Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja attee01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko Arizonan logoa kenelläkään lainata? :) Pantti\palkkio sovittavissa...Vaikka taitaa kyllä olla aika hakuammuntaa tuon logon löytäminen...

E: siis ps3 puolella

Näytä liitetiedosto 13410

Kylläpä naurattaa miten ne oikeasti on saanu tasotukset tähänkin peliin, palkat oli jo 104milj kun olin tykittäny jengin täyteen staroja
ja päätin että tämä perseraiskaus saa loppua omalta osaltani kun mikään ei onnistunut. Laitettiin Compton Gangsters neloseen ja nyt
palkat laski 13miljoonaa. Arviolta 30% paremmin pelaa jengi nyt ja Varlamov torjuu kaiken. Rammer, painu helvettiin. Olet syöpä.
Jotain kertoo siitäkin, että tein 3 AV maalia heti ekaan peliin jo sillä että Bergeron oikeasti luisteli niinkun pitäs eikä jäänyt ties minkä
goljatin jalkoihin.

On se tosiaan kumma kun aina saa eniten kiroilla kun suomalaiset on ne suurimmat jä lähes ainoot mulkut jotka hyödyntää momentumia tosissaan, pelaa ainoostaan kotona ja runkkaa sitä X:ää. On se jumalauta kumma kun ei voi reilusti pelata

Tähän sama. Pitäs varmaa näistäki sankareista kerätä lista samaan tapaan kuin synkroilijoista niin tietää ketä vastaan ei kannata edes aloittaa peliä :)

Vähän alkaa kieltämättä kyllästyttään tuo tasotus joka on n. joka kolmannessa pelissä... 5.div nousu kuitenkin vastoinkäymisistä huolimatta onnistui ja yks peli jälellä kautta ja voitolla mestaruuteen! Vielä ei oo tarttenu kahta kautta samassa divarissa pelata, mut eiköhän senki aika tule vielä tässä joskus :D ps. oli muuten surkea megahypersuper paketti.. ''paras'' pelaaja Kadri ja muuten jotaki täyte pelaajia.. Kadri löytyy muuten halvalla Ps4-versiossa, hakekaahan poies ;)

Näytä liitetiedosto 13410

Kylläpä naurattaa miten ne oikeasti on saanu tasotukset tähänkin peliin, palkat oli jo 104milj kun olin tykittäny jengin täyteen staroja
ja päätin että tämä perseraiskaus saa loppua omalta osaltani kun mikään ei onnistunut. Laitettiin Compton Gangsters neloseen ja nyt
palkat laski 13miljoonaa. Arviolta 30% paremmin pelaa jengi nyt ja Varlamov torjuu kaiken. Rammer, painu helvettiin. Olet syöpä.
Jotain kertoo siitäkin, että tein 3 AV maalia heti ekaan peliin jo sillä että Bergeron oikeasti luisteli niinkun pitäs eikä jäänyt ties minkä
goljatin jalkoihin.

Onko sulla 3.5 vai 3 tähteä jengissä? Tuo on kyllä naurettavan helposti huomattavissa tuo tasoitus usein, kun jengin tähtitaso ylittää sen 3.5 tähteä. Se, että miksi jotkut pärjäävät niillä aivan yyber-jengeillä, johtuu varmaan yksinkertaisesti siitä, että ovat vain niin kovia ettei tasoitukset edes hidasta vauhtia. Jos kuitenkin ei pelaajana ole niin järjettömän kova, niin kyllä tuo tasoitus aika monta matsia kaataa.

Itse oon kokeillut lähes kaikkea, mutta kyllä mä yli 300 pelatun pelin jälkeen huomasin aika selvästi miten onetimerit alko osumaan, veskari otti kaiken ANSAITUN kiinni jne. Se että aloin saamaan maaleja, ei suinkaan johtunut siitä että ne pomppi sisään mitä ihmeellisimmistä paikoista, vaan sain maaleja ANSAITUSTI. Tasoituksen kanssa pelatessa ei yleensä saa maaleja silloin kun on ansaittavasti pedannut itselleen paikat.

Nyt tietysti oma peli on enemmän sekasin kun Sportin pelitapa, että on omalla kohdalla ihan sama kuka siellä kentällä tällä hetkellä on.

EA:han on ennen jo myöntänyt että esimerkiksi MUT (Madden Ultimate Team) pelimuodossa on tuota tasoitusta, jotta pelit saataisiin pidettyä tasaisina. On aika absurdia väittää, etteikö tämä sitten olisi muissakin saman firman peleissä. Linkki löytyy varmasti pikaisesti googlettamalla.

Onko sulla 3.5 vai 3 tähteä jengissä? Tuo on kyllä naurettavan helposti huomattavissa tuo tasoitus usein, kun jengin tähtitaso ylittää sen 3.5 tähteä.

3.5 nyt.. Pitkään pelasin 4.5 tähdellä, mutta kun Spezza vaihtui Bergeroniin ja Dubinsky Datsyukkiin niin helvetti oli irti. Pakko säilyttää tuo nelonen,
koska ei sillä 85-85-86 ovr nelosella mikä ennen oli voinut pelata. Harmi vaan kun tuntuu, että ukot väsyy herkemmin ja mustat herrasmiehet käy
kentällä joka AV:n jälkeen. Täytyy pyrkiä keskittymään enemmän vaihtamaan manuaalisesti ketjuja, ettei vahinkoja satu. Tuo yks sälli nimittäin otti
joka vaihdossa jäähyn. Toisaalta joka kerta rokotin AV:lla, mutta silti. :D

Itselläni jengin tähtimäärä 4, tein nelosketjusta OHL-ketjun, eiköhän tuo tipu 3,5 kun laittaa luukulle paskaveskarin.

Itse pistin kakkosveskariksi jonku 54 kokonaisuuden tyypin niin sillä laski kätevästi joukkueen kokonaisuuden 4,5 tähdestä 3,5:een. Sillä ei vielä tuota joukkueen palkkaa laskettu, mutta tuntuu että pelaajat liikkuu kyllä jo nyt paremmin. Maalin edessä missaavat kyllä edelleen kaikki syötöt, mutta se taitaa olla kyllä ihan vain näiden uusien sliderien syytä.

Onko sulla 3.5 vai 3 tähteä jengissä? Tuo on kyllä naurettavan helposti huomattavissa tuo tasoitus usein, kun jengin tähtitaso ylittää sen 3.5 tähteä. Se, että miksi jotkut pärjäävät niillä aivan yyber-jengeillä, johtuu varmaan yksinkertaisesti siitä, että ovat vain niin kovia ettei tasoitukset edes hidasta vauhtia. Jos kuitenkin ei pelaajana ole niin järjettömän kova, niin kyllä tuo tasoitus aika monta matsia kaataa.

Itse oon kokeillut lähes kaikkea, mutta kyllä mä yli 300 pelatun pelin jälkeen huomasin aika selvästi miten onetimerit alko osumaan, veskari otti kaiken ANSAITUN kiinni jne. Se että aloin saamaan maaleja, ei suinkaan johtunut siitä että ne pomppi sisään mitä ihmeellisimmistä paikoista, vaan sain maaleja ANSAITUSTI. Tasoituksen kanssa pelatessa ei yleensä saa maaleja silloin kun on ansaittavasti pedannut itselleen paikat.

Nyt tietysti oma peli on enemmän sekasin kun Sportin pelitapa, että on omalla kohdalla ihan sama kuka siellä kentällä tällä hetkellä on.

EA:han on ennen jo myöntänyt että esimerkiksi MUT (Madden Ultimate Team) pelimuodossa on tuota tasoitusta, jotta pelit saataisiin pidettyä tasaisina. On aika absurdia väittää, etteikö tämä sitten olisi muissakin saman firman peleissä. Linkki löytyy varmasti pikaisesti googlettamalla.

Eipä taida tästä pelistä löytyä ketään kuka ei olisi hävinnyt tasoitusten takia. Ja kyllähän sä kummasti hidastaa kun saa todellakin hartiavoimin tehdä töitä että saa edes sen yhden maalin värkättyä. Itsellä nyt viimeisen 25:n pelin aikana 3 tappiota ja kaksi jatkoaika tappiota, jokainen tappio varsinaisella peliajalla on tullut kun maalin tekeminen on ollut mahdotonta, tolpat kilisee ja tyhjästä maalistakin ammutaan ohi tai yli tai veskari ottaa kiekon kiinni vaikka pitäisi olla semmoinen maski edessä että mitään ei nää. Toinen jatkoaikatappiosta oli ihan ansaittu koska voin rehellisesti myöntää olleeni huonompi :D Toinen ei niinkään, ensin itse takatolpalta one-timeri jonka Miller dyykkaa kiinnii, semmoisesta tilanteesta mitä ei nyt varmaan ikinä oikeassa elämässä molari pystyisi noin torjumaan ja sitten kaveri voittaa rystyvedolla b-pisteiden välistä.

EA on vaan feilannut pahemman kerran tuossa että tasoitusten ansiosta peli pysyisi tiukkana, kyllähän se on itsestään selvää että kun laitetaan kaksi hyvää pelaajaa vastakain niin se kummalla on tasoitukset puolellaan tulee pelin voittamaan. Pahimillaan kun tuo on sitten vielä aivan järkyttävää.

No itse voisi jo melkein lopettaa tämän pelaamisen ja keskittyä entistä enemmän rakentamaan joukkuetta kun ykkösdivarin mestaruus tuli jo taskuun :cool:

Osaako joku sanoa vaikuttaako joukkueen tähtimäärään pelaajan palkka vai Overall pisteet?

Ostin NHL 15 ps3:lle, mutta nyt aattelin ostaa ps4 ja sille NHL 15, niin tuleeko siihen mitää bonuksia tosta ps3:lla pelatusta änäristä. Oon kuitenki 50e tuhlannu huttiin nii ois kiva saada jotain siihe bonuksia ym.:confused:

En tajua, mikä ***** siinä on kun pitää tunkea se tasoitus mukaan. Miksi pitää rankaista paremmuudesta? Tai hyvittää sitä, että on yksinkertaisesti paska pelaaja. Rammerilla varmaan mentaliteettina: "pitäähän nyt uskollista Pärinä-Eetu-Petteriä vähän auttaa, kun ei näytä pärjäävän noissa otteluissa kovin hyvin, annetaampas pari pomppumaalia :)".

Moro!
Hei mietin tässä 6 ottelun tappioputkessa, että kuinkakohan paljon noi kemiat vaikuttaa? ja miten ne vaikuttaa?
ja minkä takii täs menee noi pakit nii et jos pelaa rightii ni on oikee pakki ja jos o lefti ni o vasen pakki??? :D vaikka sehän menee iha toisinäin.... joten oon vaihtanu ne toisin päin just miten ne pitäis olla ja kemia laskee..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moro!
Hei mietin tässä 6 ottelun tappioputkessa, että kuinkakohan paljon noi kemiat vaikuttaa? ja miten ne vaikuttaa?
ja minkä takii täs menee noi pakit nii et jos pelaa rightii ni on oikee pakki ja jos o lefti ni o vasen pakki??? :D vaikka sehän menee iha toisinäin.... joten oon vaihtanu ne toisin päin just miten ne pitäis olla ja kemia laskee..

Oletko ikinä kenties katsonut jääkiekkoa? :D Kyllähän ne tuolla oikeassa maailmassa pelaavat että rightin pakki pelaa oikealla puolella ja toisinpäin. Ylivoimalla sitten monet joukkueet peluuttavat monesti pakkeja niin päin että kätisyydet käyvät one timerien vetämiseen.

En tajua, mikä ***** siinä on kun pitää tunkea se tasoitus mukaan. Miksi pitää rankaista paremmuudesta? Tai hyvittää sitä, että on yksinkertaisesti paska pelaaja. Rammerilla varmaan mentaliteettina: "pitäähän nyt uskollista Pärinä-Eetu-Petteriä vähän auttaa, kun ei näytä pärjäävän noissa otteluissa kovin hyvin, annetaampas pari pomppumaalia ".

Tai siitä että on parempi joukkue niin rammeri haluaa näyttää osaamistaan niin tehdään jonne-petterin läskistä Luke Schenistä nopeampi luistelemaan takaperin mitä Duchene etuperin, puhumattakaan jos tuommoinen Schennin tasoinen vauhtihirmu pitäisi luistella kiinni kun on vahinkossa päässyt läpiajoon :D

:D noniinpä tietysti.. mut edellee tää kemia juttu? mitä se hyödyttää?

Moro, itsekin nyt tahkonnut sen n. 80 peliä HUTtia ja omasta mielestä ihan ok tekele tämä peli. Hieman ärsyttää tuo että syöttökuvioita on huomattavasti hankalampi pyörittää kuin aikaisemmissa versioissa. Pelissä on huomattavasti helpompi omasta mielestä kynäillä kun esim. laittaa muutama poikkikentän passi ja lätty onetimerilla verkkoon. Ei siinä, totuttelu kysymys tämäkin on, mutta omiin käsiin peli ei ehkä sovi yhtä hyvin kuin edelliset pelit.

Sitten kysymys: ketä suosittelisitte ykkösketjun laidalle? Vaatimuksena right kätisyys ja budjettina 150k-200k. Mietin Phil the Thrilliä, Hossaa tai Perryä, kellään kokemuksia noista tai parempia ehdotuksia? :)

Niin ja sain äsken "kunnian" pelata herra patflexia vastaan.. Voitin tasaisen pelin OT:lla ja heti perään tuli inboxiin viestiä kuinka patty aikoo hankkia mun accountille bannit tahallisesta lagaamisesta :D

Tuli tänään vastaan joku SKATINGFAST tms. Saldot näytti jotain 80-12-3. Olin aluksi vähän että mitähän tästä nyt tulee.. Kaverilla ei ollut oikeita pakkeja edes. Oli kaikki nopeimmat pelaajat mitä HUTissa voi saada ja pakkeina jotain Raymondia ja Coglianoa. Teki niin namia laittaa 5-2 taululle ja selvä voitto tästä kaverista. :D

Ylös Bottom