Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hexton: Tunnut olevan perillä asioista niin mietin just että eihän mariokaan pikkanen ole+sillä on noi kiekonkäsittelytaidot "peruskortissa" paremmat...
Nuo synkrottajat voisi listata melkeinpä yhteen listaan niin älyää karttaa ko. pelaajia. Itselle tuli vastaan Waltsu_96, lieneekö jo mainittu täällä. Johdin toisessa erässä 4-2 niin siitä se sitten lähti.
Tuntu olevan viestistä päätellen synkroamisen syynä, että pelaan "tasoituspaskalla" . Minulla oli paras joukkue minkä kykenin kasaamaan kun ei ole vielä parempia pelaajia kertynyt enkä rahalla pelaajia osta.
Lisäys edellisillä sivuilla lista olikin. Kiitos siitä ja näky waltsukin siellä jo olevan..
Granlundin hinta tuskin liikkuu mihinkään ainakaan pysyvästi kun ei oo enää saatavilla pakoista. Et oo ensimmäinen joka farmaa että anna mennä vaan (nimimerkillä moulson-koivu-voracek -> kane-toews-gretzky)Parin kuukauden tauon jälkeen teen taas paluun ja uuen joukkueen aion myös väsätä. Marketista vois tehä jo aivan maagisen SUOMI joukkueen. HUTL ruutu , jokinen , selänne määttä vatanen filppula granlund. Mahtaakohan Granlundin potgi kortin hinta millään laskea? En viitsis kuitenkaan 100k maksaa. Jep ja Sakustakin MS löytyy. Asiasta toiseen että mitä mitä mitä tuolla marketissa tapahtuu? Spezza 17k Smith 19k Pacioretty 19k Thornton 90k Hall 85k DUCHENE 50K Subban 85k Letang 85k
Edit1: Kuinka helposti jään kiinni farmauksesta? Siis todellakaan en aijjo tuota keinoa käyttää joka on ainoa mahdollisuus saada hyvä pelaaja.
Yoyo! Onko kellään näkemystä tohon ku oon kuullu ettei kandee laittaa TL:llää centeriks? Miksiköhän ei?
Kovanaamaa kannattaa aina käyttää sentterinä.
Jos jollain ois potg Crosby 99 ovr niin voisin vaihtaa Gretzkyyn ja Granlundiin.
Pari miljoonaa kiekkoa vielä päälle niin saatat saada vaihtokaupat
Granlundin hinta tuskin liikkuu mihinkään ainakaan pysyvästi kun ei oo enää saatavilla pakoista. Et oo ensimmäinen joka farmaa että anna mennä vaan (nimimerkillä moulson-koivu-voracek -> kane-toews-gretzky)
Kerran käynyt noin.Heh, enpä ole ennen tällaista nähnyt. Taklaus johti tappeluun ja samalla, kun toinen tipahti kanveesiin alkoi vieressä toinen tappelu. Outoa oli se toinen tappelu, mutta vielä oudompaa, että niitä ei päässyt itse ohjaamaan vaan AI hoiti molempien puolesta sen tappelun.
Onko tullut ennen vastaan?