Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tällaista tarjolla viikonpelaajien osalta, otin tuolta http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/30/9952371.page
Clarke MacArthur – Ottawa Senators - 86 OVR
John Tavares – New York Islanders - 92 OVR
Kyle Okposo – New York Islanders - 87 OVR
Alex Steen – *. Louis Blues -87 OVR
Antoine Vermette – Phoenix Coyotes - 86 OVR
Gustav Nyquist – Detroit Red Wings - 84 OVR
Defensemen

Andrej Sekera – Carolina Hurricanes - 87 OVR
Victor Hedman – Tampa Bay Lightning - !!!!!!!!89 OVR !!!!!!!!
Alex Goligoski – Dallas Stars - 85 OVR
Matt Niskanen – Pittsburgh Pengiuns - 86 OVR
Goaltenders

Kari Lehtonen – Dallas Stars 89 OVR
Cory Schnieder – New Jersey Devils 89 OVR
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En edes muista koska joku on viimeksi päässyt itseä vastaan kiskaisemaan "bugiranteen" pömpeliin. Kuten Hexton sanoi, todella helppo puolustaa nuo ranteet pois. Hiukankin jätät kaverille aikaa virittää rannetta niin verkko pölisee. Se on se parin sekunnin viritys ja aina helähtää. Oikea bugimaali on se pieni sivuttaisliike ja snapshot takakulmaan ja tuota onkin sitten hieman vaikeampi puolustaa. Huvittavaa kun jotkut ei edes yritä mitään muuta kuin tuota kusista takakulmaa.


Joo, näihin törmää aika usein. Niin mielikuvituksetonta peliä että ihan naurattaa. Mutta jos ei muuta osaa niin antaa mennä vaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos rakastatte nopeita luistelijoita niin koittakaapas tätä POTG Zuccarelloa. V*TTU nopeempaa äijää ette vaan yksinkertaisesti löydä. Rakastuin ihan ensi-silmäyksellä. Äijä painaa ku viimestä päivää 168cm kokosena. Sai kiekon siniviivalla takaperin haltuun, käänty ympäri ja spurttas läpi pakkien, ei mitään jakoa edes Jaska Johnsonilla saada tätä kiinni vaikka samoilta holleilta lähtivät liikkeelle, plussana se että Zuccarello sai vielä kääntyä kokonaan ympäri. Siitä 4-3 voittomaali ja sain uuden rakkaani.

Torttoni ja HL Benn ketjukavereina, pitäisi kompensoida tämän pikkumiehen kokoa mukavasti. Oon ihan taivaissa ton jälkeen. :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saisit noilla ihan hyvän ketjun kasaan. Michalek-Filppula-Havlat :)

Noonii kiitoksia pitääpä kattoa kun pääsee huomeniltana reissusta, aivan koukkuun jääny tähän huttiin, ei oo ikinä käyny edes mielessä että netin keskustelu palstoille osallistus mutta tähänki on nyt tultu :D harmittaa ku änäriä hakannu kohtuudella kuiteni mutta tätä ei oo hoksannu/jaksanu ruveta pelaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noonii kiitoksia pitääpä kattoa kun pääsee huomeniltana reissusta, aivan koukkuun jääny tähän huttiin, ei oo ikinä käyny edes mielessä että netin keskustelu palstoille osallistus mutta tähänki on nyt tultu :D harmittaa ku änäriä hakannu kohtuudella kuiteni mutta tätä ei oo hoksannu/jaksanu ruveta pelaa :)

Siitä se lähtee, kohta oot samanlainen kuin minä. Liityin tänne joskus änäri '12:n aikaan kun olin kiinnostunut HUT:ista, kato nyt minkälainen nörtti olen tämänkin pelimuodon suhteen. Jäänyt kaikki muut pelimuodot ihan takavasemmalle.

Vielä pahempi oon tuolla EA:n foorumilla +5000 postauksella. :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ottakaapa tämä lista nyt talteen ja käykää läpi ennenkuin menetti sinne HUT:iin. Ja jos tulee lisää nii kirjoittakaa tähän threadiin, niin saadaan kaikki apinat samaan listaan.


Synkroclowns:
JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502

(DmG_wenkku) ? <-Ei varmaa tietoa
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
MeriMax_87 ? <- Ei varmuutta
Honzicek1992

rasto29

Erän verran kiekkoa katsomoon ja lopulta onnistunut synkro. Sit tulee viestiä et "sori, mun netti lagaa" hohhoijaa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku saa pakasta Schneiderin 89 overall, niin voisin treidata siihen Schneiderin 88 overall HUT Live + puckseja. Tuo 88 overallin julkaisupäivä heittelee. Omani julkaisupäivä näyttää joulukuuta, marketista löytyy yksi lokakuulta. 9GP.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siitä se lähtee, kohta oot samanlainen kuin minä. Liityin tänne joskus änäri '12:n aikaan kun olin kiinnostunut HUT:ista, kato nyt minkälainen nörtti olen tämänkin pelimuodon suhteen. Jäänyt kaikki muut pelimuodot ihan takavasemmalle.

Vielä pahempi oon tuolla EA:n foorumilla +5000 postauksella. :eek:


Voi voi vaimo on jo nyt kyllästyny :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos rakastatte nopeita luistelijoita niin koittakaapas tätä POTG Zuccarelloa. V*TTU nopeempaa äijää ette vaan yksinkertaisesti löydä. Rakastuin ihan ensi-silmäyksellä. Äijä painaa ku viimestä päivää 168cm kokosena. Sai kiekon siniviivalla takaperin haltuun, käänty ympäri ja spurttas läpi pakkien, ei mitään jakoa edes Jaska Johnsonilla saada tätä kiinni vaikka samoilta holleilta lähtivät liikkeelle, plussana se että Zuccarello sai vielä kääntyä kokonaan ympäri. Siitä 4-3 voittomaali ja sain uuden rakkaani.

Torttoni ja HL Benn ketjukavereina, pitäisi kompensoida tämän pikkumiehen kokoa mukavasti. Oon ihan taivaissa ton jälkeen. :eek:

Paljo toi potg Zuccarello maksaa? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin sama se mihin se tatti sitä vie, kun kysyy kuitenkin varmistuksen vielä ennen poistoa, joten täysin omaa huolimattomuutta. Päälle vielä jos kaverilla ollut Toewsia ja pakistossa Keith ja mitä kaikkea niitä nyt olikaan niin mitä kolehtia tuossa enää tarvitaan tai olisi ansaittu. Reklat vaan EA:lle ja odottamaan, kun sulkevat ticketin ilmoittamatta joskus vuoden päästä.



Vaihtotarjouksella.

No kuule ku se venkslaa siinä kun se vasen tatti on rikki,niin se valitsin menee kohtaan kyllä tai ei ja kun se tatti on rikki niin kun ei-kohdalla painoin x se hyppäsi kyllä-kohtaan viiveellä! Mutta joo iha sama mulle tiedän itse mitä tapahtui ja mitä menetin. On tää homma vaa oudoks menny ku apuu kysyy,niin kaikenmaailman tyypit tulee heti kyseenalaistamaan... totta että mulla on nyttenkin 2,1miljoonaa puksia mutta kyllä tuommoinen 600k menetys ottaa pattiin(sillä olisi jo voinut lähes stamkosia kutitella) joten miettikääpä että jos teillä rikkinäisen kapulan takia lähes stamkosin arvoinen kaveri poistuu,niin ottaisiko teitä pattiin ja siihen päälle vielä kyseenalaistetaan kun kokenut forumilainen kysyy edes pientä korvausta... iha kiva tietää että kun esim tuo "samitzu" kertoi että hänelle oli hieman samantapainen sattuma käynyt,niin kukas sielä hänelle oli ovechkinit ja kaikki muut tykittänyt,ja omien sanojensa mukaan "paras hyvitys" tuli minulta,okei oli nhl 13 mutta you get the point! Joten kaikki joillekka tämäntyyppisiä vahinkoja käy,niin olisinhan minä teitä voinut hyvin jeesiä meinaan kyllä noista pukseista riittää almuja jos toisellekkin epäonniselle,vaan ei kyllä tämän jälkeen kun käytännössä haistatetaan paskat päin naamaa. Thänks hei avusta kaikille!

Kieltämättä huvittavaa millainen ruinauskulttuuri on tänä vuonna pesiytynyt tänne ketjuun. Huttiketjuja tullut seurattua ihan ensimmäisestä hutista lähtien eli NHL11, eikä tule aikaisemmilta vuosilta mieleen samanlaista jatkuvaa pelaajien ja pucksien ruinausta kuin tänä vuonna. Ei tässä pelissä hyvän tiimin rakentaminen niin vaikeaa ole, että tarvitsisi alkaa pummimaan pelaajia tai puckseja. Jossei omat pelaajat miellytä silmää niin euroilla saa huttikaupasta pakkoja tai vaihtoehtoisesti ostaa puckseja kauppamiehiltä.

T. Nolla euroa pelin oston jälkeen käyttänyt ja kokoelmassa läjäpäin yli 100k pucksin pelaajia

Katoppa toi viesti minkä kirjotin niin voit sinäkin sitten "ruinaus" puheittes kaa mennä vaikka tonne kiinaan asti
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No kuule ku se venkslaa siinä kun se vasen tatti on rikki,niin se valitsin menee kohtaan kyllä tai ei ja kun se tatti on rikki niin kun ei-kohdalla painoin x se hyppäsi kyllä-kohtaan viiveellä! Mutta joo iha sama mulle tiedän itse mitä tapahtui ja mitä menetin. On tää homma vaa oudoks menny ku apuu kysyy,niin kaikenmaailman tyypit tulee heti kyseenalaistamaan... totta että mulla on nyttenkin 2,1miljoonaa puksia mutta kyllä tuommoinen 600k menetys ottaa pattiin(sillä olisi jo voinut lähes stamkosia kutitella) joten miettikääpä että jos teillä rikkinäisen kapulan takia lähes stamkosin arvoinen kaveri poistuu,niin ottaisiko teitä pattiin ja siihen päälle vielä kyseenalaistetaan kun kokenut forumilainen kysyy edes pientä korvausta... iha kiva tietää että kun esim tuo "samitzu" kertoi että hänelle oli hieman samantapainen sattuma käynyt,niin kukas sielä hänelle oli ovechkinit ja kaikki muut tykittänyt,ja omien sanojensa mukaan "paras hyvitys" tuli minulta,okei oli nhl 13 mutta you get the point! Joten kaikki joillekka tämäntyyppisiä vahinkoja käy,niin olisinhan minä teitä voinut hyvin jeesiä meinaan kyllä noista pukseista riittää almuja jos toisellekkin epäonniselle,vaan ei kyllä tämän jälkeen kun käytännössä haistatetaan paskat päin naamaa. Thänks hei avusta kaikille!

2,1mil pucksia ja kaipailee apua/lahjotuksia. :rolleyes:

Kuvittelin että sinne ois menny kaikki mitä on, silloin lahjoituksen pyytämisessä olisi ollutkin ehkä joku pointti. Plus jollet pikamyynyt koko ukkoa niin sun pitäis saada se takas. Nyt sä vaan saisit pienellä vaivalla aikanaan ukon takas plus lahjotukset. Terve mä sanon!

Samitzu antoi '14 kamaa vastineeksi. Käy hoitaa yks farmaus reissu niin saat 600k takasin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2,1mil pucksia ja kaipailee apua/lahjotuksia. :rolleyes:

Kuvittelin että sinne ois menny kaikki mitä on, silloin lahjoituksen pyytämisessä olisi ollutkin ehkä joku pointti. Plus jollet pikamyynyt koko ukkoa niin sun pitäis saada se takas. Nyt sä vaan saisit pienellä vaivalla aikanaan ukon takas plus lahjotukset. Terve mä sanon!

Samitzu antoi '14 kamaa vastineeksi. Käy hoitaa yks farmaus reissu niin saat 600k takasin.

No eikö tuo että poistaa joukkueensa(ainakin osittain) vastaa pikamyyntiä? Ja no mistä sitä tietää mitä määkin olisin voinu antaa vastineeks
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No kuule ku se venkslaa siinä kun se vasen tatti on rikki,niin se valitsin menee kohtaan kyllä tai ei ja kun se tatti on rikki niin kun ei-kohdalla painoin x se hyppäsi kyllä-kohtaan viiveellä! Mutta joo iha sama mulle tiedän itse mitä tapahtui ja mitä menetin. On tää homma vaa oudoks menny ku apuu kysyy,niin kaikenmaailman tyypit tulee heti kyseenalaistamaan... totta että mulla on nyttenkin 2,1miljoonaa puksia mutta kyllä tuommoinen 600k menetys ottaa pattiin(sillä olisi jo voinut lähes stamkosia kutitella) joten miettikääpä että jos teillä rikkinäisen kapulan takia lähes stamkosin arvoinen kaveri poistuu,niin ottaisiko teitä pattiin ja siihen päälle vielä kyseenalaistetaan kun kokenut forumilainen kysyy edes pientä korvausta... iha kiva tietää että kun esim tuo "samitzu" kertoi että hänelle oli hieman samantapainen sattuma käynyt,niin kukas sielä hänelle oli ovechkinit ja kaikki muut tykittänyt,ja omien sanojensa mukaan "paras hyvitys" tuli minulta,okei oli nhl 13 mutta you get the point! Joten kaikki joillekka tämäntyyppisiä vahinkoja käy,niin olisinhan minä teitä voinut hyvin jeesiä meinaan kyllä noista pukseista riittää almuja jos toisellekkin epäonniselle,vaan ei kyllä tämän jälkeen kun käytännössä haistatetaan paskat päin naamaa. Thänks hei avusta kaikille!


Monta ovea annat mulle ku en haltsaa tätä peliä ja mullon 5000 pucksia ja keskinkertane joukkue?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No eikö tuo että poistaa joukkueensa(ainakin osittain) vastaa pikamyyntiä? Ja no mistä sitä tietää mitä määkin olisin voinu antaa vastineeks

En nyt oikein ymmärrä pointtiasi. Jos annan sinulle 100k annatko takaisin 25k "hyvitykseksi" vai mahdollisesti filppulan ja havlatin palkkioksi sadasta tonnista. Samitzun keissi ei ole mitenkään verrannollinen tähän, hän pyysi täysin arvottomia pelaajia vanhasta änäristä ja antoi palkkiot neljääntoista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonko maksoit tuosta? Menisi itelle kakkoseen Torttonin ja Kanen vierelle! Olisi sitten kaks kunnon pikkumiestä samassa kentässä :)

85k, kärkyin ja yritin saada alle 80k, mutta sitten ne alko hupenee niin binnasin seuraavan jonka näin 85k:lla. Kane ei tuu toimimaan tän kanssa, mutta sitäkin voi kokeilla. Tää on "ota kiinni jos saat" ukko.

No eikö tuo että poistaa joukkueensa(ainakin osittain) vastaa pikamyyntiä? Ja no mistä sitä tietää mitä määkin olisin voinu antaa vastineeks


Herran jestas ei ne itsestään voi poistua, oma moka ei meidän. Mitä mun pitää antaa sulle, kelpaako MP Datsyuk ja Zetteri näin alkuun? Pitääkö löydä vielä Toews kylkeen?

Mee nyt muualle ruinaa, sulla on vielä 2.1milliä pankissa. ilejuu heitä YV:tä ja nakkaa joku kortti 20k:lla myyntiin, annan sulle 20 tonttua ihan vain että pääset alkuun. Muiden on turha ruinaa sitten mitään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En nyt oikein ymmärrä pointtiasi. Jos annan sinulle 100k annatko takaisin 25k "hyvitykseksi" vai mahdollisesti filppulan ja havlatin palkkioksi sadasta tonnista. Samitzun keissi ei ole mitenkään verrannollinen tähän, hän pyysi täysin arvottomia pelaajia vanhasta änäristä ja antoi palkkiot neljääntoista.

Se jää sulle ny arvotukseks ku nii kyseenalaistit...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mee nyt muualle ruinaa, sulla on vielä 2.1milliä pankissa. ilejuu heitä YV:tä ja nakkaa joku kortti 20k:lla myyntiin, annan sulle 20 tonttua ihan vain että pääset alkuun. Muiden on turha ruinaa sitten mitään.
[/COLOR][/QUOTE]


Joo kiitosta vain, en tiiä tuliko toi YV mutta katotaanpa torstaina ku kotiudun ku paskamainen puhelimella räplätä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No kuule ku se venkslaa siinä kun se vasen tatti on rikki,niin se valitsin menee kohtaan kyllä tai ei ja kun se tatti on rikki niin kun ei-kohdalla painoin x se hyppäsi kyllä-kohtaan viiveellä! Mutta joo iha sama mulle tiedän itse mitä tapahtui ja mitä menetin. On tää homma vaa oudoks menny ku apuu kysyy,niin kaikenmaailman tyypit tulee heti kyseenalaistamaan... totta että mulla on nyttenkin 2,1miljoonaa puksia mutta kyllä tuommoinen 600k menetys ottaa pattiin(sillä olisi jo voinut lähes stamkosia kutitella) joten miettikääpä että jos teillä rikkinäisen kapulan takia lähes stamkosin arvoinen kaveri poistuu,niin ottaisiko teitä pattiin ja siihen päälle vielä kyseenalaistetaan kun kokenut forumilainen kysyy edes pientä korvausta... iha kiva tietää että kun esim tuo "samitzu" kertoi että hänelle oli hieman samantapainen sattuma käynyt,niin kukas sielä hänelle oli ovechkinit ja kaikki muut tykittänyt,ja omien sanojensa mukaan "paras hyvitys" tuli minulta,okei oli nhl 13 mutta you get the point! Joten kaikki joillekka tämäntyyppisiä vahinkoja käy,niin olisinhan minä teitä voinut hyvin jeesiä meinaan kyllä noista pukseista riittää almuja jos toisellekkin epäonniselle,vaan ei kyllä tämän jälkeen kun käytännössä haistatetaan paskat päin naamaa. Thänks hei avusta kaikille!

Lue huomenna itse uudelleen mitä olet kirjoittanut. PRICELESS :D

Sait heti apuja miten toimia, minusta se oli hienoa, heti autettiin ja kerrottiin kehen tulee ottaa yhteyttä. Älä unohda tehdä sitä ja muista sitten kertoa miten kävi. Kyseenalaistamisesta ei tulisi ottaa itseensä, anonyymi palsta ja vedätyksiä on ollut ennenkin. Terveellinen reaktio, joka pyytäjän on tiedostettava ja kestettävä. Tarinasi oli kuitenkin kauniisti sanottuna erikoisimmasta päästä. Kyllä varmasti harmitti, uskon, mutta onneksi olit nopea ja vain yksi pelaaja katosi, vaikka poistit tai siis rikkinäinen ohjain poisti koko joukkoeen. Salamannopeat refleksit.

Reilu 2 miljoonaa kiekkoa ja päälle varmaan kohtuulliset pelaajat niin saat kyllä kokoelmia keräämällä ja treidaamalla kasattua lisää sillä aikaa, kun EA selvittää sitä reklamaatiotasi ja saat menettämäsi pelaajan takaisin... Aihe oli osaltani tässä.

PS. Pitäisikö meidän porukalla kerätä kolehti ja ostaa miikam5:lle uusi ohjain riivatun tilalle?:rolleyes:
 
Ylös Bottom