Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uudessa viikon joukkueessa tuli näköjään myös winterclassic kortteja . No 200 000 ostin pakkoja ja paras pelaaja tarasenko ei ihan nappiin mennyt.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla katos vaihtopakasta Milleriä ja jtn. romua ja voitin huudossa Kleslan joka muuttu valkoseks. Menin ulos änäristä ja huvikseni tarkistin pleikan päivitykset ja olihan siellä. Päivitin ja menin takasin huttiin ja Milleri ja ne krääsät oli palannut sinne mutta Klesla oli hävinny.

Mitäpä mielipuolta ootte kumpi OP:ksi Bogosian vai Mayers?

Mayers on paljon parempi ku Bogosian ! Mut ostappa HUTL Garrison 87 ovr 15 k, et pety ! Laukaus on yks pelin parhaista sillä kaverilla :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tasoituspelit pahentuneet entisestään. Ei juma.... Ihan järkyttävää, samalla naurettavaa. Kaverin Lehtonen kuin robotti maalissaan. n. 20 one-timeriä lähes maalin edestä.. ohi tai sitten veska otti. Viivapommeja, suoria laukauksia, kuvioita. Mikään ei mee. Ripuliranteita en käytä. Tää peli oli jo siis naurettavuuden huippu. Ja kaikkien kaipaama tahmasuuskin pelaajiin on palannut. Peli-iloa kaikille tämän mukavan pelimuodon seurassa!

Noin viikko sitten Lehtonen veti taululle torjunnat 47/50 Chicagoa vastaan ja Dallas voitti 4 - 3, joten jokin realistic-motor oli vain käynnissä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vääntäkääs joku nyt rautalangasta miten tää nyt menee? Ei saa hakea seurantalistalta korttia tai katoaa? Vai mitä tapahtuu.. Muutamaan kertaan viestit lukenut ja en ole ymmärtänyt yhtään mitään, lienen siis tyhmä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vääntäkääs joku nyt rautalangasta miten tää nyt menee? Ei saa hakea seurantalistalta korttia tai katoaa? Vai mitä tapahtuu.. Muutamaan kertaan viestit lukenut ja en ole ymmärtänyt yhtään mitään, lienen siis tyhmä..

Puhumme tilanteesta, jossa olet voittaut huudon ja sinulla on vihreä check merkki, mutta seurantalistassa kortissa on valkoiset rajat ja korttia ei saa aktiiviseksi, jolloin sen voisi siirtää kokoelmaan, kokoonpanoon tai vaihtopakkaan tai vaikka heti myydä. Tällöin ei tule poistua seurantalistasta vaan seurata mm. niitä hextonin ohjeita. Tämä ei siis ole mikään pysyvä tila vaan virhe, joka tapahtuu sattumanvaraisesti.

Olipa outo peli äsken.
Tilanne 2 erän jälkeen 2 - 3 minulle. vedot 4 - 23.
Peli päättyi lopulta 2 - 11, vedot 7 - 40. Hyökkäysaika 2:36 - 14:58.

Kaksi erää ihan tuskaa ja kolmannessa meni kaikki, kiitos vastustajalle, että pelasi loppuun asti. Itse siis 3. divarissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen palo ekaa kertaa kunnolla hermo tässä änärissä :D

Hiller ja Backstrom ei saaneet mitään kiinni ja vastustaja pommitti siniviivalta joka toisen sisään. Esim laukaukset meni mulle 45-9 mutta ottelun silti hävisin 2-5. :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Puhumme tilanteesta, jossa olet voittaut huudon ja sinulla on vihreä check merkki, mutta seurantalistassa kortissa on valkoiset rajat ja korttia ei saa aktiiviseksi, jolloin sen voisi siirtää kokoelmaan, kokoonpanoon tai vaihtopakkaan tai vaikka heti myydä. Tällöin ei tule poistua seurantalistasta vaan seurata mm. niitä hextonin ohjeita. Tämä ei siis ole mikään pysyvä tila vaan virhe, joka tapahtuu sattumanvaraisesti.

Olipa outo peli äsken.
Tilanne 2 erän jälkeen 2 - 3 minulle. vedot 4 - 23.
Peli päättyi lopulta 2 - 11, vedot 7 - 40. Hyökkäysaika 2:36 - 14:58.

Kaksi erää ihan tuskaa ja kolmannessa meni kaikki, kiitos vastustajalle, että pelasi loppuun asti. Itse siis 3. divarissa.

Eli voi tehdä ihan normaalisti vaihtotarjouksia nyttenkin,eli ei oo sen "vaarallisempaa" ku koskaa muutonkaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli voi tehdä ihan normaalisti vaihtotarjouksia nyttenkin,eli ei oo sen "vaarallisempaa" ku koskaa muutonkaa?

Itse tein muutaman vaihtokaupan eilen ja kaikki vaihtokaupalla saadut pelaajat katosivat bittitaivaaseen. Olisinkos 5 tai 6 vaihtokauppaa tehnyt. Et hyvin meni. :)

Ei sillä, just näillä ei onneksi ollut mitään merkitystä mutta pikkasen harmittaisi jos olisin biddannut jonkun Stamkosin tai vastaavan. Enpä taida just nyt kokeilla.

ps. vastapuoli sai kortit kyllä talteen näissä kaupoissa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nii perkeles... pitäisi varmaan testata johkin halpaan ainakin tänään eka
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuinka monta peliä pitää pelata, jotta saa puck bonuksia? Ja riittääkö, että lähtee peleistä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

BUG REPORT

Eli bugi mistä Hexton aikaisemmin jo mainitsikin jyllää edelleen. Jos et osaa hoitaa tätä ongelmaa, niin älä tee vaihtotarjouksia, äläkä tee huutoja marketissa. Osta heti kyllä toimii, mutta "bidding" ei. Jos voitat biddaamalla huudon, pelaaja menee seurantalistaan ja sieltä sitä ei saa siirrettyä minnekkään. Lukee vaan että "päättynyt" ja kortti välkyy valkoisena. Jos poistut seurantalistalta, kortti häviää bittiavaruuteen.

Itse en saanut kirjauduttua ulos PSN verkosta, yritin siis noita Hextonin ohjeita vaan en keksinyt miten se olisi pitänyt tehdä.

Asiasta olikin mainittu jo mutta tämä testattiin juuri äsken, 5min sitten. Eli vielä bugi jyllää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koskeeko bugi myös itse myytyjä kortteja. Mulla oli menny kesler bidillä 15k, mutta saldo näyttää 9k..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koskeeko bugi myös itse myytyjä kortteja. Mulla oli menny kesler bidillä 15k, mutta saldo näyttää 9k..

Epäilen itse samaa, eilen saamani WC Engelland meni 20k:n hintaan mutta en tuntunut saavan yhtään pucksia siitä.

Eli bugi mistä Hexton aikaisemmin jo mainitsikin jyllää edelleen. Jos et osaa hoitaa tätä ongelmaa, niin älä tee vaihtotarjouksia, äläkä tee huutoja marketissa. Osta heti kyllä toimii, mutta "bidding" ei. Jos voitat biddaamalla huudon, pelaaja menee seurantalistaan ja sieltä sitä ei saa siirrettyä minnekkään. Lukee vaan että "päättynyt" ja kortti välkyy valkoisena. Jos poistut seurantalistalta, kortti häviää bittiavaruuteen.

Itse en saanut kirjauduttua ulos PSN verkosta, yritin siis noita Hextonin ohjeita vaan en keksinyt miten se olisi pitänyt tehdä.

Asiasta olikin mainittu jo mutta tämä testattiin juuri äsken, 5min sitten. Eli vielä bugi jyllää.


Eilen joku sanoi että sammuttamalla pleikan ajaa saman asian kuin uloskirjautuminen. "PSN" kohtaan -> Käyttäjätietojen hallinta -> Kolmiota ja kirjaudu ulos.

---

Jospa EA sai karkoitettua Datsyukin biddaajia niin voisin sen ehkä napata halvalla, mutta en tiedä uskaltaako.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä " katoaa " nyt kaikki kortit mitkä eivät mene vaihtopakassa myydyksi.. Eli löydän ne sillee että meen ostaa pronssi pakan ja sieltä r2 painamalla vaihtopakan kohdalle ja sielt saa siirrettyy pelaajat kokoelmaa.. :) Mut nyt ei kannata siis yrittää voittaa tarjouskilpailuja eikä myöskään myydä pelaajia. Tuo toimii tuo hextonin neuvo että, kun oot seurantalistalla ni käyttäjienhallintaa ja sit painat kolmiota ja sit siitä kirjaudu ulos näppäintä ja sitte vaa takas alkuvalikosta huttii ja kortti on muuttunu vihreäksi.. :)

Niille pelaajille joilla ei ole tähtisikermää kasassa ja etsitte hyvää pelinrakentajaa ni ostakaa ihmeessä tuo HUTL Ribeiro! 88 luistelu 92 kädet 87 laukaus ! Pieni kaveri joten erittäin ketterä ja nopea kaveri.

Jos taas etsitte hyvää snaipperia niin HUTL Ryder 87 luistelu 90 laukaus ja 90 kädet !

Ja näitten kavereiden hinnat tulee tippumaan päivän kahden sisällä 6-10 k :)

Hehee hyvä tuuri kävi ! Täyty mennä ostaa tommoi pronssi pakka et saa siirrettyy kortteja kokoelmaa ku ne oli "ns kadonnu" Sit pakasta tulee Rare pronssi S.Carrick Marliensin pelaaja ja viimesin myyntihinta 22 k.. Kelpaa (; Suosittelen ostaa pronssi pakkoja niist jää joka kerta voitolle ku myy pelaajat ja sopimukset ja sit välil tulee tämmösii mist saa oikee reilusti voittoo :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jatkossa tässä ketjussa ei tarvitse kertoa siitä, että on tehnyt synkronointivirheen. Tämä siitä syystä, että kaikki pelituloksien tai nettiyhteyden manipulaatioon liittyvä pidetään poissa foorumilta. Toinen syy on se, että tämä aiheuttaa aina riitaa ja haukkumista. Jatkossa itse aiheuttamasta synkronointivirheestä kertomisesta seuraa punainen kortti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jatkossa tässä ketjussa ei tarvitse kertoa siitä, että on tehnyt synkronointivirheen. Tämä siitä syystä, että kaikki pelituloksien tai nettiyhteyden manipulaatioon liittyvä pidetään poissa foorumilta. Toinen syy on se, että tämä aiheuttaa aina riitaa ja haukkumista. Jatkossa itse aiheuttamasta synkronointivirheestä kertomisesta seuraa punainen kortti.

Onko sallittua kertoa jonkun toisen tekevän synkronointivirhettä? :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten rakentaisin ketjut näistä ukoista?
Gaborik, Stamkos, Duchene, HUTL Pominville, HUTL Rnh, Sharp, Pavelski, Koivu & E.Kane

Oisko ehdotuksia?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä " katoaa " nyt kaikki kortit mitkä eivät mene vaihtopakassa myydyksi.. Eli löydän ne sillee että meen ostaa pronssi pakan ja sieltä r2 painamalla vaihtopakan kohdalle ja sielt saa siirrettyy pelaajat kokoelmaa.. :) Mut nyt ei kannata siis yrittää voittaa tarjouskilpailuja eikä myöskään myydä pelaajia. Tuo toimii tuo hextonin neuvo että, kun oot seurantalistalla ni käyttäjienhallintaa ja sit painat kolmiota ja sit siitä kirjaudu ulos näppäintä ja sitte vaa takas alkuvalikosta huttii ja kortti on muuttunu vihreäksi.. :)

Niille pelaajille joilla ei ole tähtisikermää kasassa ja etsitte hyvää pelinrakentajaa ni ostakaa ihmeessä tuo HUTL Ribeiro! 88 luistelu 92 kädet 87 laukaus ! Pieni kaveri joten erittäin ketterä ja nopea kaveri.

Jos taas etsitte hyvää snaipperia niin HUTL Ryder 87 luistelu 90 laukaus ja 90 kädet !

Ja näitten kavereiden hinnat tulee tippumaan päivän kahden sisällä 6-10 k :)

Hehee hyvä tuuri kävi ! Täyty mennä ostaa tommoi pronssi pakka et saa siirrettyy kortteja kokoelmaa ku ne oli "ns kadonnu" Sit pakasta tulee Rare pronssi S.Carrick Marliensin pelaaja ja viimesin myyntihinta 22 k.. Kelpaa (; Suosittelen ostaa pronssi pakkoja niist jää joka kerta voitolle ku myy pelaajat ja sopimukset ja sit välil tulee tämmösii mist saa oikee reilusti voittoo :)

Piti itekki ostaa tollai pronssipakka ku olit hävinny HUTL J. Benn ja muutama muu pelaaja nii sieltä pakasta tuli sit rare pronssi A. Hänni ja myin pois sen 15k. Avasin vielä pari pakkaa sen jälkeen ku tuli noinki hyvä kortti nii kahesta seuraavasta pakasta tulee myös Rare pronssi kortti. Voittoa tein noin 35k :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten rakentaisin ketjut näistä ukoista?
Gaborik, Stamkos, Duchene, HUTL Pominville, HUTL Rnh, Sharp, Pavelski, Koivu & E.Kane

Oisko ehdotuksia?

HUTL Pominville - Stamkos - Duchene
Sharp - HUTL RNH - Gaborik
Pavelski - Koivu - E.Kane

Kemiat sais tollee 99 ja muutenki ois mun mielestä parhaat tolleen ! En oo kyl iha varma onko Stamkos hyvä alottamaan ?
 
Ylös Bottom