Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pelasin eilen vanhaa bap uraani NHL 11 ja peli tuntui monissa asioissa tätä nykyistä 13:sta paremmalta. Suosittelen muillekkin vaihtoa tähän vanhempaan änäriin mikäli ohjain lentelee seinään NHL 13 pelatessa. Toivottavasti 14 tulee ja pelastaa.
Sama juttu mulla, mutta valitettavasti nhl 11 varmat maalit oli vielä muistissa, joten se siitä peli-ilosta. :rolleyes:
LOL | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Sama juttu mulla, mutta valitettavasti nhl 11 varmat maalit oli vielä muistissa, joten se siitä peli-ilosta. :rolleyes:
LOL | EA SPORTS

Olin just sanoo samaa. :D Hyvässä muistissa yks peli, missä tein heti ottelun alkuun neljä/viisi maalia täysin samalla tavalla, ja neljällä/viidellä kudilla tottakai. :cool: Tuo luistelu muuten oli ihan hirveän näköistä.

Tässä muuten NHL 14:sta melko tuoreet "kotisivut": NHL 14 | Hockey Video Game | EA SPORTS ja loppuun vielä Pelicans-fanien NHL 14:sta kanteen äänestämän Jan Latvalan haastattelu: Syksyllä NHL 14-pelin kannessa – haastattelussa Jan Latvala | Pelicans
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Olin just sanoo samaa. :D Hyvässä muistissa yks peli, missä tein heti ottelun alkuun neljä/viisi maalia täysin samalla tavalla, ja neljällä/viidellä kudilla tottakai. :cool: Tuo luistelu muuten oli ihan hirveän näköistä.

Tässä muuten NHL 14:sta melko tuoreet "kotisivut": NHL 14 | Hockey Video Game | EA SPORTS ja loppuun vielä Pelicans-fanien NHL 14:sta kanteen äänestämän Jan Latvalan haastattelu: Syksyllä NHL 14-pelin kannessa – haastattelussa Jan Latvala | Pelicans


Oliko tämä 11 se jossa lapa taakse,ladataan hetki ja sitten ranne etuyläkulmaan ja aina upposi p-pisteen kaarelta?
Eli maalivahti meni joka kerta semmoseen jäynään,ajetaan oikealle mutta ammutaankin vasemmalle...toimii nytkin välillä mutta pitää olla ihan moken edessä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Oliko tämä 11 se jossa lapa taakse,ladataan hetki ja sitten ranne etuyläkulmaan ja aina upposi p-pisteen kaarelta?
Eli maalivahti meni joka kerta semmoseen jäynään,ajetaan oikealle mutta ammutaankin vasemmalle...toimii nytkin välillä mutta pitää olla ihan moken edessä.
En itte tommosta muista, muistan vaa että onet uppos ja niillä tehtiin n. 90% maaleista. Kylhän 13 uppoo toi minkä kerrot ihan hyvin, kunhan vaan lataa sitä ranua siihen keskelle asti eikä vedä mistään sivusta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Huomenna on jälleen tulossa uusi traileri. Toivottavasti siinä paljastuu jotain uutta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Sama juttu mulla, mutta valitettavasti nhl 11 varmat maalit oli vielä muistissa, joten se siitä peli-ilosta. :rolleyes:
LOL | EA SPORTS

Eipä tuo itsellä kovin useasti onnistu ja yleensä läpiajossa on itselläni käytössä toisenlaiset "varmat" kikat. Toki taklaukset ovat ehkä liioiteltuja, mutta paljon parempia kuin uusimmassa änärissä. Nyt vain jatkamaan vanhaa GM-modea Atlantalla.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

[video=youtube_share;DRdHDI4f2IM]http://youtu.be/DRdHDI4f2IM[/video]
Tuossapa tuo. Ei mitään uutta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

No huh huh, jos tuo on NHL 14 traileri, niin ei hyvää päivää! TÄYSIN samaa höttöä kuin NHL 13, AINOA näkyvä uudistus tappelut (JEE!!)! Käsittämätöntä, jos ihmiset joilla on jo nhl 13 ostavat tämän vuosipäivityksen.. Itse olen neljäätoista syvästi harkinnut kun 13 jäi ostamatta mutta enköhän päädy tänä(kin) vuonna Fifan pariin, se sentään julkaistaan jo next genille ja josko nhl 15 olisi jo tarpeeksi hyvä next genillä. Hävytöntä rahastusta, EA, hävytöntä! Mutta minkäs teet kun kilpailijaa ei löydy ja fan boyt ostavat joka vuosi saman pelin uusilla kansilla... Itse 99% varmuudella skippaan tämänkin vuoden vuosipäivityksen.

Vai mitä team KonsoliNet asiasta miettii?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse odotan noita taklauksia. 13:ssa kun ne on aivan kuraa. Oma äijä saattaa lennellä ties miten kun yrität taklata. Samoin sivuttain luistelu on tervetullut. Kyllä täällä ainakin ostoon menee vaikka paljon parempaa odotan next gen versioista.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joo yllättävän laihaks noi uudistukset jäi ja trailerin alku on kyllä täysin samanlainen kuin 13 traileri. Mutta ei se mitään, päätin jo että skippaan tän änärin koska ostan ps4.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Jotenkin veikkaan että pelin kannessa lukee siltikin tyypillinen: "Yli 200 peliuudistusta!" :o

Ite ostanut näitä pelejä jo kohta kymmenen vuotta putkeen. NHL 2004 ensimmäinen ja siitä eteenpäin kaikki hommattu 13:sta asti. 07 ja 08:n olen ostanut jopa kaksi kertaa (kaikki voi sitten miettiä mitä tämä tarkoittaa) mutta nyt mietin ekan kerran tosissani kaupanhyllyyn jättämistä, niin bullshittia kun tämä pelin kehitys on ihan oikeasti!

Ja olenko ainoa jonka mielestä nuo harhautukset näyttivät aivan järkyttäviltä?!:( Käytännössä samat harhautukset kuin ennen, mutta (jo nyt älyttömän helppojen kynien) tekeminen on vielä entistäkin helpompaa! ARE YOU FU*K*NG KIDDING ME EA?!:mad:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Jotenkin veikkaan että pelin kannessa lukee siltikin tyypillinen: "Yli 200 peliuudistusta!" :o

Ite ostanut näitä pelejä jo kohta kymmenen vuotta putkeen. NHL 2004 ensimmäinen ja siitä eteenpäin kaikki hommattu 13:sta asti. 07 ja 08:n olen ostanut jopa kaksi kertaa (kaikki voi sitten miettiä mitä tämä tarkoittaa) mutta nyt mietin ekan kerran tosissani kaupanhyllyyn jättämistä, niin bullshittia kun tämä pelin kehitys on ihan oikeasti!

Ja olenko ainoa jonka mielestä nuo harhautukset näyttivät aivan järkyttäviltä?!:( Käytännössä samat harhautukset kuin ennen, mutta (jo nyt älyttömän helppojen kynien) tekeminen on vielä entistäkin helpompaa! ARE YOU FU*K*NG KIDDING ME EA?!:mad:
Pitää varmaan katsoa uudestaan, mutta ensimmäisellä kerralla en kyllä nähnyt yhtään uutta kikkaa, lähinnä vaan tota pyörähdystä tossa tehtiin mikä oli hieno juttu joskus monta vuotta sitten.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joo yllättävän laihaks noi uudistukset jäi ja trailerin alku on kyllä täysin samanlainen kuin 13 traileri. Mutta ei se mitään, päätin jo että skippaan tän änärin koska ostan ps4.

Nimenomaan! Traileri on tappelukohtaa lukuunottamatta TÄYSIN sama kuin 13:n, ja trailerissahan pitäisi esitellä merkittävimmät uudistukset! Ihan oikeasti, pelaajat, jos haluatte, että muutosta tapahtuu, ÄLKÄÄ ostako seuraavaa vuosipäivitystä. Änäriä myydään niin vähän, että muutaman tuhannenkin kopion kato näkyy jo. Itsekin (ex)-fan boyna ajattelin, etten "pärjää" ilman uusinta änäriä, mutta muutakin mielekästä tekemistä löytyy ja änäriä ei ole täälläpäin edes kaivattu, kunnes uudempi versio alkoi lähestyä. Ja kiitos surkean työn, se kiinnostus haihtui kuivana pieruna Saharaan viimeistään uusimman trailerin perusteella :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Nimenomaan! Traileri on tappelukohtaa lukuunottamatta TÄYSIN sama kuin 13:n, ja trailerissahan pitäisi esitellä merkittävimmät uudistukset! Ihan oikeasti, pelaajat, jos haluatte, että muutosta tapahtuu, ÄLKÄÄ ostako seuraavaa vuosipäivitystä. Änäriä myydään niin vähän, että muutaman tuhannenkin kopion kato näkyy jo. Itsekin (ex)-fan boyna ajattelin, etten "pärjää" ilman uusinta änäriä, mutta muutakin mielekästä tekemistä löytyy ja änäriä ei ole täälläpäin edes kaivattu, kunnes uudempi versio alkoi lähestyä. Ja kiitos surkean työn, se kiinnostus haihtui kuivana pieruna Saharaan viimeistään uusimman trailerin perusteella :)

Kannattaa kattoo aikasemmat trailerit, jossa esitellään tarkemmin noita parannuksia. Tuo E3-messujentraileri oli ihan tusinaa mutta niissä yksilöllisemmissä trailereissa näytetään selkeästi miten luistelua ja taklauksia on viilattu paremmiksi. Kaikille tämä ei varmasti riitä mutta itse olen kyllä tyytyväinen että NHL13, sanotaan nyt sitten päivittyy, paremmaksi juuri noilla osa-alueilla. Demon perusteella kannattanee tehdä ostamattomuuspäätöksiä mielummi ku jonku videon perusteella imo...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Samoja ajatuksia myös täällä. Kun palaute ei auta, niin lompakolla äänestäminen on seuraava vaihtoehto. No tulihan tässä jo 10 vuotta putkeen joka vuosi hankkittua änärin "vuosipäivitys". Laitan vaikka rahani änärin katsomiseen Viaplay/Gamecenter-palvelusta. Kanadanintialaisen Ramjagsigh:n näytöt on annettu, ei jatkoon. Katsotaan sitten ensi vuonna, jos pojat olisivat rykäisseet 07:n kaltaista uudista kasaan nextgen:lle.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kannattaa kattoo aikasemmat trailerit, jossa esitellään tarkemmin noita parannuksia. Tuo E3-messujentraileri oli ihan tusinaa mutta niissä yksilöllisemmissä trailereissa näytetään selkeästi miten luistelua ja taklauksia on viilattu paremmiksi. Kaikille tämä ei varmasti riitä mutta itse olen kyllä tyytyväinen että NHL13, sanotaan nyt sitten päivittyy, paremmaksi juuri noilla osa-alueilla. Demon perusteella kannattanee tehdä ostamattomuuspäätöksiä mielummi ku jonku videon perusteella imo...:rolleyes:

Niin, totta kai lataan demon ja katselen asiaa vielä kertaalleen silloin uudestaan. Fakta vaan on nyt se, niinkuin itsekin sanoit, että NHL 13:n asioita on VIILATTU paremmiksi. Minulle se ei ainakaan riitä. Asioiden VIILAUS on selvääkin selvempi asia, josta ei tarvitse edes mainita, että sitä on tehty! Totta kai vanhojen pelien moottoria ja bugeja viilataan. Uutta ei ole vanhan parantelu, vaan oikeat UUTUUDET. Toki, jos jotakin parannellaan niin paljon, että lähes kaikki menee uusiksi, on se jo selvä uutuus. Mutta hei c'moon, ei meillä pelaajilla niin huono muisti ole, että meille voisi näyttää kahtena vuonna samat trailerit ja kertoa, että nhl 14:n "uutuudet" ovat uusia, ilman että muistaisimme, että ainiin, ne olikin uutta jo nhl 07 (harhautukset), nhl 11 (taklausmoottori) ja nhl 13 (luistelumoottori). Hohhoijjaa...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ihan oikeasti, pelaajat, jos haluatte, että muutosta tapahtuu, ÄLKÄÄ ostako seuraavaa vuosipäivitystä.

Offline-pelaajana tuskin olisin ostanut montaakaan änäriä sitten 09:n, online-pelaaminen taas pakottaa ostamaan vuosipäivityksen julkaisupäivänä (ja season ticket siihen päälle).

Kerhopelaaminen on nannaa, ja tänä vuonna lisätty GM Connected on loistava pelimuoto jonka parissa on löytänyt peli-ilon uudestaan EASHL:n jäätyä polkemaan paikalleen.

Tuhansia pelejä verkossa joka vuosi pelanneena sitten 09:n täytyy kyllä sanoa, että peli menee joka vuosi eteenpäin, joskus pieniä askelia, joskus harppauksia. Joka tapauksessa uuden hokin ilmestyttyä ei ole kertaakaan ollut mahkuja laittaa edellisen vuoden hokkia sisään konsoliin, sellaista kuraa se aina on uudempaan verrattuna :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ainiin demo unohtu, sitä tietty voi kokeilla, mutta jätän kyllä silti änärin ostamatta. Eikä varsinaisesti liity laihoihin uudistuksiin vaan juuri siihen että ostan ps4. Jos EA päättää seuraavissa änäreissä jättää uudistukset vielä laihemmalle, niin kannattaa varmaan jättää demo pois että totuuden huomaa vasta kun peli on jo koneessa. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

50 Things We Know About NHL 14 - NHL 14 - Xbox 360 - www.GameInformer.com

Tässä vähän "hehkutusta" NHL:ää kohtaan. Perus joka-vuotiselta hötältä noi AI parannukset ja summuut vaikuttaa, mutta joo ei tietenkään pidä tuomita ennen demoa.
Ja milesizdeadhan sen sanoi, että GM connected ja EASHL fanaatikkojenhan on käytännössä pakko ostaa tämäkin vuosipäivitys. Sen verran koukuttavia nuo pelimuodot vaan sattuvat olemaan :rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom