Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihme kun multi ketju ja porukka ei osaa laittaa kysymyksiin millä konsolilla pelaa. Olisi helpompi neuvoa kun tietäisi alustan. Edelliseen kysymykseen en vastausta tiedä, tuli vain noin yleisesti mieleen. Turhaa tässä PS4 pelaaja neuvoo jos kysyjä pelaa Xbonella.
(PS4) Mitenkäs muilla onnistuu one timerit, esim liikkeessä olevat pelaajat 2vs1 hyökkäyksessä ei itellä onetimerit kyllä ikinä onnistu. Ehkä 1/30 yrityksestä onnistuu saamaan jonkinlaisen vedon aikaseksi ja yleensä syöttö napsuu ihan mihin sattuu
YV:llä pelatessa ja joissain 5vs5 tilanteissa kun pääsee pyörittelemään oikeen kunnolla vihun alueella saa syötöt tietty jokseenkin paremmin lapaan ja saa enemmän vetoja mutta aika harvoin edes menee vedot sisään vaikka olisi puhtaasti poikittais syöttö ja maski maalin edessä. Miten siis muilla, napsuuko kiekot lapaan ja ylämummoon?
Moi,
aloittelin eilen HUTtia ja selailin siinä sitten huutokauppaa, joka on muuten erittäin kankean tuntuinen ainakin alkuun. Ostin sitten pelaajan, mutta pelaajaa ei löytynyt mistään, kysyin sitten kaverilta vinkkiä mihinkä nuo ostetut kortit menevät ja ei sitä mistään löytynyt. No olin sitten siinä uskossa etten saanutkaan pelaajaa, vaikka kolikotkaan ei palautunut tilille.
Nyt osaan käyttää huutokauppaa jo hyvin ja tiedän mitä milloinkin tapahtuu, niin äsken kävi aivan sama juttu! Ostin pelaajan ja näin kun se sulkeutui, kolikkovarat olivat samat kuin tarjouksen jälkeen, MUTTA PELAAJAA EI NÄY MISSÄÄN. Onneksi oli halpa, voisi ottaa pannuun kun ostaa 100k ukon ja sitä ei saakaan.
Onko ilmennyt samaa ongelmaa?
Hyvin onnistuu. Varsinkin b-pisteiden väliin on päässyt heittää monta namulättyä, josta pyssytetty vastustamattomasti etukulmasta sisään. Nopeassa 3-2 hyökkäyksessä toimii hyvin pudotus takamiehelle, joka laittaa syötön takaisin ja siitä one-timerilla laattaa sisään.
Kaipa tuota täytyy harjoitella vaan, ite meinaan koittanu useesti tota mainittemaas mut aika heikolla prosentilla menee sisään
On kyllä mukava lukea näitä negatiivisia palauteita vuoden "parhaasta" pelistä. Harvinaisen tyytyväinen voi olla että en ostanu jos edes humalassa ei pysty enää pelaamaan. Eihän tätä ennenkään selvinpäin pystyny pelaamaan mutta tämä vuosi taitaa olla yks huikeimpia änärin historiassa. Streameja oon katsonu ja ei voi muuta sanoa kuin että tuo näyttää kaikinpuolin niin paskalle pelille. Tuskin tarvii ens vuonnakaan ostaa ellei peli näytä täysin uudelle, alkanu jo suorastaan vituttaa koko pelisarja ja pitemmän aikaa on ärsyttäny nuo täysin samanlaiset animaatiot ja ukkojen liikkuminen. Ja niin vammainen tuo liimalapailu vielä kaiken lisäks. Peli on vielä kaiken lisäks niin perkeleen hidastempoinen ehkä naisten jääkiekko on lähinnä tuon näköistä.
PS4
Ehkä paras päivitys tälle pelille olisi X-suojauksen poistaminen kokonaan.
Sellasta tässä mietin kun tuli nuo päivitykset niin tuleeko ne suoraan olemassa olevaan gm kauteen vai pitääkö alottaa alusta että saa kaikki varausjutut ynm. ?
Vaikka tämä peli on osakseen saanut paljon kritiikkiä, niin kyllä pelaaminen on mielestäni hyvinkin nautittavaa juuri samalta sohvalta pelattuna omilla säädöillä.
Mutta yksi asia nyt päällimmäisenä hieman ärsyttää, mitä en ole saanut säädöillä hyväksi: maalivahtien sivuttaisliikkeet. Tuntuu, että vaikka kuinka hyvä poikkari takiksille lähtis, niin aina se molari syöksyy sinne salamannopeasti. Toki laukaus aina silloin tällöin jostain kainalosta uppoo, mutta olisi hieno päästä joskus tälläämään ihan tyhjiin oivaltavan syötön jälkeen ja maalivahdin ollessa ihan pihalla. Onko muut kokeneet samaa, vai onko joku saanut säädöillä hyväksi. Myös syötöt tuntuvat ohjautuvan usein väärälle äijälle, vaikka syöttöavut minimissä.
Kyllä mulla tyhjiin saa pommittaa kun kunnolla pääsee myllyttämään ja oikeaan aikaan sattuu syöttö. Välillä molari ehtii kyllä liikkumaan, mutta ei millään ehdi torjumaan laukausta. Sit muutamien matsien välein tulee sellaisissa paikoissa aivan kammo torjuntojakin myös, eli aika aidon oloisesti on AI:ta vastaan tuntunu menevän ainakin. Omat säädöt on, mutta en tiedä vaikuttaak on niistä juuri mikään tuohon? Mulla taitaa olla aika nollissa molarin ominaisuudet ja maskin vaikutus täysillä. Reaktiot tosiaan ainakin käytännössä nollilla, et liittyiskö siihen?
PS4
Itse en kyllä vieläkään ymmärrä miksi kaikki valittaa tuosta X nappulasta. Mulla ei ole ainakaan ollut mitään ongelmaa saada sitä kiekkoa pois vastustajalta vaikka se sitä kiekonsuojaamista käyttäisikin. Samalla se on myös helppoa puolustaa pois.
Muutenkin mitä nyt olen katsonut niin tää ketju tuntuu olevan enemmänkin valittamista pelistä kuin keskustelua siitä.
Helposti sen kiekon onnistuu puolustumaan pois kuhan ei spämmää R1 tai ryntää ohi taklaamalla. Odottaa vaan oikeeta hetkeä jolloin sen pelaajan ajaa pystyyn tai lyö kiekon pois R1 kanssa.
Jos löytyy jotain vinkkejä puolustamiseen ja oikea-aikaisiin taklauksiin ja huitomisiin, kerro toki.