Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On se tosiaan kumma kun aina saa eniten kiroilla kun suomalaiset on ne suurimmat jä lähes ainoot mulkut jotka hyödyntää momentumia tosissaan, pelaa ainoostaan kotona ja runkkaa sitä X:ää. On se jumalauta kumma kun ei voi reilusti pelata
Näytä liitetiedosto 13410
Kylläpä naurattaa miten ne oikeasti on saanu tasotukset tähänkin peliin, palkat oli jo 104milj kun olin tykittäny jengin täyteen staroja
ja päätin että tämä perseraiskaus saa loppua omalta osaltani kun mikään ei onnistunut. Laitettiin Compton Gangsters neloseen ja nyt
palkat laski 13miljoonaa. Arviolta 30% paremmin pelaa jengi nyt ja Varlamov torjuu kaiken. Rammer, painu helvettiin. Olet syöpä.
Jotain kertoo siitäkin, että tein 3 AV maalia heti ekaan peliin jo sillä että Bergeron oikeasti luisteli niinkun pitäs eikä jäänyt ties minkä
goljatin jalkoihin.
Bonuspaketista. Itkiskö vai naurasko? Menee kyl tiimiin ilolla, ei siinä mitään.
Näytä liitetiedosto 13411
Onko sulla 3.5 vai 3 tähteä jengissä? Tuo on kyllä naurettavan helposti huomattavissa tuo tasoitus usein, kun jengin tähtitaso ylittää sen 3.5 tähteä.
Onko sulla 3.5 vai 3 tähteä jengissä? Tuo on kyllä naurettavan helposti huomattavissa tuo tasoitus usein, kun jengin tähtitaso ylittää sen 3.5 tähteä. Se, että miksi jotkut pärjäävät niillä aivan yyber-jengeillä, johtuu varmaan yksinkertaisesti siitä, että ovat vain niin kovia ettei tasoitukset edes hidasta vauhtia. Jos kuitenkin ei pelaajana ole niin järjettömän kova, niin kyllä tuo tasoitus aika monta matsia kaataa.
Itse oon kokeillut lähes kaikkea, mutta kyllä mä yli 300 pelatun pelin jälkeen huomasin aika selvästi miten onetimerit alko osumaan, veskari otti kaiken ANSAITUN kiinni jne. Se että aloin saamaan maaleja, ei suinkaan johtunut siitä että ne pomppi sisään mitä ihmeellisimmistä paikoista, vaan sain maaleja ANSAITUSTI. Tasoituksen kanssa pelatessa ei yleensä saa maaleja silloin kun on ansaittavasti pedannut itselleen paikat.
Nyt tietysti oma peli on enemmän sekasin kun Sportin pelitapa, että on omalla kohdalla ihan sama kuka siellä kentällä tällä hetkellä on.
EA:han on ennen jo myöntänyt että esimerkiksi MUT (Madden Ultimate Team) pelimuodossa on tuota tasoitusta, jotta pelit saataisiin pidettyä tasaisina. On aika absurdia väittää, etteikö tämä sitten olisi muissakin saman firman peleissä. Linkki löytyy varmasti pikaisesti googlettamalla.
Ostin NHL 15 ps3:lle, mutta nyt aattelin ostaa ps4 ja sille NHL 15, niin tuleeko siihen mitää bonuksia tosta ps3:lla pelatusta änäristä.
Moro!
Hei mietin tässä 6 ottelun tappioputkessa, että kuinkakohan paljon noi kemiat vaikuttaa? ja miten ne vaikuttaa?
ja minkä takii täs menee noi pakit nii et jos pelaa rightii ni on oikee pakki ja jos o lefti ni o vasen pakki???vaikka sehän menee iha toisinäin.... joten oon vaihtanu ne toisin päin just miten ne pitäis olla ja kemia laskee..
En tajua, mikä ***** siinä on kun pitää tunkea se tasoitus mukaan. Miksi pitää rankaista paremmuudesta? Tai hyvittää sitä, että on yksinkertaisesti paska pelaaja. Rammerilla varmaan mentaliteettina: "pitäähän nyt uskollista Pärinä-Eetu-Petteriä vähän auttaa, kun ei näytä pärjäävän noissa otteluissa kovin hyvin, annetaampas pari pomppumaalia ".