Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vasta liityin tänne joten tyhmä kysymys sallittaneen. Mitä nuo synkrot siis ovat? Tarpeeksi vetää kiekkoa katsomoon niin peli jäätyy vai mitä :confused:Kertokaa tyhmälle.

Ohjeet sen tekemiseen eivät kuulu tänne. Jonnet tekevät temppunsa, ettei tule verkkopelitilastoihin tappioita. Täällä ei taida kaikkien ikä riittää siihen, joten en voi sanallisesti ilmaista tarkemmin, mitä heistä yleisesti ajatellaan. Peli päättyy siis kesken ja siitä ei kirjata tappiota, kun toinen käyttää hyväksi pelistä löytyvää heikkoutta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi viikon bannin jälkeen jostain täysin turhasta syystä...

Mitä tulee synkrolistaanne joka on pitkä kuin nälkävuosi niin huutonaurua :D
siinähän koitatte vielä löytää peliseuraa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi viikon bannin jälkeen jostain täysin turhasta syystä...

Mitä tulee synkrolistaanne joka on pitkä kuin nälkävuosi niin huutonaurua :D
siinähän koitatte vielä löytää peliseuraa

Voi kuule, lähemmäs 200 peliä takana eikä yhtään(!) synkroa. Edes yritystä.. Kyllä sitä kunnollistakin peliseuraa vielä siis löytyy :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Samoin, 300 peliä ja 2 onnistunutta 1 epäonnistunu synkro.. Ja ehkä kolme kertaa quittinu heti kättelyssä kun muistunut synkroäijän nimi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä tulee synkrolistaanne joka on pitkä kuin nälkävuosi niin huutonaurua :D
siinähän koitatte vielä löytää peliseuraa

Juu äkkiä loppuu peliseura jos blokkaa maailmasta 30-40 pelaajaa? Juurikin sitä huutonaurua :D

Eikä sitä oikeen peliseuraksi voi kutsua tuota listan porukkaa jos ekassa erässä jo katkeaa peli :/
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täältäkin löytyy 170 peliä ja kaksi (2) epäonnistunutta synkroa...

Joten kyllä niitä asiallisiakin vastustajia on :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täältä varmaan 700 peliä ja ehkä noin 5-6 synkronisoijaa,joten ei taida listan takia peliseura loppua. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noin 400 peliä, eikä yhtään synkroojaa ole osunut kohdalle :)

Ketäs sentteriä suosittelette, kun kiekkoja olisi tähän uhrattavissa ~ 250k. Onko tuosta POTG Bäckströmistä mihinkään?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noin 400 peliä, eikä yhtään synkroojaa ole osunut kohdalle :)

Ketäs sentteriä suosittelette, kun kiekkoja olisi tähän uhrattavissa ~ 250k. Onko tuosta POTG Bäckströmistä mihinkään?

Isot pojat suosii laidalla POTG Bäckströmiä.

Itse en ole edes kokeillut koko ukkoa. Vois olla testin arvoinen...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Isot pojat suosii laidalla POTG Bäckströmiä.

Itse en ole edes kokeillut koko ukkoa. Vois olla testin arvoinen...

Olenko aivan väärässä, jos väitän perstuntumalla heitettynä, että aloitukset ovat kuitenkin 80-85 luokkaa? Kyllä se keskellä sitten menisi ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

~150 Online seasons matsia takana ja tasan yksi kaveri "yritti" synkrota. Muuten välttyny noilta apinoilta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olenko aivan väärässä, jos väitän perstuntumalla heitettynä, että aloitukset ovat kuitenkin 80-85 luokkaa? Kyllä se keskellä sitten menisi ;)

Et tietenkään ole, mutta nopeus/muu sentterikapasiteetti siirtää tuon mielestäni laituriksi. Tosin jos sentterit on kuraa niin tottakai tuo sentterinäkin menee, onhan se sentään pelinrakentajakin. ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Et tietenkään ole, mutta nopeus/muu sentterikapasiteetti siirtää tuon mielestäni laituriksi. Tosin jos sentterit on kuraa niin tottakai tuo sentterinäkin menee, onhan se sentään pelinrakentajakin. ;)

Kiekkoja ei ole riittämiin hommaamaan jonathantoewseja ja datsyukkeja keskelle, niin Bäcks on varteen otettava vaihtoehto. :) Peluutanhan mä Ducheneakin keskellä, vaikka ominaisuudet olisi kait enemmän laiturille sopivat, mutta hyvin on toiminut :p

e. Toki saa muitakin ehdotuksia heitellä! Big Joeta en tosin jaksa enää hankkia, vaikka onkin kapteenikortilla tekijämiehiä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiekkoja ei ole riittämiin hommaamaan jonathantoewseja ja datsyukkeja keskelle, niin Bäcks on varteen otettava vaihtoehto. :) Peluutanhan mä Ducheneakin keskellä, vaikka ominaisuudet olisi kait enemmän laiturille sopivat, mutta hyvin on toiminut :p

e. Toki saa muitakin ehdotuksia heitellä! Big Joeta en tosin jaksa enää hankkia, vaikka onkin kapteenikortilla tekijämiehiä.

Itsekin peluutin Duchenea keskellä silloin kun mulla se oli. Emt, toi vois olla aika hyvä hankinta. Sit ku kyllästyt niin myyt mulle alennuksella! :D

Ihan sikana ois kaikkia mitä tekis mieli testailla mutta ei ole tilaa tiimissä ja neloseen en noita pelimiehiä ihan periaatteesta survo. :)

POTG Bäckström
HL Kessel
HL Tavares
HL Duchene

Oishan noita testattavia, ekat jotka tuli mieleen.

HL Kopitar ei saanut mitään aikaiseksi, jos ei lasketa sitä että piti maalin puhtaana varmaan 10 alivoiman verran yhdessä pelissä muitten ukkojen kanssa. Kai tuokin joku saavutus on. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HL Lupul - HL Kadri - TYHJÄ (PLY, TWF tai GRN)

HL Sharp - HL Kadri - TYHJÄ (SNP, PFW tai GRN)

Täytä tyhjät kohdat. :) Täytyy olla HL versio!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotenki itellä ei tuo Toivon Joonatani toiminu yhtään(J.Toews).En tiedä miksi,ikuinen suosikkini mutta kun ei niin ei.Viime versiossa Gabo ei toiminut nyt taas on erinomainen.Kai nämä henkimaailman juttuja on.

Millainen tuo HL Kadri on? en tiedä onko joku muu kokenut joidenkin HL-ukkojen kohdalla,että ns. normi versio onkin parempi kuin tuo "viritelty"?Minulla on monestakin äijästä jäänyt sellainen fiilis.


-B3lo
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotenki itellä ei tuo Toivon Joonatani toiminu yhtään(J.Toews).En tiedä miksi,ikuinen suosikkini mutta kun ei niin ei.Viime versiossa Gabo ei toiminut nyt taas on erinomainen.Kai nämä henkimaailman juttuja on.

Millainen tuo HL Kadri on? en tiedä onko joku muu kokenut joidenkin HL-ukkojen kohdalla,että ns. normi versio onkin parempi kuin tuo "viritelty"?Minulla on monestakin äijästä jäänyt sellainen fiilis.


-B3lo

Eipä tuo Toews mullakaan varsinaisesti maaleilla herkutelle, mutta kun voittaa aloituksista varmaan 90% (ihan oikeasti) niin se jo riittää siihen että se siellä kakosen sentterinä on ja pysyy. Ja syötöt napsuu lapaan niin laiturit hoitaa sitten loput.

Itellä toimi normi Malkin aivan loistavasti, nyt tämä HL versio on ihan totaalisen jäässä. Nuo ne vasta henkimaailman juttuja onkin! :)

En tiedä Kadrista vielä, suunnittelu asteella on nuo yllä olevat kentät vielä.

Mut siis, se minkä itse olen pistänyt silmään, niin HL Bouwmeester. Siis... argh. :)

Mikä siinä on, että kun se seisoo siellä oman maalin edessä, ja itse ähellät jotain kulmatilannetta, niin AI päättää että nyt JBo nousee tuohon siniviivan tuntumaan, ja vastustajan hyökkääjät nousee taas mun maalille. Eli siis täysin päätöntä sinkoilua omassa puolustustilanteessa! Mullon asetuksetkin sinne vasempaan laitaan tapissa että nuo pakit lopettas nuo helkkarin idioottimaiset kiekottomat nousut mut ei vaan JBo:n kohdalla auta! :D

Tää koutsi heittää sen kohta vilttiin jos tuommonen meno jatkuu pitkään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotenki itellä ei tuo Toivon Joonatani toiminu yhtään(J.Toews).En tiedä miksi,ikuinen suosikkini mutta kun ei niin ei.Viime versiossa Gabo ei toiminut nyt taas on erinomainen.Kai nämä henkimaailman juttuja on.

Millainen tuo HL Kadri on? en tiedä onko joku muu kokenut joidenkin HL-ukkojen kohdalla,että ns. normi versio onkin parempi kuin tuo "viritelty"?Minulla on monestakin äijästä jäänyt sellainen fiilis.

Täällä taas Joonatanin Varpaat oli aivan maaginen. Vie alotukset ja takoi pari pojoa per peliin 2. ketjussa. Nyt joukkueestahan on kadonnut kaikki miljoonan arvoiset ukot tai ylipäätään kaikki +200k:n ukot lukuunottamatta muutamaa jota ilman en osaa pelata (Zetteri, Gaborik, HL JJ).

Kadria en pelaisi sentterinä, 70 aloitukset ei oikein natsaa, mutta muuten kortti näyttää aika huikeelta. Laituriksi voisi sopia, mutta tiedähäntä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Getzlaf. Ainoa pelaaja joka kyennyt tekemään yli 2p/peli ikinä mun joukkueessa. Kapteenikortilla, on kokoajan läpi ihmeellisistäkin paikoista, ja iskee häkkejä rouhimalla tai vetäen. Lucic-Getz-Voracek laittaa peleissä sellaista hyökkäysalueen rouhimisdominointia, ettei mitään tolkkua.. väitän että sellainen ketju jolla haastaa kenet vaan. Pystyy kovalla taklauspelillä ja liikkeellä luomaan kokoajan paikkoja, ja puolustamaan erittäin tiiviinä viisikkona.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Getzlaf. Ainoa pelaaja joka kyennyt tekemään yli 2p/peli ikinä mun joukkueessa. Kapteenikortilla, on kokoajan läpi ihmeellisistäkin paikoista, ja iskee häkkejä rouhimalla tai vetäen. Lucic-Getz-Voracek laittaa peleissä sellaista hyökkäysalueen rouhimisdominointia, ettei mitään tolkkua.. väitän että sellainen ketju jolla haastaa kenet vaan. Pystyy kovalla taklauspelillä ja liikkeellä luomaan kokoajan paikkoja, ja puolustamaan erittäin tiiviinä viisikkona.
Itse tykkäisin peluuttaa noita jykevämpiä kavereita enemmän mutta on niin saakutin hankala istuttaa niitä mihinkään kun tuon voimahyökkääjän kanssa on vain yksi mahdollinen 99kemia yhdistelmä. :(

Toisaalta, en kyllä koskaan saanut mitään noilla rymyroopeilla aikaiseksi. R.Nash oli täysin käyttökelvoton. HL Hossastakin luovuin kun ei mitään saanut sisälle. On testattu Burns, Lucic, Getzlaf, Wheeler... Kaikki samaa kuraa mulle. Hyvänä lisänä Jumbo. Kaikki kehuu sen maasta taivaaseen, ei mitään kipinää meikäläisen ohjaksissa.

Kadria en pelaisi sentterinä, 70 aloitukset ei oikein natsaa, mutta muuten kortti näyttää aika huikeelta. Laituriksi voisi sopia, mutta tiedähäntä.

Ompa kyllä surkeet aloitusstatsit. No sama tuo, nelosessa se on ihan sama, muistaa vaan vaihtaa aloitustyyliä kun näkee et se on aloittamassa. Siitä asti kun yks jannu neuvoi mulle mikä aloitustyyli voittaa minkäkin oon dominoinu aloituksia kovalla prosentilla. Tähän asti ollu aina ihan stiiminä kun joku aloittaa vaan sitomalla ja työntämällä, mut nyt tiedän miten pelata tommosta aloittajaa vastaan! :)
 
Ylös Bottom