Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä ihmettä Laitoin alkuillasta Buffalon, oisko ollu 2009 vuoden kotipaidan myyntii lähtöhinnalla 350. Nyt menin kattoo et onko muut kortit menny kaupaks nii joku oli ostanu ton pelipaidan 10250!!
Mut ei siinä, kelpaa mulle
Toi patflex ei oo kyllä niin hyvä mitä sijoitus näyttää, mietinki miten se on noin korkeella ku voitin kaverin 9-1.Nyt tais syy selvitä jos tekee tota synkronointivirhettä..
Minkäs takia se ei sua vastaa tee synkronointia vai etkö antanu sille kiekkoa ollenkaa ...
Onko tässä tullut jokin villitys pelleillä tuon netin kanssa?Ihmetyttää sellainen,että melko usein kun pelaat peliä,peli sujuu viiveettä mutta auta armias kun johdat,niin kaveri pitää tauon ja kas kummaa,alkaa armoton pykiminen ja ukot kääntyvät kuin höyrylaivat.Tasoitus,ehkä mutta viiveen ilmestyminen pistää silti mietityttämään.
-B3lo
Mulla on kivenkova ykkösnyrkki Marleau-Thornton-Nash (C)
Vaikka Marleau kova pelimies onkin niin kyllä hän pian saisi väistyä kovemman vahvistuksen tieltä. Thornton taitaisi hyötyä enemmän tuosta kapukortista kuin Nash, vähän kankea tuo on.
Kenet näkisitte jumbo joen ja nashin kaverina?
Mielenkiintoista.. Oli SM-Liiga, Del, Tsekki, Sveitsi ja OHL (11kokonaista, 7melkeen kokonaan 1-3 pelaajaa uupui) kasassa. NHL:stä joku 7-10 täyttä porukkaa.Kokoelmia tullu kerättyä jokunen, tällä hetkellä kokoelmissa reilu 2200 pelaajaa, reilu 300 paitaa ja reilu 110 logoa joita pikkuhiljaa kaupittelen pois, tuohon vaihtopakkaan kun ei mene ku se vaatimaton 30 ukkelia..
Monasti vastustajalla on hirveä tarve näpyttää sitä X-nappulaa hyvinkin nopeasti kun olen tehnyt esim. ekan maalin tai minun maaleissa yleensäkkin, toki ite painan aina X-nappulaa heti. Mutta sitten omissa maaleissaan ei ole ollu sellaista tarvetta. Tämän olen tulkinnut niin että nyt se haluaakin katsoa KAIKKI uusinnat joten katsotaan sitten.. vittamaista tai ei, kyllä minulla ainakin aikaa piisaa.Tämän lisäksi herra on tätä NHL pelien alinta kastia joka tuijottaa uusintoja muna pystyssä loppuun asti.
Veljen kans yritettiin laittaa veljeni täysi HPK joukkue minulle, mikä onnistuikin vallan mainiosti, mutta en saanut siitä täyden joukkueen bonusta? Johtuuko se siitä, että käytämme samaa pleikkaria?
Voiko tuon kiertää jotenkin, esim. tallentaa toisen käyttäjän tiedot ulkoselle kovolle ja sitä kautta käyttää käyttäjää, vai?
"Veljesi" vai veljesi? 20 peliä pitää olla pelattu joista kait +10 pitää olla voittoja, jotta saa bonuksen. Joskus toimii ilman pelattuja pelejäkin, mutta harvoin.
Raeh87 käyttää tätä synkronointipelleilyä. Raeh87, älkää pelatko.