Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ja varmaan noi tehokkuus sliderit auttaa kans siihen?
Mulla on ne täysillä. Vaikuttaa varmaan moni muukin asia, mutta tuon muutoksen jälkeen menossa on 12 ottelun voittoputki. Pointti on kuitenkin siinä että kaikki toimii paremmin kun pelaajat eivät ole niin väsyneitä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla on ne täysillä. Vaikuttaa varmaan moni muukin asia, mutta tuon muutoksen jälkeen menossa on 12 ottelun voittoputki. Pointti on kuitenkin siinä että kaikki toimii paremmin kun pelaajat eivät ole niin väsyneitä.
Mistä noi tehokkuus sliderit löytyy?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tehkää miten haluatte, mutta otteluakaan en ole hävinnyt tuon jälkeen. Kyse on tosi yksinkertaisesta jutusta, sanotaan että liittyy ohjaimeen jollain tavalla.. Kaveri meni ykkösdivariin heittämällä tuon saman aiemmin hoksattuaan.

Toi pelaajien väsymisen vaikutus on kyl ollu tiedossa ainakin mulla pitkään. Luulin jo jotain oikeesti mullistavaa. No hyvä tuoda esiin kuitenkin, jos jotkut jatkuvasti spurtilla sattunu vetää. Onhan tol kyl vaikutusta mut se pelin parantuminen on vähän niin ja näin 1 divaris voiton päässä mestaruudessa ja silti tuntuu aika skeidalta. Se suht iso 115milj. salary ja 4,5 tähteä antaa turhan paljon mun pelaajien jalkoja ja käsiä vastuksen pelaajille...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Toi pelaajien väsymisen vaikutus on kyl ollu tiedossa ainakin mulla pitkään. Luulin jo jotain oikeesti mullistavaa. No hyvä tuoda esiin kuitenkin, jos jotkut jatkuvasti spurtilla sattunu vetää. Onhan tol kyl vaikutusta mut se pelin parantuminen on vähän niin ja näin 1 divaris voiton päässä mestaruudessa ja silti tuntuu aika skeidalta. Se suht iso 115milj. salary ja 4,5 tähteä antaa turhan paljon mun pelaajien jalkoja ja käsiä vastuksen pelaajille...
Yksi teoria ois kanssa, että pitäsköhän siellä 1-2 divarissa olla NHL:n palkkakaton mukainen palkka? Kaverilla on ja pärjää liiankin hyvin. Se tietysti on hyvä pelaamaankin:D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

onkohan muilla ollut jokaisessa nhl:ssä semmoinen tuuri, että playoffien ekat kolme pelii on helvetin helppoja, sitte neljänteen peliin, eli finaaliin, EA oikeen ettii oikeen jengin, jolla se icetilt on... äsken mun 3½ tähden joukkue pelas tyyliin 5 tähden joukkuetta vastaan, löyty subbanii, tarasenkoo, perryy, bishoppii... mul paras modano ja sen jälkeenpä sit vissiin.. stepan (86). laukaukset tossa pelissä mulle 23-13. ekat kaks erää meni maalien osalta tasasee, ekassa erässä vastustaja sai 3 laukausta, joista 1 meni, mulla 10 laukausta, 1 meni. toka erä sit vastustajalle 2 laukausta ja ittelle 8... mut sitte alko näkymää EA:n mahti ku pelaajat ei saa syöttöjä kiinni, ryhmittäytyvät väärin ja mokkeki päästää iha outoja maaleja.

tää mun tuuri on kyl uskomatonta, jokaikisessä pelissä se ratkaiseva peli hävitään...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

onkohan muilla ollut jokaisessa nhl:ssä semmoinen tuuri, että playoffien ekat kolme pelii on helvetin helppoja, sitte neljänteen peliin, eli finaaliin, EA oikeen ettii oikeen jengin, jolla se icetilt on... äsken mun 3½ tähden joukkue pelas tyyliin 5 tähden joukkuetta vastaan, löyty subbanii, tarasenkoo, perryy, bishoppii... mul paras modano ja sen jälkeenpä sit vissiin.. stepan (86). laukaukset tossa pelissä mulle 23-13. ekat kaks erää meni maalien osalta tasasee, ekassa erässä vastustaja sai 3 laukausta, joista 1 meni, mulla 10 laukausta, 1 meni. toka erä sit vastustajalle 2 laukausta ja ittelle 8... mut sitte alko näkymää EA:n mahti ku pelaajat ei saa syöttöjä kiinni, ryhmittäytyvät väärin ja mokkeki päästää iha outoja maaleja.

tää mun tuuri on kyl uskomatonta, jokaikisessä pelissä se ratkaiseva peli hävitään...
Se on se väsymys, usko pois. Liikaa olet spurttia käyttänyt pelin aikana.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

onkohan muilla ollut jokaisessa nhl:ssä semmoinen tuuri, että playoffien ekat kolme pelii on helvetin helppoja, sitte neljänteen peliin, eli finaaliin, EA oikeen ettii oikeen jengin, jolla se icetilt on... äsken mun 3½ tähden joukkue pelas tyyliin 5 tähden joukkuetta vastaan, löyty subbanii, tarasenkoo, perryy, bishoppii... mul paras modano ja sen jälkeenpä sit vissiin.. stepan (86). laukaukset tossa pelissä mulle 23-13. ekat kaks erää meni maalien osalta tasasee, ekassa erässä vastustaja sai 3 laukausta, joista 1 meni, mulla 10 laukausta, 1 meni. toka erä sit vastustajalle 2 laukausta ja ittelle 8... mut sitte alko näkymää EA:n mahti ku pelaajat ei saa syöttöjä kiinni, ryhmittäytyvät väärin ja mokkeki päästää iha outoja maaleja.

tää mun tuuri on kyl uskomatonta, jokaikisessä pelissä se ratkaiseva peli hävitään...

Noin on jo tosiaan vuosia menty. Finaali on todella haastava , vastustajasta riippumatta.
Omat pakit tekee pari omiin , jos ei muu auta
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Rahankäyttö on kielletty tällä palstalla HUT:n ja FUT:n osalta..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vinkkejä kokoonpanon parantamiseen kyselisin. Pystyn parhainmillaan pyörittämään peliä puolet enemmän hyökkäysalueella kuin vastustaja ja myös laukoa enemmän, mutta silti häviän pelit usein.

Tän hetkinen kokoonpano on:

1. Marley - Datsyk - Zetterberg LD Seabrook - Kronwall RD

2. Totw Zuccarello - Kesler - B.Bryan LD Garrison - Burns RD

3. MOV Sharp - L.Couture - Nyqist LD Totw Martin-Vatanen RD

4. Totw Abdelkader - Staal - MOV T.Ennis


Varsinkin Ennis ollut pisteiden valossa täysfloppi. Niinkuin kaikki pakitkin, mutta eipä niillä paljon pisteitä tehdä muutenkaan. Pyrin pyörittämään peliä vastustaja alueela ja hakemaan paikkoja tai ryysin maalin eteen.


Kolmosdivarista tuntuu tällä hetkellä mahdottomalta nousta ylöspäin! Tulee hirveesti näitä Granlund/Filppulajengejä vastaan ja tuntuu et ne liitää kaikista ohi ja jokainen "juustokuti" menee sisään, kun vastustajan mokella on gamesaver päivä, tai kaikki kudit menee ohi maalista.. Vai onko sitten tuo väsymysjohdannainen/yhteysongelmat.. Parhaat pelit jostain syystä ollut, kun vastustajalla samantasoinen joukkue.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Paljon sulla on coinseja käytössä? Jos ei paljon, niin myisin totw Abdelin ja ostaisin rahoilla Hossan, joka on varmaan parempi ja ajaa saman asian, vaikka onkin kahden suunnan hyökkääjä. Lisäksi samoilla rahoilla hankkisin vielä pakkipariksi Fowlerin ja Barrien Vatas-Martinin tilalle.

Datsyukin myisin pois ja tilalle samalla rahalla Kurri LW:ksi ykkösketjuun (mieletön pelaaja millä osa-alueella hyvänsä ja saa noin 120k) ja sentteriksi esim. Bergeron tai Bäckström.

Staalin vaihtaisin esim. Koivuun, sitähän saa muutamalla tonnilla ja tosi hyvä. Ennisin tilalle esim. Gaudreau, MOV aika kallis mutta suosittelen.

Siinä muutama ehdotus omista suosikeista.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Paljon sulla on coinseja käytössä? Jos ei paljon, niin myisin totw Abdelin ja ostaisin rahoilla Hossan, joka on varmaan parempi ja ajaa saman asian, vaikka onkin kahden suunnan hyökkääjä. Lisäksi samoilla rahoilla hankkisin vielä pakkipariksi Fowlerin ja Barrien Vatas-Martinin tilalle.

Datsyukin myisin pois ja tilalle samalla rahalla Kurri LW:ksi ykkösketjuun (mieletön pelaaja millä osa-alueella hyvänsä ja saa noin 120k) ja sentteriksi esim. Bergeron tai Bäckström.

Staalin vaihtaisin esim. Koivuun, sitähän saa muutamalla tonnilla ja tosi hyvä. Ennisin tilalle esim. Gaudreau, MOV aika kallis mutta suosittelen.

Siinä muutama ehdotus omista suosikeista.


Ok, kuulostaa kyl ihan fiksulle idealle. Kiitos. Toi LD Garrison oli muuten merkkipaalukortti. Nyt ei ole kun n.20-30 kiloo kun käytin noihin eilisiin rare pakkoihin 200 kiloo, enkä saanu mitään! Hajosin aika paljon.


Ps. Huomannu muuten et aivan sama ketä siellä maalilla seisoo! Jos pelaa huonoa puolustuspeliä niin verkko soi. Oli maalilla sit Darling tai vaikka 89 Ovr Rask.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kaikkea tämäki peli pitää sisällään.. Pelasin yksinpelikausi peliä ja sain pelirangaistuksen kun about 10min oli pelattu. Ensimmäinen erä loppu ja rupesin miettimään, että minkä takia pelasin 4 kenttäpelaajalla loppu erän. Noh ajattelin että korjaantuu 2.erään, eipä korjautunu. Koko loppu pelin pelasin alivoimaa ja kaiken lisäksi pelirangaistuksen saanut pelaaja kuului alivoima kentällisiin. Eihän siinä 1.alivoiman sentteri pelasi 47min pelissä ja muut 6 alivoima pelaajaa n.25min. Loput joukkueesta pelasi 1-5min koko pelissä. Kyllä otti tunteisiin ja pahasti kun joka pelaaja on iha loppu kokoajan ja peli tunnetusti menee hitaammin kun alivoimaa pelaa... Saat*ana:mad::mad:
 
Ylös Bottom