Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Liekköhän nuo movember kortit ea:n suurta huijausta. Ainakin nuo joiden palkat ei päivity vrt. normi versioon. Kun palkkahan kertoo suoraan pelaajan oikean kokonaisuuden, koostuu siis statsien muodostamasta lukuarvosta. Vanhoilla konsoleilla siis, uusiin tämä ei päde. Ja tämä tieto erään suomalaisen YouTube kanavalta opittua. En tiedä onko absoluuttinen totuus, mutta erittäin loogiselta ja järkeenkäyvältä vaikuttaa.
Tuota mov gaborikkia tuli vain testailua enkä mitään eroa normi versioon havainnut nopeudessa. No onneksi meni hyvällä hinnalla kaupaksi.
jännä kuitenki että joidenki mov korttien palkat päivittyy ja joidenkin ei...

Tuota tullut itsekin ihmeteltyä kun noita movember kortteja jokunen kumminkin on niin joidenkin palkka nousee ja joidenkin ei. Itsestä tosin tuo Gaborik tuntui kyllä nopeammalta mitä normaali versio. No voisi lähteä testailemaan tuntuuku Kessel nyt paremmalta kuin ennen :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä oli taas mukavaa pelata suomalaista vastaan 1.divarissa. Ensinnäkin kaveri ei tee mitään muuta kuin hakkaa R1:stä ainakan kun saan kiekon. Ja lisäksi kolmannen erän pyöri omassa päässä kun pääsi johtoon... Toisessa pelissä taas vihollinen pyöri kolmannen erän omassa päässä kun johdin 3-0 tämä kaveri oli myös suomalainen...

Mikä tätä porukkaa oikein vaivaa? Pieneneekö virtuaalipeenis jos häviää matsin? :D Jos ei kestä häviöö niin tätä ei varmaan kannattaisi pelata. Itse ainakin ottanut välillä niin turpaan että oikein naurattaa, mutta en tätä niin vakavissani ota että pitää ruveta pelleilemään.. Kyseiset joukkueet oli Kyljys ja Kyypakkaus suosittelen välttämään jos haluaa välttyä kyseiseltä pelleilyltä.

Kyllä oli taas mukavaa pelata suomalaista vastaan 1.divarissa. Ensinnäkin kaveri ei tee mitään muuta kuin hakkaa R1:stä ainakan kun saan kiekon. Ja lisäksi kolmannen erän pyöri omassa päässä kun pääsi johtoon... Toisessa pelissä taas vihollinen pyöri kolmannen erän omassa päässä kun johdin 3-0 tämä kaveri oli myös suomalainen...

Mikä tätä porukkaa oikein vaivaa? Pieneneekö virtuaalipeenis jos häviää matsin? :D Jos ei kestä häviöö niin tätä ei varmaan kannattaisi pelata. Itse ainakin ottanut välillä niin turpaan että oikein naurattaa, mutta en tätä niin vakavissani ota että pitää ruveta pelleilemään.. Kyseiset joukkueet oli Kyljys ja Kyypakkaus suosittelen välttämään jos haluaa välttyä kyseiseltä pelleilyltä.

1 divari on ihan hirveetä ollut muutenkin, tiputin itteni sieltä pois tänään kun ei jaksa kattoa tota touhua mitä siellä on. Pelaaminen ei muistuta millään tavalla jääkiekkoa, ei sillä. Tulee noita 2 divarissakin mitä ihmeempiä spedejä mutta vähemmän ollut tota kulmassa ympyrää luistelemista sun muuta. Ja suomalaisia välttäen taas menty muutamia päivä, aina kun antaa mahdollisuuden niin joku sankari koittaa lähteä luistelemaan maalivahdilla päin tai vastaavaa :D Nimimerkitkin on yleensä luokkaan superjeppe98 noilla kavereilla.

Seuraava Suomalainen sankari synkrolistalle.. Käyttäjänimi kohtupora91

Varokaa oulun-kollia. Kaveri teki pari räkämaalii ja pelas loput aikaa :D

Yksinkertaisin juttu on lopettaa ottelu, jos se on vaikka jo 4-0 vastustajalle. Paljon vähemmän ottaa päähän ja seuraava ottelu on yleensä sitten helpompi. Ei sillä tässä vaiheessa ole mitään merkitystä paljonko se keskeytysprosentti on. Tuskin täällä kukaan enää tappioitta menee. Itsellä pelit menee paremmin, kun jauhaa kaverien kanssa paskaa samalla. Ei tämä niin vakavaa ole:D

Kuullut paljon sontaa tuosta 1.divarista. Ihmettelin, kun ensimmäinen kausi tiukkoja ja rehtejä pelejä. Yhden maalin voittoja ja mukavaa pelailua muutenkin. Mestaruus jäi harmittavasti yhden voiton päähän. No, mutta toisella kaudella onkin sitten pilvilinnat mukavasta pelailusta romahtaneet. Kuraa, kuraa, kuraa! Mistä tosiaan näitä keppitappelijoita oikein sikiää? Jos ei runkuteta koko ajan pokea, niin sitten aloitetaan ihme kilpikonnakiekonsuojaus jo omalla siniviivalla! Ei pojat ole jääkiekkoa nähneetkään! Mutta jos tuolla tavalla pärjää, niin olkoon. Itse en aio tuohon sortua! GOOD OLD TIME HOCKEY, onko sitä enää olemassa?!?

Ihmettelen kovasti näitä siniviiva puolustuksen haukkujia. Itse ainakin karvaan kovasti ylhäällä ja jos en saa kiekkoa niin puolustan siniviivaa. Näin mielestäni tehdään myös oikeassa jääkiekossa. Miksi se vastustaja pitäisi päästää tulemaan sen siniviivan ilman että yrittää estää sitä ? Ainahan voi pistää kiekkoa päätyyn. Näin ainakin itse teen.

Yksinkertaisin juttu on lopettaa ottelu, jos se on vaikka jo 4-0 vastustajalle. Paljon vähemmän ottaa päähän ja seuraava ottelu on yleensä sitten helpompi. Ei sillä tässä vaiheessa ole mitään merkitystä paljonko se keskeytysprosentti on. Tuskin täällä kukaan enää tappioitta menee. Itsellä pelit menee paremmin, kun jauhaa kaverien kanssa paskaa samalla. Ei tämä niin vakavaa ole:D

Höpö höpö tuossa tilanteessa aletaan vasta pelaamaan kunnolla :D Mutta tuo on kyllä tullut huomattua monesti että tappion jälkeinen peli on yleensä paljon helpompi, tosin nuo pelit päättyy sitten valitettavan usein aivan liian aikaisin.

Viime yönä tuli muutamia ihan kivoja allstar kortteja varsinkin tuo Kane on kyllä todella kovan näköinen. Harmi kun on vaan neljä ketjua kun tekisi mieli hommata Kane ja tuo allstar Seguin mutta ei vaan oikein tiedä kenen tilalle ne saisi.

Ps3:lla B.Burns OL KP, että mitä häh? :D Mitä tuon kortin kanssa on oikein sössitty.

Yhtä pelaajaa huutaa vielä Pittsburghin kokoelma. Pystyisikö kukaan lainaamaan Crosbya hetkeksi? Pantiksi vaikka Gretzky! Sovitaan joku palkkio! PS3!

Just ku aattelin myydä pelaajia pois ja ostaa tilalle niin eihän se onnistu nyt. Onneks jengi on pullollaan movembereita joiden hinta ei tipu vaan nousee jatkuvasti. Lähinnä mietin, että Duchene tuskin menee 140k ja Karlssonistakin saa varmaan 50k sijasta 20k. :|

Itellä toinen kausi ykkösessä päätty mestaruuteen. viime aikoina on pelit kulkenu, tappioita ei pahemmin oo tullu. Tänään vastassa suomalainen Dedinsaid tjs.. 13min 4-0 tilantees lähti pois ja laitto viestin että hah mitkä tasotukset jne. =) odottelin et jos olis tänne jo kirjotellu mut ei ollu =).
voittoputki katkes jotain venäläistä vastaan jonka ainoa taktiikka oli päästä maalin taakse ja vetää vanhanaikanen. onnistui 3kertaa.. yritti ehkä 10. en tiä miks en sitä saanu estettyä.

Itellä toinen kausi ykkösessä päätty mestaruuteen. viime aikoina on pelit kulkenu, tappioita ei pahemmin oo tullu. Tänään vastassa suomalainen Dedinsaid tjs.. 13min 4-0 tilantees lähti pois ja laitto viestin että hah mitkä tasotukset jne. =) odottelin et jos olis tänne jo kirjotellu mut ei ollu =).
voittoputki katkes jotain venäläistä vastaan jonka ainoa taktiikka oli päästä maalin taakse ja vetää vanhanaikanen. onnistui 3kertaa.. yritti ehkä 10. en tiä miks en sitä saanu estettyä.
Oletko sitä mieltä, ettei ollut "tasotuksia"?

Koska niin paljon niistä kirjoitetaan - ja yleensä juurikin niin päin, että ovat itseään vastaan - niin huomataanko sitten sitä, että ne ovatkin vastustajaa vastaan?

Kysynpä vaan... :rolleyes:

E: ja ei, en ole "sisältä kuollut" tjs :p

No en nyt pysty ainakaan sanomaan mikä siinä pelissä olisi ollut tasoitusta minulle. Kerro sinä jos niistä tiedät enemmän.
Mitä oon täällä lukenut niin tasotuksia sais jos ei pelaa täysillä tähdillä ja pitää vaikka pronssipelaajia kokoonpanos yms. mulla on kyllä tähdet 5 ja joukkueen kemia 94. palkat on 32000 jotain valuuttaa, en tiedä onko se paljo vai vähä.

edit.. jaa sori, luulin et oot kyseinen pelaaja.

No en nyt pysty ainakaan sanomaan mikä siinä pelissä olisi ollut tasoitusta minulle. Kerro sinä jos niistä tiedät enemmän.
Mitä oon täällä lukenut niin tasotuksia sais jos ei pelaa täysillä tähdillä ja pitää vaikka pronssipelaajia kokoonpanos yms. mulla on kyllä tähdet 5 ja joukkueen kemia 94. palkat on 32000 jotain valuuttaa, en tiedä onko se paljo vai vähä.
Tuo kyseenalaistaminen ei oikeastaan koskenut pelkästään juuri tuota peliä (vaikka siihen viittasinkin) vaan yleisellä tasolla.

Mitä tulee koko tasoitusjuttuun, niin onko sitä edes olemassa? Ja jos on, niin mihin se perustuu?

Siitäkin on kahta eri uskomusta; toiset uskovat juuri noihin tähtiin/kemioihin/palkkoihin, toiset taas siihen, että pelaajien välinen yhteys vaikuttaa pelin tapahtumiin.

Itse alan taipumaan jälkimmäiseen, eli se liittyy yhteyteen (ja siltä osin "sattumaan") ja syntyy noita tilanteita, joissa toisen pelaajan joukkueelta ei vaan onnistu mikään ja toisella taas kaikki.

Tai sitten jonkunlainen "sekoitus" molempia. Eli pelissä on jotain "kuminauhaefektiä" johon huono yhteys tekee sitten oman ekstransa.

Mutta siitä olen melko varma, että pelkästään se, että pelaa supertähdillä jotain "heikompaa" joukkuetta vastaan antaisi automaattisesti tasoitusta jälkimmäiselle.

Niin tarkennetaan vielä, etten ollut se vastustaja... :D

edit.. jaa sori, luulin et oot kyseinen pelaaja.

Itse huomasin tänään että sain tasoitukset kaiken järjenvastaisesti, sen huomasi jo heti pelin alussa kun vastustaja taklas omaa Letangia niin Letang ei edes horjahtunut. Itsellä kumminkin palkka on kumminkin yli 35k. Viime pelit, ranking, tähdet ja palkka ainankin omien kokemuksien mukaan vaikuttaa noihin tasotuksiin. ja viime aikoina tuntunut että mitä paskemmin vastustaja puolustaa niin sitä vaikeammaksi peli tekee itseltä maalin teon.

Ylös Bottom