Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

MOV Tavares tuli hankittua pari viikkoa sitten hintaan 96k juuri all stars-peliä silmällä pitäen. Taitoskaba meni vihkoon, mutta kyllä hymyilytti aamulla kun näki jannun paukuttaneen neljä byyriä :D

Onko joku siis jo ehtinyt ps3:lle katsomaan onko tuosta all stars-pelistä tullut erikoiskortteja? Paljos se Tavaresin hinta nyt sitten nousi/nousee?

On tullu PS3:lle. Tavaresin saa n. 150k-160k, jostain syystä tuota nousee edelleen pakoista niin niitä on aika paljon liikkeellä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On tullu PS3:lle. Tavaresin saa n. 150k-160k, jostain syystä tuota nousee edelleen pakoista niin niitä on aika paljon liikkeellä.

Mukava arvonnousu jokatapauksessa : peukku: Ennen viime yön peliä hinta oli jo siinä 110-120k paikkeilla, joten ehkä täytyy seurailla miten hinnat kehittyvät.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

PS4 mukaan ASG Tavaresia ei oo ikinä edes myyty. Pyytävät jotain 600k-miljoonaa siitä, joten ei ihme.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt ei tainnu ogbiolan kertoa ihan koko tarinaa tästä ottelusta. Tyyppi ei tehny mitää muuta ku kierteli ja kaarteli (vissiin sitä nykyajan "jääkiekkoa"), koitti epätoivosesti hakata pelkkiä glutch maaleja. Loppujen lopuksi kasetti levis perinteiseen, elikkä vihu ottaa molarin haltuun ja luistelee päin = mulle jäähy. Kävin kuittaamassa pelin toisen AV osuman, eli vissiinki ns. "räkämaalin". Tilanne oli 4-2 siinä vaiheessa, kaveri kavensi 4-3 viimesellä minuutilla ja päätin tehä yhtä reilut ku kaveri elikkä piettää kiekkoa.

Ei muuta, ens kerralla voisit kertoa etes suurinpiirtei mite homma meni ;)

Haha :D Kerro toki muillekkin mitä tarkoittaa glutch_maalit? Ja se on ihan oma vika, jos luistelet veskaa päi :) Tuomari ne jäähyt viheltää ja jos kyseessä on maalivahdin estäminen niin sillä mennään sitten. Ja oli kyllä hieno kuitti :D näpyranne sinisen jälkeen kilpi puolelle :D tais olla gluczi maali?? Ja kyllähän sä sitä aikaa pelasit jo paljo ennen 3. erän vikaa minuuttia :DD Ajanpeluu oli sen verran ammattimaisen näköst et on tainnu poika harrastaa ennenkii :D Kehotan miettimää 2 kertaa peliin lähtöä kun oulunpoika tulee vastaan :D

Ei mulla muuta, Peace :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainakin ps3:lla tuo 30e 42 pelaajan pakka on laskenut noita spessukorttien hintoja mukavasti. Vissiin aika moni saanut niitä pakoista. Noh parin päivän kuluessa varmaan hinnat taas menossa ylös.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Haha :D Kerro toki muillekkin mitä tarkoittaa glutch_maalit? Ja se on ihan oma vika, jos luistelet veskaa päi :) Tuomari ne jäähyt viheltää ja jos kyseessä on maalivahdin estäminen niin sillä mennään sitten. Ja oli kyllä hieno kuitti :D näpyranne sinisen jälkeen kilpi puolelle :D tais olla gluczi maali?? Ja kyllähän sä sitä aikaa pelasit jo paljo ennen 3. erän vikaa minuuttia :DD Ajanpeluu oli sen verran ammattimaisen näköst et on tainnu poika harrastaa ennenkii :D Kehotan miettimää 2 kertaa peliin lähtöä kun oulunpoika tulee vastaan :D

Ei mulla muuta, Peace :cool:

Aika lapsellinen **ttuilu tyyli. Taidat olla Jani-petteri 12v
Ei mulla muuta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Hah, päätin ostaa yhden pakan ja totw perryhän sieltä napsahti :D Saa mukavasti noita paskempia kortteja jos joku ton ostaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Haha :D Kerro toki muillekkin mitä tarkoittaa glutch_maalit? Ja se on ihan oma vika, jos luistelet veskaa päi :) Tuomari ne jäähyt viheltää ja jos kyseessä on maalivahdin estäminen niin sillä mennään sitten. Ja oli kyllä hieno kuitti :D näpyranne sinisen jälkeen kilpi puolelle :D tais olla gluczi maali?? Ja kyllähän sä sitä aikaa pelasit jo paljo ennen 3. erän vikaa minuuttia :DD Ajanpeluu oli sen verran ammattimaisen näköst et on tainnu poika harrastaa ennenkii :D Kehotan miettimää 2 kertaa peliin lähtöä kun oulunpoika tulee vastaan :D

Ei mulla muuta, Peace :cool:

Haha, elikkä sun mielestä on iha herrasmiesmäistä ottaa veska haltuun ja luistella päin? "Ajanpeluu oli sen verran ammattimaisen näköst et on tainnu poika harrastaa ennenkii", kyllä olet aivan oikeassa, olen harrastanut sitä ennenki, mutta vain ja ainoastaa sillo ku vihu on perseilly turhaa, elikkä just niinku sinä. Jos vihu menee maalilla johtoon ja luistelee karkuun, saan tasotettua ja mentyä ohi ni kyllä sitä itekki rupian smirklailee ees taas miten sattuu. Pilkka osuu omaan nilkkaan vai mite se oli? Elikkä joo, jos et osaa muuta tehä ku pyöriä kulmissa, luistella molarilla päin sun muuta vittumaista niin kannattaa todellakin miettiä kahesti ennenku mun kans pelaa, jos mahollista ni pistän kyllä hyvän kiertämään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainakin ps3:lla tuo 30e 42 pelaajan pakka on laskenut noita spessukorttien hintoja mukavasti. Vissiin aika moni saanut niitä pakoista. Noh parin päivän kuluessa varmaan hinnat taas menossa ylös.

Kyllähän tuo allstar viikonloppu toi mukavaa eloa omaankin joukkueeseen, harmi vaan kun Malkin ei päässyt osallistumaan niin ei movember malkin kehittynyt. mutta movembereista Kessel ja Tavares kehittyi. Tavares tuli vaihdettu pois kun tuli hommattua allstar Kane kokeiluun. Joka osottautui pettymykseksi mutta onneksi siitä sai 200k voittoa kun sen möi. Allstar Seguin tuli myös hommattua joka on ollut positiivinen yllätys (Eihän suinkaan harmita kun aikoinaan olin idiootti ja möin movember version pois) Allstar Chara tuli myös joukkueeseen kun sain sen Kanesta vaihtotarjouksena ja ollut kyllä positiivinen yllätys, kapteenina tuntuu jopa nopealta ja tuo veto on kyllä aivan mahtava :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Haha, elikkä sun mielestä on iha herrasmiesmäistä ottaa veska haltuun ja luistella päin? "Ajanpeluu oli sen verran ammattimaisen näköst et on tainnu poika harrastaa ennenkii", kyllä olet aivan oikeassa, olen harrastanut sitä ennenki, mutta vain ja ainoastaa sillo ku vihu on perseilly turhaa, elikkä just niinku sinä. Jos vihu menee maalilla johtoon ja luistelee karkuun, saan tasotettua ja mentyä ohi ni kyllä sitä itekki rupian smirklailee ees taas miten sattuu. Pilkka osuu omaan nilkkaan vai mite se oli? Elikkä joo, jos et osaa muuta tehä ku pyöriä kulmissa, luistella molarilla päin sun muuta vittumaista niin kannattaa todellakin miettiä kahesti ennenku mun kans pelaa, jos mahollista ni pistän kyllä hyvän kiertämään.

Ainoo vaa et pelin pyörittämisessä ja ajanpeluussa on pieni ero :D Ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, vai miten se meni? Eli kannatta väistää se maalivahti ellet haluu istuu siellä boksissa :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainoo vaa et pelin pyörittämisessä ja ajanpeluussa on pieni ero :D Ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, vai miten se meni? Eli kannatta väistää se maalivahti ellet haluu istuu siellä boksissa :rolleyes:
Sitä nyt ei vaan monestikaan ehdi väistämään. Helvetin raukkamaista touhua. Sen vois yrittää kestää, kun on huonosti pelannut ja päästänyt vastustajan läpiajoon.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainoo vaa et pelin pyörittämisessä ja ajanpeluussa on pieni ero :D Ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, vai miten se meni? Eli kannatta väistää se maalivahti ellet haluu istuu siellä boksissa :rolleyes:
Kouvostoliitosta tulee näköjään näitä jonneja taas. Täytyy laittaa jo valmiiksi profiili estolistalle, ettei vahingossakaan tule vastaan missään.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Suosittelen laittamaan mut estolistalla, jos haluat voittaa pelejä. Tosin en kyllä tätä paskaa hirveesti edes pelaa. Ja kyllä sen veskan ehtii väistämää ellei sun reaktiot ole kehitysvammaisen tasolla :p Itse en ole kertaakaan mennyt veskaa päi vaan väistänyt, hakenut kiekon ja pistänyt sen pussiin. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainakin ps3:lla tuo 30e 42 pelaajan pakka on laskenut noita spessukorttien hintoja mukavasti. Vissiin aika moni saanut niitä pakoista. Noh parin päivän kuluessa varmaan hinnat taas menossa ylös.

Joo kyllähän tuolta on kerätty jo kiitettävästi ASG kortteja tunnin kohdalta, arvelisin että voitot on 30-50% loppuviikosta. Kerrankin oikeeseen aikaan oli 400k käytettävänä, ei hirveesti ostajia taida olla muutenkaan kun esim. ASG Johanseneja ei tänään yhdessä vaiheessa myyty melkein kahteen tuntiin yhtään ainakaan suoraan puckseilla.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Repsukka73 voitte lisätä vältettäviin pelaajiin. Voi jeesus sitä toe drag harhautusten määrää. Hommaa alkaa jo omalta siniviivalla ja jatkuu päähän asti. Ja mitään muuta ei sitten tehdäkkään koko pelin aikana. Jotain lokalisaatio juttuja tähän pitäisi saada. Saisi kaikki nuo suomalaiset pois rajattua.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Maalivahdil päin luistelu on ehkä paras tapa saada vastustajalle jäähy. Itte en pidä mitenkään vitt*maisena tota taktiikkaa,jos vastustaja viljelee koko ajan glitch vetoja. 45-0-0 tilastol mennään täl hetkel.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Aika lapsellinen **ttuilu tyyli. Taidat olla Jani-petteri 12v
Ei mulla muuta.

Mitä mää nään? Joku tulee tänne kirjottelemaan jonkun **ttuilu tyylistä, taitaa "Vesa85" olla itse Teppo-Jukka 12v Nokialta.

Eikä tarvis kaverin omalla synkrohistorialla tulla huutelemaan muille mitään.

Ja mitä tulee glytz maaleihin niin pelin heikkouksia täytyy käyttää hyväksi? Niin on tehty aiemmissa versiossa ja tehdään tulevissa versioissa, jossei nappaa niin suosittelen siirtymään offline puolelle ettei botit vahingossakaan venytä pukirannetta.

Ei mulla muuta.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla taas ei mee jakeluun,että niin pienet kuin isot pojat vinee VIDEOPELISTÄ! Kuka tekee maalin,miten sattuu,kuka sattuu olemaan voittamaton,kunnes se yksi tappio tulee ja maailma kaatuu. Menkää ***** ulos ja katsokaa sitä oikeaa vääryyttä. Ei mulla muuta!
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla taas ei mee jakeluun,että niin pienet kuin isot pojat vinee VIDEOPELISTÄ! Kuka tekee maalin,miten sattuu,kuka sattuu olemaan voittamaton,kunnes se yksi tappio tulee ja maailma kaatuu. Menkää ***** ulos ja katsokaa sitä oikeaa vääryyttä. Ei mulla muuta!

Mä tulin vaan varottaaman ajanpelaajasta ;) Tulipahan selväksi, että aikaa saa pelata, jos teen ghlutsi maaleja :D

Jokos vesa on löytänny uuden synkron? :rolleyes:
 
Ylös Bottom