Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Juu ei taida nää mun ehdot toimia. pistäkää mulle viestiä jos jolain on myydä miljoona tai useampi. Huomenna voitais sit vääntää kauppaa noista jos joltain löytyy
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

joo eli nyt olis ainakin vissiin miljoona mulle tulossa mut voisin vielä ostaa 1-2 miltsiä riippuen hinnasta. siis huomenna ostan jos löyty
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Maksaisin 555k HL Kovalchukista, viestiä vaikka täällä kun pucksit on ties millä acolla tällä hetkellä.
(tämä siis siinä tapauksessa, mikäli kauppaan ei ilmesty halvempaa - mikä on myös hyvin mahdollista)

Mitä sää näin kallilla? Ite sain sunnuntaina 480k :)

#YönMarketCrash
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

VIELÄ OLIS MYYNNISSÄ:

Reg Crosby n. 50€
Reg. Malkin n. 30€

Pankkina Nordea, Säästöpankki tai OP

Laittakaa viestiä tulemaan, jos löytyy kiinnostusta! :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

2,3milliä puckseja myynnissä 65e! Pankkina mieluiten Nordea, mutta kuvaa vastaan onnistuu muutkin.

Myös pienemmät summat onnistuu, mutta tosta sais kerralla ison kasan halvalla!

E. Siellä on vielä Seabrook, Hutl Voracek ja MP Zetteri myynnissä myös kiekkoja/rahaa vastaan. :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostan 1 milj kiekkoa hintaan 30€. Kiire!

(Oon tehny kauppoja täällä ennenkin, eli olen luotettava)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kaverilla olisi boxilla myynnissä 2 milj. pucksia! Pankkina toimis nordea, eikä ilmeisesti muut pankit käy.

30€/miljoona, vähintään 500k ostot kerralla :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

2,3milliä puckseja myynnissä 65e! Pankkina mieluiten Nordea, mutta kuvaa vastaan onnistuu muutkin.

Myös pienemmät summat onnistuu, mutta tosta sais kerralla ison kasan halvalla!

E. Siellä on vielä Seabrook, Hutl Voracek ja MP Zetteri myynnissä myös kiekkoja/rahaa vastaan. :)


Laitoin yv:tä, saitko?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voisi taas parin kuukauden tauon jälkeen kokeilla kauanko hermot kestää tätä pelimuotoa. Kiinnostaisiko jotakuta tehdä nopsat kaupat, 5e/100k ? Nordea.

E: Anyone? Noh, eipä tässä mikään kiirus ole, koko päivä aikaa notkua pleikkarin ääressä. =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

650k puckseja myynnissä hintaan 25e (maksan 5% EA veron). Pankkina OP. Laita YV jos kiinnostaa!

Edit. Saa laittaa myös muita tarjousehdotuksia mulle, esim fifa coinsit kiinnostavat paljon :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom