Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Wow 10 pakkaa ostelin noita 8750 ja kaks mainittavaa pelaajaa nous!! P.Rinne!! yeah... ja sitte S.Stamkos!!!:eek: Stämppi on myynnissä että käykää tarjoos jotain.

Ite laitoin n.200k pakkoihin ja mainittavat Franzen, J.Staal, Pominville ja Kesler.
Takkiin tuli taas kerran. :/

Mitä ihmettä :D Laitoin alkuillasta Buffalon, oisko ollu 2009 vuoden kotipaidan myyntii lähtöhinnalla 350. Nyt menin kattoo et onko muut kortit menny kaupaks nii joku oli ostanu ton pelipaidan 10250!!

Mut ei siinä, kelpaa mulle :cool:

Mitä ihmettä :D Laitoin alkuillasta Buffalon, oisko ollu 2009 vuoden kotipaidan myyntii lähtöhinnalla 350. Nyt menin kattoo et onko muut kortit menny kaupaks nii joku oli ostanu ton pelipaidan 10250!!

Mut ei siinä, kelpaa mulle :cool:

Myin ite saman paidan 9 k :DD

Toi patflex ei oo kyllä niin hyvä mitä sijoitus näyttää, mietinki miten se on noin korkeella ku voitin kaverin 9-1.Nyt tais syy selvitä jos tekee tota synkronointivirhettä..

Minkäs takia se ei sua vastaa tee synkronointia vai etkö antanu sille kiekkoa ollenkaa :eek:...

Minä olen kasannut tänä vuonna joukkueen ostamalla hienoilta palstatovereilta puckseja.Viime vuoden pakkausten jälkeen ei ole kiinnostanut tänä vuonna niihin pahemmin puckseja nakella.No,eilen kuitenkin muutamia (4) ostin noita 8750 pakkauksia ja c.ciroux(miten se kirjoitetaan) sieltä tuli,ei mikään mega mutta kerrankin joku.

Olen myös huomannut,että ilmeisesti mulla ei iän vuoksi enää nakit riitä tässä pelissä kun en enää kenellekkään pärjää :),ennen kuitenkin pyörin tuolla 100 hujakoilla.No,eihän tätä niin tosissaan kuiten tarvi ottaa,mitä nyt muutamat ohjaimet vuodessa syön eläviltä.

Onko tässä tullut jokin villitys pelleillä tuon netin kanssa?Ihmetyttää sellainen,että melko usein kun pelaat peliä,peli sujuu viiveettä mutta auta armias kun johdat,niin kaveri pitää tauon ja kas kummaa,alkaa armoton pykiminen ja ukot kääntyvät kuin höyrylaivat.Tasoitus,ehkä mutta viiveen ilmestyminen pistää silti mietityttämään.

Sori sekavasta viestistä.

-B3lo

Mulla on kivenkova ykkösnyrkki Marleau-Thornton-Nash (C)
Vaikka Marleau kova pelimies onkin niin kyllä hän pian saisi väistyä kovemman vahvistuksen tieltä. Thornton taitaisi hyötyä enemmän tuosta kapukortista kuin Nash, vähän kankea tuo on.
Kenet näkisitte jumbo joen ja nashin kaverina?

Onko tässä tullut jokin villitys pelleillä tuon netin kanssa?Ihmetyttää sellainen,että melko usein kun pelaat peliä,peli sujuu viiveettä mutta auta armias kun johdat,niin kaveri pitää tauon ja kas kummaa,alkaa armoton pykiminen ja ukot kääntyvät kuin höyrylaivat.Tasoitus,ehkä mutta viiveen ilmestyminen pistää silti mietityttämään.

-B3lo

Tuli äsken koettua sama juttu ja sen jälkeen ei kyllä tullut pelistä yhtään mitään...:(

Tuli tuossa hieman päivitettyä rosteria :rolleyes: Taas mennää 99kemiat kaikki ottawan joukkueen alla :)

Marleau(A)-E.staa(C)l-M.st louis

Pominville-Spezza(A)-B.ryan

Skinner-P.stasny-J.staal

Korpikoski-Filppula-Vrbata
-------------------------
Orpik-E.karlsson

yandle-Michalek

Hamhuis-J.carlson
-------------------------
P.Rinne-A.niemi

Ja hyvin toimii :) :)

Mulla on kivenkova ykkösnyrkki Marleau-Thornton-Nash (C)
Vaikka Marleau kova pelimies onkin niin kyllä hän pian saisi väistyä kovemman vahvistuksen tieltä. Thornton taitaisi hyötyä enemmän tuosta kapukortista kuin Nash, vähän kankea tuo on.
Kenet näkisitte jumbo joen ja nashin kaverina?

marian hossa, tai jos rightiä mietit niin patrick sharp.

Kokoelmia tullu kerättyä jokunen, tällä hetkellä kokoelmissa reilu 2200 pelaajaa, reilu 300 paitaa ja reilu 110 logoa joita pikkuhiljaa kaupittelen pois, tuohon vaihtopakkaan kun ei mene ku se vaatimaton 30 ukkelia..
Mielenkiintoista.. Oli SM-Liiga, Del, Tsekki, Sveitsi ja OHL (11kokonaista, 7melkeen kokonaan 1-3 pelaajaa uupui) kasassa. NHL:stä joku 7-10 täyttä porukkaa.
SM-Liigan pelaajat meni suht helpolla. Sai ihan ok pucksit. DEL-liigan pelaajat ei menny kaupaksi edes 50-100 lähdöllä ja 150 osta heti hinnalla.. Mielummin porukka osteli kalliimpia. Kaveri kävi poimiin sitten koko del liigan kun ei menny kahden päivän yrittämisen aikana, muutamia pelaajia puuttui aina joukkueittain.
Sveitsin liigassa ei kauppa käyny paljon paremmin. Aikaa vei ennen kuin joku hoksasi tarjonnan ja poimi aina vaihtopakan tyhjäksi. Ei jaksanu värkätä ku Sveitsin liigan enää, Tsekin liigan pikamöin kokonaan. OHL:stä ois yöllä kauppa käyny vähän paremmin mutta se oli hidasta joten pikamöin nekin. Koska näissä on todella paljon perus pronssikortteja joista saa sen huikean 18-30 pucksia, niin voi helposti päätellä ettei kauheita summia kertyny :) Aikaa se vei sitäkin enemmän. Kalleimmat kortit laitoin myyntiin 50/joku osta heti, kauppa käy vaihtelevasti. Onko kaikki jo keränny kaikki kokoelmat vai eikö kukaan kerää näitä? Eikö porukka kato halvimpia osta heti hintoja ja vertaa tarjolla oleviin? Monissa korteissa kävi sillain että laitoin myyntiin 100/150, kävin katsoon mitä siellä on tarjoiltu muille niin just tunnin kohdalle myyntiin tullu 400/550 sama kortti on saanu jo tarjouksia eikä mun kortti kelpaa.. :/
NHL:stä pikamöin kaikki perus 50-750 pucksin arvoiset pelaajat. Kalliimmat kauppasin viimeisenä. Malkin jäljellä ainoana koko rosterissa, myynnissä tällä hetkellä n. 885-895k en muista tarkkaan..

Kokoelman möin pois koska tämä EA:n paska saa mun osalta toistaiseksi riittää.. Ei mitään järkeä pelata näitä EA-tasoitus pelejä jossa ei omalla tekemisellä juuri väliä.
Sitten on tämä toinen kasti, ensin on puoli peliä hyvää peliä tuloksella 1-1. Sitten pääsee tuuripompulla johtoon ja omaan päähän pyörimään ja syöttelemään pikku näppäriä ja omathan ei auta karvauksessa vaikka mitä asetuksia laittaa..
Ja kolmas kasti, kovasti kehuskellaan mm. tällä palstalla sijoituksilla mutta pelissä tarvi kuin vastustajalle 1-0 niin johan poistutaan vaikka todella hyvin aikaa päästä vielä tasoihin. Mm yhden kerran ekassa hyökkäyksessä karvasin kiekon Letangilta, syöttö maalin eteen ja suoraan onetimeristä yläpesään ja yhteys katkeaa..

mm. Nämä johti siihen ettei enää vähään aikaan tarvi pelailla, kahtoo jos joskus sitte...
Malkinin myynnistä riippuen puckseja kaupan n.3milj-4milj. Pankki mieluiten Nordea. Tai ainakin rahat oltava tilillä ennen kuin pucksit liikkuu.

Tämän lisäksi herra on tätä NHL pelien alinta kastia joka tuijottaa uusintoja muna pystyssä loppuun asti.
Monasti vastustajalla on hirveä tarve näpyttää sitä X-nappulaa hyvinkin nopeasti kun olen tehnyt esim. ekan maalin tai minun maaleissa yleensäkkin, toki ite painan aina X-nappulaa heti. Mutta sitten omissa maaleissaan ei ole ollu sellaista tarvetta. Tämän olen tulkinnut niin että nyt se haluaakin katsoa KAIKKI uusinnat joten katsotaan sitten.. vittamaista tai ei, kyllä minulla ainakin aikaa piisaa.

Veljen kans yritettiin laittaa veljeni täysi HPK joukkue minulle, mikä onnistuikin vallan mainiosti, mutta en saanut siitä täyden joukkueen bonusta? Johtuuko se siitä, että käytämme samaa pleikkaria?
Voiko tuon kiertää jotenkin, esim. tallentaa toisen käyttäjän tiedot ulkoselle kovolle ja sitä kautta käyttää käyttäjää, vai?

Veljen kans yritettiin laittaa veljeni täysi HPK joukkue minulle, mikä onnistuikin vallan mainiosti, mutta en saanut siitä täyden joukkueen bonusta? Johtuuko se siitä, että käytämme samaa pleikkaria?
Voiko tuon kiertää jotenkin, esim. tallentaa toisen käyttäjän tiedot ulkoselle kovolle ja sitä kautta käyttää käyttäjää, vai?

"Veljesi" vai veljesi? 20 peliä pitää olla pelattu joista kait +10 pitää olla voittoja, jotta saa bonuksen. Joskus toimii ilman pelattuja pelejäkin, mutta harvoin.

---

Hirveetä p*skaa suoraan sanoen tää pelaaminen, tahmaista kuin mikä. Joka toinen vastustaja tuntuu lagaavan ja aina ne tuntuu syyttelevän mua. Tänäänkin yksi sanoi että "quittaa jos lagaa", noh siinä kävikin niin että jampalla heitti ulos eikä mulla. Seuraava vs. hirveä munkittaja hyvällä jengillä, onneksi vihdoin ja viimein alkoi uppoamaan oikein urakalla, siitä 7-2 voitto kovan alku puurtamisen jälkeen. Ai että on mukavaa pelaa 3 maalin johdossa kun alkaa yrittämään mitä ihmeellisempiä syöttöpelauksia ja harhautuksia, perhana kun oppis pelaa aina noin, tuppaa vain 0-0 tilanteessa sortumaan ns. varmoihin pelauksiin. :D

En tiiä meneekö jo offtopic , mut aattelin sellasta että saisko täältä harkkapeli-seuraa, ois kovasti haluja päästä kokeilemaan uusia hankintoja, mutta ei kehtaa suoraan rated gameja lähteä vääntämään uusilla jätkillä :D Jos kiinnostaa nii laita yv:tä niin sovitaan pelit :)

"Veljesi" vai veljesi? 20 peliä pitää olla pelattu joista kait +10 pitää olla voittoja, jotta saa bonuksen. Joskus toimii ilman pelattuja pelejäkin, mutta harvoin.

Ja lisäksi se account pitää olla tehtynä aikoja sitten, ennenkuin EA patchasi "puck farmingin". Eli jos nyt tekee accon ja pelaa sen 20 peliä niin ei taida onnistua enää samalla pleikkarilla tiimin siirtely.

Näin olen kuulut, itse en ole testannut. Jos jollain faktaa iskeä tiskiin niin info kelpais tästäkin.

Pysykää kaukana nickistä velski96 lagittaa kokoajan,yrittää pelata kokopelin yhdellä 99 boostatulla kentällä.

Karvinen kannattaisko herää, se on vaa peli ei taia olla äijällä muuta tekemistä:D

Raeh87 käyttää tätä synkronointipelleilyä. Raeh87, älkää pelatko.

Voi se on kaikkien rakastama Raeh87. Kaveri on aina potkinut pakoon kun on match-makingiin tullu mua vastaan, löylytin sitä urakalla '13:ssa ja nyt se ei edes uskalla koittaa. :o

Miks mä en nää millon mitäki Merkkipaalukortteja tulee ja noita mainoksii tossa tilastojen ja joukkueidenvarusteiden/tulevan turnauksen välissä olevassa kohdassa??
Lukee vaa siinä kohdassa et ominaisuudet.. Ois iha jees saada siihen näkyy noita juttuja ni tietäis vähä et millon availla pakkoja..

Ylös Bottom