FINDarkside
Active Member
Vastaus: NHL 14 [Hype]
Tekis mieli sanoa jotain mistä varmaan tulis banaania, joten voit käyttää omaa mielikuvitustasi.
Voi kamalaa kun sanoin tossa että muistaakseni sellanen on tulossa. Juu, sehän tarkottaa että oon ps3 fanipoika. Sen sijaan sinua voisi sanoa 2K änäri fanipojaksi. Sulla ei tunnu olevan mitään hyvää sanottavaa änäristä ja kaikki tulevat uudistuksetkin on ihan perseestä.
Hyvä tapa karata keskustelusta, sanotaan toista fanipojaksi... Jos olet saanut minusta sen kuvan että olen joku fanipoika voisit ottaa ne silmälasit käteen. En vaan ymmärrä miten joku puolustamisen vaikeus liittyy siihen olenko fanipoika?Juuri tämän takia en jaksa fanipoikien kanssa alkaa edes väittelemään. He vetävät sinut omalle tasolleen ja pieksevät sinut kokemuksellaan. Aivovapaata puuhaa.
No joo miten vaan, mutta ei se kyllä ole mitenkään erityisen helppoa päästä hyviin laukaisupaikkoihinkaan ainakaan EASHL peleissä jos vastustaja osaa puolustaa. 1v1 peleissä niitä nyt tulee, kun botit on aina ihan pihalla.Kyllähän hyökkääminen on paljon muutakin kuin pelkkä numero taululla. Varsinkin kun puhutaan videopelistä ja hyökkäämisestä, voidaan siinä puhua vaikka laukauspaikkojen luomisesta, harhautuksista jne. Aina kun joku ottaa tarkempia statseja mukaan, niin selkeä kuvatodiste tai sitä ei tapahtunut. Ei siis näitä "mulla x on joku y". Kyllä itselläkin TMK > PMK, mutta tarkemmin en osaa sanoa.
Puolustustaitosi ovat todellakin vajaita, jos se on mielestäsi yhen napin rämpyttämistä. Taklaus on tässä erittäin suuressa osassa puolustuksessa, niinkuin aikaisemmissa änäreissä. Poke ei osu ihan joka kerta, mutta ei sen kyllä kuulukkaan, koska muuten ne pienet pakit olisi aivan ylivoimaisia. Jos se poke on susta tehoton, niin muisteleppas vaikka NHL 11 jossa poke oli aivan hyödytön.Ja sanotaanko näin, että puolustaminen tässä pelissä vain on vaikeampaa ja hyvin paljon sattuman varassa, jos sitä vertaa vaikkapa 2K-sarjan puolustamiseen. Tähän lisää vielä sen, että tässä kiekollinen pelaaja voi hallita omaa tekemistään lähes miten haluaa, mutta puolustaminen on juuri tätä yhden napin rämpyttämistä. Kyllähän se jotain kertoo, että idlaavalta pelaajalta on "vaikeaa" saada kiekko pois.
Samaa mieltä etteivät maalivahdit ole realistisia, mutta siitä ei ole ollut kyse missään vaiheessa. Turha valittaa jos maaleja ei tule, jos yrittää tehdä niitä sellasilla tavoilla mitkä ei hyvin uppoa. 2v0 hyökkäyksestä saa jo varman maalin jos ei mene maalin ohi ja siniseltäkin voi lämiä hyvin oneilla maaleja.
Mikähän aivopieru tämä on? On ihan yleinen fakta, että tässä pelissä maalivahdit ovat aivan liian hyviä ja rikkovat fysiikan lakeja 99,9% ajastaan. Ja kuten aiemmin sanoin, näistä paikoista on vaikea tehdä maali, jos ei käytä glitchejä tai varmoja kikkoja veskan päihittämiseen. Tässä pelissä on vaikea tehdä maali oikeastaan aina, ihan sama oliko se 5vs0 hyökkäys tai yksinläpi. Toki varmat kikat uppoavat, mutta onhan se vähän tylsää, että tässä pelissä on käytännössä ne kolme eri tapaa tehdä maali ja niistä se yksi tietty variaatio on se tehokkain.
Samaa mieltä tästäkin, mutta tääkään ei liity itse asiaan millään tavalla.Tähän on turha tulla urputtumaan, että kyllä sinä osaat puolustaa ja kyllä sinä saat maaleja. Hyvä sulle, mutta moni muu haluaisi, että niitä maaleja saisi muullakin tavoin kuin säbärannareilla yläpörsään tai sillä samalla lättysyöttö+etukulmaveivi idealla. Maalintekeminen tässä pelissä on kaikkea muuta kuin realistista, mutta se ei vaadi paljoa, jos vain tiedät ne kolme varmaa kikkaa. Jos taas haluat pelata peliä kaverin kanssa ns. realistisesti, se ei olekaan enää niin helppoa, koska huippuveskat ottavat kaikki kiinni. Sen sijaan että vedät yläpörsään, yritätkin patjan yli tai kainalosta. Testattu on, ei se vaan millään uppoa.
Kuten tuossa puhuttiin versus-peleistä, ei niihin ole ainakaan vielä tuollaista missään luvattu. Itse toivoin samaa asiaa tuolla ensimmäisellä sivulla eli seasons olisi mukana myös 1vs1 versus-peleissä. Nyt se on tulossa mukaan pelkästään HUT ja EASHL-pelimuotoihin. Eli lueppas vähän tarkemmin niin ei tarvitse koko aikaa täällä korjailla. Ellet sitten fanipoikamaisesti halua kuuluttuu PS3:n ja NHL-pelisarjan parhautta?
Tekis mieli sanoa jotain mistä varmaan tulis banaania, joten voit käyttää omaa mielikuvitustasi.
Voi kamalaa kun sanoin tossa että muistaakseni sellanen on tulossa. Juu, sehän tarkottaa että oon ps3 fanipoika. Sen sijaan sinua voisi sanoa 2K änäri fanipojaksi. Sulla ei tunnu olevan mitään hyvää sanottavaa änäristä ja kaikki tulevat uudistuksetkin on ihan perseestä.