Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Sehän voi olla tavallaan ihan hyväkin,että tulis pakkoina. Eihän niistä kuitenkaan mitään tule,mutta joutuis pelaamaan pucksien eteen:)Varmaan nekin kokoelmabonukset on sitten pakkoina? Minäkin oon sitä mieltä että palkkakatto takaisin ja että ei tulis alkuun niitä NHL pelaajia niin kauheasti,kuten NHL 14. Onhan tuossa vielä tietysti lisäks ennakkotilauspakat,paras kortti NHL 14 Scott Hartnell:)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Oishan tuota HUT:ia palkkakaton kanssa huomattavasti mielekkäämpi pelata, mutta aika vaikea estää pelaajia kikkailemasta NHL 13-tyyliin kolmea huippuketjua ja sitten nelonen täyteen jotain minimipalkan omaavia junnuja. Periaatteessahan tuon pelimuodon idea on nimenomaan rakentaa oma unelmajoukkue, mutta silti jotain rajoituksia olisi mukava saada. Varsinkin näin NHL 14:n loppuvaiheilla ykkösdivarissa joka pelissä tulee vastaan tiimejä joissa ykkönen on mallia Ovetchkin - Crosby - Zetterberg, kakkonen on Tavares - Datsyuk - Stamkos jne. Nythän on tarjolla palkkakatollinen turnaus, mutta siinä ei kyllä löydä vastustajaa koskaan, joten aika turha sitä on yrittää pelata. Minusta voisivat tehdä turnauksen, missä ei ole mitään palkkakattoa ja normaaleihin seasons-otteluihin palkkakatto takaisin. Voihan toki olla, että tässä on taustalla joku EA:n rahastuskeino, kun saa kaikki pakoista tulleet starat kerralla kentälle. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Mun tilastot oli jotain tyyliin 18-2-2 kun jätin tuon NHL14 pois (pelasin offlinemoodia varmaan 200 peliä). Eikä mulla ollut kuin normi Montrealin joukkue, ilman Pricea ja Subbania. Ei se minusta mitenkään ylivoimainen voinut olla, enemmän tuntu olevan siitä kiinni miten pelaat honommalla ukolla eikä siitä että mihin se ukko arvoiltaan pystyy.
Ei tuohon HUT:iin tarvi kun sen 2-3 kentällistä ja loput semmosia max.79 ukkoja kun kaikkia ei tarvi peluuttaa, tai oikeastaan kaikkia ei kerkeä peluuttamaan jos ei itse hoida ketjuja. Jää myös virtaa sitten alivoimaankin. Itellä oli Ryan White siellä nelosessa ja laidoilla Prust ja Weise. Tosi hyvä jarruketju :D
Ja kaikki ukot mulla oli normaaleja, ei mitään erikoiskortteja kun myin ne heti.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Mun tilastot oli jotain tyyliin 18-2-2 kun jätin tuon NHL14 pois (pelasin offlinemoodia varmaan 200 peliä). Eikä mulla ollut kuin normi Montrealin joukkue, ilman Pricea ja Subbania. Ei se minusta mitenkään ylivoimainen voinut olla, enemmän tuntu olevan siitä kiinni miten pelaat honommalla ukolla eikä siitä että mihin se ukko arvoiltaan pystyy.
Ei tuohon HUT:iin tarvi kun sen 2-3 kentällistä ja loput semmosia max.79 ukkoja kun kaikkia ei tarvi peluuttaa, tai oikeastaan kaikkia ei kerkeä peluuttamaan jos ei itse hoida ketjuja. Jää myös virtaa sitten alivoimaankin. Itellä oli Ryan White siellä nelosessa ja laidoilla Prust ja Weise. Tosi hyvä jarruketju :D
Ja kaikki ukot mulla oli normaaleja, ei mitään erikoiskortteja kun myin ne heti.

Ei minunkaan joukkue kummoinen ole. Paras pelaaja on ilmaispakasta saatu HUT Live Franzen. Muuten joukkue on aika peruspelaajia täynnä ja ihan hyvin tuollakin on ykkösdivarissa pärjännyt. Muutenkin olen kasannut joukkueeni edes jotenkin realistisesti, eli 3. ja 4. kejut ovat enemmän jarruketjuja ja ylemmät ketjut taas pyrkivät tekemään maalit. Myöskään mitään hirvittävää bugirannarispammia en ole harrastanut, joten ihan pelaamalla on nousu tehty. :cool: Onhan se välillä vähän turhauttavaa peluuttaa jotain Kassian - Laich - Torres-kolmikkoa vastustajan maailmantähtiä vastaan, mutta niinhän se sanontakin menee, että "Hyökkäyksellä voitetaan pelejä - Puolustuksella mestaruuksia".
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Kun ostaa tuon playstation plus jäsenyyden tuleeko se myös muille käyttäjille, ettei vain sille jolle sen on ostanut?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Kun ostaa tuon playstation plus jäsenyyden tuleeko se myös muille käyttäjille, ettei vain sille jolle sen on ostanut?

Ainakin mulla tuli. Tavallaan. Varsinainen jäsenyys ei kai tule muille. Mutta oikeus pelata netis tulee kyl. Ja käyttöoikeus peleihin.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Kun ostaa tuon playstation plus jäsenyyden tuleeko se myös muille käyttäjille, ettei vain sille jolle sen on ostanut?

Se on ihan tilikohtainen. Eli tulee vain ja ainoastaan yhdelle käyttäjälle. Tarkat säännöt löytynee foorumia selaamalla, mutta pääpiirteittän samalla konsolilla, jossa plus-jäsenyyksellinen käyttäjätunnus on, voi myös muut käyttäjät nauttia esim. ladatuista plus-peleistä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Olen saanut tälläisen käsityksen että ilman tuota plus hommaa, ei pysty esim. Nhl:ää netissä pelamaan. Joten jos ostan yhdellä niistä monista ps4 käyttäjälle tuon plus jäsenyyden niin pystyn myös pelaamaan netissä muillakin käyttäjillä, kuin sillä jolle olen tuon jäsedyyden hommannut. Näinkö?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

50e vuosi / käyttäjätili onlinessa pelaamiseen. Katoaa jengin kakkos- ja kolmosaccot kuin pierut Saharaan.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

50e vuosi / käyttäjätili onlinessa pelaamiseen. Katoaa jengin kakkos- ja kolmosaccot kuin pierut Saharaan.

Ehkä hieman ohi aiheen, mutta BF4 pystyy ainakin pelaamaan monella acc onlinessa ja myös premium on kaikilla käyttäjillä, vaikka vain yksi olisi plusssa ja vain yhdelle ostettu premium.

Parempi silti odottaa pelin julkaisuun jolloin sitä voi jokainen kokeilla.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Joten jos ostan yhdellä niistä monista ps4 käyttäjälle tuon plus jäsenyyden niin pystyn myös pelaamaan netissä muillakin käyttäjillä, kuin sillä jolle olen tuon jäsedyyden hommannut. Näinkö?
Kyllä, kunhan konsoli on aktivoitu ensisijaisena PS4-järjestelmänä sillä PSN-tunnuksella, jolla Plus-jäsenyys on hankittu.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

En tiedä onko vähän off topic, mutta tietääkö kukaan vaikuttaako surround sound paljonkin änärin äänimaailmaan? Tällä hetkellä 2.1 kaiuttimet ja pitäisi päivittää 5.1:seen. Tarkotus olis saada vähän lisää hallitunnelmaa :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

En tiedä onko vähän off topic, mutta tietääkö kukaan vaikuttaako surround sound paljonkin änärin äänimaailmaan? Tällä hetkellä 2.1 kaiuttimet ja pitäisi päivittää 5.1:seen. Tarkotus olis saada vähän lisää hallitunnelmaa :D

No juurikin sitä sieltä tulee, eli hallitunnelmaa. Huutoja, taputuksia, maalin jälkeen halli räjähtää. Eli jos noi nyt noita kaipaat niin sitä sitten takakajareista saa.
En kyllä pystyisi enää olemaan ilman takakaiuttimia, sen verran sieltä sitä informaatiotakin tulee (muut pelit kuin änäri :) ), mutta hyvä mauste sieltä äänipuolelle tulee.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

No juurikin sitä sieltä tulee, eli hallitunnelmaa. Huutoja, taputuksia, maalin jälkeen halli räjähtää. Eli jos noi nyt noita kaipaat niin sitä sitten takakajareista saa.
En kyllä pystyisi enää olemaan ilman takakaiuttimia, sen verran sieltä sitä informaatiotakin tulee (muut pelit kuin änäri :) ), mutta hyvä mauste sieltä äänipuolelle tulee.

Sanokaas sitten halvat takakajarit televisioon vai pitääkö olla tv:n merkkikin tiedossa :) Kotiteatteria ei ole ollenkaan. Mutta siis, jotta ei offtopiciksi mene niin tottakai nhl:n kuuluu halli tunnelma :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Prisman verkkokauppa näemmä pudottanut Liiga-editionin hintaa kympillä alas; nyt 59,95 €.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Sanokaas sitten halvat takakajarit televisioon vai pitääkö olla tv:n merkkikin tiedossa :) Kotiteatteria ei ole ollenkaan. Mutta siis, jotta ei offtopiciksi mene niin tottakai nhl:n kuuluu halli tunnelma :D

Tähän kysymykseen vastaaminen vaatii todnäk niin monta viestinvaihtoa, ettei kande änäriketjussa alkaa purkamaan tilannetta. TV, vahvari, olemassaolevat kaiuttimet ja budjetti täytyy ainakin selvittää :)

"Kysy mitä vain"-ketju kehiin, tai voit kysäistä privoitse minulta, aika paljon äänentoistokokemusta kertynyt vuosien varrella.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Mut varmaan lynkataan, mutta silläkin uhalla kysyn.

Koska pelaan itse kaikkea mahdollista äidinkielelläni (KYLLÄ!), niin onko uusin änäri myös suomenkielinen ja jos on, niin onko storeversiot aina olleet myös suomeksi?

Edit: Peli on ennakkotilattavissa storesta nyt, joten siksi kyselen.

Edit: suolenkielinen -> Suomenkielinen...hiton ennustava. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Mut varmaan lynkataan, mutta silläkin uhalla kysyn.

Koska pelaan itse kaikkea mahdollista äidinkielelläni (KYLLÄ!), niin onko uusin änäri myös suolenkielinen ja jos on, niin onko storeversiot aina olleet myös suomeksi?

Edit: Peli on ennakkotilattavissa storesta nyt, joten siksi kyselen.

En osaa sanoa, onko suolenkielinen mutta suolesta kyllä... oli pakko. :p
 
Mut varmaan lynkataan, mutta silläkin uhalla kysyn.

Koska pelaan itse kaikkea mahdollista äidinkielelläni (KYLLÄ!), niin onko uusin änäri myös suolenkielinen ja jos on, niin onko storeversiot aina olleet myös suomeksi?

Edit: Peli on ennakkotilattavissa storesta nyt, joten siksi kyselen.
Kyllä pitäisi olla. Storessa julkkari on 12pv, siksi taidan tilata fyysisen kopion.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype] - Xbox One- ja PS4-demot julkaistu Euroopassa!

Sanokaas sitten halvat takakajarit televisioon vai pitääkö olla tv:n merkkikin tiedossa :) Kotiteatteria ei ole ollenkaan. Mutta siis, jotta ei offtopiciksi mene niin tottakai nhl:n kuuluu halli tunnelma :D

Logitech Z523 on itellä tietokoneessa kiinni. Katottu monen monta nhl-matsia ja futiksen chämppäriä ja hyvin tuo tunnelmaa koko huoneeseen. Tossa on joku 360-asteinen sydeemi joka luo vähän vaikutelmaa ettei ääni välttämättä tule sieltä missä kaiuttimet oikeasti ovat. Hintaa noin 60-70e, hyvät on!
 
Ylös Bottom