta. No sit ajattelin että joktap myyn neuvirthin pois ni teen sen samalla. Ostan bäckströmin tilalle, ja sama juttu. Eli oon myös koittanu eri varamaalivahdillakin mutta ei apua. Oon käyttäny molemmat moket vaihtopakassa ja kokoelmassa mutta ei vaikutusta. Meni ns maku kun ei pääse häviään kellekkää...:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yhtään Stamkosta en ole nähnyt myynnissä kertaakaan, toki ei siihen fygyt riittäisikään eiköhän se maksa sen +450k pucksia. Täytyy vissiin alkaa tekee radikaaleja ratkaisuja että sais joskus tuon Tampan koko porukan kasaan.

Tänään oli pari Stamkosta myynnissä, mut jengi pyytää sen "perus" 999 950 :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei oikeesti kukaa viittis auttaa mua ja myyä sen pinizoton sopu hintaan? hexton oisko sulla? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noh päätin sen verran panostaa että tuon pinizoton ostin ja koko Florida tiimi täynnä jos joku tarvii jotain floridan jantteria niin eiku vaa yksärillä viestiä! :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisiko joku auttaa aloittelijaa ?? miten saatte hyökkäyspäässä kiekottomat pelaajat parkkeerattua maalin kulmille??

entäs paineen maalille niin ettei kiekkoa meinaa saada edes sinisen yli ?

kiitoksia tiedoista.:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten nuo taktiikat pystyy määrittään? Mistä näitä voi säätää?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt jäi hutti jäädä sivummalle hetkeks prkl.... :D väärä paikka joo mut laitan silti, tietääk joku tääl jotain hyvää gm connected liigaa (lähinnä suomalaisia pelaajia) mis ois tilaa? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt jäi hutti jäädä sivummalle hetkeks prkl.... :D väärä paikka joo mut laitan silti, tietääk joku tääl jotain hyvää gm connected liigaa (lähinnä suomalaisia pelaajia) mis ois tilaa? :)

Starbat ja Murogm
 
Ylös Bottom