Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

No onneks nappas kaveri Merkkipaalun kuten toivoinkin. Onhan toi nuorin puolustaja koskaan näköjään joka on latonut 3 maalia, ja vielä alle 12minuuttiin. Jes, nyt vielä POTG kortti tai TOTW niin kelpaa jo kokoonpanoon. Vielä hitusen liian hidas mahtuakseen jengiini. :D

Taklaa muuten 83 ovrl single turnauksessa aika vahvasti jo nyt :) Itenkin ois kiva nostaa se online kokoonpanoon tosin 86 on nyt huonoimmat jalat pakeilla seabrook ja burns. Saattaa olla ettei ihan niin ketteräks nouse täl kaudella mut toivotaan :D

Osaako kukaan suositella backstörm, carter, perry, bossy tai neely porukasta ketään?
neely kiinnostais kovasti statsien takia ja nyt sen sais alle 70k.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Carteria ja Backströmiä olen käyttänyt, Bäckströmiä en välttämättä suosittele (esim. Bergeron paljon parempi melkein joka osa-alueella, mutta halvempi), mutta Carter on tosi kova molempiin suuntiin. Hintalaatusuhde kohdillaan.

En tiedä minkä hintanen Bossy on, mutta jos Kurri on samoissa hinnoissa niin sitä kehtaa suositella. Paras kaikista pelaajista, millä on tullut pelattua. Mieletön Veto (sekä ranne että lämäri), huippu luistelija, huippu karvaaja ym. ym. Naurettavan alihintanen verrattuna muihin huippupelaajiin (120-140k)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitäs porukka on mieltä tuleeko Korpikoskesta mitää erikoiskorttia? Uran eka hattutemppu kuitenki?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Carteria ja Backströmiä olen käyttänyt, Bäckströmiä en välttämättä suosittele (esim. Bergeron paljon parempi melkein joka osa-alueella, mutta halvempi), mutta Carter on tosi kova molempiin suuntiin. Hintalaatusuhde kohdillaan.

En tiedä minkä hintanen Bossy on, mutta jos Kurri on samoissa hinnoissa niin sitä kehtaa suositella. Paras kaikista pelaajista, millä on tullut pelattua. Mieletön Veto (sekä ranne että lämäri), huippu luistelija, huippu karvaaja ym. ym. Naurettavan alihintanen verrattuna muihin huippupelaajiin (120-140k)

Neely onkin 60k, bossy ja carter 100k ja kurri 140k.

parise-sakic-kopitar
sotw pacioretty- giroux- hossa
mov steen- kesler- robitaille
sotw zuccarello- turris- sotw komarov

3. ketjuun kuitenkin alunperin sitä uutta sälliä aattelin. Kurria ei viittis enää kyl kolmoses peluuttaa :) Ei kyl varmaa carteriakaan. Täl hetkel 70k vapaana plus mov smith, mov lindholm jotka vois myydä pois. Eli ehkä noin 110k. Steenistä tai ristolaisesta ei viiti luopua ainakaan vielä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Zetterberg on kova molempiin suuntiin tuolla 70k hintaluokassa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nhl-kokoelmat kerätty (lukuunottamatta Chicago, Montreal, Pittsburgh, Tampa ja Washington). Yli 85-tasoiset nostot tähän mennessä; (90) Keith, (88) Zetterberg, Schneider, Backes, Voracek, (87) JVR, D.Sedin, Johnson, Letang, (86) Koivu, Yandle, Nyqvist, Sharp, Hossa, Fowler, Voynov, Little.

Kohtuu hyvän joukkueen noista palkintopakoista on saanut rakennettua, joten tyytyväinen täytyy olla. Tällä hetkellä ykkössentterinä on Backes, mutta kovempi peluri pitäisi hommata siihen paikkaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nhl-kokoelmat kerätty (lukuunottamatta Chicago, Montreal, Pittsburgh, Tampa ja Washington). Yli 85-tasoiset nostot tähän mennessä; (90) Keith, (88) Zetterberg, Schneider, Backes, Voracek, (87) JVR, D.Sedin, Johnson, Letang, (86) Koivu, Yandle, Nyqvist, Sharp, Hossa, Fowler, Voynov, Little.

Kohtuu hyvän joukkueen noista palkintopakoista on saanut rakennettua, joten tyytyväinen täytyy olla. Tällä hetkellä ykkössentterinä on Backes, mutta kovempi peluri pitäisi hommata siihen paikkaan.
Pavelski, Giroux ja Bergeron kovia miehiä. :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuleekohan hossasta milestone 1200. pelistä? Tänään kuitenkin pitäis tulla täyteen... Zetterberg ilmesty nyt 3. ketjuun keslerin (a) ja hossan (a) kaveriksi niin se hossa ois kiva päivittää vähän parempaan vielä :) Onhan se kyl nytkin tehny ihan kivasti pisteitä.

Ihan käsittämätöntä kyl välillä tää istutaan kulmissa ja spinnaillaan kulttuuri kun botit menee ihan jumiin siitä. Se että hakee vauhtia sieltä on ihan ok mut että jää aina asumaan sinne ja tilttaa sitä mailaa laitoihin... Suomalaisten suurin tavaramerkki. Esim. Honzieck1992 vastaan pelatessani ei jälkeäkään tollasesta sikailusta. Nopeet syötöt tai kikat ja hakemaan maalia, eikä mitään jumitusta. Oli kyl paras peli koko NHL 16 vaikka hävisin 4-3 Jatkoajalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Piti oikeen tänne tulla ku oksettaa sen verran et kauden vikassa pelissä missä piti nousta uuteen divariin katkes yhteys ni en saanu nousu bonuksia. Viime kaudella katkes yhteys ni sain siitä hyvästä 3 tappiota, et jee it’s in the game. Ois hyvä ku vois ostaa änärin halvemmalla jos ottais sen ilman välianimaatioita.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

morjesta! Osaako kukaan kertoo minkä takia meikäläisen movember Ristolainen ei oo päivittynyt tohon korkeampaan overalliin? pitääkö kikkailla jotain vai päivittyykö noi vaa nii perhanan hitaasti?:confused:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pitkästä aikaa ostin pakan kun puckseja oli kertynyt huimat 12k. Hups! Sieltähän pompsahti P.Kane :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos saa kysyä, niin mikä porukkaa tympii näissä sitomis-aloituksissa? Oikeassakin jääkiekossa sidotaan aloituksissa poikkeuksetta. Minua ei ainakaan ota yhtään pattiin semmoiset aloitukset :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Jos saa kysyä, niin mikä porukkaa tympii näissä sitomis-aloituksissa? Oikeassakin jääkiekossa sidotaan aloituksissa poikkeuksetta. Minua ei ainakaan ota yhtään pattiin semmoiset aloitukset :D

Ainoo vaan että oikeessa jääkiekossa pelaajaan ei saa koskea. Se kun ne vääntää työntöalotuksessa niin on ihan vielä suht realistinen, mutta kun toinen puskee toisen ihan kokonaan kiekosta niin se ei kyllä ole sallittua oikeesti. En tiiä miks EA on laittanu tähän peliin ns. "illegal playn". Ja ennen kun väität vastaan:

"A minor penalty for interference shall be assessed to any player facing-off who makes any physical contact with his opponent’s body by means of his own body or by his stick except in the course of playing the puck after the face-off has been completed."
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ainoo vaan että oikeessa jääkiekossa pelaajaan ei saa koskea. Se kun ne vääntää työntöalotuksessa niin on ihan vielä suht realistinen, mutta kun toinen puskee toisen ihan kokonaan kiekosta niin se ei kyllä ole sallittua oikeesti. En tiiä miks EA on laittanu tähän peliin ns. "illegal playn". Ja ennen kun väität vastaan:

"A minor penalty for interference shall be assessed to any player facing-off who makes any physical contact with his opponent’s body by means of his own body or by his stick except in the course of playing the puck after the face-off has been completed."
Ahaa, itse luulin että tarkoitatte tätä sitomis"vääntöä". Ei ole mulle vielä ylädivareissa näitä työntäjiä vastaan tullut :)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ahaa, itse luulin että tarkoitatte tätä sitomis"vääntöä". Ei ole mulle vielä ylädivareissa näitä työntäjiä vastaan tullut :)

Sitominen, työntäminen. Samasta asiasta puhutaan. Eli kun vasenta tattia painaa ylös niin sitoo/työntää.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä helvettiä. Nuo hopeakorttien hinnat ovat ihan järjettömät. Ostin Latvalan 1.5k:lla kun keräsin Pelicansia ja nyt möin miehen 17.5k hintaan ja tuo oli vielä selvä alihinta miehelle, kun 24k oli edellinen myynti ennen tuota.
Ihan sekopäistä puuhaa joillakin tuo hopeakorttien osto, aikamoinen kultakaivos tuo jos tuuri käy kohdalle... Tämä siis Xbox Onen puolella.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On kyllä käsittämätön peli. Nousin ysistä--neloseen lähea tappioitta. Yhtäkkiä taas pelaamisen taso muuttui kasaksi kakkaa.. Samat temput ei enää tuotakaan maaleja vaikka vastassa olisi kuinka huono veska OVR. Tarvin 45 laukausta yhtä maalia kohden kun vastustaja mättää 18 laukauksella 11 maalia mun/89 halakille..

Olisikin kyse siitä,että nelosessa on vaan parempia pelaajia,sen voisinkin ymmärtää. Mutta kun viet samalla tavalla otteluita toiseen,et vaan pysty voittamaan kun kosket mailan nostoon tai pokeen ja olet aina jäähyllä,oma veska imee kaiken,vihun veska poimii kaiken,vastustajalla kokoaika ukkoa kulmalla vapaana,boychuk polkee Tarasenkon kiinni ym ym.

Tätä ei ilmennyt tuossa reilun 20 pelin streakissa,jossa mun Niemi otti kaiken kiinni en saanut jäähyjä laisinkaan ja tein mitä eroottisimpia maaleja jola puolelta kenttää.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

On kyllä käsittämätön peli. Nousin ysistä--neloseen lähea tappioitta. Yhtäkkiä taas pelaamisen taso muuttui kasaksi kakkaa.. Samat temput ei enää tuotakaan maaleja vaikka vastassa olisi kuinka huono veska OVR. Tarvin 45 laukausta yhtä maalia kohden kun vastustaja mättää 18 laukauksella 11 maalia mun/89 halakille..

Olisikin kyse siitä,että nelosessa on vaan parempia pelaajia,sen voisinkin ymmärtää. Mutta kun viet samalla tavalla otteluita toiseen,et vaan pysty voittamaan kun kosket mailan nostoon tai pokeen ja olet aina jäähyllä,oma veska imee kaiken,vihun veska poimii kaiken,vastustajalla kokoaika ukkoa kulmalla vapaana,boychuk polkee Tarasenkon kiinni ym ym.

Tätä ei ilmennyt tuossa reilun 20 pelin streakissa,jossa mun Niemi otti kaiken kiinni en saanut jäähyjä laisinkaan ja tein mitä eroottisimpia maaleja jola puolelta kenttää.

Tuttu juttu varmaan kaikilla... Itsekin 3.divariin asti pääsin lähes voittamattomana, mutta sen jälkeen on kyllä tullut takkiin vastustajaltakin, jotka oikeasti ovat aivan surkeita pelaamaan. Tuossa luetteletkin pääkohdat miksi matsin voittaminen on lähes mahdotonta, kun kaikki pelin ominaisuudet ovat itseä vastaan. Itselläni alamäki alkoi siitä, kun sain kerättyä suhteellisen kovan joukkueen ja aloin sitten pelaamaan tällä "tähtijoukkueella". Ilmeisesti EA antaa tasoituksen sen mukaan, minkälainen joukkue on ja sen takia näillä Helm-Forsberg-Cammalleri kentillä pärjää paremmin mitä Kessel-Duchene-Hall.. (Näin esimerkkinä)
Itse lopetin HUT:n pelaamisen kuukausi sitten, silloin tällöin yhden matsin saattanut käydä kokeilemassa, mutta kun sama kura näyttää jatkuvan niin turha rasittaa hermoja enempää. :) Se on vaan uskomatonta, miten tuo pelimuoto on tuon tasoituksen takia ryssitty noin totaalisesti, olen nyt pelannut normi online-vs pelejä kaverin kanssa, ja paljon viihdyttävämpää kiekkoa. Ei tarvitse kitistä mistään EA:n momentumeista, sillä pelit ovat järkiään tasaväkisiä ja muistuttavat muutenkin enemmän "oikeaa lätkää".

Onhan tuo EA:n homma niin kusettamista, ettei mitään järkeä. Porukkaa rahastetaan noilla kaupan pakoilla aivan överihinnoilla (toki, ei se oo tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa...), ja sitten kun saa sen huippujoukkueen kasaan, niin peli tekee kaikkensa ettei voittais sillä porukalla yhtään peliä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitenköhän helvetissä en pääse huttiin? Tulee vaan että "Tietojen noutaminen epäonnistui" tähän jos loppu mun hutti niin jäi kyllä viimeseks änäriks.
 
Ylös Bottom