Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - keskustelu pelistä

Edit: Sori... piti itekin googlettaa. Ei se ollutkaan NHL 91 vaan 94. Eihän siitä oo kuin 21 vuotta.

Ja pieleen meni vieläkin. Jos muisti yhtään pelaa niin 94:ssä ei seasonia ollut tarjolla.

E: ja vitut. Wikipedia sanoo että on. Itse pelasin vain näköjään playoffeja Penguinssilla. Ilman kentänvaihtoja tietenkin:
Jagr-Lemiux-Stevens
Samuelsson-Murphy
Barrosso
Saivat nostella kannua useampaan kertaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Olihan nuo pelimodet tiedossa ennen kun peliä tuli ostettua. Ei kukaan jästipää voi sanoa että ps4 tämä änäri tuli nyt yllätyksenä tällasena. Ite en pelaa huttia tai be a prota. Gm modea tulee jauhettua ja toimii nätisti. Tietty pieniä viilauksia valikoihin ynm. vois olla paikallaan mutta pelattavuus on niin hienoa että eipä tuo nyt sit haitannee. Varsinkin kun nuo puutokset oli jo tiedossa ennen pelin ostoa että ei tässä nyt yllätyksiä päässyt tulemaan.
Turha se on myöskään avautua siitä että meni se 60€ hukkaan kun tämän osti, olis pitänyt selvittää etukäteen mitä ostaa ;)

Kuten sanottu, niin tämä pelisarja on tullut jo aika monelle sukupolvelle ekana vuonna. PC, PS1, XBOX, X360/PS3, PS4. Ei tällaista farssia silti ole koskaan tapahtunut, että valtaosa pelin ominaisuuksista olis hävinnyt. Kyllä. Tuli aivan totaalisena yllätyksenä. Luultavasti oon jonkun ennakon tästä Pelit-lehdestä lukenut, mutta ei siinäkään minusta näistä rampauttamisista puhuttu? Muutoin ennakkotilasin pelin ihan sillä oletuksella, että reilun 20 vuoden perusteella tiesin, siis luulin tietäväni, mitä odottaa. Että en tiedä oikein mitä kuluttajan pitäisi sit osata odottaa mielestäsi? Warettelis ensin sen jostain ja sit harkitsis viittiikö ostaa ihan kaupastakin? Näinhän sitä PC:lle ja Xboxille... olis voinut tehdä aikanaan, mutta nykyään olis rahaa ostaakin pelit. Ei silti viittis shaibasta maksaa. Tällä kertaa en shaiba-sanalla tarkoittanut kiekkoa.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Itselle ei nuo jutut tullut yllätyksenä kun oli hiukan lukenut foorumeita että osa jutuista puuttuu :)
Tiesin kyllä mitä on tulossa mutta silti menin ja ostin :) kuluttajia on toki monenlaisia, toiset ostaa vanhalla tuntemuksella ja toiset ottaa enempi selvää ;) (huom. tässä nyt pilkettä silmäkulmaan ettei mene liika totiseksi)
Eipä siinä jos ei ole lukenut ja seurannut kyseisen pelin ilmestymistä etukäteen niin siinä kohtaa asiat voi tulla yllätyksenä. Kyllähän itekkin niitä hämmästelin kun nuo jutut tuli yleiseen tietoon mutta alkujärkytyksen myötä ostin pelin ja kovasti olen tykännyt. Eniten tietty gm connected harmittaa kun siihen oli hyvät planit mutta muuten en noilla huteilla ja be a prolla mitään ite tee :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

On kyllä mielenkiintoinen sarja siitä että vuodesta toiseen tulisi varautua siihen että mimmosta shaibaa sieltä tulee tällä kertaa. Jos varaudut siihen että peli on täyttä kuraa joka sentillä niin voit jopa yllättyä. Onneksi ostin levyversion että saa tämän halutessa eteenpäin ja patikymppiä takasi kipurahoja. Mielestäni oikein epäonnistunut tekele. Bugeja, jäätyilyä, Hutissa pelaajien katoamisia (kuitenkin tähän rahaa käytetään vielä pelin oston lisäksi), suosittujen pelimuotojen puuttumista, huonoa markkinointia ym. Ja muistelen että luvattiin myös valikoihin huomattavaa parannusta ja nopeaa liikkumista valikoissa. Lukuisista luvatuista ominaisuuksista loistaa poissa olollaan.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pystyykö tuota NHL 15 (ps4) pelaamaan verkossa WLAN yhteydellä ilman pätkimistä? Vai onko syytä törkätä suoraan verkkopiuhaan. WLAN boksi ihan tuossa muutaman metrin päässä.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pystyykö tuota NHL 15 (ps4) pelaamaan verkossa WLAN yhteydellä ilman pätkimistä? Vai onko syytä törkätä suoraan verkkopiuhaan. WLAN boksi ihan tuossa muutaman metrin päässä.

No itse en ainakaan ole vielä katsonut tarpeelliseksi vetää piuhalla kiinni. Osa matseista hieman pätkii, mutta se voi ihan yhtä hyvin olla vastustajasta kiinni. En ole missään pelissä itse asiassa huomannut lagaamista wlanin kanssa. Toisaalta jos sun boxi on lähellä niin ehkä varmuuden vuoksi vetäisin piuhan kuitenkin :p itsellä tommonen 10m+ enkä ole sen takia jaksanut vielä ainakaan :D

edit: Lisätään nyt vielä, et ehkä joka neljäs matsi tökkäseen vähän ja sekin yleensä kerran erässä tyyliin ettei haittaa yhtään mitään.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

No itse en ainakaan ole vielä katsonut tarpeelliseksi vetää piuhalla kiinni. Osa matseista hieman pätkii, mutta se voi ihan yhtä hyvin olla vastustajasta kiinni. En ole missään pelissä itse asiassa huomannut lagaamista wlanin kanssa. Toisaalta jos sun boxi on lähellä niin ehkä varmuuden vuoksi vetäisin piuhan kuitenkin :p itsellä tommonen 10m+ enkä ole sen takia jaksanut vielä ainakaan :D

edit: Lisätään nyt vielä, et ehkä joka neljäs matsi tökkäseen vähän ja sekin yleensä kerran erässä tyyliin ettei haittaa yhtään mitään.

Itellä huttia pyörittää wlan mokkula ja riittää vallan mainiosti! :)
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

mistä ne 3 tähteä näkyy? itse en huomannut missään ainakaan tänään kun HUT peli päätty
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Myöhänen kiitos vinkistä jolla kuvan pätkiminen loppui. Nyt ois uus ongelma. Mitkä ois semmoset sliderit tai jonkun tietyn sliderin taso, millä sais vähä tasasuutta peliin, kun nyt kone laukoo about max 10 kertaa peliä kohen ja tekee niist aina melkein sen 3-5 rysää? Ite saa hakkaa 30 kutia ja hyvä jos nollan saa ees puhki. Eihä omalla veskalkaa voi aina olla tollasia off-nighteja illasta toisee. Nii ja kyse siis be a gm ja ps4.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Pelin demo oli loistava, hauska, erittäin kiva pelata jne.

- Voiko täydessä pelissä pelata "aitoa" NHL-liigaa?
- Nykiikö peli liigassa, konetta vastaan pelatessa?
- Onko peli jotenkin huonompi kuin demo?


..haluaisin hankkia NHL-pelin koska pidin demosta todella paljon. Mutta murska kritiikki estää tämän.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

- Voiko täydessä pelissä pelata "aitoa" NHL-liigaa?
- Nykiikö peli liigassa, konetta vastaan pelatessa?
- Onko peli jotenkin huonompi kuin demo?
Kyllä (aiempaa karsittuna tosin, ei AHL-joukkueilla esim), ei ja ei.

Joopajoo. Tää jää kyllä nyt täysin yksinpeliksi (mistä saa muokattua loistavan slidereilla), poislukien kavereiden kanssa samalla sohvalla pelatessa. HUT on sellasta paskaa, että oksat pois. Ai miksi?

Koska:
- Valikot hitaat ja epäkäytännölliset, miljoonan naputtelun takana kaikki.
- Peli jäätyy vähän väliä HUT-valikoissa
- En pidä boostikortti-systeemistä yhtään. Vielä enemmän syvältä ovat jatkuvat pelaajien loukkaantumiset. Sinänsä älytöntä, että noi kuntoutuskortit maksaa enemmän kuin uusi ovr.85-86 pelaaja.
- Pelaajien tasolla ei MITÄÄN väliä. Ihan sama, kuinka kova jengi itsellä on, nyt oon 6. vai 7. divarissa, niin vastaan tulee alotuspakkajengejä, joilla helkkarinmoinen handicap-boosti. Ei tässä oo mitän järkeä pelata, kun vastustajalta ei saa kiekkoa millään pois, mutta meikäläiselta voi vaan hipaista lätyn veks. Vastustajan 3min vaihtoa vetäneet divaripakit on nopeampia kuin mun juuri vaihdosta tulleet 88 nopeuden kiitäjät. Omat ukot ei osu kiekkoon ja kun osuvat, venyttää joku 80ovr veska mun yläkulmavedot kiinni maagisesti - arvaatte varmaan mitä oma veskari tekee puolestaan. Ja vieläpä mun jengin kemiat on joka ketjulla yli 90, parilla 100. Niin että kuluttakaa vaan satoja euroja niihin korttipakkoihin, että saatte "parempia" pelaajia. Ottaa niin paljon päähän pelata, kun asetelma ei ole tasapuolinen, eikä taito ratkaise mitään. Momentum-ominaisuuskin on tuossa pelissä ihan paskaa, mutta tää handicap on vielä ruskeampaa.

Ja samasta syystä FIFA jää kaupan hyllyyn tänä vuonna. EA pilaa nettipelaamisen ilon noilla tasoituksillaan täysin. NHL 2k, tule takaisin pliis!
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Kyllä (aiempaa karsittuna tosin, ei AHL-joukkueilla esim), ei ja ei.

Joopajoo. Tää jää kyllä nyt täysin yksinpeliksi (mistä saa muokattua loistavan slidereilla), poislukien kavereiden kanssa samalla sohvalla pelatessa. HUT on sellasta paskaa, että oksat pois. Ai miksi?

Koska:
- Valikot hitaat ja epäkäytännölliset, miljoonan naputtelun takana kaikki.
- Peli jäätyy vähän väliä HUT-valikoissa
- En pidä boostikortti-systeemistä yhtään. Vielä enemmän syvältä ovat jatkuvat pelaajien loukkaantumiset. Sinänsä älytöntä, että noi kuntoutuskortit maksaa enemmän kuin uusi ovr.85-86 pelaaja.
- Pelaajien tasolla ei MITÄÄN väliä. Ihan sama, kuinka kova jengi itsellä on, nyt oon 6. vai 7. divarissa, niin vastaan tulee alotuspakkajengejä, joilla helkkarinmoinen handicap-boosti. Ei tässä oo mitän järkeä pelata, kun vastustajalta ei saa kiekkoa millään pois, mutta meikäläiselta voi vaan hipaista lätyn veks. Vastustajan 3min vaihtoa vetäneet divaripakit on nopeampia kuin mun juuri vaihdosta tulleet 88 nopeuden kiitäjät. Omat ukot ei osu kiekkoon ja kun osuvat, venyttää joku 80ovr veska mun yläkulmavedot kiinni maagisesti - arvaatte varmaan mitä oma veskari tekee puolestaan. Ja vieläpä mun jengin kemiat on joka ketjulla yli 90, parilla 100. Niin että kuluttakaa vaan satoja euroja niihin korttipakkoihin, että saatte "parempia" pelaajia. Ottaa niin paljon päähän pelata, kun asetelma ei ole tasapuolinen, eikä taito ratkaise mitään. Momentum-ominaisuuskin on tuossa pelissä ihan paskaa, mutta tää handicap on vielä ruskeampaa.

Ja samasta syystä FIFA jää kaupan hyllyyn tänä vuonna. EA pilaa nettipelaamisen ilon noilla tasoituksillaan täysin. NHL 2k, tule takaisin pliis!

Vaikka olenkin samaa mieltä kanssasi niin silti pidän online huttia edelleen viihdyttävänä. Momentum on tosin naurettavan yliampuva. AI:ta vastaan ei ole itsellä mitään mielenkiintoa pelata :( Noita valikoita en vaan pysty ymmärtään, en sitten millään... lagaavat ja noin epäkäytännölliset valikot vuonna 2014... way to go EA.
 
Vastaus: NHL 15 - keskustelu pelistä

Eli onko tästä pelimuodosta kokemuksia kellään? Pelataan yhdellä joukkueella NHL kautta? Ei nyi konetta vastaan ja yhtä hyvä kuin demo? Kiitän.

Paras pelimuoto, ei nyvi ja parempi kuin demo.
 
Ylös Bottom