Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä
Samoin x napin suojaus on ihan vitsi. Tässä oli pari viikkoa mukavia pelejä, ei tullu kun muutama x nappi suojaaja. Eilen kymmenestä vastustajasta 8 oli näitä suojaussankareita. Siis eikö se vois olla pelkästään tuon sauvan suojaus, ei ole niin tehokas että sitä huvikseen käyttäisi.

Samoin x napin suojaus on ihan vitsi. Tässä oli pari viikkoa mukavia pelejä, ei tullu kun muutama x nappi suojaaja. Eilen kymmenestä vastustajasta 8 oli näitä suojaussankareita. Siis eikö se vois olla pelkästään tuon sauvan suojaus, ei ole niin tehokas että sitä huvikseen käyttäisi.

Vielä tämän lisäksi Ovechkin vaikuttaa piraatilta kun sillä ei ole paita housuissa
 Vielä tämän lisäksi Ovechkin vaikuttaa piraatilta kun sillä ei ole paita housuissa 

Mieluummin vaikka kolmoseen tippuisi.. Paljon mielekkäämpiä vastustajia alemmissa sarjoissa, tuntuu että itse pelin "momentum" ratkoo pelejä huomattavasti selkeämmin ja itse pelaajatkin käyttävät enemmän niitä "helppoja maaleja" 1.-2. divarissa.
 Mieluummin vaikka kolmoseen tippuisi.. Paljon mielekkäämpiä vastustajia alemmissa sarjoissa, tuntuu että itse pelin "momentum" ratkoo pelejä huomattavasti selkeämmin ja itse pelaajatkin käyttävät enemmän niitä "helppoja maaleja" 1.-2. divarissa.  ). Tosin mitä voi odottaa NHL-kaukalossa pelaajalta jonka taklaus on joku 71-72
 ). Tosin mitä voi odottaa NHL-kaukalossa pelaajalta jonka taklaus on joku 71-72