Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Budjettina olis 8k, nii kannattaako ketään vaihtaa? Jollain pienellä täsmävahvistuksella olis tarkotus voittaa liiga! Kaikki kortit ihan normaaleja pelaajakortteja.

1. Wheeler - Lecavalier - Moulson
Coburn - Whitney

2. Selänne - Zajac - Havlat
Garrison - Boychuk

3. Michalek - Cagner - Tlusty
Bieksa - Greene

4. Stewart - Laich - Glencross

mv: Lehtonen, Dubnyk
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Seuraavan kerran kun kohtaatte synkropellejä niin koittakaa ottaa jonkinlaisia todisteita siitä (kuvaa errorista, ukon tunnus, jäähyt, videotallenne kun kiekkoa viskotaan katsomoon tms. mitä keksittekään). Lähettäkää ne mulle niin välitän EAn porukoille. Oon ollu niihin yhteydessä tässä ja sanoivat että on tietoisia ongelmasta ja koittavat korjata sitä. Mutta sanoivat samalla että jos näen käyttäjien tekevän tätä, niin oikeilla todisteilla ja ne välittämällä, näille synkropelleille käy kalpaten.

Sattumalta suutuspäissään otin todisteita yhestä ukosta eilen, noh nyt niille todisteillekin tulee käyttöä. :D

HL Jaska Jokusen hinta pudonnut mukavasti, mä oottelen viel et putoo lähemmäs 200k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uhkapeluu kannatti ja pakkaonni kääntyi ainakin hetkellisesti: raavin kasaan tuon 25k poistamalla&myymällä jotain NHL-pelaajia ja sieltä 25k pakasta Giroux. Menee nyt yöksi myyntiin, toivottavasti menee kaupaksi jo nyt.

Nyt pääsen toteuttamankin sen suunnitelmani, josta kirjoitin tuonne joukkue-esittelyt topiciin, eli tekemään suurimman hankinnan joukkueeseeni: Taylor Hall tai Marian Gaborik. Kumpaa suosittelette? Tulee pelaamaan joko HL Pominville - Bergeron tai Filppula-Duchene kaksikoiden kanssa. Hallin osteassa säästäisi n.60k, ja sillä voisi päivittää vaikka joukkueeni Carlen HL:ään, taikka sitten koittaa onneaan vielä parilla 25k promopakalla.

Hall vai Gaborik? Vai kenties joku muu laituri TL tuohon rahaan, kuka?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uhkapeluu kannatti ja pakkaonni kääntyi ainakin hetkellisesti: raavin kasaan tuon 25k poistamalla&myymällä jotain NHL-pelaajia ja sieltä 25k pakasta Giroux. Menee nyt yöksi myyntiin, toivottavasti menee kaupaksi jo nyt.

Nyt pääsen toteuttamankin sen suunnitelmani, josta kirjoitin tuonne joukkue-esittelyt topiciin, eli tekemään suurimman hankinnan joukkueeseeni: Taylor Hall tai Marian Gaborik. Kumpaa suosittelette? Tulee pelaamaan joko HL Pominville - Bergeron tai Filppula-Duchene kaksikoiden kanssa. Hallin osteassa säästäisi n.60k, ja sillä voisi päivittää vaikka joukkueeni Carlen HL:ään, taikka sitten koittaa onneaan vielä parilla 25k promopakalla.

Hall vai Gaborik? Vai kenties joku muu laituri TL tuohon rahaan, kuka?

Gabbe kannattaa!!! Hyökkäyspuoli 90,90,90 kun hallilla 89,88,89.. Itse toki hallin hankkisin kun lempparini irl. Äkäne veto gaborikilla :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos sitä alottelis päivän pelaamalla änäriä.

Edelleen saa suositella potg potw, HL ja HFC kortteja, kiekkoja noin 150k

D.Heatleyn J.pavelsin tilalle ainakin kaksi pelaajaa, ja Gorges tilalle pakkikalustoon KP jolla löytyy myös lämäriä, sekä puolustamista. Ja editoidaan sen verta, että toiseen kutjulliseen M. Michalekin tilalle joku TL. Normikorttinakin michalek on kyllä aika kova.

Hyvää pelipäivää ihmiset :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Gabbe kannattaa!!! Hyökkäyspuoli 90,90,90 kun hallilla 89,88,89.. Itse toki hallin hankkisin kun lempparini irl. Äkäne veto gaborikilla :D

Äänestän kanssa Gaborikkia, molemmat on olleet joukkueessani ja Gaborikista en luovu koskaan, kun taas Hallin pistin lihoiksi n. kymmene ottelun kokeilun perusteella...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Gabbe kannattaa!!! Hyökkäyspuoli 90,90,90 kun hallilla 89,88,89.. Itse toki hallin hankkisin kun lempparini irl. Äkäne veto gaborikilla :D

En tiiä kannattaako Gaborikkia ostaa jos laskee hallille mennessä pari pongoa hyökkäyspisteet. :D:D:D:D:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Boom!!! Paras ketju ikinä?? Hl Sharp-Bergeron-Hall!! Noin 2p per peli tekee kaikki..
Oisko hyvä 2.ketju? Hl Pominville-Couture-Neal.
Kolmonen onkin jo richards-dubi-steen.. kaikki livejä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Piti taas pitkästä aikaa kokeilla yks hut-peli. Kaikki parhaat ukot myynnissä niin laitoin kokoelmasta jotain 78-85 änäriukkoja rosteriin. Eihän siitä pelistä tullut sitten hevonhemmettiä ,kun tarjoilee 7kertaa omalle jannulle tyhjään maaliin takatolpalle ja kerran laitto sisään, sitten kaverin maalit tuli kahesta ok tontista ja molemmat sisään. Meni tunteisiin kieltämättä. Noh, sanoin kaverille että sillä kävi vaan hyvä tuuri, johon hän vastasi että ea tasottaa tiimejä (hänellä oli siis paljon parempi joukkue). Sitten sanoin että otetaanpas yks peli änärijengeillä niin katotaan kumpi on oikeesti hyvä. Hän reiluna miehenä suostui ja pelattiin. Voitin sitten 6-2, huonosta alusta huolimatta sillä olin jo 2-0 häviöllä.

Mutta kuitenkin kyllä se vähän nakertaa, että vaikka on paljon parempi kun vastustaja, niin silti ei millään saa 80 tason jannuilla mitään sisään tossa hutissa, ja sit normi netissä helposti Pouliot tai Hertl iskee vaikka siniviivalta bugiranteella ylähöpöön..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Piti taas pitkästä aikaa kokeilla yks hut-peli. Kaikki parhaat ukot myynnissä niin laitoin kokoelmasta jotain 78-85 änäriukkoja rosteriin. Eihän siitä pelistä tullut sitten hevonhemmettiä ,kun tarjoilee 7kertaa omalle jannulle tyhjään maaliin takatolpalle ja kerran laitto sisään, sitten kaverin maalit tuli kahesta ok tontista ja molemmat sisään. Meni tunteisiin kieltämättä. Noh, sanoin kaverille että sillä kävi vaan hyvä tuuri, johon hän vastasi että ea tasottaa tiimejä (hänellä oli siis paljon parempi joukkue). Sitten sanoin että otetaanpas yks peli änärijengeillä niin katotaan kumpi on oikeesti hyvä. Hän reiluna miehenä suostui ja pelattiin. Voitin sitten 6-2, huonosta alusta huolimatta sillä olin jo 2-0 häviöllä.

Mutta kuitenkin kyllä se vähän nakertaa, että vaikka on paljon parempi kun vastustaja, niin silti ei millään saa 80 tason jannuilla mitään sisään tossa hutissa, ja sit normi netissä helposti Pouliot tai Hertl iskee vaikka siniviivalta bugiranteella ylähöpöön..

Mutta helmeä silti että tuollaisiakin vastustajia tulee joskus vastaan! Rispektit siittä hänelle
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mutta helmeä silti että tuollaisiakin vastustajia tulee joskus vastaan! Rispektit siittä hänelle

Nimenomaan! Yleensä kun haastan jonkun onlinen-versukseen niin kukaan ei enää uskalla pelata koska tietää että tulee turpaan, vaikka onnistuiskin hutissa lottoamaan.

Mutta tosiaan joku sais nyt ostella pois Couturen, Duchenen, Thorntonin ja Letangin, niin pääsisin kokoomaan mun unelmakentällisen; Giroux - Toews - Gaborik
Myös Zetterbergiä ois kiva päästä kokeilemaan kakkoskentässä, mutta pitäs keksiä sille joku parivaljakko rinnalle.. ja niin, jos löytyy giroux tai toews nurkkia pölyttämässä niin tänne yv:tä niin koitetaan hieroskella kauppoja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pärkkel, kenet sitä hankkisi Pietrangelon tilalle pakistoon, kiekollinen puolustaja hakusessa. Mielellään hieman halvempi kuin Alex itse.

Kronwall ja Letang jo löytyy. Oiskos tuosta Subbanista mihinkään?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pärkkel, kenet sitä hankkisi Pietrangelon tilalle pakistoon, kiekollinen puolustaja hakusessa. Mielellään hieman halvempi kuin Alex itse.

Kronwall ja Letang jo löytyy. Oiskos tuosta Subbanista mihinkään?

Jos oltava right niin eipä siihen muita jää kuin Subban tai sitten Byfuglien (vai miten se kirjoitettiin) Byfuglien on kyllä sonni melkein 2m ja 120kg.

Molemmista on olemassa HL versio Byfuglien 88 -> 89 ja Subban taisi olla 88 -> 90. Luulen, että saat Pietroangelon hinnalla molempien peruskortit samaan hintaan. Tää nyt ulkomuistista kaikki, kun en ole online.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä ole aikoihin ollu pakat niin kuumana kuin eilen, ostelin niitä 25000 pucksin promopakkoja ehkä joku 6kpl. Sieltähän nasahti HL Quick, normi Pietrangelo sekä HL Johnson....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse mennään tällähetkellä tällä:

HL Pominville - HL Dubinsky - Duchene
HL Skinner - Bäckström - Pavelski
HL Steen - J. Staal - Stewart
HL Helm - MS Cullen - HL Brown

J. Johnson - Bouwmeester
O. E-K - Doughty
HL Campbell - HL Meszaros

Harding - joku 45ovr maalivahti.

Tällähetkellä pelaillaan kolmosdivaria, n. 2 vkoa sitten ensimmäistä kertaa alottelin tätä HUT:tia ja sen jälkeen päivät koostuukin töistä ja hutista, töissäkin tosin iPhonen nhl app päällä koko ajan!

Joukkue tällähetkellä oman näköinen, oikeastaan tykkään pelata kaikilla pelaajilla joilla on vähänkin jalkoja. 2. kenttä ei ole mikään hirveän isokokoinen, mutta itseä ei haittaa jos äijää kolataan kumoon kun toinen pelaaja tulee jo ja ottaa karkin takaisin omalle joukkueelle.

1. ja 2. kenttä pääosin vastaa tehoista, kolmonen tekee tärkeisiin paikkoihin sillon tällön.
Puolustuksessakaan ei ketään körilästä oo mutta kyllä ehdottomasti J. Johnson on päällikkö siellä!

Onkos kellään muulla mitään 'rituaaleja' pelin aikana?
Itse jääkiekkoa harrastaneena on jäänyt tärkeäksi 'Maalin jälkeinen vaihto'
Pyrin pelaamaan sen aina todella varmasti ja JOKA kerta laitan maalin jälkeen 4. kentän jäälle :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro! Elikkäs hutin alotin tossa pari viikkoa sitten ja nyt mennään 7.divarissa. Ja sitten kysymykseen... Mitä merkitystä sillä on että kortti on käyttämätön?
 
Ylös Bottom