Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tai sitten vain mennä pelaamaan sinne onlineen, jossa se tekoäly ei ole tiellä, vaan joutuu oikeasti vähän tekemään töitä kanssapelaajien taitojen perusteella. Jokainen matsi voi olla vähän erilainen vastapelaajien taidoista johtuen.
Slidereiden avulla olen saanut offline-pelitkin käymään työstä. Onlinessa tahtoo olla se ongelma, että suurin osa pelaajista (omien kokemuksien mukaan) yrittää lähes koko pelin vääntää samanlaista lestamaalia, joka on toki helppo puolustaa, mutta vie maun aika nopeasti pelistä pois. Tietokone sentään yrittää erilaista ja erilaisista tilanteista maalintekoa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Slidereiden avulla olen saanut offline-pelitkin käymään työstä. Onlinessa tahtoo olla se ongelma, että suurin osa pelaajista (omien kokemuksien mukaan) yrittää lähes koko pelin vääntää samanlaista lestamaalia, joka on toki helppo puolustaa, mutta vie maun aika nopeasti pelistä pois. Tietokone sentään yrittää erilaista ja erilaisista tilanteista maalintekoa.

Tästä vahvasti samaamieltä ja aika moni ihmis vastustaja vemputtaa mailalla niin ettei saa kiekkoo pois muutaku ottamalla jäähyn.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tästä vahvasti samaamieltä ja aika moni ihmis vastustaja vemputtaa mailalla niin ettei saa kiekkoo pois muutaku ottamalla jäähyn.

Taklaaminen ja puolustaminen vaatii myös taitoa, jos joskus olet pelannut kovia pelaajia vastaan jotka osaavat myös tuon taidon, niin tiedät mistä kirjoitan.

On se vaan kumma juttu, kun maailman kovimmat pelaajatkin voivat jäädä 0+0 tehoille, kun kohtaavat kunnon vastuksen, toki se vemputtaminen ja vatkaaminen toimii pikkuisen huonommille pelaajille, jotka menevät samaan kynään joka kerta.

Jos minulta kysytään, niin puolustaminen on aina ollut tämän pelin aliarvostetuin juttu, mutta loppupeleissä ilman sitä ei kovin pitkälle pötkitä. Juuri näitä vemputus ja veivivideoitahan on youtube täynnä, mitä hämärämpää vatkaamista vemputuksineen sen hienompaa mukamas.

Ei ole kovin montaa videota siitä jos joku pelaaja pitää pimennossa koko pelin jonkun parhaista pelaajista. Toki tosipelaajat näitä kavereita osaavat arvostaa, muut ei.

Edit: Ja ilman hyvää tai loistavaa maalivahtia 6vs6 peleissä on mahdotonta pärjätä, näitä hyviä maalivahtejakaan ei todellakaan kasva joka puun oksalla.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Slidereiden avulla olen saanut offline-pelitkin käymään työstä. Onlinessa tahtoo olla se ongelma, että suurin osa pelaajista (omien kokemuksien mukaan) yrittää lähes koko pelin vääntää samanlaista lestamaalia, joka on toki helppo puolustaa, mutta vie maun aika nopeasti pelistä pois. Tietokone sentään yrittää erilaista ja erilaisista tilanteista maalintekoa.


Itse olen myös vahvasti online-miehiä. Mitä nyt demoissa ja eashl peleissä joutuu bottien kanssa työskentelemään niin ehkä suurin asia mikä itseäni ärsyttää on kun botit vetävät aivan luonnottomia vetoja. Huonosta asennosta älytön yläpörsä ja vastaavia. Muistelen vielä lämmöllä NHL 14-demoa, jossa bottivastustajan piti väkisin saada tehtyä pelistä tasainen ja kiekko meni aina maaliin todella maagisilla vedoilla. Myös syötöt lähtevät botilta sekunnin murto-osassa toiselle puolelle kaukaloa. Välillä jossain eashl-moodissa botti suorastaan rupeaa tärisemään ja silloin tietää että kohta lähtee semmoinen pyssy että on verkot tötteröllä.
Saako näitä säädettyä offline peleihin slidereillä?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Joo visuaalisesti kyllä hyvältä näyttää, mutta en ymmärrä miksi ihmeessä yleisön pitää ottaa selfieitä. Seuraavaksi varmaan se be a fan mode, missä voit itse olla katsoja pelissä ja otella niitä selfieitä... Pistää mietityttämään, että mitä siellä kehitys tiimissä oikein ajatellaan taas? Voisivat pistää asioita tärkeysjärjestykseen.
Ea:n pelien krooninen ongelma, grafiikka menee kehitysvaiheessa pelattavuuden edelle:(
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tossa Consol Energy Centerissä heti virhe. Penguinsin vaihtoaitio on vasemmalla puolella eikä oikeallla niinkuin kuvassa.
Hmm...Oliskohan siihen joku pelitekninen seikka syynä? Tuntuu omituiselta, että jotenkin vahingossa ne joku pistäisi väärin päin kun oikeista kuvista kuitenkin mallinnetaan...
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Hmm...Oliskohan siihen joku pelitekninen seikka syynä? Tuntuu omituiselta, että jotenkin vahingossa ne joku pistäisi väärin päin kun oikeista kuvista kuitenkin mallinnetaan...

Varmaankin vain mainostoimiston pojat valinneet väärän tiimin kotijoukkueeksi pelihetkellä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Taklaaminen ja puolustaminen vaatii myös taitoa, jos joskus olet pelannut kovia pelaajia vastaan jotka osaavat myös tuon taidon, niin tiedät mistä kirjoitan.

On se vaan kumma juttu, kun maailman kovimmat pelaajatkin voivat jäädä 0+0 tehoille, kun kohtaavat kunnon vastuksen, toki se vemputtaminen ja vatkaaminen toimii pikkuisen huonommille pelaajille, jotka menevät samaan kynään joka kerta.

Jos minulta kysytään, niin puolustaminen on aina ollut tämän pelin aliarvostetuin juttu, mutta loppupeleissä ilman sitä ei kovin pitkälle pötkitä. Juuri näitä vemputus ja veivivideoitahan on youtube täynnä, mitä hämärämpää vatkaamista vemputuksineen sen hienompaa mukamas.

Ei ole kovin montaa videota siitä jos joku pelaaja pitää pimennossa koko pelin jonkun parhaista pelaajista. Toki tosipelaajat näitä kavereita osaavat arvostaa, muut ei.
Näinhän se menee itse oikeassakin jääkiekossa, että hyvät peruspuolustajat sekä puolustavat hyökkääjät jäävät mailataitureiden varjoon, vaikka pelin kannalta ovatkin tärkeitä ellei jopa tärkeimpiä joukkueelleen.

Itse olen myös vahvasti online-miehiä. Mitä nyt demoissa ja eashl peleissä joutuu bottien kanssa työskentelemään niin ehkä suurin asia mikä itseäni ärsyttää on kun botit vetävät aivan luonnottomia vetoja. Huonosta asennosta älytön yläpörsä ja vastaavia. Muistelen vielä lämmöllä NHL 14-demoa, jossa bottivastustajan piti väkisin saada tehtyä pelistä tasainen ja kiekko meni aina maaliin todella maagisilla vedoilla. Myös syötöt lähtevät botilta sekunnin murto-osassa toiselle puolelle kaukaloa. Välillä jossain eashl-moodissa botti suorastaan rupeaa tärisemään ja silloin tietää että kohta lähtee semmoinen pyssy että on verkot tötteröllä.
Saako näitä säädettyä offline peleihin slidereillä?

No syötöt voi kyllä säätää. Ei ole vielä n. 500 pelin jälkeen offlinessa tapahtunut mitään sellaista älytöntä laukausta tietokoneelta, joka olisi jäänyt mieleen. Ei tästä tarvitse kuitenkaan mikään offline vs. online tulla. Jotkut tykkäävät pelata ihmispelaajia vastaan kun taas jotkut tietokonetta. Toivotaan kaikki, että molemmille osapuolille tarjotaan jotakin mistä nauttia.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Minulla olisi omissa toiveissa saada tähän NHL peliin samanlainen maajoukkueiden muokkaus kuin FIFA:ssa eli kun valitset maajoukkueen peli näyttää sinulle maajoukkueen pelaajalistan ja sen jälkeen kyseisen maan muut pelaajat joukkueen ulkopuolelta kokonaisuuden mukaisessa paremmuusjärjestyksessä. Tämä ei välttämättä kovin monelle olisi kovin tärkeä uudistus mutta mukava lisä nii lle jotka pitävät maajoukkueilla pelaamisesta (kuten minä). Ja vielä lisäksi slovenian maajoukkue mukaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jotenkin tuntuu siltä, että NHL 15 on välilehtivalikkorakenne. Olen huomannut, että suurimmassa osassa EA Sportsin pelejä on nyt tälläinen valikkorakenne ja uskon, että NHL 15 ei ole poikkeus. Ainakin itse tykkään tuosta valikkorakenteesta koska siinä on helppo liikkua eikä se ole niin raskas kuin aikaisemmissa urheilupeleissä jolloin piti jonkin verran puhua.

Videolla Madden 25 ja FIFA 14, josta selviää millainen valikkorakenne suurimmassa osassa EA Sportsin uusia pelejä on:
[video=youtube;34E6Mc3jisk]http://www.youtube.com/watch?v=34E6Mc3jisk[/video]

[video=youtube;8iwbUDg-b8E]http://www.youtube.com/watch?v=8iwbUDg-b8E[/video]
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Myös UFC:ssä on vastaava. Tosin siinä se on onnistuttu saamaan käsittämättömän huonoksi ja hitaaksi.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Easportsnhl julkaisi tänään instagramissa kuvan missä Brent Burns on pelaamassa NHL 15 ja siinä näkyy myös 2 kuvaa TV:stä otettuna. Ei niissä kuvissa hirveästi mitään ihmeellistä. Toisessa hidastuskuva mikä näyttää ihan samalta kuin ennen ja toisessa Havlat menee maalin jälkeen heittämään "femmat" vaihtoaitioon. Melko saman näköinen sekin lukuunottamatta sitä palkkia missä lukee maalintekijä ja syöttäjä.

Tossa linkki

http://instagram.com/p/pmMTjpNgYN/
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aiottekos ostaa nhl15 mille konsolille kun uudistukset näyttää keskittyvän uusille konsoleille?
 
Ylös Bottom