Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei liene vieläkään lisätty vilttiketjua HUT:iin mihin voi laittaa loukkaantuneet pelaajat paranemaan.. :/
Sama asia kuin mestiksestä nousu liigaan jne. Kokoajan tulee parempia vastaan. Pelit haetaan 3 divarin päästä. Eli +-3.Samaa itsekin miettinyt, että miksi on otettu tuo vilttiketju mahdollisuus pois... (Toki ei yllätä, kun katsoo listaa mitä tästä on jätetty pois muutakin..) Ilmeisesti haluttu sitten sitä, että porukka käyttää parantamiseen niitä kortteja enemmän, aikasemmissa versioissa kun ovat olleet aika turhia.
Tänään oli HUT:ssa ensimmäistä kertaa matsi, missä oikeasti tuo EA:n momentum sai raivon valtaan, ei ollut kaukana että ohjain olisi lentänyt telkkarista läpi ja telkkari ikkunasta pihalle. Iskin siinä heti pelin alkuun ekalla vedolla kiekon häkkiin. No, EA päätti sitten vissiin tasoittaa peliä samantien, joka kestikin kaksi erää: itse istuin jokaisesta poke checkistä jäähypenkillä, kaveri taas otti kiekon pois luistelemalla vaan ohi. Olin täysin myllyssä kaksi erää ja 1-4 tappiolla sen jälkeen. No, viimeisessä erässä peli kääntyi täysin minun eduksi, mutta ei riittänyt kuin 3-4 tulokseen.
Tosiaan vastustajalla onnistui kaikki kahden erän ajan, pari aivan ihme pomppumaalia sisään ja molari taas otti game saveria minkä ehti. Selviytymistaistoa oli pitää tilanne jotenkin tasoissa.
Miten muuten HUT:ssa, nouseeko siinä online-pelin vaikeustaso sitä mukaan, kun nousee parempiin divareihin? Tuntuu, ettei kiekkoa saa läheskään niin helposti maaliin mitä esimerkiksi 6-10. divareissa. Jatkuvasti semmoista 1-0 tai 2-1 tulokseen päättyviä pelejä. Toki vastustajatkin ovat parempia, ettei huippumaalipaikkoja tule ihan liukuhihnalta. Tosiaan 4. divarissa itse tällä hetkellä menossa ja PS4 alustana.
CPU difficulty adjustment : I suggest a value between 0 and 3 for this slider, depending on your personal skills. It’s a boost the AI gets in all area, which means skating, shooting, passing, hitting, goaltending, etc. Since it’s a bit of a AI cheat slider, I think starting with it at 0 is the way to go. Then, if you find it too easy after some games, try increasing it by one click at a time. Be sure to try it for at least a few games every time before increasing this slider
Tiesittekö, että jos vetää tarpeeks tarkasti ylärimasta yli, niin siitä saa maalin. Mitähän tuossa pelissä taas tapahtuu. Toisen maalin sain, kun tönäsin maalivahdin kiekon kanssa maaliin. Pitäsköhän noista ilmotella jonnekkin, että ei oo kaikkien kannalta oikein reilua tommonen. Piti kyllä jo tallentaa videoo talteen nuista hienouksista.
Kyllähän tuota pelatessa saa monesti miettiä, että tuolleen, kun tekis oikeissa peleissä vois Malkininkin naama olla käsittelyn jälkeen vähän eri näkönen.Mä tuuppasin kiekollisella pelaajalla vastustajan maalivahdin pois maalilta ja pistin tyhjiin, kun kiekko pysy lavassa
Moi,
aloittelin eilen HUTtia ja selailin siinä sitten huutokauppaa, joka on muuten erittäin kankean tuntuinen ainakin alkuun. Ostin sitten pelaajan, mutta pelaajaa ei löytynyt mistään, kysyin sitten kaverilta vinkkiä mihinkä nuo ostetut kortit menevät ja ei sitä mistään löytynyt. No olin sitten siinä uskossa etten saanutkaan pelaajaa, vaikka kolikotkaan ei palautunut tilille.
Nyt osaan käyttää huutokauppaa jo hyvin ja tiedän mitä milloinkin tapahtuu, niin äsken kävi aivan sama juttu! Ostin pelaajan ja näin kun se sulkeutui, kolikkovarat olivat samat kuin tarjouksen jälkeen, MUTTA PELAAJAA EI NÄY MISSÄÄN. Onneksi oli halpa, voisi ottaa pannuun kun ostaa 100k ukon ja sitä ei saakaan.
Onko ilmennyt samaa ongelmaa?
Hämmentävä kokemus HUTista, kaikki 5 maalivahtia väsyneenä samaan aikaan. Poikien kunnot taitaa olla heikolla pohjalla.
se onkin niin helppoa, jos ei ole kovin hyvä varsinkin online siisKannattaa voittaa niitä pelejä, niin ei väsymys iske heti yhden hävityn pelin jälkeen.
Kannattaa voittaa niitä pelejä, niin ei väsymys iske heti yhden hävityn pelin jälkeen.
No ei se nyt ihan näinkään mene! Itsellä ainakin turnauspeleissä, vaikka voitat niin molarit väsyvät. Kausimuodossa jos vastustaja lähtee kesken pelin, joo saan voiton kyllä mut molarit väsyvät jälleen!
Niin siis häviö = heti väsyminen. Voitto = ei heti väsymistä, vaan väsymys tulee heti ensimmäisen tappion jälkeen tai usean putkeen voitetun pelin jälkeen.
Myöskin kiekon pomppiminen tuo autenttista tunnetta peliin, kun mm. kova lämäri siniviivalta otti kimmokkeen vastustajan pelaajan polvareista ja painui vastustamattomasti ohi hölmistyneen veskarin.
Montako kertaa sulla on ohjuri tai tämmönen mennyt ohi maalista?
Minä en muista yhtään demossa eikä kaverikaan osannut sanoa vaikka pelaakin PS4 versiota. Mietin että voiko se edes mennä ohi tässä pelissä vai meneekö se aina maalirautojen sisäpuolelle? (bugi)
Montako kertaa sulla on ohjuri tai tämmönen mennyt ohi maalista?
Minä en muista yhtään demossa eikä kaverikaan osannut sanoa vaikka pelaakin PS4 versiota. Mietin että voiko se edes mennä ohi tässä pelissä vai meneekö se aina maalirautojen sisäpuolelle? (bugi)
Niinku Waltteri tuossa jo ehtikin kommentoimaan, niin kyllä niitä vetoja menee yli/ohi ja harvat ohjaukset menee maalin perukoille asti. Nyt en tältä istumalta osaa kyllä sanoa onko ohjauksia mennyt juurikaan ohi... Tuossa mun kertomassa maalissa kyse ei ollut ohjauksesta, vaan kiekko otti kimmokkeen edessä ollessa puolustavasta pelaajasta, ja kiekon pomppiminen tilanteessa oli todella realistisen näköistä.