Vastaus: NHL 14 [Hype]
Luulin että olin jo kaiken nähnyt hokkaajien suusta möläytettynä mutta tämä oli taas uusi aallonpohja.
Rammer on kanukki, pelaa lätkää ja on suorastaan fanaattinen pelisarjan suhteen. Jätetään jatkossa tuon tyyliset kommentit sinne muiden sammakoiden seuraan.
Pahoittelen, jos kyseinen mielipiteeni loukkasi joitakin. Muotoilen siis tämän paremmin ja pehmeämmin.
Mies varmasti on suuri hokifani, kuten itse on todennutkin, mutta kyseinen henkilö ei tahdo tuoda sitä oikean jääkiekon meininkiä videopeleihin. Pelistä puuttuu edelleen se oleellisin, strategisuus ja järjestelmällisyys, joka on yksi jääkiekkopelin tärkeimmistä piirteistä.
En vain ymmärrä minkä takia tätä peliä kehittää jatkuvasti omasta mielestäni huonompaan suuntaan. Jotkut ilmeisesti nauttivat siitä, että jokainen taklaus on sitten sellainen, jossa oikeassa elämässä pelaaja loukkaantuisi lähes pomminvarmasti, mutta itse pelissä ukko nousee taklauksen jälkeen tyytyväisenä ylös. Mikäli myös pienemmät pommit saataisiin näyttämään aidoilta, alkaisi olemaan plussan puolella mutta veikkaanpa, että samalaiseksi tönköksi tuuppimiseksi jää niiden osalta.
Pelissä on paljon tärkeimpiä osa-alueita kehitettävänä, kuten esimerkiksi maalivahdin, pelin tärkeimmän avainhenkilön uudelleenohjelmointi. EA sports tekee todella hyvää työtä muiden pelisarjojen kanssa, mutten ymmärrä miksei sitä samaa saada NHL:ään. Varmaankin kilpailun puute on suurin syy.
Saatan kuulostaa katkeralta, jota olenkin, mutta aiheesta. Koko boksin ostin pelkästään tämän pelisarjan takia ja nyt sen viimeinen painos tulee olemaan pelkkä välipainos ennen uuteen sukupolveen siirtymistä. Noh toivottavasti MS ja Sony laittavat myyntiin sellaiset tehokonsolit, jotta saataisiin NHL pelistä vihdoinkin jääkiekko-ottelua vastaava elämys.