Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]
Ehdottomasti on just Hutin idea, mutta entäs nuo spurtit. Onko mulla niin huono tuuri, vai käyttääkö kaikki boosteja nykyään? Itse laitoin parille pelaajalle boostit ja semmosta lentoahan tuo luistelu näytti olevan. Mietin vaan että aika kalliiksi tulee pelata, jos joka ukon boostaa joka peliin.. +5kaikki kortti maksaa sen 600 coinsia, niitä pari per nopea luistelija.. Eri asia jos olisi nuo kestot vielä mukana.Niin, tässä varmaan osasyy miksi fyysisyyttä ei paljoa näy verkkopeleissä. Jos kaikki kentät ovat pieniä taitopelaajia niin eipä siellä pelissä näe muuta kuin kiekonsiirtelyn ja mailapuolustuksen välistä viehkeää jäätanssia. Kyllä ne taklaukset kuitenkin toimivat pelissä. Niittien hakeminen on vain suhteellisen vaarallinen taktiikka jos haluaa niitä pelejä voittaakin. Paikan pelaaminen ja vastustajan pelin rakentamisen häirintä ovat tehokkaampia keinoja puolustaa kuin taklauksien hakeminen, siksi ne taklaukset ovat vuosien varrella ainakin omasta pelistä jääneet lähes kokonaan pois. Paitsi jos vastustaja on täysi tumpelo tietenkin, sitten voi rusikoida vihua ihan huoletta.
Itsellä on sellainen perinteinen "oikea" kokoonpano HUT-tiimissä, kaksi kenttää taitopelaajia, ja kolmosessa ja nelosessa puolustuspainoista veijaria. Oman pään aloituksiin Boyd Gordon ja Fiddler, hyökkäyspäässä pelinrakentajatyyppejä. Hyvin pärjää vuodesta toiseen "realistisellakin" roolituksella, ja oikeaa lätkää muistuttavalla pelityylillä.
Mutta eikös se kuitenkin ole se HUT:in idea, että jokainen saa kasata oman tyylisensä tiimin? Jos haluaa pelata vikkelillä pikkumiehillä niin sittenhän pelaa.