Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

KonsoliFIN ja tarkemmin sanottuna -WaLuigi- sai näemmä E3-messuilla kunnian haastatella legendaarista Sean Ramjagsinghia:

[video=youtube;aNU_x74OlfM]http://www.youtube.com/watch?v=aNU_x74OlfM&html5=1[/video]

Itse haastattelussa ei sisällöltään toki mitään uutta tietoa ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

KonsoliFINin ja tarkemmin sanottuna -WaLuigi- sai näemmä E3-messuilla kunnian haastatella legendaarista Sean Ramjagsinghia:

Itse haastattelussa ei sisällöltään toki mitään uutta tietoa ole.

No persetti, enpä ehtinyt itse tulla linkkaamaan. Mutta tosiaan, eipä tuossa kamalasti mitään uutta kerrota. Lähinnä saadaan vahvistusta sille, että ensi vuonna myös NHL 14:n pitäisi siirtyä käyttämään EA Sportsin uutta pelimoottoria. Mielenkiintoista nähdä, kuinka siirtymä onnistuu, ja valuvatko monet viime peleissä tehdyt uudistukset rytäkässä hukkaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kyllä se jokavuotinen vuosi päivitys pitänee ostaa, joten luultavasti perinteisesti ennakkotilaan GameStopista tänäkin vuonna "uuden" Änärin.
Ja tuosta Sean Ramjagsinghista. Onko hän kanadanintialainen?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tosiaan se mielenkiinto kohdistuu vahvasti sinne NHL 15:n ja uuden pelimoottorin puoleen. Aikoinaanhan NHL 07, eli ensimmäinen nykyisille konsoleille julkaistu sarjan osa, oli pelimuodoiltaan ja ominaisuuksiltaan selvästi karsittu peli verrattuna siihen, mitä PS2:lla ja ensimmäisellä Xboxilla nähtiin. Ilmeisesti kuitenkaan nyt esimerkiksi uudessa FIFA:ssa ei vastaavaa karsintaa nähdä, joten toivottavasti ja tuskinpa sitten NHL 15:ssäkään.

Ja tuosta Sean Ramjagsinghista. Onko hän kanadanintialainen?
Alun perin intialaista sukuahan Rammeri on, kuten nimestä ja naamasta voi päätellä. Itse hän ainakin on kuitenkin asunut lapsesta saakka Kanadassa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Voisi jo pikkuhiljaa alkaa tipahtelemaan sitä Rammerin lupaamaa lots of stuffia. Taklauksista vielä sen verran että ne ovat NHL 11:sta loistavia vaikka hieman ylitehokkaita.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Alun perin intialaista sukuahan Rammeri on, kuten nimestä ja naamasta voi päätellä. Itse hän ainakin on kuitenkin asunut lapsesta saakka Kanadassa.

Kuulemma mies on omalta taustaltaan koripallomiehiä. Pituudesta näin voi tosin jo ehkä päätelläkin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Noh, NHL 14 on kuitenkin syy siihen, miksi Syyskuussa jatkan Gold Liveä taas vuodella...

Täytyy kyllä korjata, että ehkä ei sittenkään. Tajusin, että jos päätän hommata PS4, niin turhaan jatkan Gold Liveä peräti vuodella, kun se PS+ pitää kuitenkin sitten hommata, jos PS4:sen ostan. Mutta jos ostan XOnen niin sittenhän voin ihan huoletta jatkaa Goldia vaikka viidellä vuodella. :D Olen aina ostanut uusimman Änärin Boxille, mutta uuden sukupolven tulo saattaa vähän muuttaa asioita...eli taidankin ostaa NHL 14:sta PS3:lle, jos päätän hommata sen PS4:sen...mutta onhan tässä vielä aikaa. Tosin tykkään suunnitella asioita etukäteen, joskus vähän liikaakin. :D

Ja tosiaan, vois alkaa vähän lisää videoita putoilla EA:n suunnalta, ja Perjantaina saadaan muuten selville, että kumpi mokeista selvisi kanteen...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kansikuva pelaaja paljastetaan 28.6. ja tällä hetkellä toivon, että Martin Brodeur voitti.

Syyt, miksi haluan Martyn kanteen:
-Kanadalainen
-Legenda
-Uran viimeiset kaudet

Syyt, miksi en halua Bobrovsky kanteen:
-Venäläinen
-Yhden kauden ihme
-Mahdollinen KHL-siirto
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse en ole koskaan pitänyt Devilsistä enkä Brodeurista, joten Bobrovskya tuli muutamaan kertaan äänestettyä. Ja mieluumminhan tuota Blue Jacketsin hienoa pelipaitaa kannessa katselee kuin Devilsin hökötystä. Saisi tosin tulla myös Rammerin lupaamaa tietoa itse pelistä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joo täytyypä toivoa et Brodeur pääsis tohon kanteen, vaikka tuntuu et juuri tänä vuonna ei ois maalivahti ainsainnu olla kannes, kun ei ollut ketään ylivertaista mokkea tällä kaudella. Ehkä jos joku, niin Tavares ois voinu olla oiva valinta kanteen.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kansikuva pelaaja paljastetaan 28.6. ja tällä hetkellä toivon, että Martin Brodeur voitti.

Syyt, miksi haluan Martyn kanteen:
-Kanadalainen
-Legenda
-Uran viimeiset kaudet

Syyt, miksi en halua Bobrovsky kanteen:
-Venäläinen
-Yhden kauden ihme
-Mahdollinen KHL-siirto

Yhden kauden ihme,tämä.Saas nähdä ensi kaudella onko tosiaan näin. Brodeur kanteen minunkin mielestäni,Bobro pääsee kyllä tulevina vuosina kanteen jos pysyy huippumokkena.Brodeurilla aika on kortilla.En itsekään tykkää Devilsien paidasta yhtään,cbj:n on hienompi :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kuka noista Pohjois-Amerikan äänestyksistä välittää, kun luvassa on Jan "Lade" Latvala -kansi? Ja Pelicansin pelipaita se vasta nätti onkin! Tosin kansikuvaan tulee totta kai viime eikä ensi kauden paita, joka tulee näyttämään entistä paremmalta. Sisäpiiritietoa, näet. ;)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pakko kysyä tämä: Oletko Jokeri-fani?
Jos Jokerit siirtyy KHL:n, niin se tarkoittaisi sitä, että Jokereita ei nähdä next-gen konsoleilla välttämättä ollenkaan.

Olen Jokeri-fani.. Mutta KHL:ssä on suurinosa pelaajista mitä ei löydy tällä hetkellä NHL 13 esimerkiksi..
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Olen Jokeri-fani.. Mutta KHL:ssä on suurinosa pelaajista mitä ei löydy tällä hetkellä NHL 13 esimerkiksi..
No sehän nyt on selvä, että kaikki merkittävät NHL 13:sta puuttuvat pelaajat ovat KHL:ssä, kun se on ainoa merkittävä pelistä puuttuva liiga. En tiedä oikeaa syytä sille, miksi KHL ei mukana ole, mutta jos syy on siinä, että ei haluta KHL:n joutuvan NHL-nimikkeen alaisuuteen, niin sitten ei kyllä KHL:ää tulla koskaan sarjassa näkemään niin kauan kuin tuo ajatusmalli pysyy. Paremminhan tuon asenteen ymmärtäisi, jos KHL tosissaan olisi edes jonkinlainen vähänkään tosissaan otettava kilpailija NHL:lle.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse veikkaisin syyn olevan juurikin siinä että KHL ei mukaan liity ennen kuin peli kantaa sen nimeä (tuskin koskaan)
KHL on viellä hyvin nuori sarja, ja kasvaa jatkuvasti. Tällä hetkellä se ei välttämättä ole NHL kanssa kyljikkäin, mutta tulee vahvasti heti perässä.

Kyllähän se olisi ihan mukava lisä tähän peliin kun tuokin liiga mukaan saataisiin, iso nippu tulisi hyviä Suomi kiekkoilijoitakin kerralla peliin mukaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Hei!

Mielessäni on pyörinyt jo pitkäänidea jota toivon suuresti että kukaan ei ole sitä jo täällä esittänyt, sillä silloin työni olisi mennyt täysin hukkaan.Asiaan... eli ajatuksena olisi GM Connected liiga, johon osallistuisi 30 EASHL-joukkuetta. Ainakin omasta mielestäni tämä toisi huimasti enemmän kilpailuhenkisyyttä ”kerhopelaamiseen”, koska välillä tuntuu että mikä on EASHL:n pointti kun pelaat kuukauden huimanmäärän pelejä, joiden jälkeen tulee pudotuspelit, jotka ovat viimeistään neljän pelin jälkeen ohi. Ja mitä saa voitosta? Noviirin kattoon mikä näkyy ennen peliä seuraavan kuukauden ajan.Tiedän että jotkut epäilevät että eikös GMC ole myös yhtä turhaa kun et saa voitosta kuin sen animaation viimeisen finaalin jälkeen. Kyse onkin siitä että GMC pelaajat joutuisivat käyttämää nerilaisia pelaajia ja GM joutuisivat suunnittelemaan oikeasti rosteriaan miten rakentaa se tietyille pelaajille omassa joukkueessaan. Tässä olisi myös se hyvä puoli että näistä kolmestakymmenestä joukkueesta ratkeaisi se oikeasti paras sillä minulla on kokemuksia EASHL eliitin pudotuspeleistä johon vastaan ontullut Amatööri-playoffien joukkueita. Tuntuiko se oikealta voitolta? No ei tuntunut.


Jos liiga saataisiin nyt pystyyn niinse alkaisi noin pari viikkoa NHL 14 ilmestymisen jälkeen.Pelattaisiin 5v5 (ilman ihmismaalivahteja), mikä valitettavasti karsii osan joukkueista varmasti pois, mutta totuushan se on että ihmismaalivahdeilla pelattaessa maalivahtien merkitys vähenisi huomattavasti. Esimerkkinä Montreal ja Carey Price. Mitä järkeä on joukkueen jolla on hyvä ihmismaalivahti pitää Pricen tasoistamaalivahtia rosterissa kuluttamassa palkkaa kun huonommallakin veskalla pärjää aivan samalla tavalla. Olen myös sitä mieltä että 30 ”kerhoa” on samalla maksimi ja minimi määrä joukkueita sillä jos joukossa on yksin AI:n ohjaama joukkue niin tietyt joukkueet saavat siitä varmasti etua. Säännöistä voidaan puhua myöhemmin uudelleen, mutta se on minun esittämässä ideassa varma että: ehdoton ei fantasydraftille, loukkaantumiset japalkkakatto päällä.


Tämän viestin tarkoitus on kysellä teidän mielipidettänne voisiko tälläinen liiga toimia ja erityisesti osoittaa kiinnostustanne tästä jos oikeasti on kiinnostusta tälläistä liigaa kohtaan. Muista säännöistä ja komissaarista yms. voidaan sopia myöhemmin ja odotellaan nyt mitä uudistuksia NHL 14 tuo GMC tullessaan. Olen myös kaavaillut että jos täältä KonsoliFinistä ei saada 30 joukkuetta kasaan niin mikä estää meitä kutsumasta myös muiden foorumien joukkueita mukaan jos kiinnostusta sieltä löytyy (Jatkoaika, Futisforum...).


PS. Kysymyksiä saa esittää ja vastaan niihin mielelläni!


Kiitos älkää kiinnittäkö huomiota kielioppivirheisiin!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Jos liiga saataisiin nyt pystyyn niinse alkaisi noin pari viikkoa NHL 14 ilmestymisen jälkeen.Pelattaisiin 5v5 (ilman ihmismaalivahteja), mikä valitettavasti karsii osan joukkueista varmasti pois, mutta totuushan se on että ihmismaalivahdeilla pelattaessa maalivahtien merkitys vähenisi huomattavasti. Esimerkkinä Montreal ja Carey Price. Mitä järkeä on joukkueen jolla on hyvä ihmismaalivahti pitää Pricen tasoistamaalivahtia rosterissa kuluttamassa palkkaa kun huonommallakin veskalla pärjää aivan samalla tavalla.

Jos tollaseen sais porukkaa lähtemään niin mukavaahan se varmasti olisi perus EASHL:n mättämiseen verrattuna mutta tuo bottiveskahomma on kyl roskaa. Ihan varmasti moket haluu mielummi pelata Pricella ku jollai ahl-jyrällä, koska kyllä se vaan EASHL:ssäki on vissi ero pelata Lege kortilla ku jollai Ammattilaisella. Lisäksi puolustamisella, varsinkin joukkueena puolustamisella, on paljon suurempi merkitys kun siellä on ihmismokke eikä haamubotti. Tämä allekirjottaneen mielipide, mutta tuskin oon ainut joka on tätä mieltä ;) mutta GMC pystyyn vaan jos joku jaksaa tälläistä lähtee vetämään. :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom