Vastaus: NHL 14 [Hype]
EA:n foorumeilla joku oli löytäny tommosen videon, missä näkyy nyt ensimmäistä kertaa vähän gameplayta. Vielä hieman pätkii ja lagii noi välianimaatiot, mutta itse pelaaminen näyttää mun mielestä ihan ok:lta: ei mitään mullistavaa, mutta vaikuttaa jotenkin sulavammalta ja aidommalta. Myös tappelut näyttää ihan mukavalta. Onhan tässä vielä aikaa julkasuun, joten eiköhän tuo vielä tuosta viilaannu.
Joo,joo,hyvä alku....loppu: ei ei EI! Tämä ei ole mikään tyrmäyspeli!!
Tuomari väliin ja tilanne tasan,molemmat koppiin istumaan vitosta,on irl. meininki,tuossahan mätätään kunnes toinen kuolee käytännössä...
Peli ja tappeluiden synty on kyllä ihan täyttä NHL-kamaa,maalin edustalta se lähtee,suojellaan mokkea ja egot kohtaavat,jos ei luovuteta niin sitten heitetään hanskat pois! komiaa
.
Mutta kun oikeasti tappelut pättyy 7/8 kerrasta tasapeliin tai kampitukseen/kaatoon,ei tyrmäykseen...Onkohan tässä otettu huomioon sitten vain se että peli-ilo katoaa jos kumpikaan ei tappelua voita vai mitä?
Toivon että onlinessa nämä tappelut tuottavat jotain myös muuta kuin silmäniloa,eikös ne nytkin anna energiaa omile ketjuille...Toimiiko se hyvin EASHL-pelaajien mielestä,tai onko siitä mitään apua/hyötyä ollut?
2+2 minuutin penaltyt herkemmiksi,samoin 10 minuutin jäähyt isommista pommeista joista joku loukkaantuu.Vitosia on pari tullut jo NHL13:ssakin mutta yleensä simuloidessa vaihtoja be a pro:ssa.
Itse en ole nähnyt vielä sellasta jossa toinen saa 2 min. ja toinen 2+2,tai sitten "punainen nenä"-jäähy josta saa 2+2.
Luistelu ja itse asiassa koko pelaajien fysiikkaa näyttää kyllä aivan täydeltä NHL-meiningiltä myös,tästä todella iso plussa...
Itseä kiinnostaakin se surullisen kuuluisa tekoäly,missä se menee,onko siihen tehty mitään muutosta.
Lähinnä se spurttaaminen läpiajoon ja pakin toiminta kun viet kiekon alueelle laitaa pitkin,seisooko se edelleen tyhmänä edessä vai yrittääkö se mailalla karvata kiekkoa pois?
Myös pitäisi saada vähän rankemmaksi sitä tosiasiaa,että kentällä pystyy pitämään kiekkoa yli 10 sekuntia yhdellä pelaajalla.NHL:ssäkään ei montaa kaveria ole joka oikeasti tekee kiekon kanssa mitä tahtoo.Malkin on hyvä esimerkki,hän pitää kiekkoa mielellään kauan ja hyörii sen kanssa,mutta ei kyllä 10 sekuntia kauempaa,kyllä siellä joku sen ottaa pois.Lisättäköön tähän vielä Datsyuk,mutta hän tekee sen eri tavalla,hän suojaa kiekkoa,puolet tästä 10 sekunnista hän ei itsekään koske kiekkoon vaan pitää vastustajan aisoissa ja koskee pikkumustaan vain tarvittaessa,laukoakseen tai syöttäessä
Be a pro:ssa on vähän se vika että omalla ukolla on ne supervoimat jolla tämä kumoutuu ja voit tehdä lähes mitä vaan kiekon kanssa,tämä pois ja laukomista tai sen onnistumista heikommaksi niin hyvä tulee.
Mutta joo,mitään ei olle lyöty lukkoon eikä pelikään ole valmis..katsotaan mitä tapahtuu