Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mikähän mahtaisi olla Carolinan jälkeen halvin tiimi kerätä? Florida? Buffalo? Vai joku ihan muu? :confused:

Tehtiin näitä kolmistaan kimpassa viime viikolla ja täten kokoelmien keräily helpottui kun saatiin käyttöön n. 300-400k yhteensä. Saatiin tehtyä Arizona, Boston, Buffalo, Calgary, Carolina, Colorado, Columbus, Edmonton, Florida, Minnesota, New Jersey, Toronto, Vancouver ja Winnipeg.

Loput kokoelmista jää marraskuulle toivoen, että Movember on samallainen kuin viime vuonna.

Jossain 50-80k nurkilla varmaan nämä ainakin
Florida(Jagr+Luongo), Buffalo(Evander Kane), Vancouver(Sedinit), Toronto(JVR), Arizona(OEL)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan muu huomannut että nytten kun tuli joku uusi päivitys niin on alkanu jäähyjä tulla aivan helvetisti?
2peliä nyt pelannu niin ekassa ottelussa yhteensä 9jäähyä ja tokassa 10!! pelit kestää kauan ja ei se niin kauheen mukavaa ole kun kokoajan Yv/Av..:confused:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko kukaan muu huomannut että nytten kun tuli joku uusi päivitys niin on alkanu jäähyjä tulla aivan helvetisti?
2peliä nyt pelannu niin ekassa ottelussa yhteensä 9jäähyä ja tokassa 10!! pelit kestää kauan ja ei se niin kauheen mukavaa ole kun kokoajan Yv/Av..:confused:
Tätä haukutaan nyt aivan kaikkialla, kun EA meni taas omaan ei niin onnistuneeseen tyyliinsä korjailemaan vähän peliään. Onneksi en ole pelannut onlinessa hetkeen ja eipä tarvitsekaan, ennen kuin tämä jäähysuma-päivitys korjataan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo huomattu on, että EA on vähän säätänyt. Eilen illalla eka peli tunerin jälkeen, niin otin vaivaiset 15 pikkukakkosta :D
Joku vois sanoa, että opettele poika pelaamaan sääntöjen mukaan, mutta ennen tota tuneria on ollut ehkä 2 jäähyä koko pelissä. Konetta vastaan pelannut ainoastaan, joten en tiedä onko onlinepelit pahempia/parempia. :eek:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tehtiin näitä kolmistaan kimpassa viime viikolla ja täten kokoelmien keräily helpottui kun saatiin käyttöön n. 300-400k yhteensä. Saatiin tehtyä Arizona, Boston, Buffalo, Calgary, Carolina, Colorado, Columbus, Edmonton, Florida, Minnesota, New Jersey, Toronto, Vancouver ja Winnipeg.

Loput kokoelmista jää marraskuulle toivoen, että Movember on samallainen kuin viime vuonna.

Jossain 50-80k nurkilla varmaan nämä ainakin
Florida(Jagr+Luongo), Buffalo(Evander Kane), Vancouver(Sedinit), Toronto(JVR), Arizona(OEL)
Kyllä se CAR on helpoin, sitten NJD ja makeina helppoina myös FLA ja BUF hetiperässä.;)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

HUTissa kaikille ilmainen kultapakka, jonka sisällön voi jopa myydä. [emoji4]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mun mielestä tää pokekeskustelu on sellainen kana/muna-tyylinen. Tuskin tulisi pokea käytettyä jos ei vastustaja aina luistele kiekollisena päin mun pelaajia. Pelissä, jossa vastustaja kierrättää kiekkoa (ikään kuin oikean lätkän tyylisesti), ei paljon pokeilla tarvi/joudu.

Jos taas vastustaja turvautuu pelkkään pokeen puolustuskeinona, niin sitten pistän vain kiekkoa liikkeelle ja nautin vihun ottamista trippingkakkosista.
eli toisin sanoen olet yksi näistä "hyvistä pelaajista" jotka tulee ku sokeet pokettamalla kokoajan
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

eli toisin sanoen olet yksi näistä "hyvistä pelaajista" jotka tulee ku sokeet pokettamalla kokoajan

Nope. Käytän pokea jos vihu luistelee silmille sokeasti, tai stick liftiä. Ohjaan kiekollisia pelaajia laitoihin ja joskus taklaankin jos se ei ole liian riskaabelia.

Suurin osa pokevalittajista vain tuntuu olevan heitä, jotka eivät halua syötellä sitä kiekkoa ja sooloilun seurauksena menettävät kiekon.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Joo hauskaa kattoo ku vastustajat pokettaa kanki tanassa ja istuu jäähyllä.
Itse voi pokettaa ehkä pari kertaa pelin aikana kun on ihan 100% varma mesta pokettaa.
Voittoja tulee nyt entistä helpommin, mutta uudistus on kyllä muuten ihan ahterista.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nope. Käytän pokea jos vihu luistelee silmille sokeasti, tai stick liftiä. Ohjaan kiekollisia pelaajia laitoihin ja joskus taklaankin jos se ei ole liian riskaabelia.

Suurin osa pokevalittajista vain tuntuu olevan heitä, jotka eivät halua syötellä sitä kiekkoa ja sooloilun seurauksena menettävät kiekon.

kyllä syöttelen mahdollisimman paljon pelaan niitä maali paikkoja, välillä tuntuu vaan olevan mahdotonta kun pokea tulee ihan kokoajan
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitä Perkl!!!! Vastustaja luovutti ja mä sain tappion... :( ekan vielä... onko muille käyny samaa? Hajottaa ihan no aika paljon.....
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itselläni käy noin, joka kerta, kun vastustaja poistuu kesken pelin. Niinkuin yllä sanottiin, niin korjaantuu, kun käy HUT:sta pois.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moro!
sain tuossa Sidney Crosbyn pakasta, niin milloin olisi hyvä aika myydä se?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

kyllä syöttelen mahdollisimman paljon pelaan niitä maali paikkoja, välillä tuntuu vaan olevan mahdotonta kun pokea tulee ihan kokoajan
Niinkun piti eilisen jälkeen saada pokespämmi takaisin. En minä vaan ymmärrä, olisi ollu eilen tasapainossa pienellä viilailulla mutta ei kun piti mennä ihmisten kitisemään. Mitä järkeä noita slidereita on ees taas veivata, ihan pieni hienosäätö riittäisi.. Pokespämmissä ei vaan kerkiä tekemään oikein mitään, eilen kerkisi tekemään hienoja syöttökuvioita. Minulla ainakaan pysy silmät enää mukana, on semmoista ADHD meininkiä! Olisi edes nuo jäähyt säilytetty, mutta kun nekin piti säätää nollaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Moro!
sain tuossa Sidney Crosbyn pakasta, niin milloin olisi hyvä aika myydä se?
Ensinnäkin, haista paska :) Mutta yksinkertaisesti tottakai mahdollisimman pian, tarkkaile hintoja esim. 3 päivän ajan miten muuttuvat ja yritä myydä aikaan, jolloin korttia on joko mahdollisimman vähän kerralla myynnissä tai sitten sen myyntihinta on hieman normaalia suurempi.

En tosin usko että Sidiä nyt ihan hirveästi noin yleisesti vielä myynneissä on. Hinta ei laske ihan heti, mutta eipä ostajiakaan ihan hirveästi vielä tuollaisille summille ole.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niinkun piti eilisen jälkeen saada pokespämmi takaisin. En minä vaan ymmärrä, olisi ollu eilen tasapainossa pienellä viilailulla mutta ei kun piti mennä ihmisten kitisemään. Mitä järkeä noita slidereita on ees taas veivata, ihan pieni hienosäätö riittäisi.. Pokespämmissä ei vaan kerkiä tekemään oikein mitään, eilen kerkisi tekemään hienoja syöttökuvioita. Minulla ainakaan pysy silmät enää mukana, on semmoista ADHD meininkiä! Olisi edes nuo jäähyt säilytetty, mutta kun nekin piti säätää nollaan.


Niin, mutta miksi se piti viedä niin tappiin se pokechekin jäähyily, melki olis ollu si ihan sama poistaa se si kokonaan. Olis tuotu sit jotain muuta puolustus mahkua tilalle. esim kun menee vastuksen iholle vähän horjuttaa niin kiekko irtoo lavasta tai muuta vastaavaa. Pistäs mulle änäristä siis nyky NHL videoo missä vedetään jotain kauheita syöttökuviota siis oikeessa jääkiekossa. Jääkiekko on edelleen suoraviivainen ja jopa aikas yksinkertanen reagointi/kamppailu pallopeli. Tarkotin esim. noita mainitsemias syöttökuviota. Tästähän nyt jokainen voi kattoo mitä se on:

[video=youtube;BS6gMMFv_W0]https://www.youtube.com/watch?v=BS6gMMFv_W0[/video]


Jalkapallo on sit asia erikseen missä rakennellaan jopa joskus tylsyyteen asti ;)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Niin, mutta miksi se piti viedä niin tappiin se pokechekin jäähyily, melki olis ollu si ihan sama poistaa se si kokonaan. Olis tuotu sit jotain muuta puolustus mahkua tilalle. esim kun menee vastuksen iholle vähän horjuttaa niin kiekko irtoo lavasta tai muuta vastaavaa. Pistäs mulle änäristä siis nyky NHL videoo missä vedetään jotain kauheita syöttökuviota siis oikeessa jääkiekossa. Jääkiekko on edelleen suoraviivainen ja jopa aikas yksinkertanen reagointi/kamppailu pallopeli. Tarkotin esim. noita mainitsemias syöttökuviota. Tästähän nyt jokainen voi kattoo mitä se on:

[video=youtube;BS6gMMFv_W0]https://www.youtube.com/watch?v=BS6gMMFv_W0[/video]


Jalkapallo on sit asia erikseen missä rakennellaan jopa joskus tylsyyteen asti ;)
Syöttökuvioilla nyt en tarkoittanut mitään futiksen rakentelua, vaan muutamalla syötöllä tehtyä maalia. Samaa mieltä pokechekista, eihän se toimi. Itse otin joka tapauksessa vähemmän jäähyjä tuon päivityksen aikaan, koska ei tarvinnut rämpyttää pokea. Heti kun sitä joutuu enemmän käyttämään tulee enemmän jäähyjä. En ole mikään poke pelaaja ikinä ollutkaan, pelkästään taklaaja. Tuosta reagoinnista, itsellä on aika nopeat refleksit mutta tässä versiossa ei vaan silmät meinaa pysyä mukana, eli liikaa vauhtia pelissä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuosta reagoinnista, itsellä on aika nopeat refleksit mutta tässä versiossa ei vaan silmät meinaa pysyä mukana, eli liikaa vauhtia pelissä.



Siis mitä? onko mun pelissä joku vika ku tää on niinku hidasälysille tehty :O varmaan 2x hitaampi ku nhl15. Ja just tämän asian takia vihaanki tätä ripulipaskaa :(
 
Ylös Bottom