Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko havaintoa desync-glitchin toimivuudesta boksin puolella? Joku itänaapurin veijari kovasti ränkläsi paussin kanssa loppupelistä 7-1 tappioasemassa aamusta...

Juu, kyllähän tuo hyvin näyttää toimivan. Ei sillä että itse moista harrastaisin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Juu, kyllähän tuo hyvin näyttää toimivan. Ei sillä että itse moista harrastaisin.

Damn. Kyllä meitä joka lähtöön löytyy. Onneksi voi pistää raporttia veijareista eteenpäin, saa edes pientä tyydytystä siitä, vaikkei jatkotoimenpiteitä seuraisikaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Damn. Kyllä meitä joka lähtöön löytyy. Onneksi voi pistää raporttia veijareista eteenpäin, saa edes pientä tyydytystä siitä, vaikkei jatkotoimenpiteitä seuraisikaan.

Näimpä. Oli ihan kaivattu uudistus tämä, että maalivahtia voi vaihtaa HUT:ssa kesken pelin, ei vaan ihan käytännössä näemmä toimi.
No itse en ainakaan lähde pelaamaan, jos vastustaja pausettaa ennen pelin alkua.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itse koittanut jättää pelamaati suomalaisia vastaan, kun täällä on näköjään aikasta paljon noita syncron käyttäjiä. [emoji13]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Listalle voi lisätä pelaajan Antti_T3ch
Kaikki edelliset pelit voittanut keskeytyksellä 3-0
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Puuttuuku devilssin kokoelmasta zubrus? en oo nahny välä meinaan kertaakaan. kun on 21 pelaajaa merkattu joukkueeseen, mutta itse en oo löytäny ku 20. tämä siis ps3 versiossa
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kettu97 listalle. Perhana kun rämpytin ajatuksissani X:ää. Varmasti hienoa tuhlata omaa ja muiden aikaa tuolla vammaisuudella. Jotkut ottaa pelin ilmeisesti liian vakavasti xD
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Huutonaurua näille glitchi-janareille kun vielä kaikenlisäksi väittävät olevansa hyviäkin pelaajia :D Kannattaisi ehkä pyrkiä pelaamalla kohentamaan niitä statseja perseilyn sijaan, sitten voi kehuskella pelitaidoilla.

Aloittelin HUTin itse kunnolla vasta tuossa pari päivää sitten, nyt tuli noustua kymppidivarista pois suoraan neljällä voitolla. Ei tuo taso ihan päätä huimannut, viimeinen peli päättyi todella tasaisesti. Hieman kyllä ihmettelin, ettei vastustaja quitannut missään vaiheessa, kyllä tuo pari erää yritti pysyä mukana ja sitten alkoi perseilemään.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Puuttuuku devilssin kokoelmasta zubrus? en oo nahny välä meinaan kertaakaan. kun on 21 pelaajaa merkattu joukkueeseen, mutta itse en oo löytäny ku 20. tämä siis ps3 versiossa
Nhlguides aika hyvä apu kokoelmien keräämiseen. [emoji6]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onhan toi yhtä huttua kakkosesta eteenpäin, kun kaverit vaan suojaa kiekkoa ja pyörii nurkassa niin kauan että saa sen poikkisyötön laittaa siihen viimein vapautuneelle pelaajalle sekä se ainainen etunurkkarannari tuntuu painuvan myös aika somasti, vaikka luulin sen jo osaavani pelata pois kun sitä reenattu jo nhl14 asti.
Lisäksi tuntuu että nopeudessa kauhee ero kokoajan vastustajaan vaikka ukot on jo itellä kaikki yli 84-kokonaisuuksilla(poislukien silloin tällöin kokoonpanossa käyvät vahvistukset kuten Ryan Lasch,Pulu Pulkkinen,Teukka Teräväinen,joten vaikka näitä starajoukkueita alkaa olemaan kaikilla niin pysyis nytten edes perässä mutkun ei.

Myöskään kiekkoa ei omat ukot saa haltuun- syötöistä eikä irtokiekoista , kun taas kaverilla se pysyy lavassa kun liimattuna, jätkää jos taklaat niin se _saattaa_ kaatua mutta silti jatkaa tilanteesta kiekon kanssa.

Alkaa hermot palamaan tuohon kun ehkä 1 kymmenestä pelistä on hauskaa eikä vaan kisaa että kuka nyt osaa parhaiten sen kiekonsuojaamisen ja onetimerin luomisen.

Neljättä kautta 2.divarissa vääntämässä nyt, kerran joutunut hakemaan vauhtia kolmosesta, siellä niitä hyviä pelejä vielä oli. Kaippa se sitten on niin että ei vaan taso riitä itsellä :) Ja näyttäisi siltä että pudotus tulee takasin sinne kolmoseen taasen..

Miten tässä pelissä määräytyy vastus? tuleeko ne parin divarin väliltä vai miten?

Tällä hetkellä mennään tälläsellä kokoonpanolla, tosin siellä on pari uutta ukkoa nyt kehissä kun tuli nuo kaksi lahjapakkaa aukastua ja saikin jotain uutta ja jännittävää testiin;

T.Vanek-Filppula-Niederreitter
Palat-Nelson-Pulkkinen
Tatar-Mikke-kucherov
Gadreua-Zibanejad-Hanzal

Brodin-Wisniewski
Määttä-Shattenkirk
Vlasic-Vatanen

Anderson
Pavelec

Veskoina on suurimmaksi osaksi jaettu torjuntavastuu khudobini,elliotin sekä J.Markkasen kesken tähän mennessä, mutta lähdetään nyt kokeilemaan noita anderssonia ja paveleccia kun pakoista sellasii tarjottiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kolmiota pohjaan kaikille kulmassa kyttääjille:) Toimii mulla(Y)
ps. oon uus täälä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Lisäksi tuntuu että nopeudessa kauhee ero kokoajan vastustajaan vaikka ukot on jo itellä kaikki yli 84-kokonaisuuksilla
Overall ei kerro pelaajan nopeudesta paljoakaan. Valitse pelaajat ensisijaisesti nopeuden perusteella esim. Helm, Hagelin, Yakupov.



Miten tässä pelissä määräytyy vastus? tuleeko ne parin divarin väliltä vai miten?

Sehän tässä onkin naurettavaa, että jos pelaa esim. 2. divarissa niin vastus voi tulla periaatteessa ihan mistä divarista vaan. Peli yrittää saada vastustajaa samasta divarista mutta jos ei löydy niin sitten ottaa muista divareista mahdollisimman läheltä kuitenkin. Mun mielestä pitäis ehdottomasti tulla vaan samasta divarista vaikka sitten joutuisikin odottelemaan vastustajaa hieman kauemmin
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Voi herranjumala näitä raukkoja jotka jättävät ohjaimen pöydälle kun ovat tappiolla 0-3 toisessa erässä. Terveiset vaan Kuningasruopalle.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moni suomalainenkin jättää aina ohjaimen johonkin perseeseen tai sammuttaa telkkarin kun ovat tarpeeksi häviöllä. Kiva siinä pari erää tuhlailla aikaa ja odottaa, että peli päättyy kun toinen ei halua keskeytystä.

Tohonkin vois tulla joku timeout systeemi, että vastustaja quittaa automaattisesti jos ei tee ohjaimellaan mitään...! Ja vaikka olis ihan parikin maalia häviöllä niin tekevät tota. Kaikenlaisia Jonneja sitä tuolla HUT:issakin pyörii. Eniten myös ihmetyttää AIKUISET MIEHET (ulkolaiset ja suomalaiset), jotka huutelee mikkiin kaikenlaisia hävyttömyyksiä kun saavat häviön. Onneksi on mute keksitty.

Ihmisestä tulee vaan tyhmä kun se on häviämässä se kuuluu luonteeseen. Jotkut ottaa sen paremmin ja toisille se ottaa omatunnon päälle niin pahasti, että käytös muuttuu idiootiksi. Ja olen myös itsekin syyllistynyt NHL 15 puolella quittaamaan joskus, mutten ikinä jätä ohjainta perseeseen tai rupea huutelemaan mikkiin / lähettämällä jälkikäteen chatilla jotain rageviestejä... se vasta tyhmää onkin.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

tuli vilkaistua tuota top100, siellähän se lasseva1n1 tmv. komeili sijalla #5. tosin, jokainen peli joko keskeytysvoitto tai katkennut. kolme-nollia siellä täällä... pistää vaan miettimään, että miks joku säälittävä ihmine alkaa hankkimaan voittoja epärehellisin keinoin... tää peli on tehty pelaamista varten, ja en ymmärrä että miks joku maksaa sen 70 euroa tästä pelistä, että pääsee tekemään glitch-voittoja tai ip-bootteja. onko niin tylsä elämä jollakin, että haluu päästä siihen kuuluisaan top10, mutta ei omin pelitaidoin vaan epärehellisin keinoin? onko niin hyvä olo, kun kaikki näkee ekalla sivulla sun nimes, kun alkavat katsomaan top 100? uskon ja hartaasti toivon, että EA tekee näille ihmisille jotakin, heittää vaikka ne kuuluisat bannit. mulla on statsit tällä hetkellä 31-4-1, mutta ainoastaan omalla pelaamisella, kertaakaan en ole NHL-pelihistorian aikana päätynyt epärehellisiin keinoihin, koska ei silloin tästä pelistä saa irti kaikkea. lassellekin varmaan tuntuu niin pahalta ne 50(?) häviötä. toivottavasti jokainen teistä viimeistään nyt ilmoittaa ainakin edellä mainitun käyttäjän, tän takia meitä suomalaisia vihataan.

PS: ihan lassen ja aiempien änärien pohjalta, jos vastustajan joukkueen nimi/PSN-nimi vaikuttaa suomalaiselta, jätän todella usein pelin pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Suunnitelmissa oli hommata PS4 ja tää peli taas. Mutta näitä keskusteluja kun lukee niin helppo ratkaisu siirtää hiukan myöhempään. Peli näköjään pysynyt samana pskana edelleen. Onhan se kiva päivitellä grafiikkoja hieman, mutta 6 vuoden aikana pelin toimivuuteen ei ole tullut mitään parannuksia:) Täytyykin vielä seurailla hiukan mihin tää nhl 16 kura kehittyy. Onpahan ollut aikaa pelata oikeasti toimivia pelejä. Kiinnostaisi HUT kyllä mutta ei näiden keskustelujen perusteella kyllä jaksa edes vaivautua ostamaan rikkinäistä peliä. Niinkuin joka vuosi, toivotaan että peli päivittyy toimivaksi ja petytään siellä helmikuun jälkeen kun edelleen rikki:)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Suunnitelmissa oli hommata PS4 ja tää peli taas. Mutta näitä keskusteluja kun lukee niin helppo ratkaisu siirtää hiukan myöhempään. Peli näköjään pysynyt samana pskana edelleen. Onhan se kiva päivitellä grafiikkoja hieman, mutta 6 vuoden aikana pelin toimivuuteen ei ole tullut mitään parannuksia:) Täytyykin vielä seurailla hiukan mihin tää nhl 16 kura kehittyy. Onpahan ollut aikaa pelata oikeasti toimivia pelejä. Kiinnostaisi HUT kyllä mutta ei näiden keskustelujen perusteella kyllä jaksa edes vaivautua ostamaan rikkinäistä peliä. Niinkuin joka vuosi, toivotaan että peli päivittyy toimivaksi ja petytään siellä helmikuun jälkeen kun edelleen rikki:)

Nyt kun tää uus synkropelleilykin on käynnissä niin suosittelen vain oottamaan siihen '17 asti, EA:lla menee 6kk ennen kun ne saa korjattuu ton synkroilun muutenkin. Itse ostin NHLn julkkaripäivänä pleken + pelin ja nyt kaduttaa, tää on niin silkkaa paskaa. :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ei helvetti. Onko joku kerännyt Flyersin kasaan? Miten nuo kaksi identtistä paitaa muka eroaa toisistaan?

Saatanan EA tän paitapelleilyn kanssa joka vuosi.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

peng-31 teki synkrot hetki sitten ja näköjään jo yli kymmenelle muulle mun jälkeen.
 
Ylös Bottom