Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehotelkaahan joukkueita mitä kannattais käyä keräämään.
Mieluusti sellaisia, missä ei oo näitä erikois pronssikortteja, tai muutenkaa hirveen kalliita(yli 10k) pelaajia.
SM-Liigasta oon varmasti jo nämä keränny. Eli AHL, Sveitsi, Ruotsi, Saksa, Tsekki. Noista liigoista..
Sveitsistä oon keränny Bielin, ja Tsekeistä sen Chomutovin... Ja AHLstä muutaman porukan..

Ehdotuksia vaan!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällä olisi 700k pukseja myytävänä, hinta pudotettu 10€/100k et joskus pääsee eroon kun tuntuu vaan lisääntyvän tätä menoa.

Nordea pankkina mutta kuittia vastaan muutkin pankit onnistuu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehotelkaahan joukkueita mitä kannattais käyä keräämään.
Mieluusti sellaisia, missä ei oo näitä erikois pronssikortteja, tai muutenkaa hirveen kalliita(yli 10k) pelaajia.
SM-Liigasta oon varmasti jo nämä keränny. Eli AHL, Sveitsi, Ruotsi, Saksa, Tsekki. Noista liigoista..
Sveitsistä oon keränny Bielin, ja Tsekeistä sen Chomutovin... Ja AHLstä muutaman porukan..

Ehdotuksia vaan!!

Tässä mitä itse olen kerännyt


Extraliga:
Brno
Mountfield
Kladno
Litvinov
Pardubice
Plzen
Praha
Zlin

WHL:
Kootenay

Näissä osassa on myös rare-pronsseja, muttei kovin kalliita.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehotelkaahan joukkueita mitä kannattais käyä keräämään.
Mieluusti sellaisia, missä ei oo näitä erikois pronssikortteja, tai muutenkaa hirveen kalliita(yli 10k) pelaajia.
SM-Liigasta oon varmasti jo nämä keränny. Eli AHL, Sveitsi, Ruotsi, Saksa, Tsekki. Noista liigoista..
Sveitsistä oon keränny Bielin, ja Tsekeistä sen Chomutovin... Ja AHLstä muutaman porukan..

Ehdotuksia vaan!!

Sveitsin liigaa kannattaa jatkaa, ne 21k:n bonukset on mukavia! En ole varma kyllä miten kalliita ukkoja niistä löytyy, mutta moni AHL joukkue en on erittäin halpa. Kunhan vain välttelee niitä joista löytyy rare bronzeja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpi pitäs ostaa St louissin ja Voracekin keskelle Kesler vaiko Pavelski. Toki saa muitaki ehdotella jos on suunnillee samanhintasia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas. Mitähän kannattaisi tehdä, kun ostin 3,55e maksavan kultapakan, ja rahastuksen jälkeisen latauksen jälkeen ei tullut mitään. Hyppäsi vain takaisin korttipakkojen kohdalle, enkä voinut sen jälkeen ostaa enää pakkoja? Ei suostunut menemään maksukohtaan, vilahtaa vain jotain tekstiä. Rahat siis meni, mutta kortteja en saanut.

Edit: Ei jumalauta, teki saman uudestaan!! 7,10 käytännössä varastettu. ***** *****!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas. Mitähän kannattaisi tehdä, kun ostin 3,55e maksavan kultapakan, ja rahastuksen jälkeisen latauksen jälkeen ei tullut mitään. Hyppäsi vain takaisin korttipakkojen kohdalle, enkä voinut sen jälkeen ostaa enää pakkoja? Ei suostunut menemään maksukohtaan, vilahtaa vain jotain tekstiä. Rahat siis meni, mutta kortteja en saanut.

Edit: Ei jumalauta, teki saman uudestaan!! 7,10 käytännössä varastettu. ***** *****!

Kävi sama juttu NHL13, juuri myös yksi syy miksi en käytä rahaa NHL14 huttiin (kiva kerää kans jengiä kasaa vaa puckseil :D)
no otin yhteyttä, sano vaa et playstation storen vika ja sulki luurin no soitin myöhemmin uudelleen
nii joku vähän ystävällisemmin sano et he hoitaa asian ja parin tunnin päästä pakka oli ilmestyny storeen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koskaan ei oo pakasta napsunu juurikaan mitään mainittavaa, mutta nyt, NYT napsahti jotain ja Isosti premium gold pakasta! Nimittäin syöpä Giroux ja välittömästi siirto omaan kokoonpanoon. Paskon hunajaa nyt ainaki viikon ku kerranki sain pakasta jotain mainittavan arvoista, piristää muuten kummasti surkian päivän päätteeksi. Kaikenlisäksi sain taistelemalla 3.divarin mestaruuden, vaikka hankalaa ja hermoja raastavaa se olikin. Mahtaa tulla 2.divarissa kylmää kyytiä veikkaisin:rolleyes:

Pakkaonni jatkuu.. tälläkertaa samaisesta pakasta c.schneider 86 mv ja tyler myers 86.
Harmi vaan kun itse pelaaminen ei maistu enää tuolla 2.divarissa= turpaan tulee jatkuvasti, mutta välillä tulee tuuri voittojakin ettei pääse tippumaan alempaan divariin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sveitsin liigaa kannattaa jatkaa, ne 21k:n bonukset on mukavia! En ole varma kyllä miten kalliita ukkoja niistä löytyy, mutta moni AHL joukkue en on erittäin halpa. Kunhan vain välttelee niitä joista löytyy rare bronzeja.

Tiiäkkös onko olemas listaa joukkueista missä juuriki mainittaisiin nämä rare bronzetkin? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäköhän näkyis CHL valkosen pelipaidat? Ja mites ton logon erottaa toisistaa , siis chl jengien?

Anteeksi sekava kirjoitus asu:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tiiäkkös onko olemas listaa joukkueista missä juuriki mainittaisiin nämä rare bronzetkin? :)

Sellaista ei taida olla, ainakaan vielä.

Ainiin jos tyypit ei tienny niin on vireillä semmonen "HUThead" sivusto (EA foorumilla joku alko väsää), Fifapelaajille tuttu FUThead eli tavallaan netissä pyörivä database kaikista pelaajista mitä pelissä on. Ja samalla siellä pystyisi tekemään joukkueita ja vertaamaan pelaajia. Saapi nähdä tuleeko siitä yhtä hieno kuin futheadistä vai onko koko juttu floppi. :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäköhän näkyis CHL valkosen pelipaidat? Ja mites ton logon erottaa toisistaa , siis chl jengien?

Anteeksi sekava kirjoitus asu:)

Logon osalta en osaa sanoa, itsellä tuli onneksi pakasta se toinen kumpi puuttui. Paitoja voit selata normaalissa pelimuodossa eli ulos HUTista jne. Valitse sieltä NHL sijaan takanapeilla CHL ja joukkoeeksi valkoinen ja siitä sitten selaamaan. Helppoja tunnusmerkkejä ja aina pareittan koti ja vieras, joten kirjaa vaikka paperille tai wordiin mitä on ja mitä ei ole.

BTW Häppärit näytti just alkaneen. Kiekot x2.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitatko paremmaks? ostin kaks, ekan pakan arvokkain +1000 pucks ja tokast pakast arvokkain +2000pucks :D hajottaa.......... :o

No Pari 600 arvosta laitoin kokoelmaa ja yhtä kapteenikorttii lukuunottamatta meni pikamyynnillä. Vissiin 5 veskan harjotteluu ja kaikki niit rareja
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oikeesti alkaa hajota pää näihin, jotka pelaa isolla kaukalolla. Mikä aivovaurio joillakin ihmisillä on, kun pitää pelata tuollasilla jääpallokentillä?
 
Ylös Bottom