Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Siis mitä v**tua??? Onko tosiaan näin että tämä oli NHL14 traileri,eikä jokin biisillä ehostettu 13 traileri?

Siis kaikki on samaa muuten,mut pelaajien liikkeet ja taklaukset sujuvampia,tosin eihän tuolta NHL14 voi muuta odottaakaan.Odotan kyllä demoa ja sen testaamista...en vain voi uskoa silmiäni :D

Vähän jäi kyllä luu käteen,mutta hienoa jos taklaukset on aitoja ja mitään magneettilapoja ei enään ole.Saa luvan kelvata tämä "päivitetty NHL13" vielä PS3 versiona.Sitten PS4 konsolille odotukset on jo paljon kovemmat :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Oliko tämä 11 se jossa lapa taakse,ladataan hetki ja sitten ranne etuyläkulmaan ja aina upposi p-pisteen kaarelta?
Eli maalivahti meni joka kerta semmoseen jäynään,ajetaan oikealle mutta ammutaankin vasemmalle...toimii nytkin välillä mutta pitää olla ihan moken edessä.

Alotuksesta 100-0 voitto pakille, cena lähtee polkemaan ylöspäin, pakki syöttää kiekon takaisin cenalle. Siniviivan jälkeen cenalla kaarto vasemmalle ja sieltä b-pisteen paikkeilta veto vasempaan etuylänurkkaan, ei muuta. Tässä onnistuin yhdessä pelissä parhaimmillani 4-5 kertaa putkeen. :D
 
Alotuksesta 100-0 voitto pakille, cena lähtee polkemaan ylöspäin, pakki syöttää kiekon takaisin cenalle. Siniviivan jälkeen cenalla kaarto vasemmalle ja sieltä b-pisteen paikkeilta veto vasempaan etuylänurkkaan, ei muuta. Tässä onnistuin yhdessä pelissä parhaimmillani 4-5 kertaa putkeen. :D

Kalajuttuja

Siis mitä v**tua??? Onko tosiaan näin että tämä oli NHL14 traileri,eikä jokin biisillä ehostettu 13 traileri?

Siis kaikki on samaa muuten,mut pelaajien liikkeet ja taklaukset sujuvampia,tosin eihän tuolta NHL14 voi muuta odottaakaan.Odotan kyllä demoa ja sen testaamista...en vain voi uskoa silmiäni :D

Vähän jäi kyllä luu käteen,mutta hienoa jos taklaukset on aitoja ja mitään magneettilapoja ei enään ole.Saa luvan kelvata tämä "päivitetty NHL13" vielä PS3 versiona.Sitten PS4 konsolille odotukset on jo paljon kovemmat :)

Nimenomaan, JUURI samaa mieltä Szuper-pojun kanssa ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joo-o. Itse viimeisin omistamani nhl on vanha kunnon NHL 2004 ja kaipa sitä pitäisi viimein taipua tähän nykyisen sukupolven änäriin, että pääsis netissä mättämään kiekkoja reppuun. Tähän asti lähinnä offline-matseja pelaillu satunnaisesti kavereitten kanssa NHL 12 ja 13 (ei minun => ei online passia), mutta nettipelihammasta kyllä kutkuttaa sen verran, että täytynee tämä jossain vaiheessa hommata. Nettipelaajiakin luulisi riittävän vähäksi aikaa, kun seuraava osa tuleekin sitten ps4/XOne:lle ja kaikki ei varmaankaan heti konsolia hanki. Allekirjoittanut mukaan lukien, eihän ne rahat nyt kaikkeen riitä! Täytynee kuitenkin odottaa aletarjouksia, ennakkovarausrahakirstuni varat on jo syydetty GTA V:lle ja South Parkille ;)

TT-2k, äläpäs sorki toisten viestejä ;)

Älä sitten tuplapostaa. Se on synti.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itellä ainakin menee syksyllä rahaa ja paljon pelaamiseen.NHL14,GTA V,Mahdollisesti Gran Turismo 6...tietääpähän mitä tekee suraavan kylmän talven kun ei huvita ulos lähteä :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

En pidä yhtään noista uusista harhautustekniikoista, joita EA tunkee jokaiseen NHL 14-traileriin. Mielestäni tuollaiset epäolennaisuudet pitäisi saman tien pudottaa listalta pohdittaessa, mitä NHL 14:een pitäisi sitten tehdä. Eikö nykyisten kikkojen lukumäärä riitä? Voin jo kuvitella EASHL-pelit, jossa varsinkin nuorempi väki harrastaa uusien harhautusten tehoa harva se hetki.

On kuitenkin sanottava, että taklaaminen ja pelaajien fysiikat yleisestikin näyttävät NHL 14:ssa hyvältä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Traileri ei herättäny kiinostusta, lyhyesti sanottuna sama peli uusissa kansissa. Onneksi päästään eroon 1st person tappeluista ja palataan kohti NHL 2004:n viihdyttäviä tappeluita:cool:.
Valikoista luultavasti tehdään sulavampia tulevien EA-pelien tapaan.
Maalivahtia ja puolustusta realistisempaan suntaan.
Lähiaikoina myös pelimoodesta tulee luultavimmin lisätietoa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Voi voi :( Kyllä täytyy sanoa, että pettynyt oon EA toimintaan taas kerran. Onko tosiaan uudistukset tappeluissa, viihdyttävämmät taklaukset ja harhautukset ?? Kokoonpano päivitys niinkun moneen kertaan täälläkin jo sanottu.

Kauppoihin jää mulla ainakin jos ei vielä jotain mullistavaa tule. Toivottavasti muutkin jotka haluaa rahoille vastinetta jättää ostamatta tämän. Tai voin myydä omani NHL 13 "uutena" jollekkin :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Luulisi, kun rahaa sataa kaikenmaailman mikro-ostoksista, niin jotain isompaa muutosta saataisiin itse "pelimekaniikkaan"(en tiedä onko sopiva termi, mutta tarkoitan mm. tekoäly, fysiikat, jonkinlaisen balanssin löytäminen maalivahtityöskentelyyn). Viime vuosina änärin sisältö on laajentunut hurjalla tahdilla on tullut kaiken maailman "Be a tätä ja tuota". Hienoja juttuja, mutta olisiko nextgeniin hyppäyksessä aika uudistua sieltä itse ytimestä. Toki vuosi on lyhyt aika, mutta jonkinlainen kehitysteamien porrastaminen versioiden kehittelyyn olisi paikallaan tai ainakin sen tehostaminen, jos sellainen on jo käytössä.

Kuten jo aiemmin mainitsin, nyt äänestän lompakolla(10 vuoden putki katkeaa) ja toivon, että ensi vuonna(Nextgen, omalla kohdalla PS4) saadaan nauttia änäristä samanlaisella tuoreudella kuin 07:ssa. Saa nähdä jaksaako Teemu vielä NextGen-änäriin asti:D
 
NHL 14 [Hype]

Itselle riitäisi että nhl 14 sisältäisi nämä jutut:

- ei tyhmää tasoitus systeemiä, joka estää esim. Taklaamasta sellaista jolla tasoitus on päällä, sekä ainakin itse tiedän milloin vastustaja tekee maalin kun en voi taklata häntä enkä katkaista syöttöjä.
- ei pakkomaaleja ja harhautuksia joista tulee aina maali.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itselle riitäisi että nhl 14 sisältäisi nämä jutut:

- ei tyhmää tasoitus systeemiä, joka estää esim. Taklaamasta sellaista jolla tasoitus on päällä, sekä ainakin itse tiedän milloin vastustaja tekee maalin kun en voi taklata häntä enkä katkaista syöttöjä.
Toi taklausjuttu selitettiin sillä ettei pelaaja osannut ennakoida minkälaisen taklauksen tekee pelaajien asennon mukaan. Varmaan liittyy myös siihen että 99 taklilla ja voimalla kaatu udein ukot huonommin kuin vain 90 statseilla.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Toi taklausjuttu selitettiin sillä ettei pelaaja osannut ennakoida minkälaisen taklauksen tekee pelaajien asennon mukaan. Varmaan liittyy myös siihen että 99 taklilla ja voimalla kaatu udein ukot huonommin kuin vain 90 statseilla.

Maalia tekevää pelaajaa ei voi ajaa edes persetaklauksella. Toivottavasti systeemi poistuu.

Etusysteemi on olemassa. Jos teet esim. EASHL:ssä uuden joukkueen vanhan tilalle saat edut käyttöön selvästi. Toivottavasti tämä poistuu.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

[video=youtube;X2oc4sNHVgQ]http://www.youtube.com/watch?v=X2oc4sNHVgQ [/video]

EA:n foorumeilla joku oli löytäny tommosen videon, missä näkyy nyt ensimmäistä kertaa vähän gameplayta. Vielä hieman pätkii ja lagii noi välianimaatiot, mutta itse pelaaminen näyttää mun mielestä ihan ok:lta: ei mitään mullistavaa, mutta vaikuttaa jotenkin sulavammalta ja aidommalta. Myös tappelut näyttää ihan mukavalta. Onhan tässä vielä aikaa julkasuun, joten eiköhän tuo vielä tuosta viilaannu.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

EA:n foorumeilla joku oli löytäny tommosen videon, missä näkyy nyt ensimmäistä kertaa vähän gameplayta. Vielä hieman pätkii ja lagii noi välianimaatiot, mutta itse pelaaminen näyttää mun mielestä ihan ok:lta: ei mitään mullistavaa, mutta vaikuttaa jotenkin sulavammalta ja aidommalta. Myös tappelut näyttää ihan mukavalta. Onhan tässä vielä aikaa julkasuun, joten eiköhän tuo vielä tuosta viilaannu.


Joo,joo,hyvä alku....loppu: ei ei EI! Tämä ei ole mikään tyrmäyspeli!! :mad:
Tuomari väliin ja tilanne tasan,molemmat koppiin istumaan vitosta,on irl. meininki,tuossahan mätätään kunnes toinen kuolee käytännössä...
Peli ja tappeluiden synty on kyllä ihan täyttä NHL-kamaa,maalin edustalta se lähtee,suojellaan mokkea ja egot kohtaavat,jos ei luovuteta niin sitten heitetään hanskat pois! komiaa :D.
Mutta kun oikeasti tappelut pättyy 7/8 kerrasta tasapeliin tai kampitukseen/kaatoon,ei tyrmäykseen...Onkohan tässä otettu huomioon sitten vain se että peli-ilo katoaa jos kumpikaan ei tappelua voita vai mitä? :rolleyes:

Toivon että onlinessa nämä tappelut tuottavat jotain myös muuta kuin silmäniloa,eikös ne nytkin anna energiaa omile ketjuille...Toimiiko se hyvin EASHL-pelaajien mielestä,tai onko siitä mitään apua/hyötyä ollut?

2+2 minuutin penaltyt herkemmiksi,samoin 10 minuutin jäähyt isommista pommeista joista joku loukkaantuu.Vitosia on pari tullut jo NHL13:ssakin mutta yleensä simuloidessa vaihtoja be a pro:ssa.
Itse en ole nähnyt vielä sellasta jossa toinen saa 2 min. ja toinen 2+2,tai sitten "punainen nenä"-jäähy josta saa 2+2.

Luistelu ja itse asiassa koko pelaajien fysiikkaa näyttää kyllä aivan täydeltä NHL-meiningiltä myös,tästä todella iso plussa...
Itseä kiinnostaakin se surullisen kuuluisa tekoäly,missä se menee,onko siihen tehty mitään muutosta.
Lähinnä se spurttaaminen läpiajoon ja pakin toiminta kun viet kiekon alueelle laitaa pitkin,seisooko se edelleen tyhmänä edessä vai yrittääkö se mailalla karvata kiekkoa pois?

Myös pitäisi saada vähän rankemmaksi sitä tosiasiaa,että kentällä pystyy pitämään kiekkoa yli 10 sekuntia yhdellä pelaajalla.NHL:ssäkään ei montaa kaveria ole joka oikeasti tekee kiekon kanssa mitä tahtoo.Malkin on hyvä esimerkki,hän pitää kiekkoa mielellään kauan ja hyörii sen kanssa,mutta ei kyllä 10 sekuntia kauempaa,kyllä siellä joku sen ottaa pois.Lisättäköön tähän vielä Datsyuk,mutta hän tekee sen eri tavalla,hän suojaa kiekkoa,puolet tästä 10 sekunnista hän ei itsekään koske kiekkoon vaan pitää vastustajan aisoissa ja koskee pikkumustaan vain tarvittaessa,laukoakseen tai syöttäessä :rolleyes:
Be a pro:ssa on vähän se vika että omalla ukolla on ne supervoimat jolla tämä kumoutuu ja voit tehdä lähes mitä vaan kiekon kanssa,tämä pois ja laukomista tai sen onnistumista heikommaksi niin hyvä tulee.

Mutta joo,mitään ei olle lyöty lukkoon eikä pelikään ole valmis..katsotaan mitä tapahtuu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Hyvä vaan ettei tee liikaa hommia tämän parissa, että saadaan kunnon peli heti next genille. Eiköhän sitä jo työstetä siellä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Näyttää lupaavalta, ettei tappelusta tule enää ns. omaa ja erillistä animaatiota, vaan hanskat pudotetaan jäähän samassa tilassa, jossa itse peli pelataan. En tiedä, ymmärsittekö pointtini, mutta tätä mieltä itse olen.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joo,joo,hyvä alku....loppu: ei ei EI! Tämä ei ole mikään tyrmäyspeli!! :mad:
Tuomari väliin ja tilanne tasan,molemmat koppiin istumaan vitosta,on irl. meininki,tuossahan mätätään kunnes toinen kuolee käytännössä...

Samaa mieltä, tuossa vaan on se ongelma kun EA:n runkkarit eivät ole vieläkään saaneet neljää tuomaria tuonne kentälle, toisin kuin 2k jo monta vuotta sitten, niin paha siihen on tuomareita tunkea väliin..:/ Mutta tappekut kyllä kieltämättä näyttävät aikas hyviltä, saisihan niitäkin toki vielä paaljon monipuolisemmiksi... Esim. yhden lyönnin tyrmäykset, vastustajan paidan repiminen pois päältä/pään yli ja tosiaan tuomareiden väliintulo eli TASAPELI!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Samaa mieltä, tuossa vaan on se ongelma kun EA:n runkkarit eivät ole vieläkään saaneet neljää tuomaria tuonne kentälle, toisin kuin 2k jo monta vuotta sitten, niin paha siihen on tuomareita tunkea väliin..:/ Mutta tappekut kyllä kieltämättä näyttävät aikas hyviltä, saisihan niitäkin toki vielä paaljon monipuolisemmiksi... Esim. yhden lyönnin tyrmäykset, vastustajan paidan repiminen pois päältä/pään yli ja tosiaan tuomareiden väliintulo eli TASAPELI!

Eikö ne sanonu että ainakin laaki ja vainaa on mahdollinen noissa tappeluissa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Uhh, ainaki itelle näytti kyllä liikaa NHL 13:ta. Tappelut on hienot (jee!), mutta tuo luisteluhan näytti aivan samalta, samat tönköt välianimaatiot, samat maalivahdin liikket yms yms. Toki tuo oli aika lyhyt pätkä, että tuosta nyt ei nää vielä kaikkea, mutta vaikuttaa että aika köyhäksi jäi uudistukset tähän 14:ään.
Pakko se on toivoa, että next-gen änäri tekee "fifat"
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Näyttää lupaavalta, ettei tappelusta tule enää ns. omaa ja erillistä animaatiota, vaan hanskat pudotetaan jäähän samassa tilassa, jossa itse peli pelataan. En tiedä, ymmärsittekö pointtini, mutta tätä mieltä itse olen.

Nimenomaan tämä,tämä juuri luo sen oikean fiiliksen kun tappelut kyhnätään siinä "lennosta" eikä tuohon vanhaan tapaan että ympäriltä poistuu kaikki ja pari ukkoa rupeaa huitomaan :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom