Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
EA Sports Seasonsin divisioonat ovat käytössä vain HUT- ja EASHL-pelimuodoissa.Miten tässä aloitetaan tuo EA Sports Seasons homma (sama mikä FIFAssa siis ollut)? En saa kuin yksittäisiä online matseja pelattua?
No höh. Olis mieluusti tota pelaillut ilman mitään korttien räpeltämistäkin.EA Sports Seasonsin divisioonat ovat käytössä vain HUT- ja EASHL-pelimuodoissa.
Varsinkin voimahyökkääjällä pelatessa saa olla aika tarkkana, ettei tule taklattua ketään pelitilanteen ulkopuolella. Itsekin olen saanut tuollaisista viime viikkoina ainakin kolme ulosajoa, kun NHL 13:ssa 5+20 oli melko harvinaista minulle. Mutta pelaajatyyppinä voimahyökkääjä sopii tähän versioon kuin nyrkki silmään. Suosittelen.8 ulosajoa tokalla be a pro kaudella jo...ulosajoja tulee herkästi jos taklaat vähänkin selästä.Pitä siis opetella olemaan hieman rauhallisempi noissa taklauksissa eikä rynniä miten sattuu...hyvä EA!
Varsinkin voimahyökkääjällä pelatessa saa olla aika tarkkana, ettei tule taklattua ketään pelitilanteen ulkopuolella. Itsekin olen saanut tuollaisista viime viikkoina ainakin kolme ulosajoa, kun NHL 13:ssa 5+20 oli melko harvinaista minulle. Mutta pelaajatyyppinä voimahyökkääjä sopii tähän versioon kuin nyrkki silmään. Suosittelen.
Tubesta löytyy näitä ohjeita mutta ite tykkään sijtä, että pelaaja heittää takaa jalkojen välistä tai sitte L1 ja vasenta tattia oikeelle tai vasemmalle.Morjensta..
Olisin kysynyt miten tässä Ps3:n 14:sta tehdään kaikki harhautukset. Perusharhautukset tiedänkin, mutta nämä harhautukset millä pääsee pakeista parhaiten ohi kiinnostaisi tietää? Olisin hyvin kiiollinen jos joku jaksaa kertoa miten parhaimmat harhautukset tehdään?
Lisäksi mitä arvoja ranteeseen suosittelette kerhopelaajalle, että napsuu parhaiten sisään?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen
Toivottavasti on vaan EA:sta kiinni. Toiminu kaikki kumminki NHL12:sta lähtien tähän viikkoon loistavasti!Liekkö palvelimet kuralla tms., kun täällä tekee samaa. EASHL jäätyy nyt tuohon "searching for opponet..." kohtaan. Itselläni tehnyt nyt 3 kertaa peräkkäin tässä 10 min sisään. Ei saa peliä käyntiin.
Tubesta löytyy näitä ohjeita mutta ite tykkään sijtä, että pelaaja heittää takaa jalkojen välistä tai sitte L1 ja vasenta tattia oikeelle tai vasemmalle.
Rannearvoista sen verran, että näihin kuuluisiin bugiranteisiin riittää 75-80, 6v6 peleissä taas 65 riittää.
Leftin äijällä : oikee tatti kello seittemään ja sen jälkeen R1 pohjaan. Tämän jälkeen oikea tatti alaspäin. Vasemmalla tatilla laitat vaikka kello yhteen samaan aikaan kun pistät oikan tatin alas.Itse en ole kovinkaan hyviä videoita ps3 versioon löytänyt. Miten se jalkojen välistä harhautus tehtiinkään?
Morjensta..
Olisin kysynyt miten tässä Ps3:n 14:sta tehdään kaikki harhautukset. Perusharhautukset tiedänkin, mutta nämä harhautukset millä pääsee pakeista parhaiten ohi kiinnostaisi tietää? Olisin hyvin kiiollinen jos joku jaksaa kertoa miten parhaimmat harhautukset tehdään?