Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oliko noi violetit kortit niin HLC? No kumminki paripäivää sittte huusin pädillä tommosta violettia J.Benniä. Oma huutoni oli 2500. Menin nukkuun ja aattelin aamupalalla että käyn tsekkaas että mikä huudon tilanne. No pädi ei logannu sisään, aattelin että turhaa konsolia käynnistän ku sen hinta on kumminki noussu joku 400k ja tililä puckseja 60k. Tsekkasin illalla niin se kortti oli liikahtanu 2680 pucksin hintaan. Voin sanoo, että vähänkö nakersi!

Ilmeiseti on vaihtotarjouksella saanut sen Bennin eli tarjonnut 2680pucksia ja suht kovia pelureita päälle veikkaan.. Eihän tuollaista 2680 summaa pysty edes tarjoamaan kun kaksi viimeistä numeroa voi olla vain 50 tai 00 tietääkseni..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä vähän hiljaisempi jakso menossa voittojen muodossa omalla jengillä.

JVR - E.Staal - Kulemin
Voracek - Stastny - Wheeler
E.Kane - Pavelski - Grabner
Landesgog - Berglund - Franzen

Johnson - Yandle
Edler - Tyutin
Gleason - Emelin

Bäckström
Niemi
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joskus oli Voracek sentterinä, ihan hyvin se ainakin itellä toimi.. On hyvä aloituksissakin (85)
Perrylle kannattaa laittaa C, tai ainakin A, on muuten turhan hidas eikä pääse tarpeeksi usein käyttämään mainiota skodeaan :)

Voracekia en kyllä suosittelisi sentteriksi, sillä jannun aloitukset on 60. Tai ainakin on ollut, onko päivityksessä sitten muutettu?:confused: :)

Itse suosittelen Spezzaa tohon Zajacin tilalle ykkösketjuun; Perry - Spezza - Voracek. Tolla sais ketjun kemian 99 ja hyvin alottavan ja muutenkin hyvän ukon keskelle, sopuhintaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitkä joukkueet on helppo kerätä?

oon keränny jo: pelicans, ässät, hpk, ilves, saipa, modo, lausanne, rapperswil
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko pakkipari ehdotuksia budjettina 100k? Ihan sama onko hp-pp vai kp-kp. Mitä nyt nopeeta vilkasin markkinoita niin HL Meszaros/HL Josi/HL Fowler/HL Shattenkirk/HL Bouwmeester/HL Michalek/ ainakin sopis tohon budjettiin. Minkä parin väsään noista vai onko vielä jotain muita hyviä pakkipareja mitkä saa mahtuun 100k yhteishintaan?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko pakkipari ehdotuksia budjettina 100k? Ihan sama onko hp-pp vai kp-kp. Mitä nyt nopeeta vilkasin markkinoita niin HL Meszaros/HL Josi/HL Fowler/HL Shattenkirk/HL Bouwmeester/HL Michalek/ ainakin sopis tohon budjettiin. Minkä parin väsään noista vai onko vielä jotain muita hyviä pakkipareja mitkä saa mahtuun 100k yhteishintaan?

HL Campbell OFD , HL Garrison TWD, HL Green OFD .. kaks ekaa leftejä ja Green rightti.. Tosin varmaan Shattenkirkin ottaisin
mielummin, itellä siitä vaan normaali versio.. Campbell ja Garrison tosin erittäin hyviä.
 
Hmm, kyllä mulla pysyy ainakin taktiikat jotka olen pelissä laittanut? Ellen sitten vaihda tallennettuja kokoonpanoja, silloin ne resetoituu.

Onko muita hut wheelerin kaltaisia pelaajia samassa hintaluokassa? Lähinnä leftin mies olisi hakusessa (ja vasempaan laitaan, mutta sen voi kyllä swapata). Tarvis tuo marchand heittää mäkeen, tiimissä on jo perron, steen, dubinsky yms perus hut kortit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas nyt joku hyvä voimahyökkääjä nelosketjuun, mahdollisimman nopea pelaaja olisi hakusessa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaha, käsitinkö oikein, että HUTL kortteja käyttäessä voi saada tähdet alemmaksi? Kun näyttää ovr pelaajilla olevan vaikkapa 82, mutta statsit ~90 tjsp?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vihdoin legenda saku koivu kortti
Hienoa, että saivat vihdoin tuon mukaan peliin. Mutta täytyy ihmetellä, kortti vasta muutama tunti sitten tullut pakkoihin ja näyttää jo pakoista poistuvan puolelta yöltä suomen aikaa? (5. feb 5pm jenkkien aikaa)

Tiedä sitten, että onko ne tyrkänny niitä paljon lyhyessä ajassa pelaajille, jos ei niin eipä niitä montaa tule olemaan markkinoilla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon ostanu koko Calgaryn jengin enkä saa tuota bonusta vaikka olen sammuttanut pleikan ja tehny kaikkee. Mikä siinä nyt on kun ne rahat ei voi tulla?
VASTATKAA KEIL ON JOTAI HAJUU!
 
Ylös Bottom