Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Hei,

MHLgm -liiga rekrytoimassa uusia pelaajia historiansa kolmannelle talvikaudelle. PS4.
Lue lisää oheisesta linkistä:

http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-keskustelut-ps3/111351-mhl-gm-nhl-15-ps4-gm-connected-liiga.html

ystävällisin terveisin
Koojiis
mhl15-tekstil.JPG
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itselläni on ps2:della 04,06.07 ja ps3:lla 12 ja 13. Itse ajattelin hankkia tämän syksyn version ps3:lle rosterpäivityksestä huolimatta.

13-> 14 oli omasta mielestä aika iso harppaus pelaajien fysiikoiden osalta... 13 taklaaminen oli aika naurettavaa :D eiköhän 13 verrattuna 15 saa aika erilaista kiekkoa ps3kin puolella :) Itellä ps4 oottanu jo useemman viikon ps3 vieressä uuden änärin tulemista :) Nyt ne fysiikat pitäis ainaki 4lla olla vieläkin paremmat kun koskevat kaikkia pelaajia samaan aikaan. Eikä vaan tömps tekoäly törmäs johonkin pelaajaan ja mitään ei tapahdu :D Ei kuulosta välttämättä isolta mut tekee varmasti pelatessa selvän eron kun ei oo enää näitä "koskemattomia jumal pelaajia" kentällä. Olis täydellistä jos jättäisivät pois sen saatanan naurettavan tasotus avustuksen esim hutista. Ehkä pahimpia pelaamisen mielekkyyden tappajia. Eiks se vois olla sidottu vaikka pelattuihin peleihin esim 50 pelin jälkeen ei enää vaikuttais ollenkaan tjs. Silloin se oikeest auttais vaan niitä alottelijoita joille se on tarkotettukkin kaikkien apinoiden sijaan -_-
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

C'mon jo, inisijät. NHL 15:stä tulee aivan uudennäköinen peli. Viimeksi näin suurta eroavuutta pelisarjan osien välillä pelkästään muutaman screenshotin perusteella on nähty kahdeksan (8!) vuotta sitten. Silti, silti jaksatte moittia peliä minkä ehditte. Toistan itseäni, mutta en oikeasti tajua. Kiittämätöntä sakkia, hitto sentään.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

C'mon jo, inisijät. NHL 15:stä tulee aivan uudennäköinen peli. Viimeksi näin suurta eroavuutta pelisarjan osien välillä pelkästään muutaman screenshotin perusteella on nähty kahdeksan (8!) vuotta sitten. Silti, silti jaksatte moittia peliä minkä ehditte. Toistan itseäni, mutta en oikeasti tajua. Kiittämätöntä sakkia, hitto sentään.

Mutta harppaus ei todellakaan ole kuin NHL 07 aikoinaan esitteli. Nämä 15 uuden jutut on aika pientä mitä verrattuna viime vuoden kiekkoiluun. Toki odotan ja katson mitä tuleman pitää, mutta ikävä kyllä PS3/360 hidastaa kehitystä tällä kertaa aika paljon.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kylläpäs huulen heitit, oliko vitsi jopa itse keksimä? Tällaisiin kommentteihin en olekkaan tästä pelisarjasta puhuttaessa koskaan törmännyt ennen.

Oletan että itse äänestät lompakollasi, koska tällaiset vuosittaiset rosteri-päivitykset eivät ole rahasi arvoisia. Silti pelihistoriastasti löytyy NHL10, NHL11, NHL12, NHL13 ja NHL14. :rolleyes:

Kyllä ihan ite keksin, eikö ole hauska ;) Niinkö olen moneen kertaan sanonut 13-14 välillä uudistus oli niin pientä että otin jo vittuiluna EA toimesta :D Joten kauppaan jää tämä tuleva roska. Älkää nyt fanipojat suuttuko jos joku ei vaan tykkää mitä ne suharit tekee
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jotkut meistä on vaan yli negatiivisia ja jotkut ylipositiivisia änärin suhteen. Eihän nämä yleensä huonoja pelejä ole ollu mutta omat tietyt viat on aina ollu ja todennäköisesti aina tulee olemaan. Moni änäri olis jääny ostamatta mutta haluan pelata jääkiekkopeliä netissä ja näiden myynti on niin pientä että vanhoilla versioilla se ei onnistu.

Sama pätee fifaan mutta siinä netissä pelaaminen onnistuu varsin hyvin vaikka vuoden vanhallakin pelillä niin ei tarvitse joka vuosi ostaa (tänä vuonna esim ostin uuden koska oli alennuksessa ja entisen levyn olin katkaissut kun meni hermot :D).
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kyllä ihan ite keksin, eikö ole hauska ;) Niinkö olen moneen kertaan sanonut 13-14 välillä uudistus oli niin pientä että otin jo vittuiluna EA toimesta :D Joten kauppaan jää tämä tuleva roska. Älkää nyt fanipojat suuttuko jos joku ei vaan tykkää mitä ne suharit tekee
Tuskiin kukaan suuttuu, mutta lopullinen lyttääminen/ylistys on naurettavaa jos ei ole tätä tulevaa peliä kokeillut sekuntiakaan. Raha-asioista on turha kitistä, kun pelistä on saatavilla ilmainen demo jolla voi testata, että tykkääkö pelistä niin paljon että haluaa sen 70 euroa tuhlata siihen. Usein tällaista vaihtoehtoa ei ole tarjolla pelien suhteen ja esimerkiksi itse menin Watch Dogs-pelin ansaan ja tuhlasin 50 euroa kasaan paskaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

C'mon jo, inisijät. NHL 15:stä tulee aivan uudennäköinen peli. Viimeksi näin suurta eroavuutta pelisarjan osien välillä pelkästään muutaman screenshotin perusteella on nähty kahdeksan (8!) vuotta sitten. Silti, silti jaksatte moittia peliä minkä ehditte. Toistan itseäni, mutta en oikeasti tajua. Kiittämätöntä sakkia, hitto sentään.
kuvien perusteella kyllä, mutta liikkeessä sitä samaa mitä ennenkin. Kiittämättömyydellä ei ole kaupallisuuden kanssa mitään tekemistä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ja silti ostit NHL14. Jos tällaista joka syksyllä ilmestyvää "änhooällät on aina ihan samallaisii" sankaria haluat leikkiä kannattaa jättää edes yksi peli väliin, jotta todella punk ja kapinallis meininkisi olisi edes jossain määrin vakavasti otettavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Ja silti ostit NHL14. Jos tällaista joka syksyllä ilmestyvää "änhooällät on aina ihan samallaisii" sankaria haluat leikkiä kannattaa jättää edes yksi peli väliin, jotta todella punk ja kapinallis meininkisi olisi edes jossain määrin vakavasti otettavaa.
Toisaalta, tällä foorumilla on aina tällaisissa tapauksissa vähän muna-kana -ilmiö. Jos ei omista tuotetta, ei muka voi tietää asiasta, tuotteen omistavaa kritisoijaa taas ei kannata uskoa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuskiin kukaan suuttuu, mutta lopullinen lyttääminen/ylistys on naurettavaa jos ei ole tätä tulevaa peliä kokeillut sekuntiakaan. Raha-asioista on turha kitistä, kun pelistä on saatavilla ilmainen demo jolla voi testata, että tykkääkö pelistä niin paljon että haluaa sen 70 euroa tuhlata siihen. Usein tällaista vaihtoehtoa ei ole tarjolla pelien suhteen ja esimerkiksi itse menin Watch Dogs-pelin ansaan ja tuhlasin 50 euroa kasaan paskaan.

Hintojen kilpailutus vois olla paikallaan jos 70€ joku meinaa ostaa... Kyl ne uudistus listat on ollu aika paikkaansa pitäviä tähän asti että sen pohjalta voi jo vähän jotain arvailla.

Jos odotat suuria ps3 puolella älä osta
Jos uusilla konsoleilla osta :D

Vanhoille konsoleille kehitetty vuoden syklillä ja uusille 2( 1,5 tjs) vuoden koska viime vuos jäi välistä. Jokainen voi ite miettiä millasta se laatu on sellasella kehitysajalla uusille konsoleille tehtynä kun vanhoille on tehty raudan ehdoin tähän asti vuoden välein.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Minä kyllä hankkisin NHL 15:n jo pelkästään mm. tämän ansiosta. :p

Näytä liitetiedosto 12891

Selostushan on osa koko peliä, joten sen on oltava kunnossa.
Tämä on yksi hyvä uudistus, kunhan vaan toistoja ei ole liikaa ja pelaajia ei yhdistetä tiettyyn joukkueeseen, koska pelaajia voidaan treidata ja sitten puheet onkin yhtäkkiä palturia :D



Mitä tulee noihin puheisiin pelistä negatiivisesti tai positiivisesti, jokaisella on oma mielipide, mutta eikös fakta ole aika lähellä se että emme tiedä mitään ennen kuin itse näemme. Uskon asiat on sitten ihan erikseen ja itse ainakin uskon että tullaan näkemään ihan uusi NHL-peli. Nyt kun tietää mitä PS4 on niin voidaan ainakin olettaa että paljon parempaa on luvassa.

Hinnoistakaan on melko turhaa puhua, alle 70€ nuo ovat aina olleet ja minusta se on vielä halpa - melkein vuoden kestävästä pelistä!
Se on normi ihmiselle yksi työpäivä, ehkä kaksi. Jos sen saa jostain hiukan halvemmalla, niin eikös sillon kannata ostaa aina edellisvuoden versio, tai vasta sen jälkeen kuin viimeinen rosteripäivitys tulee ulos.
Toki kilpailu olisi hyvä juttu NHL-pelille. Saataisiin erilaiset pelit, kilpailu paremmuudesta. Hintakin saattaa tippua hiukan mutta se nyt on ihan epäolennainen juttu näillä hinnoilla.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Jos jollain ois tarkoitus tehdä eashl kerhojoukkuetta niin voisin tulla pelaileen. Kaikki änärit löytyy ja tullu pelailtua esaria kiitettävästi. Ikää 22v, pelialusta xbox360, gamertag: SnakierPorpoise. Kutsukaa kaveriksi/pistäkää viestii.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Vielä kysyn uudestaan, että onko joku tilannut itselleen tuota Ultimate Editionia pelistä? Jos joku on niin oletko löytänyt Suomesta vai tilannut jenkeistä? Onko muuten väliä tilaako jenkeistä vai euroopan sisältä? Eihän sillä nyt voi varmaankaan olla mitään vaikutusta pelin "toimivuuteen", vai?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Mulle on ainakin noi uudistukset aivan sama, vaikkei tuukkaan. Tekisivät edes joskus tästä sonnasta toimivan pelin..Kaatuilu, bugit, synchrot, EA edut, icetilt. Ei voi yhdessä pelissä olla joka vuosi näin paljon virheitä. Keskittysivät tekemään bugittoman pelin eikä johonkin pelipaidan yhden pikselin parantamiseen...
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Mulle on ainakin noi uudistukset aivan sama, vaikkei tuukkaan. Tekisivät edes joskus tästä sonnasta toimivan pelin..Kaatuilu, bugit, synchrot, EA edut, icetilt. Ei voi yhdessä pelissä olla joka vuosi näin paljon virheitä. Keskittysivät tekemään bugittoman pelin eikä johonkin pelipaidan yhden pikselin parantamiseen...

Semmoista tilannetta tuskin koskaan tulee, että ea tekisi täysin bugittoman pelin. Valitettavasti pelejä kuluttavat eivät ole kovinkaan vaativaa porukkaa tai jättäisi tuotetta ostamatta vioista huolimatta. Ea ostanut isoimmat lisenssipelit niitä pelaavat kaikki, koska juuri vaihtoehtoja ei ole niin käytännössä kilpailua ei fifa tai NHL-sarjassa juuri ole. Silloin pystyt luistamaan monesta asiasta, koska ihmiset ostavat kumminkin ea:n tuotteita. Suuruudellaan ea jyrää kilpailijat pois jos niitä meinaa edes tulla. Ea:n kartelli on liian suuri, että pystyisimme näkemään parasta mahdollista. Tämän kuin jokainen pystyy sisäistämään, niin ei se valitus loppupeleissä kauheasti auta.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Hmm... Mä niin odotan, että ne ois hoksanneet vaikka jo tässä versiossa palauttaa ne vitosen jäähyt. Jos lennät pihalle niin se on oma ongelmasi. Tosin, kuka haluaa istua boksissa loppupelin? Pääsis vaikka pukuhuoneeseen hengaamaan.

Sekin, että jos pelaat drop-in -peliä ja ruutuun tulee sun tehot, niin olisi kiva josko siinä lukisi vaikka seuran nimi, jossa pelaat..:)
mut ea:n tuntien siellä on 0+0=0 jo alkuvalikossa, kuten NHL14...
 
Ylös Bottom