Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä tehdä kun lähes järjestäen joka ikinen kerta kun menen peliin käy näin. Haen pelin aivan normaalisti ja valitsen paidat, kuittaan kokoonpanot jne.. SITTEN asiaan. Tulee aivan normaali pelinodotusruutu jossa tulee kiinnostavat pelaajat, kovanaamat ja näin, sen jälkeen vasempaan yläkulmaan näytössä ilmestyy tek.sti "odota hetki". Juuri ennen logojen esittelemistä teksti pysyy siinä ja sitten yhtäkkiä katkeaa yhteys vastustajaan. Se heittää pelivalikkoon ja siinä on ilmoitus "yhteys vastustajaan on katkennut". Tämä toistuu noin yhdeksäntoista kertaa kahdestakymmenestä ja on aivan jumalattoman ärsyttävää. Tietääkö kukaan mistä on kyse ja jos tietää niin voisiko kertoa minulle miten korjata asia? Fifan ja muiden pelien haku toimii normaalisti. PS3 ON ALUSTANA SIIS.
Kiitos jos tiedät asiasta jotain. eli siis tietääkö kukaan mistä on kyse.. Olisi kiva pelata jotain muutakin kuin bottipelejä

Ongelma on sun reitittimessä. Osta uusi tai säädä nykyistä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ongelma on sun reitittimessä. Osta uusi tai säädä nykyistä.
Miten ja mistä pitää säätää? Olisin kiitollinen jos vastaat.. Lisäksi mulla on käytössä mokkula js langaton dna, eli ei ole minkään ethernet piuhan kautta toimiva.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miten ja mistä pitää säätää? Olisin kiitollinen jos vastaat.. Lisäksi mulla on käytössä mokkula js langaton dna, eli ei ole minkään ethernet piuhan kautta toimiva.

Avaat ikkunan, otat mokkulan käteen ja heität sen metsään, tämän jälkeen menet avaamaan itsellesi laajakaistan. :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En tiedä pelaako monetkin langattomalla netillä mutta itse kokeilin joskus muutama vuosi sitten pelailla ilman nettikaapelia niin eihän siitä mitään tullut. Järkyttävää pätkimistä ja heitti aina pelistä ulos matsin alkuvaiheessa. Siitä asti on nettijohto tullut modeemilta konsoliin eikä suurempia ongelmia ole ollut.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

En tiedä pelaako monetkin langattomalla netillä mutta itse kokeilin joskus muutama vuosi sitten pelailla ilman nettikaapelia niin eihän siitä mitään tullut. Järkyttävää pätkimistä ja heitti aina pelistä ulos matsin alkuvaiheessa. Siitä asti on nettijohto tullut modeemilta konsoliin eikä suurempia ongelmia ole ollut.


Johtuu ihan sun omasta wlanista. Itse pelannut aina ps3&4 wlanin yli eikä ongelmia ole ollut.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä helvettiä nyt taas? Olin pelaamas normi hut pelii ja johin 2-1 kunnes "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" ja mulle merkataa siitä häviö ja vihu saa voiton?! Netissä ei oo mitään vikaa ja olin vielä kotijoukkue, hienoja päähänpistoksia ealta jälleen kerran..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ihan tiedoks vesa85 et synkro toimii myös ps4. Voisin melkeen ladata videon siit tubee..
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos Vesa85 syncroaa ja siitä jää jollekkin videotodiste niin nettiin vaan. Siinä ei jää sitten ainakaan vastaanväittämistä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

turhauttavaa kun ihan joka päivä käyny kirjautumassa HUTissa siitä lähtien ku pelin sain käteen silti jo 2 kertaa kirjautumisbonus on nollaantunu... ku itse en suostu euroilla pakkoja ostamaan... oisko hajua mistä vois johtua?
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

turhauttavaa kun ihan joka päivä käyny kirjautumassa HUTissa siitä lähtien ku pelin sain käteen silti jo 2 kertaa kirjautumisbonus on nollaantunu... ku itse en suostu euroilla pakkoja ostamaan... oisko hajua mistä vois johtua?

Oletko varmaan katsonut että siihen ruutuun on joka päivä lävähtänyt se päivittäinen bonusjuttu, mulla tulee nimittäin aika myöhään ne bonukset nykyään. Eilen tuli minuuttia ennen puoltayötä se 1250 coinsia vaikka olin HUT:issa ravannut koko illan. Tällä viikolla tullut jokaisena päivänä siinä vähän ennen puoltayötä muutenkin nuo bonukset jostain syystä.
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siitä ku bonari teksti tulee ruutuun ni menee tasan 24h ni saat uuden bonarin. Eli jos illalla saat sen bonarin vaikka klo 20.00 ni seuraavana päivänä voit napata sen bonarin klo 20.01. Sit taas jos se 24h kerkee kulumaan just sopivasti siin välillä ni jää bonarit saamatta.. Toivottavasti ymmärsitte. :)
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juzpe2000 ja Gamingmonster on skämmereitä ne kusettaa ihmisiltä pelaajia ja coinseja ja sit kusettaa vielä puck generatorilla!!! Suosittelen kiertämään kaukaa nämä jonnet!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juzpe2000 ja Gamingmonster on skämmereitä ne kusettaa ihmisiltä pelaajia ja coinseja ja sit kusettaa vielä puck generatorilla!!! Suosittelen kiertämään kaukaa nämä jonnet!

Eipä tuollaista mahdollisuutta pitäisi ollakaan. Kukaan, ei kukaan täysjärkinen anna kenellekään omia pelaajia/coinseja, ainakaan siis ilman panttia. Sittenhän pidät pantit vaan itsellä (jotka mielellään ovat arvokkaampia kuin antamasi joukkue/pelaaja(t)) ja that's it.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juzpe2000 ja Gamingmonster on skämmereitä ne kusettaa ihmisiltä pelaajia ja coinseja ja sit kusettaa vielä puck generatorilla!!! Suosittelen kiertämään kaukaa nämä jonnet!


Atte mitä helvettiä selität oot ite scammanny minut maksoit kyl sit takas ja nyt tuut selittää et oisin scammeri mitä ****** säädät sit ite synkroot muutenki :DD Ei saatana ku ottaa päähän tällänen touhu!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juzpe2000 ja Gamingmonster on skämmereitä ne kusettaa ihmisiltä pelaajia ja coinseja ja sit kusettaa vielä puck generatorilla!!! Suosittelen kiertämään kaukaa nämä jonnet!

Tämä helvetin atte itse on scämmeri. Scämmänny Philadelphian kokoelman. Selittää tuossa viestissään juuri sitä mitä itse tekee hutissa. Joku 12v pikkupoika tulee huutelemaan konsolifin:iin niin kuvittelee sillä jotain saavuttavansa. Älkää lainatko tuolle mitään jos haluatte korttinne vielä takaisin saadakkin...
 
Vastaus: NHL 15 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tämä helvetin atte itse on scämmeri. Scämmänny Philadelphian kokoelman. Selittää tuossa viestissään juuri sitä mitä itse tekee hutissa. Joku 12v pikkupoika tulee huutelemaan konsolifin:iin niin kuvittelee sillä jotain saavuttavansa. Älkää lainatko tuolle mitään jos haluatte korttinne vielä takaisin saadakkin...
komppaan täysin kaveri ite scämmää minkä kerkee ihan joka puolella. mun mielestä konsolifin ylläpito vois anttaa vaikka vähän pidemmän bannin kaverille kun jauhaa paskaa minkä kerkee muista
 
Ylös Bottom