Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoloberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nyt meni sit kokonaan maku peliin. 2 minuuttia peliaikaa jäljellä tein maalin 5-4. Vaihoin sit veskan koska en jaksanu enään imurointia, KAPPAS peli synkros alotukseen! :D
Niin koskas niitä päivityksiä oikeen tulee?!?!, kun HUT-Valikkokin jäätyy v*ttu koko ajan ja peli synkroaa :(

Tänään tuli eka mahdollinen synkropelle vastaan. Painoi starttia alkuanimaatioissa ja lähdin pois pelistä ☺️

Ps. Äsken nousi TOTW Khudobin pakasta :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko nämä uuden sukupolven syncroajat sitten näitä coinssi kauppiaita? Eli saako coinssit voitosta vaikka heti "alkuteksteissä" pelin jäädyttää?
Eikai tuossa muuten ole mitään järkeä? Saahan ne tietysti kyseenalaista mainetta itselleen sekä ärräpäitä tuotettua ihmisille, jotka haluaisi oikeasti pelatakkin? Eipä ole _onneksi_ vielä tullut yhtäkään vastaan, tosin pelaillaan niin alhaisissa divareissakin... :o

Nyt meni sit kokonaan maku peliin. 2 minuuttia peliaikaa jäljellä tein maalin 5-4. Vaihoin sit veskan koska en jaksanu enään imurointia, KAPPAS peli synkros alotukseen! :D
Niin koskas niitä päivityksiä oikeen tulee?!?!, kun HUT-Valikkokin jäätyy v*ttu koko ajan ja peli synkroaa :(

Olen varmasti ihan puusilmä, mutta mistä molarin saa vaihdettua kesken pelin? Tälle olisi ollut tarvetta eilen kun Mason imuroi 3 ensimmäistä laukausta ja peli oli taputeltu. :)

Olen varmasti ihan puusilmä, mutta mistä molarin saa vaihdettua kesken pelin? Tälle olisi ollut tarvetta eilen kun Mason imuroi 3 ensimmäistä laukausta ja peli oli taputeltu. :)

Ketjut & taktiikat. Kolmiolla maalivahdin pikavaihto. Lukee alhaalla näppäinohjeissa.

Ketjut & taktiikat. Kolmiolla maalivahdin pikavaihto. Lukee alhaalla näppäinohjeissa.

Joo tuolta kävin etsimässä, mutta tuo maalivahdin pikavaihto puuttui näppäinohjeista. Olisiko niin, että maalivahtia pystyy vaihtamaan vain jossain tietyissä tilanteissa tms.? Pitää toivoa ettei maalivahdin vaihdolle ole ainakaan paljon tarvetta jatkossa. :D

Joo tuolta kävin etsimässä, mutta tuo maalivahdin pikavaihto puuttui näppäinohjeista. Olisiko niin, että maalivahtia pystyy vaihtamaan vain jossain tietyissä tilanteissa tms.? Pitää toivoa ettei maalivahdin vaihdolle ole ainakaan paljon tarvetta jatkossa. :D

Ei tietoa, mutta yritä ottaa aikalisä jospa sitten sen saisi vaihdettua?

Synkropelle nimellä Pelikaani69 pelaa joukkueella 63Vasikat63! Kannattaa varoa, sen kaikki pelit olleet katkasu voittoja!

Tässä synkrolistalle kaks urpoa eli:
Basegoalie ja jengin nimi oli Horizonye
CallOfDutyGodFin jengin nimi: HIFK9121

Miten näitten kanssa pitää toimia kun ne menee heti alussa valikkoon? Lähdenkö pois vai miten, ettei tule häviötä?

Selitetty moneen otteeseen. Eli lähdet vain pois.

Onko kellään tietoa toimiiko se vanha kunnon synkro joka pilasi pelinautinnot 14 ja 15 kohdalla? Mulle ei oo ainakaan kukaan vielä sitä yrittänyt, joten olisi mukava tietää pitääkö sitä pelätä samalla tavalla kuin aiemmin. Tuo uusi temppu on onneksi helppo välttää, joten sinänsä varmaan turha alkaa näiden sankareiden käyttäjänimiä listailemaan.

Sitten toiseen aiheeseen. En ainakaan hoksannut että kukaan olisi kertonut mitä saivat nuista lahjapakoista mitä viime viikolla (vissiin tälläkin viikolla löytyi vielä kaupasta) jaettiin. Sinänsä ihmettelin, miten ne eivät keskustelua herättäneet, koska itse sain niistä Shea Weberin ja Jaroslav Halakin, ja kakkoskäyttäjällä Lundqvistin :D Joten luulin, että todennäköisyys nostaa näistä pakoista jotain mahtavaa on todella suuri. Täytynee vielä korostaa, että yleensä ilmaispakkojen suhteen mun tuuri ei todellakaan ole mitenkään häikäisevä, varsinkaan tuolla ykköskäyttäjällä.

Kyllä ne nimet kannattaa tänne laittaa, eivät ainakaan täällä viitsi kirjoitella ja ylpeillä!

Kyllä ne nimet kannattaa tänne laittaa, eivät ainakaan täällä viitsi kirjoitella ja ylpeillä!

Meinasin lähinnä, että itse en ala näitä nimiä keräilemään, ellei sitten tuo alkuperäinen synkro vielä toimi. Edellisversioista olen listannut koneelle käyttäjänimet, jotka aina tsekannut läpi peliin mentäessä.

Ei siinä sinänsä mitään, että noita nimiä tuodaan julki, mutta nyt tässä HUT-keskustelussa ei ole oikein muuta sisältöä kuin tuo syncro. Mielellään kuulisi jengiltä muitakin mietteitä pelimuodosta. Onneksi nämä kaverit pystyy välttämään aika helposti juuri tuolla keinolla, että lähtee matsista pois jos peli pausetetaan intron aikana.

Jonkun verran olen nyt itse kanssa pelannut, ja seiska divariin nousin eilen. Noista aikaisemmista divareista tuli kaikista voitto, vaikka tuo nyt ei toki mitään suurempia urotekoja vaadikaan. Nyt on sitten taas ollut muutamassa matsissa vähän vaikeampaa. Maalinteko takkuilee ym. Ei meinaa esim. vapaista paikoista saada sisään ja vastustaja yllättäen rokottaa armotta omista paikoistaan. Tiukkoja matseja nuo ovat kuitenkin olleet. Seiskan recordi on nyt sitten vaatimaton 1-1-2. Jos ei homma ala luistamaan niin ei tarvise uneksia ainakaan divarin voitosta. Nyt voi kai koittaa saada peliä kuntoon ja yrittää pysyä edes divarissa.

Pelaajista sen verran, että ykkösessä pelaa kohtuu halpoja ukkoja, eli Mikke, Vanek ja Niderraitter. Kakkosessa taas Barkov, Huberdeu ja Jagr. Jagr tuntuu kyllä omissa näpeissä oikein mukavalta kaverilta.

Puolustuksessa on sitten Kronwall, Green, Larsson ym. kumppaneita. Pelaavat veskat on tällä hetkellä Läck ja Mrazek. Siitä tulikin mieleen, että onko jengillä suosituksia mokeista. Onko tullut vastaan mitään suht sopuhintaista ja hyvin koppaavaa yksilöä. On nuo omat halvat kaverukset ihan ok pelanneet, mutta vinkkejä on toki aina kivaa ottaa vastaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse sain ilmaispakoista Crawfordin ja Mason ja molemmat on kyl ollu isoja pettymyksiä... Ostin sitten Niemen maaliin ja homma rupes toimii!

Kuten yllä sanottiin, Niemi ollut vastustajilla aivan mieletön. Itse en ole raaskinut sitä ainakaan vielä ostaa. Traumoja viime versioiden hörpyistä [emoji3] Tällä hetkellä itse peluutan TOTW Darlingia ja Mrazekkia, jotka ovat hoitaneet hommansa ihan ok.

Mites tietääkö joku, miten tuo verotus toimii vaihtotarjouksissa. Jos vaihtotarjouksessa on esim. 5k, niin saanko ne täydet 5k tilille, vai meneekö siitäkin se EA:n vero välistä pois?

Kaksi ketjua Saksan liigan pelaajia ja heti alkoi pelit luistaa. Ei jaksanut enää niitä 10 ottelun tappioputkia. Jollain tavalla helpompaa pelata, väittäisin että jopa syötöt menevät perille paremmin. Höhenleitner ihan hullu äijä 2 peliin kolme maalia ja Uvira:D

Ylös Bottom