Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko SM-Liigan kanssa uudesta sopimuksesta tiedoitettu? Muistaakseeni SM-Liigan ja EA:n sopimus päättyi NHL 13 peliin.

Onko SM-Liigan kanssa uudesta sopimuksesta tiedoitettu? Muistaakseeni SM-Liigan ja EA:n sopimus päättyi NHL 13 peliin.
Tuollaisesta en ole aikaisemmin kuullutkaan, mutta ihan mielenkiintoista tietoa tuo on, jos paikkansa pitää. Oli miten oli, pelissä olevista NHL:n ulkopuolisista liigoista ei ole vielä kerrottu mitään. En kyllä pidä todennäköisenä, että joku liiga pelistä tiputettaisiin pois.

Eiköhän ne uuden sopparin lyö tulille. Ei EA tee sentään niin tyhmää virhettä tekisi, että jättäisi Sm-liigan pois, voisi vaikuttaa vaikka myyntiin.

Tosin itelle ihan se ja sama, eihän tota kurapaskaa Sm-liigaa voi pelata kun pikku päissää kaverin kanssa :)

Eiköhän ne uuden sopparin lyö tulille. Ei EA tee sentään niin tyhmää virhettä tekisi, että jättäisi Sm-liigan pois, voisi vaikuttaa vaikka myyntiin.

Tosin itelle ihan se ja sama, eihän tota kurapaskaa Sm-liigaa voi pelata kun pikku päissää kaverin kanssa :)

Omasta mielestäni tuon saisi jättää pois ja keskittyä itse NHL:ään...Tekevät vaikka kokonaan sitten eri pelin euroliigoista (ja joku muu saisi tehdä sen kuin nämä nykyiset tohelot).
Tämä ei silti tule tapahtumaan niin kauan kuin NHL-pelisarjaa tehdään,itse en ainakaan voi uskoa sitä.Tuskin on pelkoa ettei uutta sopimusta saa tehtyä,sekin olisi hieman järjen vastaista jos eivät tee...

Omasta mielestäni tuon saisi jättää pois ja keskittyä itse NHL:ään...
SM-liigan mukanaolo tai sopimusten teko sen kanssa ei vaikuta NHL:ään mitenkään, ei pitäisi ainakaan.

Nyt EASHL:ää noin 40 ottelun verran pelanneena kuulin aika mielenkiintoisen jutun. Nimittäin mm. kaikki seurajäsenyydet ja BAP-hahmon kehitys pyyhkiytyvät pois seuraavaan änäriin siirryttäessä. Miksi näin? Aiemmat verkkojoukkuepelit mukaan lukien olen pelannut BAP-pelaajallani 100 ottelua ja kokonaisuus on jo 70, mutta NHL 14:ssa tuon joutuu aloittamaan alusta. Sama juttu siis oman seuran kanssa. Toisaalta olisihan se tympivää, jos heti syksyllä NHL 14:ssa jokainen vastapuolen kaveri olisi arvoltaan tyyliin 90. Silti tuntuu jotenkin siltä, että kaikki saavutukset menevät hukkaan. No, niinhän se on vs.-pelienkin kanssa.

Nyt EASHL:ää noin 40 ottelun verran pelanneena kuulin aika mielenkiintoisen jutun. Nimittäin mm. kaikki seurajäsenyydet ja BAP-hahmon kehitys pyyhkiytyvät pois seuraavaan änäriin siirryttäessä. Miksi näin? Aiemmat verkkojoukkuepelit mukaan lukien olen pelannut BAP-pelaajallani 100 ottelua ja kokonaisuus on jo 70, mutta NHL 14:ssa tuon joutuu aloittamaan alusta. Sama juttu siis oman seuran kanssa. Toisaalta olisihan se tympivää, jos heti syksyllä NHL 14:ssa jokainen vastapuolen kaveri olisi arvoltaan tyyliin 90. Silti tuntuu jotenkin siltä, että kaikki saavutukset menevät hukkaan. No, niinhän se on vs.-pelienkin kanssa.

Niinhän tuo on. Tosin EA muistaakseni antaa pienen hyvityksen tahkoamistasi peleistä NHL 13:ssa ja saat NHL 14:n aloittaessasi jotain bonusta kun aloitat uran. Tosin en tiedä, että mitä saat ja kuinka paljon, mutta jotain kuitenkin. Näin ainakin oli, kun siirryttiin NHL 12:sta -> NHL 13:sta...

EDIT: Milesizdead tarkentikin alempana. :) Eli melko mitätön "korvaus" kyseessä...

Legendakortista saa hyvityksen, amatööri3-kortin muistaakseni. Eli yhtä tyhjän kanssa. Mutta niin se pitääkin olla, korttien metsästys on suuri osa hauskuutta alkukuukausina :)

Tottakai pitää alottaa alusta, syksyllä iskee se pahin lätkäkuume ja pelejä vilisee silmissä. Ite saanu yleensa legenda 3 ennen EHL alkamista 2-4 viikkoo.

Onhan se hieman sairasta aloittaa aina be a pro tyhjästä,tai ei oikeastaan se,vaan se että pelaat kokonaisen uran ja aina sen joutuu alottamaan alusta...mutta taas jos pelaat sen yhen uran,sun ei pitäisi ostaa tai ainakaan pelata be a pro:ta enään tämän jälkeen,koska olet lopettanut urasi.Mitä järkeä siinä sitten taas olisi...? Tai ylipäänsä miten jatkat be a pro:ta seuraaassa änärissä jos olet uran saanut päätökseen?

Itse kyllä nautin tästä että pitää raataa ja aloittaa tyhjästä rakentaminen,niinhän se on jokaisella jääkiekkoilijallakin.

Kansikuvaäänestyksessä onkin sitten enään viimeiset neljä jäljellä:

Näytä liitetiedosto 11035

Mielenkiintoiseksi menee, saataisiinko pitkästä aikaa maalivahti kanteen? Itse taidan ainakin antaa ääneni Martylle ja Bobrovskylle...

Kansikuvaäänestyksessä onkin sitten enään viimeiset neljä jäljellä:

Näytä liitetiedosto 11035

Mielenkiintoiseksi menee, saataisiinko pitkästä aikaa maalivahti kanteen? Itse taidan ainakin antaa ääneni Martylle ja Bobrovskylle...

Ite annan kans veskoille, mutta jotenki sellanen fiilis että finaalissa Brodeur-Tavares ja kannessa joudutaan sitten tuijotella rumaa Islanders paitaa (hyi)...

Moro kaikille

Tästä uudestahan änäristä ei nyt vielä ole tietoa. Mutta ainakin omalla kohdalla on pari erittäin ärsyttävää bugia tuossa 13:sta. Itse olen tälläinen sunnuntai pelailija joka pelailee silloin tällöin, ja ei niin tosissaan. Tykkään rakennella joukkueita, ja vaihdella pelaajia. Pelaan yleensä Be A Gm muotoa. Siinä nyt viime päivinä huomannut pari ärsyttävää bugia, joihin toivoisin muutosta tulevaan ajatellen.

Bugi 1 : Kun esim.myyn/vaihdan pelaajan johonkin toiseen, tulee ilmoitus että kokoonpanot ei kelpaa. Sitten kun muokkaan kokoonpanoja, ja yritän lähteä pois niin sanoo että kaikissa kentissä ei ole pelaajia, joten pitää käyttää apuvalmentajan parasta kokoonpanoa, jotta pääsee esim.Ahl:Sta Nhl:ään, tai toisin päin. Tämä ärsyttää varsinkin siinä vaiheessa, kun on esim.Ahl:ssä siirtänyt nuoria pelaajia kokoonpanoon, ja saanut kentät uuteen uskoon, niin sitten kaikki menee vit****.

Bugi 2: Managerin maineen väheneminen, heti kun yksikin vaihtokauppa epäonnistuu. Mun mielestä aivan liian helposti huononee maine :(

Lisäyksenä uuteen änäriin Be A gm muodossa voisi lisätä pelaajasopimusten tekemisen/uusimisen/vuosien lisäämisen kesken kauden, myös kesäkaudella voisi olla mahdollisuus lisätä pelaajille lisää vuosia :)

Olipa helpotus kuulla ettei EA tule julkaisemaan NHL14:ää seuraavan sukupolven konsoleille, toisin kuin Madden, FIFA, NBA ja UFC. Nyt olisi toden teolla aikaa uppoutua peliin ja sen kehitykseen noin puolitoista vuotta, ja hioa vihdoinkin ensimmäinen LOISTAVA ja REALISTINEN kiekkopeli, jossa vihdoin on oikean lätkän tunnetta.

Kuulemma näille em. Peleille, jotka julkaistaan näille uusille konsoleille, on kehitetty aivan uusittu pelimoottori. Nähtäväksi jää käyttääkö NHL pelisarja samaa pelimoottoria. Epäilen, sillä olisihan NHL 14:kin tällöin julkaistu muiden pelien ohella.

Ei ole EA:lla mitään järkeä tehdä samasta lätkästä kahta versiota kun peliä myydään alle miljoona kappaletta vuodessa.

Fifa ja Madden vähän eri luokan pelejä myyntinsä puolesta, jos hokkia myytäisiin 15 miljoonaa kappaletta niin olisi ollut jonon jatkeena julkistamistilaisuudessa.

Mutta tosiaan, ei ole itselläkään mitään sitä vastaan, että NHL15 on nextgen-hokemista ensimmäinen.

Bugi 2: Managerin maineen väheneminen, heti kun yksikin vaihtokauppa epäonnistuu. Mun mielestä aivan liian helposti huononee maine :(
Tuo tosiaan on typerä juttu. Jos haluaa nostaa mainettaan, joutuu hyväksymään koneen tekemiä idioottimaisia kauppaehdotuksia.

Unohtu tuosta edellisestä viestistä vielä sellanen pikku juttu, että ois kiva jos tuohon normaaliin Be A Gm tilaan tulisi myös sellainen pikku uudistus että kun meet tekemään pelaajavaihtoja niin näkyisi että kuinka monta pelaajaa vastustaja joukkueessa on. Helpottais huomattavasti vaihtojen tekemistä. Ja ehkä vielä mahdollisuus jopa nimellä etsiä pelaajia, , varsinkin kun myös tietokone tekee omia vaihtoja :-). Ehkä ei tarvittavia muutoksia, , mutta kivoja pikku lisiä :-)

Olipa helpotus kuulla ettei EA tule julkaisemaan NHL14:ää seuraavan sukupolven konsoleille, toisin kuin Madden, FIFA, NBA ja UFC. Nyt olisi toden teolla aikaa uppoutua peliin ja sen kehitykseen noin puolitoista vuotta, ja hioa vihdoinkin ensimmäinen LOISTAVA ja REALISTINEN kiekkopeli, jossa vihdoin on oikean lätkän tunnetta. Kuulemma näille em. Peleille, jotka julkaistaan näille uusille konsoleille, on kehitetty aivan uusittu pelimoottori. Nähtäväksi jää käyttääkö NHL pelisarja samaa pelimoottoria. Epäilen, sillä olisihan NHL 14:kin tällöin julkaistu muiden pelien ohella.
Crazy-boy, voisiko SM-liigan ensi kauden musiikkipakettien teon aloittaa kenties aiemmin kuin viime kaudella? Kyseessä toki ovat kauden 2013-14 paketit, mutta kokemuksesta tiedän, että monien joukkueiden soittolistat pysyvät lähes samoina kausien välillä. Tätä ajattelin siksi, että tällä kaudella julkaisematta jääneiden joukkueiden paketit saataisiin ulos kenties jo lokakuussa.

Muuten. En sitten saanut tämän kauden Pelicans-pakettia mistään, koska a) PuckPointin latauslinkki ei toimi ja b) useat kyselyni eivät ole syystä tai toisesta tuottaneet tulosta.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom