Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Kokoelmia tullu kerättyä jokunen, tällä hetkellä kokoelmissa reilu 2200 pelaajaa, reilu 300 paitaa ja reilu 110 logoa joita pikkuhiljaa kaupittelen pois, tuohon vaihtopakkaan kun ei mene ku se vaatimaton 30 ukkelia..
Mielenkiintoista.. Oli SM-Liiga, Del, Tsekki, Sveitsi ja OHL (11kokonaista, 7melkeen kokonaan 1-3 pelaajaa uupui) kasassa. NHL:stä joku 7-10 täyttä porukkaa.
SM-Liigan pelaajat meni suht helpolla. Sai ihan ok pucksit. DEL-liigan pelaajat ei menny kaupaksi edes 50-100 lähdöllä ja 150 osta heti hinnalla.. Mielummin porukka osteli kalliimpia. Kaveri kävi poimiin sitten koko del liigan kun ei menny kahden päivän yrittämisen aikana, muutamia pelaajia puuttui aina joukkueittain.
Sveitsin liigassa ei kauppa käyny paljon paremmin. Aikaa vei ennen kuin joku hoksasi tarjonnan ja poimi aina vaihtopakan tyhjäksi. Ei jaksanu värkätä ku Sveitsin liigan enää, Tsekin liigan pikamöin kokonaan. OHL:stä ois yöllä kauppa käyny vähän paremmin mutta se oli hidasta joten pikamöin nekin. Koska näissä on todella paljon perus pronssikortteja joista saa sen huikean 18-30 pucksia, niin voi helposti päätellä ettei kauheita summia kertyny

Aikaa se vei sitäkin enemmän. Kalleimmat kortit laitoin myyntiin 50/joku osta heti, kauppa käy vaihtelevasti.
Onko kaikki jo keränny kaikki kokoelmat vai eikö kukaan kerää näitä? Eikö porukka kato halvimpia osta heti hintoja ja vertaa tarjolla oleviin? Monissa korteissa kävi sillain että laitoin myyntiin 100/150, kävin katsoon mitä siellä on tarjoiltu muille niin just tunnin kohdalle myyntiin tullu 400/550 sama kortti on saanu jo tarjouksia eikä mun kortti kelpaa.. :/
NHL:stä pikamöin kaikki perus 50-750 pucksin arvoiset pelaajat. Kalliimmat kauppasin viimeisenä. Malkin jäljellä ainoana koko rosterissa, myynnissä tällä hetkellä n. 885-895k en muista tarkkaan..
Kokoelman möin pois koska tämä EA:n paska saa mun osalta toistaiseksi riittää.. Ei mitään järkeä pelata näitä EA-tasoitus pelejä jossa ei omalla tekemisellä juuri väliä.
Sitten on tämä toinen kasti, ensin on puoli peliä hyvää peliä tuloksella 1-1. Sitten pääsee tuuripompulla johtoon ja omaan päähän pyörimään ja syöttelemään pikku näppäriä ja omathan ei auta karvauksessa vaikka mitä asetuksia laittaa..
Ja kolmas kasti, kovasti kehuskellaan mm. tällä palstalla sijoituksilla mutta pelissä tarvi kuin vastustajalle 1-0 niin johan poistutaan vaikka todella hyvin aikaa päästä vielä tasoihin. Mm yhden kerran ekassa hyökkäyksessä karvasin kiekon Letangilta, syöttö maalin eteen ja suoraan onetimeristä yläpesään ja yhteys katkeaa..
mm. Nämä johti siihen ettei enää vähään aikaan tarvi pelailla, kahtoo jos joskus sitte...
Malkinin myynnistä riippuen
puckseja kaupan n.3milj-4milj. Pankki mieluiten Nordea. Tai ainakin rahat oltava tilillä ennen kuin pucksit liikkuu.
Tämän lisäksi herra on tätä NHL pelien alinta kastia joka tuijottaa uusintoja muna pystyssä loppuun asti.
Monasti vastustajalla on hirveä tarve näpyttää sitä X-nappulaa hyvinkin nopeasti kun olen tehnyt esim. ekan maalin tai minun maaleissa yleensäkkin, toki ite painan aina X-nappulaa heti. Mutta sitten omissa maaleissaan ei ole ollu sellaista tarvetta. Tämän olen tulkinnut niin että nyt se haluaakin katsoa KAIKKI uusinnat joten katsotaan sitten.. vittamaista tai ei, kyllä minulla ainakin aikaa piisaa.