Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Oonko ainoo ketä kiinnostaa tää tappelu uudistus eniten? :D Haluun heti mättämään muita pataan, nhl13 suurimman osan tappeluista voittaa kun vaan heittää vasenta tattia vasemmalle ja alkaa tökkiä oikeeta tattia eteenpäin.

Näitä juttuja tulee aina välillä mieleen, kun onhan tossa änärissä aika paljon puutteita, tässä pari:
Miksei voi luistella samaan aikaan kun liikuttaa mailaa? Joku on ottanut putkiaivot vähän liian tosissaan.
Miksi oman maalin edessä oleva vihu on täysin vapaata riistaa? Jos irl ajelisit kunnon vauhdilla jonku maalin eestä, ni varmaa tulis jäähy. Eri juttu sitte sitominen, mutta sekin on huonosti toteutettu. Välillä esim kun pitäis päästä kiekkoon, joka on maalin takana vapaana niin botti sitoo sua selästä minkä takia et pysty liikumaan eteenpäin :rolleyes:
Turhat estämisjäähyt pois... Ei tartte kuin hipasta oikeeta tattia vihun lähellä ni siitä tulee jäähy. Tässä sentään vähentynyt jäähyt jossa ootat onea mutta vihu tulee sua päin ja taklaat sitä.

Nyt ois myös ehkä hyvä aika EA:n vilkaista NHL:n sääntökirjaa, kun muissakin jäähyissä ollaan ihan pihalla. Selästä taklaamisesta tulee vain noin kerran sadasta kerrasta jäähy, ja täysin puhtaista taklauksista tulee laitataklauksesta jäähy, kun taas oikeasta laitataklauksesta ei ole montaa kertaa jäähyä tullut.
Muistan sen parhaan hetken kun yritin lonkkataklia tehdä vihuun joka ehtikin luistella mun ohi, mutta mä osuin sen kantapäähän ja se kaatu naamalleen + mulle jäähy selästä taklaamisesta. :D

Olisikohan kultaiset kypärät (NHL 04 - 08) mahdollisuus saada SM-Liigaan takaisin?

Tappelutraileri on ulkona:

[video=youtube;eMxd8W6r3hA]http://www.youtube.com/watch?v=eMxd8W6r3hA[/video]

Heh, hauskan näköistä parissa kohdassa, kun muut pelaajat vaan pälyilee, ketkä seisten ja ketkä toispolvella, kun pari kaveria tappelee...vähän kuin jossain All-Stars ottelussa seurattaisiin jotain kentän laidalla.

Tuo muiden "kahina" tuolla tappelun ulkopuolella oli vähän tönkön näköistä, mutta pääasia, että tappelut uudistuvat! Ja onhan tässä vielä aikaa kehittää...

Näytti upealle! Varsinkin kun Ference huomaa että Coburn tulee niin heittä hanskat ja on heti valmis.

Tätä on odotettu!

Ihan hauska kun Doan tuulettaa tappelun jälkeen - vieraskentällä! :)

No mutta, hyvältähän toi näyttää, toivottavasti vaan ei joka niitin jälkeen nähdä noita tappeluita...

No jaa, aika kömpelöltä tuo nyt näyttää, mutta enpä odottanutkaan, että tuosta kovin realistisen näköistä saadaan. Mutta tärkeintä, että muutosta on tapahtunut, vaikka tappelut nyt itellä aika taka-alalla onki.

kyllä tuo hyvältä näytti ku verrataan nhl13 tappeluihi harmi vaa ku tappelut o rajoitettu ettet keske yv pyöritykse voi käyä liipasee kaveria tajukankaille.

Kyllä mulla ainakin nousi ihan niskavillat pystyyn,kun kuvassa on 5 paria tappelemassa ja tuo Coburnin mukaantulo...tämä näyttää tönköltä joo,muta meininki on kuin oikeasti NHL:stä.Saas nähdä mitä on lopputulos...Mutta siis jos joku sanoo ettei tuossa ole oikean NHL:än fiilistä tai tunnelmaa,menkööt pelaamaan sitä mielikuvituspeliään jonnekin tai kenties katsoisi yhden nhl-matsin jossa tapellaan!... :D

Paremmalta tämä näyttää kuin NHL13 tappelut ja jos ne tosiaan lähtee tommosesta toisen kaverin tyrmäyksestä,niin täyttä asiaahan tämä on! ..Ainoa vaan että tuleeko tästä sitten toisto joka taklauksesta/taklauksen jälkeen?

..Ainoa vaan että tuleeko tästä sitten toisto joka taklauksesta/taklauksen jälkeen?
Turha tota nyt on pelätä, toi taklaushan oli vihellyksen jälkeen. Luultavasti noista saa myös instigator penaltia niin sekin rajottaa tota.

Ihan hyvältähän tuo näyttää, mutta ihan turhia on kyllä noi tappelut kokonaisuuden kannalta... Aika paljon tärkeämpiäkin asioita pelissä mihin voisi keskittää tuota tuohon tuhlattavaa energiaa. Siis sellaisia millä parannetaan oikeasti pelaamista ja koko pelikokemusta. Tai vaikka sitten rakentaisivat vaikka oikeasti toimivan UI:n joskus.

Hienoudestaan huolimatta tuo tappeluihin panostaminen jää aika paljon miinuksen puolelle. Änäriin käytettävät resurssit on aika rajalliset niin ne pitäisi kyllä kohdentaa ihan oikeisiin asioihin. Näistä tappeluista voi oikein innostua kuin pikkupojat. ;)

MUTTA kaikki parannukset toki otetaan vastaan, kunhan ne on parannuksia. :)

+1 Lade.

Luokittele pikkupoika. Itse 16 ja ihan Hypenä noista tappeluista. Jotain mitä itse kunnolla odottanut. Liigassa rupee baritonin äijät rupee putoilee ;)

En voi kuin yhdellä lauseella kommentoida tuota videota: Hyvältä näytti!

Harmi vain, että tämä taitaa olla ainoa todellinen pelillinen uudistus tämän vuoden versioon, muut ovat tavalla tai toisella enemmän hiomista viime vuoden versioon nähden. Olisin vielä toivonut jotakin uutta, esimerkiksi vaikkapa maalivahtien uudistamista. En ole koskaan ollut noiden uusien moodien tai verkkopeliuudistusten fani, johtuen siitä että enimmäkseen tulee pelattua perus seasonia tai BeAGM:ää.

No tähän videoon oikeastaan kulminoitui ja sulkeutui tämän sukupolven virtuaalikiekko. Peliin saatiin tämän konsolisukupolven aikana skill stick, uusittu luistelumoottori, taklausmoottori sekä tappelumoottori. Oikeaan suuntaan mennään ja toivottavasti seuraavassa sukupolvessa keskitytään toden teolla AI:hin ja maalivahteihin sekä presentaatioon ja mahdollisimman bugittomaan virtuaalikiekkoon. Tämän jälkeen alkaa olemaan melko kattava ja hyvä paketti kasassa.

Luokittele pikkupoika. Itse 16 ja ihan Hypenä noista tappeluista. Jotain mitä itse kunnolla odottanut. Liigassa rupee baritonin äijät rupee putoilee ;)
Sama juttu, viimeinki pääsee EASHL peleissä pudottelemaan mikkihiiriä jäähän :D
Tosta mä en nyt kuitenkaan hokannut että miten ne tappelut sitten alotetaan? Hyvä kumminki että koolla on vihdoin jotain väliä.

No siis tappeluthan on osa NHL jääkiekkoa.Ei tämä tule olemaan mikään SM-Liiga14,ei todellakaan.
Tappelut pitää ja kuuluu olla myös oikean näkösiä...onhan pelaajan syöttäminen ja laukominenkin nyt paljon parempaa,molemmat lähtee lavasta eikä 10cm irti siitä.

Aika paljon tärkeämpiäkin asioita pelissä mihin voisi keskittää tuota tuohon tuhlattavaa energiaa

Olet oikeassa tämän suhteen.
Ideahan EA:lla on nyt kiteyttää kaikki tapahtumat siihen 70 minuutin sisään mitä oikeasti NHL-kaukalossa tapahtuu.10 minuuttia taukoanimaatioita,jäälletulo yms. 60 minuuttia itse peliä.
Aiemmin tästä puuttui juurikin tappeluiden "syntymän syy" ja pelaajat näyttää kuin ne eivät välittäisi mistään tai rupeisivat juuri itkemään :D
Vielä puuttuu maalin jälkeinen pelaajan juhliminen,tuuletukset on jo mukana.Kun tämä paketti saadan vastaamaan irl. NHL-kaukalon tapahtumia,voi kehittäjät keskittyä sitten vaikka silmäluomien paranteluun...Uskoisin että tämä on se mitä pelin tekijät ajavat takaa - ennen kun uusi konsolisukupolvi tulee. (Tältä se minusta näyttää kun kerran ei muuta tietoa siltä suunnalta tule kuin pelkkää "uudistusta",ei siis "parannusta" :rolleyes:)

Setä-baritoni voi sitten loppusummerin soidessa silitellä tollasia pikkupoikia päälaelta ettei tule paha mieli. ;)

Toki olen ihan näiden tappeluiden kannalla, mutta ei niin että tietää että se on jostain muusta parannuksesta pois...

Toki olen ihan näiden tappeluiden kannalla, mutta ei niin että tietää että se on jostain muusta parannuksesta pois...
Asiahan on kumminkin silleen että tappelut oli varmaan eniten aikaansa jäljessä, joten niitä piti parantaa. EA tuntuu keskittyvän aina pariin osa-alueeseen sen sijasta että peliä kehitettäisiin tasaisesti jokaiselta osa-alueelta. Olihan taklauksiinkin tehty jotain uutta, ainakin trailerissa ne näytti ihan huikeilta tähän änäriin verrattuna. Eniten NHL 13 takleissa kusee se, että kaikki taklit tapahtuu jollain tönäsyillä, minkä takia ne näyttää niin epäaidoilta.

Pelasin eilen vanhaa bap uraani NHL 11 ja peli tuntui monissa asioissa tätä nykyistä 13:sta paremmalta. Suosittelen muillekkin vaihtoa tähän vanhempaan änäriin mikäli ohjain lentelee seinään NHL 13 pelatessa. Toivottavasti 14 tulee ja pelastaa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom