Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 EASHL-keskustelu

Vastaus: PS3 NHL 15 EASHL pelaaja- ja joukkuehakuilmoitukset


Itken ja nauran naamapalmuni alla......

Tottakai PS3/Xbox360 versiossa on kaikki mitkä oli NHL14:stakin....

Pistähän jotain faktaa pöytään sitten. Mä uskon mielummin EA:n pelinkehittäjää kun sua.

Kaikki ainekset trolliin tässä kyllä on mutta laitetaan nyt sitten....

http://www.easports.com/fi/nhl/features/gen3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 NHL 15 EASHL pelaaja- ja joukkuehakuilmoitukset

Pistähän jotain faktaa pöytään sitten. Mä uskon mielummin EA:n pelinkehittäjää kun sua.
 
Vastaus: PS3 NHL 15 EASHL pelaaja- ja joukkuehakuilmoitukset

Sori, en huomannut että se oli ps3 versiossa muttei ps4 versiossa.
 
Laitetaanpas tulille uusi ketju NHL 15 EASHL, jossa keskustelu tietysti velloo kyseisessä pelimuodossa. Herrat, jotka ovat nakutelleet 'early release versiota' niin voisivat jakaa infoa niille, jotka ämpyilevät jäävätkö NHL 14 vai siirtyäkö NHL 15. Mitä pieniä parannuksia EASHL-pelimuodossa on?

* * *

Laitetaan tähän pieni info, että EHL tulee jatkamaan myös NHL 15 versiossa vaikka useita vastoinkäymisiä EASHL-skene on kokenut männä kesänä. Ei muuta kuin silmämunat kovina seuraamaan consolhockey milloin päräytetään rekistöröityminen auki tulevaan EHL turnaukseen. Viime vuonna turnaus alkoi lokakuun lopulla. Ollaanpa kuulolla.


Terveisin EHL admin.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Porukka varmaan buustinut ukot jo sitten ehl kuntoon, tai ainakin sillä tekosyyllä. Sehän on liian vaikeeta ihan pelata ne auki, kun ei osu maaliin, eikä luistele kunnolla, syöttääkin harakoille, sniff...

Oli ihan pakko laittaa jokavuotinen buusti-itku :D
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Näkyy varmaan viikon sisään mikä on kiinnostus ps3 nhl15 eashl / ehl kohtaan. Jos tähän ketjuun ei tule useita välilehtiä, niin unohtakaa ps3 - niin teen minäkin.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Vaikka moni on sanonut ilman NHL 15 ps3 version kokeilua tätä huonoksi ja ei olisi mitään muuttunut, niin itse voin sanoa, että on tämä parantunut yllättävän paljon, eli kannattaa mielummin NHL 15 hankkia, kuin jäädä 14 ihan myös sen takia, sillä EHL järjestetään NHL 15 puolella.

Ja mitä tuohon boostimiseen tulee, pitää myöntää että itsekkin olen tässä versiossa boostinu, kun taas vuosi sitten olin boostimista vastaan. Varmaan johtuu siitä, että niin monesti kehittänyt kortin legenda 3:lle, eli sitä ei jaksa taas kerran ja EHL varten pitää olla leg3, että jotenkin voisi pärjätä.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Okei hyvä. Tilasin kummatkin varuiks mut hyvä jos edes ps3 löytyy. Kattoo nyt vaan missä jengis sitä jatkaa..ehl kumminkin kiinnostais eli sellanen tiimi pitäs olla. Ja kyl sitä buustii pitää..ja pariki ukkoo :)
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Näkyy varmaan viikon sisään mikä on kiinnostus ps3 nhl15 eashl / ehl kohtaan. Jos tähän ketjuun ei tule useita välilehtiä, niin unohtakaa ps3 - niin teen minäkin.

Ajattelin vkl hommata, on sillon muutenkin aikaa pelata. Ei tää kovin hyvältä näytä, ite kanssa odottelen minkälaisen vastaanoton peli saa vkl, silloin näkee onko sparissa ruuhkaa ja syntyykö pelin ympärille minkäänlaista kuhinaa.

Vanhat nhl jermut, jotka joka vuosi on ihan täpinöissä uudesta änäristä ovat tänä vuonna evvvk asenteella, monilta kuulee että hommaa jos hommaa. Normaalisti samat jannut takoo jo ennakkoversiota, huolestuttavaa. Kuinka moni oikeasti meinaa jatkaa kerhopelejä, varsinkin 6vs6 skene senverran pieni, että tuleeko siitä oikeasti yhtään mitään, jos puolet hyvistä jengeistä pistää pillit pussiin, jäljelle jää muutama hyvä tiimi jotka pelaa päivästä toiseen toisiaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Voi voi pojjaat ette arvaakaan kuinka moni siellä hakkaa ennakkoversiota, vaikka sanoi että ei tuu koskee ps3:n nhl15:sta... :D

Nhl15 on lähes saman näköinen kuin nhl14, niin valikoissa kuin pelissäkin, mutta paljon on tehty pikku fiksauksia moneen asiaan, tässä jotain: uudet musiikit, uusi selostus, pommppupallo kiekko korjattu, pitkäkiekko sääntö, taklauksissa/törmäilyissä uudistuksia esim. omienkin kanssa voi törmätä niin että molemmat kaatuu, kääntyminen jotenkin sulavempaa/parempaa, vedot lähtevät ehkä hiukan napakemmin ja ukon tuunauksessa on uusia varusteita. Tossa nyt jotain mitä tuli mieleen.

Oon ollu kova buustimaan ennen, mutta nyt on ollut vain halu sparrata että saa tuntumaa uudistuksiin ja muutenkin pitkän tauon jälkeen kova halu pelata änärin eashl, kyllä taas joka syksyinen änäri huuma on päällä, vaikkakin oli paljon kuraa mitä eashl uutisista loppukesän aikana on tullut.

Jos mietityttää jäädäkkö pelailemaan nhl14 tai pitäskö välivuoden, niin kannattaa lopettaa se jahkailu ja käydä ostaa se peli ja alkaa kehittää ukkoo pelikuntoon, kyl tuol on jo nyt ja tulee olee kovat kuhinat sparreissa ja buusteissa ja eteenkin clubipeleissä ja tuolla on jo jonkun verran tuttuja hyviä ehl elite jengejäkin perustettuna, että mulla ainakin on vahva kutina siitä että tulee ihan tasokas ehl turnaus, vaikka muutama kova clubi kai pitää välivuoden. Tasokkaita clubeja tuolla kyl tulee olee paljon ku oon kyselly vähä mitä clubei tulee ja ketä on missäkin jne...

Ja siitä oon jo ihan varma että te jahkailijat ja "välivuoden pitäjät" ootte vähenevä vähemmistö... :D Ei taida olla enää ku pahimmat jäärät jäljellä, valtaosa jo pyörtänyt puheensa ja ostaa nhl15. Noh ehkä siellä on muutama niitäkin jotka ei osta eikä muuta mieltään!

Miksi et ostaisi? Eikai täs ole kyse ea:n tekemisistä tai ea:n tekemättä jättämisistä, vaan joka syksyisestä eashl jengien kokoontumisesta kesän jälkeen yhteen ja aloittaa yhdessä eashl pelailu ja kohokohtana ehl turnaukseen osallistuminen.

Miks osoittaa mieltään ja jäädä itkemään ku ei tullu eashl ps4 ja ps3 versio näyttää samalle kuin vuosi sitten, kun voisi hyvässä seurassa unohtaa arjen huolet ja pelailla uutta nhl15 eashl! :)


Ja jotka ETTE OSTA, jep jep, asia selvä, ei tarvitse enää avautua ja perustella niitä kellekkään tässä ketjussa, niin saadaan pysymään fiilikset katossa...
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Ja jotka ETTE OSTA, jep jep, asia selvä, ei tarvitse enää avautua ja perustella niitä kellekkään tässä ketjussa, niin saadaan pysymään fiilikset katossa...

Ei sen nyt tarvitse negatiivista olla vaikka skippaakin tämän ps3 version. :) Meikäläiselle kolahtanut ps4 änärin gameplay sen verran, että jo versioiden välillä edes takas pomppiminen ei innosta. Ja nyt on aikaa pelailla muutakin kuin EASHL sen vuoden verran, mikä on erittäin positiivista sekin! Itellä ainkin fiilikset ihan katossa, vaikka ps3 versio tuleekin ostettua vasta käytettynä/alesta. :)
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu


komppaan kyllä täysin nikoa tässä asiassa. itehän kuuluin juurikin niihin epäilijöihin, mutta nyt ennakko versioo tässä muutamat päivät pelanneena voin sanoo että olen huomenna hakemassa pelin kaupasta, se on varma. vähäiset uudistukset tuntuvat kuitenki yllättävänkin hyviltä ja peli tuntuu freesiltä vaikka nuo valikot ovatkin samanlaiset.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

komppaan kyllä täysin nikoa tässä asiassa. itehän kuuluin juurikin niihin epäilijöihin, mutta nyt ennakko versioo tässä muutamat päivät pelanneena voin sanoo että olen huomenna hakemassa pelin kaupasta, se on varma. vähäiset uudistukset tuntuvat kuitenki yllättävänkin hyviltä ja peli tuntuu freesiltä vaikka nuo valikot ovatkin samanlaiset.

Ei lisättävää.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Ennakkoversiota pelanneena voin allekirjoittaa nikopetterin kirjoituksen. Tulee varmaan haettua sieltä alelaarista jossain välissä, mutta näillä uudistuksilla mitä ps3 versio tarjoaa, en ajatellut täyttä hintaa maksaa. Ainakaan enää, kun maksoin season ticketistä jo muutaman kybän.

Sitten kun buustien auki ostamiseen menee taas se muutama kymppi niin peli on maksanut äkkiä sen satkun. Ja mitä me sillä saadaan ens vuonna? Todennäköisesti juomapullo, josta lentää ehkä vettä kun kiekko siihen sopivasti osuu. Muuten on kaikki sitä samaa taas.

ongelma on siinä, kun ei ole kilpailua. EA voi suoltaa pihalle mitä paskaa tahansa ja kaikki ostavat sen kun ei ole vaihtoehtoja. Jos 2K-sports saisi vielä tulevaisuudessa tehtyä kilpailijan vaikka PS4:lle niin uskoisin että EA:llakin herättäisiin kilpailuun, eikä vanhalle pohjalle rakennettaisi "uutta" jossa on käytännössä vain kuori vaihtunut.
 
Ylös Bottom