Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Listataanpa hyviä ketju yhdistelmiä. Itsellä nyt toiminut hyvin giroux - lindros - totw voracek
Sopiva yhdistelmä kaikkea ja on kyllä ratkaissut viime pelit omille, 2 kenttänä pelaavat.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Varokaa oulun-kollia. Kaveri teki pari räkämaalii ja pelas loput aikaa :D

Nyt ei tainnu ogbiolan kertoa ihan koko tarinaa tästä ottelusta. Tyyppi ei tehny mitää muuta ku kierteli ja kaarteli (vissiin sitä nykyajan "jääkiekkoa"), koitti epätoivosesti hakata pelkkiä glutch maaleja. Loppujen lopuksi kasetti levis perinteiseen, elikkä vihu ottaa molarin haltuun ja luistelee päin = mulle jäähy. Kävin kuittaamassa pelin toisen AV osuman, eli vissiinki ns. "räkämaalin". Tilanne oli 4-2 siinä vaiheessa, kaveri kavensi 4-3 viimesellä minuutilla ja päätin tehä yhtä reilut ku kaveri elikkä piettää kiekkoa.

Ei muuta, ens kerralla voisit kertoa etes suurinpiirtei mite homma meni ;)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt ei tainnu ogbiolan kertoa ihan koko tarinaa tästä ottelusta. Tyyppi ei tehny mitää muuta ku kierteli ja kaarteli (vissiin sitä nykyajan "jääkiekkoa"), koitti epätoivosesti hakata pelkkiä glutch maaleja. Loppujen lopuksi kasetti levis perinteiseen, elikkä vihu ottaa molarin haltuun ja luistelee päin = mulle jäähy. Kävin kuittaamassa pelin toisen AV osuman, eli vissiinki ns. "räkämaalin". Tilanne oli 4-2 siinä vaiheessa, kaveri kavensi 4-3 viimesellä minuutilla ja päätin tehä yhtä reilut ku kaveri elikkä piettää kiekkoa.

Ei muuta, ens kerralla voisit kertoa etes suurinpiirtei mite homma meni ;)
Jälleen hyvä osoitus siitä, että tapahtumista on (lähes) aina (vähintään) kaksi erilaista näkemystä.

Sama juttu niissä aiemmin mainituissa "tasoituksissa", toinen ne näkee ja toinen ei... :rolleyes:

Ne värilasit...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kyllä noi tasotukset huomaa oli ne itellä taikka vastustajalla, joskus ne on molemmilla ja sillon peli vasta paskaa onkin! Näin olen päätellyt. Voin olla väärässäkin.
Eniten kuitenkin vituttaa pelit jotka pätkii, ottamatta kantaa mistä pätkiminen johtuu.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuli tuossa aloitettua kakkosaccolla hutti kanssa. Ja onhan se kyllä mukavaa tuolla aladivareissa olla. Siellä saa todellakin syyttää vaan itseään tappiosta. Yksikään jengi ei oo perseilly. Pokespämmii ei pahemmin näy ja tyypit yrittää muutakin kun liukumista ja ranteella etupeltiä. Siis oikeaa jääkiekkoa. Näköjään jos tästä sonnasta haluaa nauttia niin heti ykkösdivarinousun jälkeen jengi poistoon ja alottaa alusta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Semmoinen mielipide ainakin, että kaksi mun kaveria pelaa kans ykkösessä. Toisella palkat 97 miljoonaa ja mulla 35. Sijoitus hänellä parempi kuin mulla, tasoituksia en missään vaiheessa huomannut ja hävisin molemmat pelit 1-3. Toinen kaveri, kemiat mitä sattuu ja NHL pelaajat. Sijoitus huonompi, siinä pelissä ehkä viimeisessä erässä oli pientä tasoitusta mulle. Häviöt 1-2 molemmista. Minun mielipide on että ykkösessä suurin osa osaa pelata ja pelit ovat tiukkoja. Suojaaminen huononnetaan ensi versioon ihan varmasti, kyllä se EA:kin katsoo videoita YouTubesta. Ymmärrän tuon suojauksen, jos sitä käytetään oikeisiin asioihin, mutta jos koko ottelu vedetään suojaus pohjassa. Itse toivon, että ens versiossa lämärit alkas upota kovemmalla prosentilla, eli 40 laukauksesta vaikka yksi menis maaliin asti.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kellään mitään tietoa paljonko pelaajien hinnat tulevat tippumaan? Kauanko ne pysyy alhaalla vai pysyvästi? Oliko järkevää myydä eilen hädissään koko joukkue halvempien pelaajien toivossa? Esim. Datsyuk meni 45k..

Edit: PS3-puolella siis.
 
Onko kellään mitään tietoa paljonko pelaajien hinnat tulevat tippumaan? Kauanko ne pysyy alhaalla vai pysyvästi? Oliko järkevää myydä eilen hädissään koko joukkue halvempien pelaajien toivossa? Esim. Datsyuk meni 45k..

Edit: PS3-puolella siis.

PS4 puolella Datsyuk tippu kai pysyvästi 110k > 85k. Duchene 180k > 140k. Hall 180k > 120k. Mitä kattelin omien Movemberien hintoja niin ehkä 5-10% oli myyty LPS alihintaan, mutta niiden arvo ei laske koska niitä ei voi saada enää. Hieman jengiä laitoin myyntiin kun ei noi markkinat ainakaan LPS mukaan ollu kun -5%. Sieltä ostamaan Duchene, Hall, Karlsson, MOV Pacioretty. Myyjä: Oxygen. Hinnat tosin taitaa olla ne mitä niistä saa ehkä muutaman päivän päästä, kun ei mikään kiire ole myydä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Halak, Ekman-Larsson, Drouin, Johansen, Seguin, Voracek, Ekblad, Tavares, Weber, Kane, Kessel, Toews ja Nash.

Noi on tullu, tuskin enempää tulee.

Aa okei. Muutamaa odottelin tässä, mutta ei niistä rassukoista varmaan ole mitään tulossa.. Nugent-Hopkins & Ryan...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itellä kans oli muutama movember mihin odottelin korotusta, mutta ei tällä kertaa osunu kun Tavares kohdilleen.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

R.Johansen ois ollu naseva sijotus, vielä viikko sit tais olla ps4 viiksi johansseni 150k. nyt taitaa olla 250 nurkilla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mutta voishan tuosta B.Ryanista vielä TOTW ilmestyy jossain kohti kautta..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

R.Johansen ois ollu naseva sijotus, vielä viikko sit tais olla ps4 viiksi johansseni 150k. nyt taitaa olla 250 nurkilla.

Täällä bingo, maksoin 60k aikoinaa nyt hinta luokkaa 250k. Myös 120k sijoitus Tarasenkoon ei ollu paha kun hinta on nykyään 350k. Muutama todella huono kauppa kyllä tullu näiden kanssa kun omistin aikoinaan 86 MOV Gabon ja luovuin siitä about 35k:lla. Hyi.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

hyvin oot sijotellu. tavares & sequin oli hankintalistalla itellä mutta missasin nekin viikolla :D ens änärii täytyy ostaa kolikoita heti paljon ja kyttäillä movemberit AJOISSA ;D
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuota Seguinia oon kans koittanu metsästää kauan aikaa. Alkaa tuntumaan että sitä ei olis kellään PS3:n puolella. En oo ite ainakaan kertaakaan sitä myynnissä nähny.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuota Seguinia oon kans koittanu metsästää kauan aikaa. Alkaa tuntumaan että sitä ei olis kellään PS3:n puolella. En oo ite ainakaan kertaakaan sitä myynnissä nähny.

Pelkkää TOTW sai metästää todella kauan ennen kuin tärppäs. siitäkään kerennyt nauttimaan paria vkoa kauempaa kun jouluna siirty ps4 puolelle..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Samaten toi MOV Nash tuntuu olevan tosi harvinainen. Jostain aiemmin luin että sitä ei olis edes old geneille tullu, mutta en oo siihen varmistusta löytänyt.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

MOV Tavares tuli hankittua pari viikkoa sitten hintaan 96k juuri all stars-peliä silmällä pitäen. Taitoskaba meni vihkoon, mutta kyllä hymyilytti aamulla kun näki jannun paukuttaneen neljä byyriä :D

Onko joku siis jo ehtinyt ps3:lle katsomaan onko tuosta all stars-pelistä tullut erikoiskortteja? Paljos se Tavaresin hinta nyt sitten nousi/nousee?
 
Ylös Bottom