Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Wc crospy olis vielä myynnissä kaverilla, myyjänä hck, huutakaa pois
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitetty synkrolista:
A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu


B
Behlingo
BESXXO


C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24


D

DoUWannaLose

E
eepi_-_-_75
exrelax


F
Freeamigos


G


H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992


I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS


J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi


K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502


L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki


M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984


N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en


P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666


Q
Quezacotl71


R
Radio-Rock
rasto29


S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare


T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_


U


V
vito_43


W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43


X
xLazoz


Y


Z
Zamses


Å


Ä


Ö
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ljv2012 synkrolistalle tais kaveria harmittaa aika pahasti kun olisi tullut kunnolla kuokkaan. Itse nauhoitan nämä pellet ja lähetän EA:lle todisteet niin tiedä vaikka muutaman karsisivat näitä pois.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi, voisko joku, joka osa vastata tähän kysymykseen auttaa minua. Saako semmoisella kentällä kuin KOV-KOV-TYÖ, täysiä kemioita. Tai KOV-KOV-KOV. Kiitti.:D:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaisko joku kertoa missä hinnoissa tuo MP selänne 89 ovr pyörii nykyään?

E: Jos joltai löytyy käyttämätön/vähän pelattu nii yv:tä tulemaan tehdään kaupat
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse ainakin sain varsin hyvin pienellä rämppäilyllä vaihdettua ilmaispakasta saadun Voracekin jo kokoonpanossa olleeseen Voracekiin. Tarkkaan en muista miten ne vaihdoin, mutta ainakin ensin jo kokoonpanossa olleen siirsin vaihtopakkaan, ja sitten parilla yritys-erehdys rämppäämisellä ilmaispakasta tullut kortti sujahti mukavasti suoraan kokoonpanoon :cool:. Röhönaurua niille, ketkä pikamyivät jonkun arvokkaankin kortin 0 pucksilla:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse ainakin sain varsin hyvin pienellä rämppäilyllä vaihdettua ilmaispakasta saadun Voracekin jo kokoonpanossa olleeseen Voracekiin. Tarkkaan en muista miten ne vaihdoin, mutta ainakin ensin jo kokoonpanossa olleen siirsin vaihtopakkaan, ja sitten parilla yritys-erehdys rämppäämisellä ilmaispakasta tullut kortti sujahti mukavasti suoraan kokoonpanoon :cool:. Röhönaurua niille, ketkä pikamyivät jonkun arvokkaankin kortin 0 pucksilla:D

Kyllä kai sieltä R2/L2 pääsee kokoonpanoon ja sieltä siirtämään, mutta veikkaan että näillä jotka joutuneet poistamaan on ollu vaihtopakka täynnä ja sillon ei mitään ole tehtävissä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse ainakin sain varsin hyvin pienellä rämppäilyllä vaihdettua ilmaispakasta saadun Voracekin jo kokoonpanossa olleeseen Voracekiin. Tarkkaan en muista miten ne vaihdoin, mutta ainakin ensin jo kokoonpanossa olleen siirsin vaihtopakkaan, ja sitten parilla yritys-erehdys rämppäämisellä ilmaispakasta tullut kortti sujahti mukavasti suoraan kokoonpanoon :cool:. Röhönaurua niille, ketkä pikamyivät jonkun arvokkaankin kortin 0 pucksilla:D

Kyllähän kokoonpanossa olevan kortin kohdalla tämä onnistuu mutta jos kortti on kokoelmassa niin silloin se ei onnistu. Ei itseä ainankaan haittaa yhtään Giroux:n pikamyynti kun se ei ole joukkueeseen mahtunut viimeiseen puoleen vuoteen :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kas olin laittanut tän tekstin nhl13 sivuille, vaikka kyse oli siis tästä uudesta.

KIITOS EA... EA tuki antoi minulle ohjeet miten saan ostamani pakkauksen takasin. Minä toimin ohjeiden mukaan täysin ja lähettelin niille kuvia siirtohistoriasta ja muista. Vastauksena tuli että olet muokannut kuvia, joten emme voi palauttaa pakkaa. Siis mitä vtua EA, kai se täytyy kuluttaja-asiamieheen ottaa yhteyttä. Ei jaksaisi kyllä mutta ihan periaatteesta.

Jos EA tuki antaa mulle ohjeet miten toimia, ja toimin niin. Niin he syyttävät että olen muokannut kuvat.......
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaisko joku kertoa missä hinnoissa tuo MP selänne 89 ovr pyörii nykyään?

E: Jos joltai löytyy käyttämätön/vähän pelattu nii yv:tä tulemaan tehdään kaupat

Pyörii siinä 85-100k haarukassa? Ellen ihan väärin muista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipas taas vihu vastaan.. Otti jäähyjä vikassa erässä ihan sen takia kun itketti ja ei ilmeisesti äiti
ollut kotona antamassa tukea. Tollaset sankarit ihan yhtä mukavia vastustajia kun synkroajat, synkroista vaan
pääsee eroon sillä minuutilla mutta nämä kuluttaa pääsiäisensä tällä tapaa. Nimimerkki jo kertoikin, että kyseessä
on joku 14-15 vuotias ja yleensä tästä syystä en näitä vastaan pelaakaan.
Silloin kun minä olin nuori niin kyllä ne perjantait meni ihan toisella tapaa kuin itkemällä ja ottamalla jäähyjä virtuaalilätkässä. :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipahan iso ero kun vaihtoi kakkosjoukkueessa kakkosketjuna olleen hl Pominville - hl Stasny - hl Grabner ketjun tilalle mp Williams - toty Zetterberg - Toty Malkin ketjun niin alkoi kakkosketju kummasti tekemään enemmän maaleja :D Nash kyllä tuntuu ykkösketjussakin aika turhalle kun tuntuu ettei se saa mitään aikaan. Sama homma on kolmosketjussa Brownin kohdalla, kolmosketju nyt ei muutenkaan tee maaleja paitsi Helm/Bergeron kaksikko aina innostuu sit alivoimalla :D Ketäköhän keksis kokeilla tuohon Nashin ja Brownin paikalle?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää peli kyllä osaa ilahduttaa aina. Sinne meni 40 matsin voittoputki kun meni yhtäkkiä yhteydet vihuun 5-3 johtoasemassa :rolleyes:
 
Ylös Bottom