Vastaus: NHL 14 [Hype]
Be A Pro ukon kehitys on kyllä kieltämättä aika sairaan nopeaa nyt tässä nykyisessä NHL13:ssa.3 kautta ja käytännön 99.NHL12:ssa tuo oli todella pitkäveteistä ja hidasta...jospa 14 saataisiin siihen välimaastoon.
NHL13 alussahan oli se bugi että pelaajan arvot tippuivat reilusti (itselläkin 85->73) kausien välillä,siitä tuli ea:lle semmonen postimyrsky että pian tuli päivitystä.Tämä saattaisi myös olla toimiva keino että arvot heittelee suorituksen mukaan vaikka 5-10 pelin välein,ei kokonaisen kauden välein...
Sillä kompensoitaisiin sitäkin ettei joka peli ole samanlainen. Joka peliin et vaan voi tehdä hattutemppua ja jääaika vähenisi ihan oikeasti,käytännössä,ei pelkästään teoriassa kuten NHL13:ssa tuntuu olevan joka toinen "parannus" tai kehitys.
Nyt nuo pelaajan "viat" ja jääajan vähentyminen (joka ei näy missään) on tehty kompensoimalla sitä loukkaantumisilla,mikä sekään ei toimi...jalka murtunut ja 3 päivää muka poissa kentältä,joo on välillä mutta neljäntenä se murtuma onkin poissa,silti eroa ei huomaa ukossa tai sen nopeudessa...Mikä siis kusee tässäkin?
Nuo boostit saa auki 2:ssa kaudessa mikä on vähän turhan nopeaa...saisivat aueta EASHL:ssä käyttöön vaikka 100 pelin jälkeen mutta be a pro:sta ne saisi mielestäni heivata pois tai ainakin rajoittaa niiden kestoa tai jotain...
Tai vaikka siten jos pääset playoffseihin ja saavutat kauden tavoitteet,saat playoffseihin käyttöösi +5 laukauksen boostin ja vastaavia juttuja.Tämä nykynen boostijuttu ikäänkuin lopettaa kiinnostuksen peliin liian aikaisin...
En muista mikä änäri se oli kun pelaaajasta tuli "hot" niin hänelle tuli liekin kuva ja arvot nousi jotain +5 tietyillä osa-alueilla edellisen pelin perusteella,ei saavutusten takia...Se olisi edelleen todella hyvä käytäntö.
Be A Pro:n aloittaessa pitäisi saada valita pelaajan overall itse,kuitenkin joku maksimi kuten nyt,se on siinä jossain 68 paikkeilla.Itse tykkäisin aloittaa uran junnusarjasta ihan pohjalta,siis niin alhaalta kuin vain voi...mahtaako se olla peräti 36 tuo matalin mihin pelaajan arvon voi laittaa,muistaakseni ainakin yksittäiset arvot voi,Overall on sitten eri asia,mutta siinä olisi jo varaa kehitykseen ja voisi kehittää sitä aluetta mitä itse haluaa
Tämän muuten aion kokeilla lähipäivinä,miten pärjää umpisurkealla kaukalossa...en vain nyt muista saiko uran aloitettua valmiilla pelaajalla junnusarjasta vai pelkästään NHL:stä? NHL:stä jos joutuu aloittamaan,voin sanoa että tulee aika sairasta menoa kunnes nopeus ja muut kehittyy...
Kehitystä vaaditaan siis NHL14 vähän joka suuntaan
Be A Pro ukon kehitys on kyllä kieltämättä aika sairaan nopeaa nyt tässä nykyisessä NHL13:ssa.3 kautta ja käytännön 99.NHL12:ssa tuo oli todella pitkäveteistä ja hidasta...jospa 14 saataisiin siihen välimaastoon.
NHL13 alussahan oli se bugi että pelaajan arvot tippuivat reilusti (itselläkin 85->73) kausien välillä,siitä tuli ea:lle semmonen postimyrsky että pian tuli päivitystä.Tämä saattaisi myös olla toimiva keino että arvot heittelee suorituksen mukaan vaikka 5-10 pelin välein,ei kokonaisen kauden välein...
Sillä kompensoitaisiin sitäkin ettei joka peli ole samanlainen. Joka peliin et vaan voi tehdä hattutemppua ja jääaika vähenisi ihan oikeasti,käytännössä,ei pelkästään teoriassa kuten NHL13:ssa tuntuu olevan joka toinen "parannus" tai kehitys.
Nyt nuo pelaajan "viat" ja jääajan vähentyminen (joka ei näy missään) on tehty kompensoimalla sitä loukkaantumisilla,mikä sekään ei toimi...jalka murtunut ja 3 päivää muka poissa kentältä,joo on välillä mutta neljäntenä se murtuma onkin poissa,silti eroa ei huomaa ukossa tai sen nopeudessa...Mikä siis kusee tässäkin?
Nuo boostit saa auki 2:ssa kaudessa mikä on vähän turhan nopeaa...saisivat aueta EASHL:ssä käyttöön vaikka 100 pelin jälkeen mutta be a pro:sta ne saisi mielestäni heivata pois tai ainakin rajoittaa niiden kestoa tai jotain...
Tai vaikka siten jos pääset playoffseihin ja saavutat kauden tavoitteet,saat playoffseihin käyttöösi +5 laukauksen boostin ja vastaavia juttuja.Tämä nykynen boostijuttu ikäänkuin lopettaa kiinnostuksen peliin liian aikaisin...
En muista mikä änäri se oli kun pelaaajasta tuli "hot" niin hänelle tuli liekin kuva ja arvot nousi jotain +5 tietyillä osa-alueilla edellisen pelin perusteella,ei saavutusten takia...Se olisi edelleen todella hyvä käytäntö.
Be A Pro:n aloittaessa pitäisi saada valita pelaajan overall itse,kuitenkin joku maksimi kuten nyt,se on siinä jossain 68 paikkeilla.Itse tykkäisin aloittaa uran junnusarjasta ihan pohjalta,siis niin alhaalta kuin vain voi...mahtaako se olla peräti 36 tuo matalin mihin pelaajan arvon voi laittaa,muistaakseni ainakin yksittäiset arvot voi,Overall on sitten eri asia,mutta siinä olisi jo varaa kehitykseen ja voisi kehittää sitä aluetta mitä itse haluaa
Tämän muuten aion kokeilla lähipäivinä,miten pärjää umpisurkealla kaukalossa...en vain nyt muista saiko uran aloitettua valmiilla pelaajalla junnusarjasta vai pelkästään NHL:stä? NHL:stä jos joutuu aloittamaan,voin sanoa että tulee aika sairasta menoa kunnes nopeus ja muut kehittyy...
Kehitystä vaaditaan siis NHL14 vähän joka suuntaan