Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoloberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niin, tässä varmaan osasyy miksi fyysisyyttä ei paljoa näy verkkopeleissä. Jos kaikki kentät ovat pieniä taitopelaajia niin eipä siellä pelissä näe muuta kuin kiekonsiirtelyn ja mailapuolustuksen välistä viehkeää jäätanssia. Kyllä ne taklaukset kuitenkin toimivat pelissä. Niittien hakeminen on vain suhteellisen vaarallinen taktiikka jos haluaa niitä pelejä voittaakin. Paikan pelaaminen ja vastustajan pelin rakentamisen häirintä ovat tehokkaampia keinoja puolustaa kuin taklauksien hakeminen, siksi ne taklaukset ovat vuosien varrella ainakin omasta pelistä jääneet lähes kokonaan pois. Paitsi jos vastustaja on täysi tumpelo tietenkin, sitten voi rusikoida vihua ihan huoletta.

Itsellä on sellainen perinteinen "oikea" kokoonpano HUT-tiimissä, kaksi kenttää taitopelaajia, ja kolmosessa ja nelosessa puolustuspainoista veijaria. Oman pään aloituksiin Boyd Gordon ja Fiddler, hyökkäyspäässä pelinrakentajatyyppejä. Hyvin pärjää vuodesta toiseen "realistisellakin" roolituksella, ja oikeaa lätkää muistuttavalla pelityylillä.

Mutta eikös se kuitenkin ole se HUT:in idea, että jokainen saa kasata oman tyylisensä tiimin? Jos haluaa pelata vikkelillä pikkumiehillä niin sittenhän pelaa.
Ehdottomasti on just Hutin idea, mutta entäs nuo spurtit. Onko mulla niin huono tuuri, vai käyttääkö kaikki boosteja nykyään? Itse laitoin parille pelaajalle boostit ja semmosta lentoahan tuo luistelu näytti olevan. Mietin vaan että aika kalliiksi tulee pelata, jos joka ukon boostaa joka peliin.. +5kaikki kortti maksaa sen 600 coinsia, niitä pari per nopea luistelija.. Eri asia jos olisi nuo kestot vielä mukana.

Kyllähä tuolla HUT:ssa fyysisyyttä löytyy oikeella ajotuksella. Varsinki Charalla :D Tosin ite päädyin suosiolla offline -kauteen yhden onlinepelin jälkeen. Eipähän tarvii lageja ja ajanpeluuta alkaa itkemään, joihin viime versiossa palo hermot.
Supertähti kautta pelaillu 4 divaria läpi ja eipä tuolla muuta valittamista ole oikeastaan ollut kuin nuo maalivahdit, AHL veska otti one-timerit ja b-piste ranteet aina kolmannen erän loppuun kunnes uppos sitte 4 putkeen :rolleyes: Rask taas tuli kyykytettyä suoraan ekassa erässä vastaavilla. Mutta mikää peli ei oo kyl päättyny tietokoneen valintaan voittajasta, turpiin oon ottanu omilla ehdoillani kun puolustanut päin helkuttia. Tiukkaa vääntöö ja ihan tosissaan saa kiroilla puolustuksessa + joutuu roiskimaan välillä tai sit kiekko lopulta löytyny omasta häkistä. Loisto uudistus kaikinpuolin tuo offline -kausi!

Ehdottomasti on just Hutin idea, mutta entäs nuo spurtit. Onko mulla niin huono tuuri, vai käyttääkö kaikki boosteja nykyään? Itse laitoin parille pelaajalle boostit ja semmosta lentoahan tuo luistelu näytti olevan. Mietin vaan että aika kalliiksi tulee pelata, jos joka ukon boostaa joka peliin.. +5kaikki kortti maksaa sen 600 coinsia, niitä pari per nopea luistelija.. Eri asia jos olisi nuo kestot vielä mukana.

Vuosien kokemuksen pohjalla sanoisin, että nuo erot tiimien välillä onlinessa johtuvat pitkälti/pelkästään yhteydestä. Hostaajalla etu jos ei tosi hyvä yhteys pelaajien välillä.

Vuosien kokemuksen pohjalla sanoisin, että nuo erot tiimien välillä onlinessa johtuvat pitkälti/pelkästään yhteydestä. Hostaajalla etu jos ei tosi hyvä yhteys pelaajien välillä.
Niin että 100/100 valokuitu ei riitä enää mihinkään. Ei mahdu minun ymmärrykseen. Tässä alkaa tuntua siltä, että parempi ois pelatakin paskemmalla yhteydellä. Ymmärtäisin, jos olisi lagipaskaa mutta kun ei pätki. Tarkoitan sitä kun pelaajat menevät heittämällä ohi joka ottelussa ja energia ei näytä kuluvan ollenkaan. Siis painotan vielä, joka ottelussa! Kumoaako se buustiminen energian kulumisen, vai mikä siinä on? Ja olen pelannut aiemmin mokkulayhteydellä, tiedän mitä paskaa se on. Vai liian hyvä yhteyskö mulla on,että ei toimi? EASHL:ssä on samat viiveet kuin muillakin, semmoista ei tuo hutti ole kumminkaan.

Oma yhteys ei ole kaikki kaikessa, kahden pelaajan välillä se toisen yhteys on aina osatekijä.

Onko muilla ongelmia HUTin kanssa? Itellä herjannu jo kolmatta päivää että "tietoja ei voitu hakea,yritä myöhemmin uudelleen". Pikkusen rupee jo v*tuttaa :mad:

Morjesta vaan kaikille! Kävi semmone juttu että vaikka itelle lupailin että en suatana osta yhtään änäriä ennen kuin jotain jättimuutoksia on ilmassa tai pleikkari on helkutin halpa... Noh, iski sen vuoden tauon jälkeen liian kovat vierotusoireet et oli pakko ostaa julkkaripäivän aamulla tuliterä pleikkari+änäri. Ja nyt päätin että voisinhan mä taas täälläkin alkaa vinee tuttuun tyyliin. :rolleyes:

No ehkä ei kuitenkaan. HUT:ti on alkanu tänä vuonna aikas hyvin, koko jengikin on kasassa melkein pelkillä kokoelmapakkojen korteilla (mm. Seguin, Kesler, OEL, Myers, Hossa yms.) lukuunottamatta Datsyukkia joka on ollu mulla aina perinteenä ensimmäisenä hankkia, ainoo vaan et parhaat nostot on rightteja ja oon aina pelannu pelkillä leftin hyökeillä :o. Euroja mennyt jonkin verran, kokoelmia tehty melkein kaikki, tosin lainalla jok'ikinen koska en jaksa ostaa itse isoja pelaajia, koska pelkään että kun sen teen niin tulee promo ja räjäyttää marketin.

Joo mut tosiaan, ei oo hirveesti enää aikaa hardcore -tyyliin pelaa tätä, ensimmäinen tenttikin menee varmaan ihan vatuiks kun tää pleikkarin osto sattui siihen samaan rysyyn. Sen haluun vaan sanoo et ei tästä pelistä random-paska häviä koskaan, on pelejä joissa ansaitsis häviön mutta munkittaa voittomaalin ja on pelejä jossa ei mikään mee sisään ja vastustajan ensimmäinen laukaus ribuloi kainalosta sisään. Noh, tuo on vain tuota perus EA:ta josta ei koskaan pääse poies, onneks ilmaspakoilla saa huiqeen joukkueen jo kasaan, eipä tartte grindaa coinseja taikka euroja liika tunkea tähän vaikka pakat on melko maittavaa viihdettä.

Morjesta vaan tältäkin suunnalta!

Itsekin tein nyt ns. comebackin änärin pariin. Viime versiota ei tullu pelattua kuin 50 matsin verran, mutta tän vuoden peli vaikutti siltä että voisi taas maistua. Aloituspakoista ei tullut oikeastaan mitään mainitsemisen arvoista, Voynov taisi olla paras nosto. Offlinekausia tuli pelattua hieman alkuun niin että sai jonkinmoisen tiimin kasaan. Rosterissa tällä hetkellä ykkösketjuna Skinner - Filppula - Ennis, ja kutosdivarissa mennään. Gameplay on kyllä yllättänyt positiivisesti, aika hyvin tuntuu kaikki olevan tasapainossa verratessa aikaisempiin peleihin. Maalinteon kanssa on kylläkin ollut hieman ongelmia, suurin osa maaleista tulee onetimereista. Paremmat vastustajat osaa puolustaa noita kyllä aika hyvin, jolloin tulee ongelmia. Suurinumeroisin voitto tähän mennessä 18-0, vastustaja oli kyllä aivan kädetön. Sitten taas on näitä pelejä jossa mikään ei vaan mene, pahin oli peli jossa vein laukaukset 38-7 ja hyökkäysalueaikaakin oli neljä kertaa enemmän kuin kaverilla mutta pelistä 2-1 tappio. Tarkotuksena ois nyt alussa vaan ostella pakkoja kun pelaajat on vielä hinnoissaan ja toivoa jotain kovaa nostoa. Jos mitään ei ala tulemaan niin sitten alan keräilemään noita kokoelmia. Hyviä pelihetkiä vaan kaikille!

Ei ymmärrä tätä HUTin ideaa siis esim. FUT toimii fifassa eli pelaajan statseilla on väliä ja pelaajien statsien eron huomaa sokeenkin silmät matseissa ;) HUTissa tuntuu et on melki ihan sama mitä sie kentällä viilettää, no toi nopeus arvo on ainoo minkä huomaa, mut esim molarit ihan sama onko tolppien välissä Rinne vai joku perusjannu maalissa imuroivat ihan samanlailla tai sitte ottavat kaiken kiinni. Itte ole minkään huippupelaaja (opetellu varmoja maaleja) eli pelaan tilanteen mukaan mitä kentällä tapahtuu. Tossa eilen oli 3 peliin maalien statsit 20-3 ja oikein ketutti voittaa, kun vastuksen molarit ei saanu edes rantapalloo kiinni, tänään ollu taas ihan nihkeetä ei uppoo si mikään ja en oo muuttanut pelityyliä tai muuta. Pelit on melkosta lottoo HUTissa jotenkin tuntuu et ei pysty itte vaikuttaa pelin tapahtumiin(lopputulokseen) vaan joku muu asia? pelissä ratkasee matsit. Voihan tossa ottaa jonkun vaikka 20 matsin otannan statseihin ja kattoo et onko niillä pelin tapahtumilla kuinka iso merkitys...

Mun pitäs siis vissiin pyörähtää ärrällä ja laittaa lotto sisään, kun on 13 voittoo ja 2 jatkoaika tappioo eikä yhtään tappioo varsinaisella peliajalla..
Myönnän että tuurilla on pieni osansa mutta niin se on oikeessa lätkässäkin. Eikä tossa pelkällä tuurilla voi voittaa sen verran sitä peliaikaa kuitenkin on, et jos yks kaks tuurimaalia tuleekin ni ne kerkee paikkaamaan... niin joo ja en eurookaan oo käyttäny enkä yhtään pelii oo offlainissa pelannu.. Mun paras pelaaja on Filppula.. Opetelkaa siis pelaamaan älkääkä syyttäkö peliä omasta huonoudestanne!!

Mun paras pelaaja on Filppula.. Opetelkaa siis pelaamaan älkääkä syyttäkö peliä omasta huonoudestanne!!

EA Handicap Confirmed! Filppulajengit takas ja pronssiukot neloseen, missä Jenike on.. pakko saada 2. kassariks. :cool:

Onko muilla ongelmia HUTin kanssa? Itellä herjannu jo kolmatta päivää että "tietoja ei voitu hakea,yritä myöhemmin uudelleen". Pikkusen rupee jo v*tuttaa :mad:
Sama homma. Joskus pääsee mut ei jaksa kytätä sitä kirjautumista. Ihme ongelmia...

EA Handicap Confirmed! Filppulajengit takas ja pronssiukot neloseen, missä Jenike on.. pakko saada 2. kassariks. :cool:
Itsellä Husso ja Mckenna maalilla, heti alkoi sujua paremmin. Oli kyllä yhtä nykimistä koko peli. Pelattiin muuten yhtenä iltana vastakkain EASHL:ssä:) Tiukka matsi oli.

Mun pitäs siis vissiin pyörähtää ärrällä ja laittaa lotto sisään, kun on 13 voittoo ja 2 jatkoaika tappioo eikä yhtään tappioo varsinaisella peliajalla..
Myönnän että tuurilla on pieni osansa mutta niin se on oikeessa lätkässäkin. Eikä tossa pelkällä tuurilla voi voittaa sen verran sitä peliaikaa kuitenkin on, et jos yks kaks tuurimaalia tuleekin ni ne kerkee paikkaamaan... niin joo ja en eurookaan oo käyttäny enkä yhtään pelii oo offlainissa pelannu.. Mun paras pelaaja on Filppula.. Opetelkaa siis pelaamaan älkääkä syyttäkö peliä omasta huonoudestanne!!

No mielestäni kritisoin sitä että noilla pelaajien statseilla siis niissä korttien statseissaa ole kauheeta merkitystä peliin, mikä kait pitäs olla kun puhutaan pelimuodosta HUT. Niin ja taisin myös mainita että en ole niin hyvä pelaan (opetellu niitä ranareita jne.) myöskin mainitsin sen että tuli se 3 peliä 20-3 maalisuhteella mun hyväksi, joskin koin että se ei ollut mun hyvyyttä vaan vastuksien molarit ei saanu edes rantapalloo kiinni ilmeisesti mulla oli joku momentum näissä peleissä. Älä mainitse tätä peliä ja oikeeta NHL samassa yhteydessä:confused: . Tähän kun on lyöty niin älytön asia kuin momentum joka on tietenkin oikeesssa lätkässä iso juttu, mut se että sopiiko se videopeliin ? eli miten kone sen si arpoo tai päättää mistä se tulee on melkosta lottoo meeinaan sillä kun tuntuu olevan merkitystä pelin lopputulokseen. Juu ja ei ittelläkään mitää crosbyjä kentällä pyöri.

Mitä huonompia pelaajia, sen suurempi etu. Joku perkele sitä silti saa keräämään aina vaan parempia kortteja, ja sitten taas katsellaan ja ihmetellään että nyt jonkun kädettömän tampion kymmenen ottelun tappioputki sitten loppui itseä vastaan 0-1 voittoon.

Kokoelmien keräily alkoi tänäkin vuonna hienosti:

[video]https://youtu.be/bsBQsk0AuO4[/video]

Onkos kukaan tehnyt hopea/pronssi kokoelmia? Itse olen tehnyt 3 hopeista (JYP, KooKoo ja Sport) ja 2 pronssista (ohl Saginaw, Qmjhl charlottetown).
Täytyy sanoa että aika yllättynyt olen ku noista pakoista olen nostanut mm. Eddie Lackin, Kucherovin ja Barkovin ja jokunen muu rare kulta pelaaja.
(NHL 15 sain pronssi kokoelma pakasta muuan Mike Modanon):cool:

ton pokecheckaamisen EA sais suosiol jättää pois seuraavasta änäristä. raastaa ihan vähä et sä oot "hyvä pelaaja" jos osaat temmi pystyssä pokettaa koko helkkarin pelin.

voiskohan tätä kautta saada joltakin kokoelmia lainaan? olisi kiva availla palkintopakkoja, mutta ei pahemmin löydy noita puckseja :) jos joku kiva henkilö löytyy, niin laittele YV!

ton pokecheckaamisen EA sais suosiol jättää pois seuraavasta änäristä. raastaa ihan vähä et sä oot "hyvä pelaaja" jos osaat temmi pystyssä pokettaa koko helkkarin pelin.

Mun mielestä tää pokekeskustelu on sellainen kana/muna-tyylinen. Tuskin tulisi pokea käytettyä jos ei vastustaja aina luistele kiekollisena päin mun pelaajia. Pelissä, jossa vastustaja kierrättää kiekkoa (ikään kuin oikean lätkän tyylisesti), ei paljon pokeilla tarvi/joudu.

Jos taas vastustaja turvautuu pelkkään pokeen puolustuskeinona, niin sitten pistän vain kiekkoa liikkeelle ja nautin vihun ottamista trippingkakkosista.

Mikähän mahtaisi olla Carolinan jälkeen halvin tiimi kerätä? Florida? Buffalo? Vai joku ihan muu? :confused:
Surkea pakkatuuri jatkuu. Carolinan bonuspakoista tuli ainoana, jonka edes kehtaa mainita, Lehtonen, 87 tais overali olla. :o Ehkä vielä jonain päivänä niistä pakoista saisi jonkun loistavan pelaajan. :p

Ylös Bottom