Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 [Hype ja hankintaruplatus - pelikeskustelu omassa ketjussaan]

Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onko kenellekkään verkkokauppa.comista tilanneelle tullut tänään vielä postissa peliä? Ja jos on niin koska saitte ilmoituksen postituksesta.

Kyllä, olen erittäin kärsimätön, tiedetään.

Mulle tuli tänään vasta ilmoitus, et on postitettu.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Eipä tullut tänään peliä VPD:ltä, eilen postitettu joten eiköhän tuo huomenna tule.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Metacriticin perusteella on ihan turha lähteä arvioimaan. Siellä pettyneet fanipojat antavat nollaa, koska pelimuotoja on karsittu. Eivät varmaan edes omista kyseistä peliä, mutta pitää päästä jakamaan sitä nettiraivoa. Ne, joita pelimuotojen puute ei ole haitannut, ovat antaneet pääasiassa ihan kelvollisia arvosanoja.

User scoren perusteella kyllä, mutta entä ne ammattiarvostelijat?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Kello 14.54 lähtenyt tänään Prisman verkkokaupasta Änäri matkaan. Mahtaakohan ehtiä huomiseksi postilaatikkoon :mad:
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

User scoren perusteella kyllä, mutta entä ne ammattiarvostelijat?
Jotka antoivat mm. GTA vitoselle keskiarvon 98 pistettä? Kriitikoiden arvosana on pitkälti ihan siitä kiinni, miten hyvin lafkan voiteluosasto(markkinointi) toimii. Median riippumattomuus menee samaan osastoon joulupukin kanssa.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Voisiko joku jolla peli on kertoa,että millä areenalla/halissa 1üga joukkueet ja suomen maajoukkue pelaa kotipelinsä.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Eipä tullut tänään peliä VPD:ltä, eilen postitettu joten eiköhän tuo huomenna tule.

Tuliko sullekin seurantakoodia sen s.postin mukana? Mulle tuli ja Postin seuranta näyttää viimeisimmän merkinnän edelleen eiliseltä noin klo 12...luulisi, että tänään olisi jo tullut esim. jotain lajittelu merkintöjä tai jtn? :eek: Itselleni jopa uutta, että yhden pelin kokoiseen kirjeeseen edes tulee joku seurantakoodi. Huolestuttaa vain, että tuleeko edes huomiseksi peliä kun ei näytä seuranta päivittyvän. :/
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuliko sullekin seurantakoodia sen s.postin mukana? Mulle tuli ja Postin seuranta näyttää viimeisimmän merkinnän edelleen eiliseltä noin klo 12...luulisi, että tänään olisi jo tullut esim. jotain lajittelu merkintöjä tai jtn? :eek: Itselleni jopa uutta, että yhden pelin kokoiseen kirjeeseen edes tulee joku seurantakoodi. Huolestuttaa vain, että tuleeko edes huomiseksi peliä kun ei näytä seuranta päivittyvän. :/
Paketti saapuu normaalisti sitä seuraavana päivänä, kun se on lajiteltu alueen logistiikkakeskuksessa. Sitten kun siellä näkyy, että kuljetuksessa, niin tietää että on iltapäivään mennessä perillä. Noita lajittelukertoja tulee tosiaan hämmentävän monta.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onko kenellekkään verkkokauppa.comista tilanneelle tullut tänään vielä postissa peliä? Ja jos on niin koska saitte ilmoituksen postituksesta.

Kyllä, olen erittäin kärsimätön, tiedetään.
Tänään kymmenen aikaan tuli ilmoitus että postitettu. Tiedustelin jo eilen asiaa asiakaspalvelusta, että miksei mulle ole tullut ilmoitusta kun juuri ennen ostanu kaveri sai taasen eilen kymmenen aikaa viestin. Vastaus oli, että niitä on tilattu sellanen määrä että täytyy alottaa tekstarien laittaminen edellisenä päivänä vaikkei peli ois lähtenykkään. Kuulemma tänään lähti postiin sitten oikeasti :D

E: Ja kuulemma ei ole lupaa postittaa kahta päivää ennen julkaisua.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Onko kenellekkään verkkokauppa.comista tilanneelle tullut tänään vielä postissa peliä? Ja jos on niin koska saitte ilmoituksen postituksesta.

Kyllä, olen erittäin kärsimätön, tiedetään.

Mulle sanottiin tänään verkkokauppa.comin asiakaspalvelussa, että peli lähetetään vasta julkaisupäivänä. Ihmettelen aika kovasti, että miksi. En ole tilannut pelejä sitten GTA V:n julkaisun ja silloin tuli julkaisupäiväksi kotiin, joten onko muuttaneet jossain kohtaan käytäntöään. No, jos perjantaina sitten...

EDIT: Kyllä muille näköjään lähetetään aikaisemmin. Oon ollut kai niin huono asiakas, että lähettävät päivää myöhemmin :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Pelaamaan.com näköjään luki myös, että vasta perjantaina tulee itselle jos tuo toimituspäivä pitää paikkansa..
Olis tänkin tienny, että pelit voi tulla ennen julkasupäivää ni ois tilannu sitten muualta. Ihmettelinkin kun varasin
pelin kun osa kaupoista mainosti julkasupäivänä 11.9. ja osa 12.9., mutta täällä näköjään ootte saanu sitäkin
aikasemmin. :l
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Tuliko sullekin seurantakoodia sen s.postin mukana? Mulle tuli ja Postin seuranta näyttää viimeisimmän merkinnän edelleen eiliseltä noin klo 12...luulisi, että tänään olisi jo tullut esim. jotain lajittelu merkintöjä tai jtn? :eek: Itselleni jopa uutta, että yhden pelin kokoiseen kirjeeseen edes tulee joku seurantakoodi. Huolestuttaa vain, että tuleeko edes huomiseksi peliä kun ei näytä seuranta päivittyvän. :/

Mulla sama homma vpd:ltä tilatessa. Postin sivuil näyttää viimesimmän merkinnän eiliseltä (tieto tulevasta lähetyksestä....) ja ei mitään tietoja sen jälkeen tähän mennessä tullu lisää seurantaan. Mut uskotaan ja luotetaan et se huomen kolahtaa viimeistään laatikkoon ettei tarvi alkaa tekee mitään radikaalei pelilikkeitä (lähi prismasta metsästämään änäriä) :D
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Mulla sama homma vpd:ltä tilatessa. Postin sivuil näyttää viimesimmän merkinnän eiliseltä (tieto tulevasta lähetyksestä....) ja ei mitään tietoja sen jälkeen tähän mennessä tullu lisää seurantaan. Mut uskotaan ja luotetaan et se huomen kolahtaa viimeistään laatikkoon ettei tarvi alkaa tekee mitään radikaalei pelilikkeitä (lähi prismasta metsästämään änäriä) :D

Helpottavaa kuulla. :D Tuli muuten juuri mieleen, että tuossa kesällä tilasin VPD:stä pelin tai pari, ja niihinkin tuli tuo seurantakoodi. Jos en väärin muista niin silloinkin oli sama tilanne, ihmettelin kun seuranta ei päivity, tuo tieto Itellalle oli ainut mikä siellä oli, mutta seuraavana päivänä oli peli postissa.

Hassua. Ehkä noita pieniä kirjeen kokoisia pakkauksia ei vaan sitten päivitellä tuonne seurantaan, vaikka koodi annetaankin? :p
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Helpottavaa kuulla. :D Tuli muuten juuri mieleen, että tuossa kesällä tilasin VPD:stä pelin tai pari, ja niihinkin tuli tuo seurantakoodi. Jos en väärin muista niin silloinkin oli sama tilanne, ihmettelin kun seuranta ei päivity, tuo tieto Itellalle oli ainut mikä siellä oli, mutta seuraavana päivänä oli peli postissa.

Hassua. Ehkä noita pieniä kirjeen kokoisia pakkauksia ei vaan sitten päivitellä tuonne seurantaan, vaikka koodi annetaankin? :p

Mäki kyllä jotenki muistelisin et näin ois kyl ennenki käyny, mutta ku ei muista kunnolla ni iskee kauhun tunne et entä jos se ei kuitenkaan kolahda laatikkoon :D

Ja näinhä se taitaa olla et noita kirjeposteja ei niin ahkeraan päivitellä mihinkään seurantaan, paketit taidetaa sentää käsitellä niin et niistä tulee hiukan tarkemmin tietoa missä ne menee :)
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse tilasin myös VPD:ltä, eilen tuli joku viesti, mutta mitään seurantakoodia en ole saanut?
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Vaikka kuinka täällä haukuin molempa versiota niin kiltisti haen ps3 version gamestopin yömyynnistä suolaiseen hintaan. Kuuluuhan änäri syksyyn ;) . Ensi vuonna sitten uudelle genille NHL16
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Itse tilasin myös VPD:ltä, eilen tuli joku viesti, mutta mitään seurantakoodia en ole saanut?

Seurantakoodi taitaa tulla niille jotka tilanneet pelin postiennakkokirjeenä :) itse tilasin tavan kirjelähetyksenä, niinkuin aina VPD:ltä tilatessa, ja seuraavana päivänä on sitten peli löytyny laatikosta. Tosin mitään ilmoitusta ei ole tällä kertaa tullut että peli olisi lähtenyt, vasta VPD:n sivuilta oman tilin tilauksista hokasin että pelin tilaustiedoissa lukee tilattu: 1 ja lähetetty: 1, eli jospa tuo huomenna laatikosta löytyisi.
 
Vastaus: NHL 15 [Hype]

Seurantakoodi taitaa tulla niille jotka tilanneet pelin postiennakkokirjeenä :) itse tilasin tavan kirjelähetyksenä, niinkuin aina VPD:ltä tilatessa, ja seuraavana päivänä on sitten peli löytyny laatikosta. Tosin mitään ilmoitusta ei ole tällä kertaa tullut että peli olisi lähtenyt, vasta VPD:n sivuilta oman tilin tilauksista hokasin että pelin tilaustiedoissa lukee tilattu: 1 ja lähetetty: 1, eli jospa tuo huomenna laatikosta löytyisi.
Aivan, tietysti noinhan se menee . Kymmeniä pelejä VPD:ltä tilannut, eikä yksikään ole vielä myöhästynyt joten toivottavasti ei nytkään.
 
Ylös Bottom