Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Toinen asia on sitten tosiaan se, onko SM-liigalle pelissä jopa tehty jotain.
SM-liigajoukkueista mm. HPK, KalPa ja Lukko uudistivat peliasunsa viime kaudeksi. Nämä kyseiset paidat tulivat välittömästi NHL 13:een, mikä on loistavaa. Ja sama jatkuu NHL 14:ssa. Nyt SM-liigaseurojen on saatava uudet peliasunsa valmiiksi jo varhain kesällä, jotta EA ehtii hoitaa ne NHL 14:een. On tässä siis jotain positiivistakin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eikös tämän kuun lopulla pitänyt tulla uusi traileri koskien Enforcer Engineä? Pari päivää jo odetellut, mutta eiköhän se sitten viimeistään ylihuomenna ilmesty.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eikös tämän kuun lopulla pitänyt tulla uusi traileri koskien Enforcer Engineä? Pari päivää jo odetellut, mutta eiköhän se sitten viimeistään ylihuomenna ilmesty.
Ei pitänyt tulla tämän kuun lopussa, vaan kesäkuun alkupuolella.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

SM-liigajoukkueista mm. HPK, KalPa ja Lukko uudistivat peliasunsa viime kaudeksi. Nämä kyseiset paidat tulivat välittömästi NHL 13:een, mikä on loistavaa. Ja sama jatkuu NHL 14:ssa. Nyt SM-liigaseurojen on saatava uudet peliasunsa valmiiksi jo varhain kesällä, jotta EA ehtii hoitaa ne NHL 14:een. On tässä siis jotain positiivistakin.

Onhan tässä menty selvästi parempaan suuntaan SM-liigan osalta. Koska vielä vähän aikaa sitten oisko ollut NHL10 tai -11 oli Jokereilla vielä vanhat paidat. Ilmestyivät vasta seuraavassa osassa. Nyt tulee mukaan uudistetut pelipaidat heti. Muutenkin kun pelaa SM-Liigaa niin huomaa eron vanhempiin peleihin NHL12 ja NHL13 alaspäin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Olen päättänyt olla äänestämättä kansikuva finaalissa, koska
...En voi sietää New Jersey Devilsiä.
...En halua venäläistä kanteen. (Datsyuk olisi ollut poikkeus)
...Maalivahdit ei kiinnosta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Terve Konsolifinin käyttäjät! Päätin kirjautua tänne, kun huomasin, että täällä on paljon keskustelua NHL pelisarjaan liittyen, jota tuppaan pelaamaan aika paljon.

Tosiaan joka syksy tulee (ainakin tähän mennessä) hommattua uusi "änäri" ja näin olis tarkotus tälläkin kertaa tehdä. Ihan makoisalta vaikuttaa nuo taklaukset, tosin vähän pelottaa, että tulee semmosta ylilyöntiä EA:n porukalta niin kuin aina. Tyyliin kädet ja jalat lentelee miten sattuu, jota noissa trailereissaki on näkyny. Tappelu-uudistus näyttää myös hyvältä, mutta ainaki itellä tappelut jää aikalailla taka-alalle. Mutta tätähän se yleisö pyysi pelin tekijöiltä. Toivottavasti EASHL:ään on panostettu ja tehty siitä mielenkiintoisempaa. Esimerkiksi pelaajan muokkaus voisi olla monipuolisempaa (missä gameface?!) ja esimerkiksi mitä paremmaksi joukkue tulee, sitä parempia halleja voisi saada. Pelin isoin vaiva eli teköäly tuskin tulee enää parantumaan, mutta ainahan sitä voi toivoa.

Mites muuten tuleeko tämä nyt sitten uusille konsoleille vai ei? Ensin kuulin, että voi voi seuraava änäri ei tule uusille konsoleille ja sitte taas jostain kuulin, että kyllä se vain tulee. Mikä tieto on oikeaa?
Kiitän ja kuittaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mites muuten tuleeko tämä nyt sitten uusille konsoleille vai ei? Ensin kuulin, että voi voi seuraava änäri ei tule uusille konsoleille ja sitte taas jostain kuulin, että kyllä se vain tulee. Mikä tieto on oikeaa?
Kiitän ja kuittaan.
Ei tule
En mä pahemmin noita taklauksien ylilyöntejä pelkää, musta ne on just sitä änärin parasta antia :D mm. hercules check
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Niin no toki toki, onhan änärin parissa saanu suurin piirtein parhaimpia naurujakin pelien parissa juurikin hassujen bugien takia :D Olkoon se sitten bugahtava taklaus... ehkä 14:ssä taklauksen jälkeen raaja jää johonki ihme asentoon tai alkaa pyörimään kuin ropelli konsanaan.

Mutta tosiaan jos halutaan mennä sinne realistiseen jääkiekkoon, jota toivon, että joskus vielä EA:n pojilta nähtäis, niin tollaset ylilyöntitaklit sais jäädä aika vähälle.
Noh, laitetaan naula arkkuun tämän asian suhteen sitten, kun pääsee peliä testaamaan. ;)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onhan tässä menty selvästi parempaan suuntaan SM-liigan osalta. Koska vielä vähän aikaa sitten oisko ollut NHL10 tai -11 oli Jokereilla vielä vanhat paidat. Ilmestyivät vasta seuraavassa osassa. Nyt tulee mukaan uudistetut pelipaidat heti. Muutenkin kun pelaa SM-Liigaa niin huomaa eron vanhempiin peleihin NHL12 ja NHL13 alaspäin.

Eteenpäin ollaan menty, se on selvää. Hienosti EA seuraa SM-liigan osalta pelipaitojen kehittyvyyttä ja nykyään suurin osa edelliskauden junioreistakin löytyy pelistä heti ensimmäisessä rosteriversiossa. Tässäkin kuitenkin on parannettavaa, esimerkiksi en voi sietää Rauman Lukon pelipaitoja NHL 13:ssa. Syy tähän on se, että kyseiset väärit ovat täydellisin vääriä verrattuna oikean elämän paitoihin. Sininen ja keltainen väri ovat kuin suoraan EA:n ruotsin maajoukkueen lippupaidoista, vaikka todellisuudessa sinisen ja keltaisen, molempien, tulisi olla reilusti tummempi. Myös HPK:n pelipaidan turhan iso logo harmittaa, peittää noin 1/3 osan koko pelipaidan etupuolesta, vaikka todellisuudessa kyseinen logo on samaa koko luokkaa kuin Ässien pelipaidan logo. Näihin kun vielä saataisiin parannusta, ja käytettäisiin mallintamisesta NHL-joukkueiden pelipaitojen pohjaa (ei läskipaitoja), niin hyvä tulee! Mainoksia ei tulla peliin ilmeisesti saamaan, ja sekin on hieman outoa, sillä Tshekin Extraliigan pelipaidoista löytyvät lähes kaikki mainokset.
Myös kultakypärän puute on harmittavaa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Terve Konsolifinin käyttäjät! Päätin kirjautua tänne, kun huomasin, että täällä on paljon keskustelua NHL pelisarjaan liittyen, jota tuppaan pelaamaan aika paljon.

Tosiaan joka syksy tulee (ainakin tähän mennessä) hommattua uusi "änäri" ja näin olis tarkotus tälläkin kertaa tehdä. Ihan makoisalta vaikuttaa nuo taklaukset, tosin vähän pelottaa, että tulee semmosta ylilyöntiä EA:n porukalta niin kuin aina. Tyyliin kädet ja jalat lentelee miten sattuu, jota noissa trailereissaki on näkyny. Tappelu-uudistus näyttää myös hyvältä, mutta ainaki itellä tappelut jää aikalailla taka-alalle. Mutta tätähän se yleisö pyysi pelin tekijöiltä. Toivottavasti EASHL:ään on panostettu ja tehty siitä mielenkiintoisempaa. Esimerkiksi pelaajan muokkaus voisi olla monipuolisempaa (missä gameface?!) ja esimerkiksi mitä paremmaksi joukkue tulee, sitä parempia halleja voisi saada. Pelin isoin vaiva eli teköäly tuskin tulee enää parantumaan, mutta ainahan sitä voi toivoa.

Mites muuten tuleeko tämä nyt sitten uusille konsoleille vai ei? Ensin kuulin, että voi voi seuraava änäri ei tule uusille konsoleille ja sitte taas jostain kuulin, että kyllä se vain tulee. Mikä tieto on oikeaa?
Kiitän ja kuittaan.

U are welcome :)

Joo tuo NHL14 tulee siis vain PS3 konsolille ja ilmeisesti NHL15 sitten PS4:lle tällä hetkellä tämä taitaa olla se tieto joka pitää paikkansa.Mutta tämä antaa ehkä EA:n pojille aikaa kehittää peliä pidemmälle tulevalla konsolilla.
Realistista kiekkoa kannattanee odotella vasta NHL15,tai mikäli se ensimmäinen uuden sukupolven peli on taas jokin "kokeilu" niin NHL16 voisi olla jo ihan kopiota itse NHL:stä.Saa nähdä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tässäkin kuitenkin on parannettavaa, esimerkiksi en voi sietää Rauman Lukon pelipaitoja NHL 13:ssa. Syy tähän on se, että kyseiset väärit ovat täydellisin vääriä verrattuna oikean elämän paitoihin. Sininen ja keltainen väri ovat kuin suoraan EA:n ruotsin maajoukkueen lippupaidoista, vaikka todellisuudessa sinisen ja keltaisen, molempien, tulisi olla reilusti tummempi. Myös HPK:n pelipaidan turhan iso logo harmittaa, peittää noin 1/3 osan koko pelipaidan etupuolesta, vaikka todellisuudessa kyseinen logo on samaa koko luokkaa kuin Ässien pelipaidan logo. Näihin kun vielä saataisiin parannusta, ja käytettäisiin mallintamisesta NHL-joukkueiden pelipaitojen pohjaa (ei läskipaitoja), niin hyvä tulee! Mainoksia ei tulla peliin ilmeisesti saamaan, ja sekin on hieman outoa, sillä Tshekin Extraliigan pelipaidoista löytyvät lähes kaikki mainokset.

Ja vielä kaiken lisäksi HPK:n ja TPS:n pelipaidoissa nimet löytyvät numeron alta. Myös paitafonteista löytyy pientä korjailua, Kärpillä muistaakseni ei ollut oikea fontti paidassa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ja vielä ihmeellisempää on, että muistaakseni kultakypärät olivat vielä NHL 07:ssa tai 08:ssa.

Juu,muistan myös itse että olivat,useammassakin versiossa,taisi olla jo 04-änärissä...Myös sekin on ihmeellistä,ettei aloituksissa tule kahinoita tai aloittajaa vaihdeta vaikka näin tapahtuu 50% oikeassa pelissä...ainakaan itse en ole nähnyt moista viimeisimmissä änäreissä.PS2 versiossa taisi vielä olla jossain...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Julkaisupäivä sattui hieman huonoon paikkaan. Toivoisin että EA Sports lisäisi aidot hallibiisit ja maalitunnarit peliin peliin jos ei muuten niin DLC muodossa. Lisäksi EASHL botit kaipaisi oikeasti hiomista, esimerkiksi tuossa yhdessä pelissä botti ei millään syöttänyt vaikka oli hyvä paikka keskellä mutta kaksi vastustajaa otti kiekon ja teki maalin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

NHL 13 ei ole sytyttänyt enää samaan malliin kuin aikaisemmat versiot. En tiedä onko se turtumista siihen, ettei ole tullut aikoihin mitään oikeasti isoa uudistusta. Vai johtuuko se vain siitä, että omasta mielestäni 13:sta niin moni pieni asia on viturallaan. Ja puhun nyt pääosin EASHL:n näkökulmasta, vaikkei 1 vs. 1 -pelitkään juuri herkullisempia ole. Tässä siis pari viilattavan arvoista avainasiaa seuraavaan versioon.

Pelinopeus on järkyttävä eritoten EASHL:ssä. Ja siihen kun yhdistetään, että kuka tahansa voi vain kiertää AI-bottipakit luistelemalla ohi, niin ei se vauhti ainakaan vähene. Ennen sentään joutui aina harhauttamaan sen pakin ja hyökkäys hidastui edes hieman. Saatikaan, ettei kaikki osanneet harhauttaa sitä pakkia eri asennoista ja eri tilanteissa. Ja silloinkin saattoi vielä se toinen bottipakki tulla ja taklata ennen kuin pääsit maalintekoon asti. Nykypelit vajailla miehistöillä on pahimmillaan kuin jotain pohjois-amerikkalaista alasarjakiekkoa. Tempo on valtava, suunnanmuutokset ylikorostetussa asemassa vs. hitaat hyökkäykset, ylimääräiset syötöt loistavat poissaolollaan ja on paljon parempi vetää itse kuin syöttää one-timer kaverille. Kärjistettynä tästä on tapettu monipuolisuus ja jääkiekon kauneus. Vaikkapa joku Andrew Cogliano on tässä nykypelissä lähimain parempi pelaaja kuin Ryan Getzlaf luisteluvoimansa vuoksi ja se on väärin.

Maalivahdit torjuvat one-timereita yliluonnollisen hyvin, mutta yläkaarelta uppoaa kaikki rannevedot suoraan kuljetuksesta (taas sakotetaan syöttelijöitä). Tai no saattaa sen one-timerinkin saada silloin tällöin sisään jos vähän kauempaa vetää sinne mistä molari on liikkumassa pois. Mutta AI-veskat vaikuttavat liikaa peliin lopputulokseen, eikö sen pitäisi kuitenkin ratketa sille kumpi on parempi. Eikä sille jonka veska sattuu heittämään parit haamupelastukset ja sitten toisessa päässä imetään längeistä siniseltä vedetty jäätä pitkin tuleva sipaisu. Ja läpiajot menevät edelleen suurinpiirtein yhtä helposti kuin aikaisemmin, vasemmalta, oikealta, keskeltä, längistä, yhdellä kädellä jne. Kunhan vain pilasitte sen yleisimmän maalintekotavan ja teitte molareista yli-inhimillisiä räsynukkeja. Maskillakaan ei tee mitään.

En pidä EASHL:n taitokatoista. Se ei ole onnistunut eliminoimaan magneettilapaa, tosin vedot ehkä hiuksenhienosti heikommin uppoavat? Toisaalta meikän laukaisuprosentti on silti korkeampi kuin missään aikaisemmassa versiossa. Mitä väliä jos joku tonttu laittaa kiihtyvyyden ja nopeuden täyteen. Sitten sille ei jää pisteitä ketteryyteen, kuntoon, tasapainoon, voimaan. Kiekollisuus täyteen, niin pojoja ei jää enää laukaukseen. Kaikki tehköön semmoisen ukon kuin haluavat, tai lyökää sitten suosiolla jo valmiiksi tehdyt pelaajatyypit. Mutta siinähän menisi buustirahat. Paljon jää rouhijalla varaa toteuttaa mieltymyksiään hyökkäysattribuuteissa kun saat kaikki arvot kattoon asti, paitsi lämärin. Ja miksi rouhija? No kun vajailla pelattavissa peleissä on ihan kiva, että tarvittaessa pysyy vastustajan kuin vastustajan kyydissä mukana. Tiukat pelit ratkeaa paremmin puolustavalle joukkueelle ja valtaosa maaleista tulee nopeista hyökkäyksistä lähietäisyydeltä. Puolustuskategoriassakin riittää hyvin pojoja kaikkiin tärkeisiin arvoihin kattoon saakka ja samoin myös luistelussa kun et tasapainolla tee vaihteeksi mitään. Sitten kun alkaa olla kokoonpano täynnä, niin mieluiten jollain muulla pelaajatyypillä pelalisin. Silloin NHL13 on vähemmän yllättäen parhaimmillaan, duh.

Taklauspeli olisi kiva saada takaisin ja siinä olisi myöskin kiva olla johdonmukaisuutta. Pysyt 170/70 mittaisella ja 65 tasapainon omaavalla pelintekijällä yhtä hyvin pystyssä kuin 186/86 rouhijalla, jolla on 80 tasapaino. Sen kun taklaat R3:lla tuolla kääpiöllä vielä, niin ainoa selkeä haitta on enää pienessä koossa ulottuvuus puolustussuuntaan ajateltuna. Ja taklauspeliin palatakseni, niin botit tietenkin taklailevat seisovilta jaloilta ja selän puolelta ukkoa kuin ukkoa kumoon surullisen tehokkaasti. Et voi olla varma taklausta vastaanottaessa pysytkö pystyssä ja sama sitä jakaessa, että saatko sen kaverin kumoon vai pelaatko vain itsesi pihalle. Paitsi jos huijaat ja käytät R3:sta, jolloin arvoilla, koolla, vauhdilla ja asennoilla ei ole sitä vähääkään väliä enää. Vauhdilla taklaustilanteessa.... sanon vain että Adam Foote.

Animaatiot hittoon. Muutama peli ratkennut siihen kun on huitaissut yhden käden swingillä kiekosta ohi. Kaveri on jo kiertänyt maalin eteen kun oma ukko on vasta lopettelemassa sitä animaatiota. Lisäksi aloituksiin jotain keinoja päästä sinne pakkien lämäreiden eteen.

Maalinedustapeliin voisi oikeasti panostaa. Puolustajille jotain helpohkoja tapoja nostaa ja sitoa mailaa maalinedustan läheisyydessä, sekä horjuttaa ja liikuttaa hyökkääjiä tarjoamalla poikittaista. Samoin niistä sitomisista voisi oikeasti koostaa kunnon sellaisen "minipelin" pelin sisälle ja hävittää se bottien naurettava imurointi siihen sidontatilanteeseen. Sitomisissa sitten pystyisi monin tavoin pelaamaan itseään vapaaksi esimerkiksi NBA2k13-tyyliin.

Fysiikkaan lisärotia. Olisi mukava saada se kenttä ahtaaksi taistelutantereeksi ja nostaa pykälällä kiekottomana pelaamisenkin haastetta. Ukot reagoisivat aina toisiin törmätessään, eivätkä vain kimpoilisi oudosti kuten välillä käy. Siihen avautuisi sitten mahdollisuutta polvitaklauksiin, kiekottomien estämiseen luistelulinjoja blokkaamalla ja pystyisi myös puolustamaan tyylikkäämmin. Sulje linja, kroppa eteen, *bump*, korjaa kiekko. Taklausnapeilla sitten haettaisiin näitä isompia pommeja.

Säännöt vastaamaan oikeaa elämää ja vähän äkkiä. Nykyinen linja on täysin naurettava, ainoastaan kampituksista joutuu istumaan tyydyttävän usein. Eräässä pelissä EASHL:ssä oli vastassa duo, jotka ihan tahallaan ajelivat kiekottomiakin. Ne saivat ekassa erässä yhden ainoan jäähyn, vaikka allekirjoittanut kolattiin helposti yli 5 kertaa. Toisessa erässä sentään tuli jo 5-6 kappaletta. Kiva hakea kiekkoa kulmista kun tietää että vihu kuin vihu tulee yleensä täydet selkään, millä lailla muistuttaa oikeaa hokia? Ei pitäisi olla vaikea sisäistää että joudut istumaan joka kerta tuollaisesta, varmaan pystyisi vielä selän kääntämisiä vähän erittelemään. Ja ulosajoja sitten kanssa saisi noista tarjoilla niin usein kuin esim. NHL 11. Nykyään niitä ei näe juuri koskaan, vaikka frendien kesken pelatessa sikaillaan jatkuvasti kilpaa.

Noista tasoituksista en tiedä, mistä huhutaan aina antaumuksella. Joidenkin heikompienkin joukkueiden jokainen hyökkäys on välillä aivan uskomattoman vaarallinen ja tuntuu että botit on joskus uskomattoman paljon terävämpiä vastapuolella. Omat ei tiedä miten päin luistelisi ja vastustajan 191-senttinen botti terminaattorimaisesti tulee kohti yli-inhimillisellä kiihtyvyydellä 65 kok. ukoksi ja kolaa meitin ukon nurin vieden kiekon pois. Ja offlinessa 1 vs. 1 kun pelataan saman henkilön kanssa varmaan satakunta peliä per. versio vastakkain. Sama pelityyli, samat taktiikat. Joskus on aivan mahtavassa kuosissa puolustus ja joskus saa repiä pelihousunsa huolella kun botit tekee ihmeellisiä ratkaisuita. Nykytilanne vain varmaan lopputulema ennen kaikkea siitä kun boteilla on nykyään isompi vaikutus lopputulokseen kuin aikaisemmissa versioissa.

Trailereita uudesta en ole katsonut, mutta uudistukset harhautteluosastolle aiheuttavat ensireaktiona päänpyörittämistä, koska ajattelen jostain kumman syystä asioita negatiivisesti tämän pelisarjan saralla. Mitäs uudistuksia, helpotuksia tulossa puolustamiseen?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pelinopeus ja ennen kaikkea reaktionopeus minua ärsyttää EASHL:ssä...teet jotain harhautusta niin voit irrottaa ohjaimesta kun se pelaaja saa sen harhautuksen valmiiksi jos edes saa :D Samoin nuo pelaajien overalit,niiden sijaan pitäisi kyllä keksiä jotain ihan muuta,jotain uutta.Kaikille samanlainen ukko vaikka 90 ovr. Minusta se on väärin että eniten pelaava on paras pelaaja...nuo piste/maali/syöttötavoitteet jotka vaaditaan Legendaan on ihan kaikilla saavutettavissa,kunhan hiukan viitsii pelata "jääkiekkoa" eikä peliä...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kyllä se paras pelaaja on paras pelaaja, peukaloista kaikki kiinni eikä stateista :)

Legendaanhan ei tarvita mitään muuta kuin pelattuja pelejä, ja voittoja. Pisteillä ei ole mitään merkitystä. Niinkuin ei myöskään ovr:llä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

On asiaa ehkä sivuttu jo aikaisemminkin, mutta onko Suomeen tulossa seurakohtaisia NHL14 pelejä/kansia, kun joillakin SM-liigaseuroilla on ollut käynnissä äänestystä kansikuvasta. Esim. Pelicansin Facebook äänestyksen voitti ylivoimaisesti seuralegenda Jan Latvala. Toimistolta asiaa tarkemmin kyseltäessä vastaukseksi annettiin, että "EA tiedottaa asiasta tarkemmin lisää kesän aikana."

Jos se liikuttaa maassa 1000 ylimääräistä kopiota, niin näin tarkka lokalisoiminen kyllä kannattaa.

Edit: tuossahan asiaa jo sivuttiin edellisellä sivulla... Mutta kuitenkin: kyllä tässä maassa tietotaitoa ja kykyä löytyy paikallisinkin voimin mallintaa jäähalleja, että jos nyt tulisi kunnon SM-liiga versiot edes DLC:na, niin tänne vaan. Johan tässä on pari vuotta taukoa uudesta änäristä. Vai pitäisikö sanoa kohta sämäristä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

On asiaa ehkä sivuttu jo aikaisemminkin, mutta onko Suomeen tulossa seurakohtaisia NHL14 pelejä/kansia, kun joillakin SM-liigaseuroilla on ollut käynnissä äänestystä kansikuvasta. Esim. Pelicansin Facebook äänestyksen voitti ylivoimaisesti seuralegenda Jan Latvala. Toimistolta asiaa tarkemmin kyseltäessä vastaukseksi annettiin, että "EA tiedottaa asiasta tarkemmin lisää kesän aikana."

Veikkaan, että tulee paikkakuntakohtaisia kansia, eli Lahteen Pelicans-kantta, Raumaan Lukko-kantta, jne...näiden lisäksi varmasti tulee myös se Marty/Bob-kansi myyntiin, ja tuon kansiäänestyksen äänestämisaika muuten päättyi eilen, milloinkas saadaan tietää voittaja??
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pelicansin Facebook-sivulla äänestetään jo, mikä kuva Latvalasta NHL 14:ssa nähdään. Aika mielenkiintoista, että vain D-vaihtoehto on viime kaudelta. Kaikki muut kuvat ovat ilmeisesti vuoden takaista mallia. Mitenkään huikeita nuo eivät ole, on sitä parempiakin potretteja Pelsun paidoista otettu. Mutta näillä mennään. Kun tällainen kansiäänestys yleensä järjestettiin, on ihan sama vaikka Lade olisi kannessa alasti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom