Nautaelain
New Member
Vastaus: NHL 14 [Hype]
"Jeij" Uutta tappelutraileria pukkaa huomenna... jee
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Turha tota nyt on pelätä, toi taklaushan oli vihellyksen jälkeen. Luultavasti noista saa myös instigator penaltia niin sekin rajottaa tota...Ainoa vaan että tuleeko tästä sitten toisto joka taklauksesta/taklauksen jälkeen?
Sama juttu, viimeinki pääsee EASHL peleissä pudottelemaan mikkihiiriä jäähänLuokittele pikkupoika. Itse 16 ja ihan Hypenä noista tappeluista. Jotain mitä itse kunnolla odottanut. Liigassa rupee baritonin äijät rupee putoilee
Aika paljon tärkeämpiäkin asioita pelissä mihin voisi keskittää tuota tuohon tuhlattavaa energiaa
Luokittele pikkupoika. Itse 16 ja ihan Hypenä noista tappeluista. Jotain mitä itse kunnolla odottanut. Liigassa rupee baritonin äijät rupee putoilee
Asiahan on kumminkin silleen että tappelut oli varmaan eniten aikaansa jäljessä, joten niitä piti parantaa. EA tuntuu keskittyvän aina pariin osa-alueeseen sen sijasta että peliä kehitettäisiin tasaisesti jokaiselta osa-alueelta. Olihan taklauksiinkin tehty jotain uutta, ainakin trailerissa ne näytti ihan huikeilta tähän änäriin verrattuna. Eniten NHL 13 takleissa kusee se, että kaikki taklit tapahtuu jollain tönäsyillä, minkä takia ne näyttää niin epäaidoilta.Toki olen ihan näiden tappeluiden kannalla, mutta ei niin että tietää että se on jostain muusta parannuksesta pois...