Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tiistaita itsekkin veikkasin, mutta ainakin deluxe editionin pakat tulikin jo maanantaina tällä viikolla.

Ok, kiitos infosta! Itselleni ei ole tullut vieläkään. Eikö nämä pakat menneet automaattisesti sinne unopened packeihin vai pitikö tehdä jotain?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Tuota kun pelaajat on tuskailleet että on tervassa pelaamista, niin tarkkailkaapa seuraavaa asiaa: kuinka huonoja vastustajan pelaajat ovat omiisi verrattuna? Väitän että tuskaisimpia pelejä on ne, joissa vastus vetelee muutama kultapelaajan ryydittämällä pronssikasalla, ja ea vetää näpit peliin. Itse nyt statseilla 3-7, ja kaikki tappiot sysipaskoja jengejä vastaan kun mikään ei onnistu.

Itse en lähde edes peliin jos ennen peliä näkyvä vastustajan pelaaja on ns. "tuntematon sotilas". Tällä tyylillä on ollut mukavinta pelata viime-ja tämänvuoden versioita. Väitän että ea:n "kaikki voittaa välillä, kaikki ostaa välillä" mentaliteettiin tuo pelien tasoitus joukkueiden isoja eroja rankasti tasoittaen rankaisemalla parempaa on FAKTA.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tähän huttiin tehty säätöjä nyt. Tuntuu, että erän lopussa on joka kenttä lähes punaisella. Toki voi olla kiinni, siitä, että joukkue ei ole mikään mahtava. Myös joukkueen arvot jotka näkyy kun olet vastustajan kanssa samalla ruudulla tuntuu aika oudolta. Mulla on paras hyökkääjä 86, pakki 84, molari 84. Silti arvot on hyökkäys 88, puolustus 89, maalivahti 88. Mikähän logiikkaa tässä on? Muuten on mennyt paremmin kuin alku. Otin alussa suoraan 6 ottelua pataan. Nyt homma menee niin, että vastustajia tulee pyöritettyä miten tahtoo, mutta eiköhän se tappioputki sieltä vielä tule [emoji6]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onkos kellään muulla tämmöistä ongelmaa? Peli toimii moitteettomasti, mutta yhtäkkiä yhteys muka katkeaa ja sitten rukoillaan kädet ristissä kummalla pelaajalla se yhteys katkesi. OOn nyt hävinnyt 5 peliä hutissa,joista 3 on tullut sen takia, että peli katkeaa.Hassua on kuitenkin jos koko nettiyhteys katkeaa niin eikö silloin pitäisi lentää koko hutista ulos. Aina sen jälkeen saan tappion ja pucksit kuitenkin ja ei väsynyttä veskaa. yhteys pitäisi kuitenkin olla itsellä kuitenkin ihan hyvä ja langallinen on. Korostan viä että pelien aikana ei ole muuten ollut minkäänlaista nykimistä tai lagausta menossa. ja kyseessä ps3 versio.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mahtavaa... Hutissa nollaantui mulla tuo päivittäinen bonuskolikkojuttu. 7 päivän jälkeen meni takasin 0 kolikkoon vaikka siis joka päivä olen kirjautunut ja pelannut HUTtia.
Melko yleinen ongelma ilmeisesti, mutta ei koske ihan kaikkia tuokaan. No, huomenna saa taas 25 kolikkoa. :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Onko tähän huttiin tehty säätöjä nyt. Tuntuu, että erän lopussa on joka kenttä lähes punaisella.
Tämä.

Aivan mahtava parannus edelliseen versioon, jota toki pelasin vielä PS3:lla. Nyt pelaajien väsyessä enemmän jopa sitä nelosketjua täytyy peluuttaa joka erässä, jolloin pronssikorteilla kikkailu muuttuu tarpeettomaksi. Hyvä EA!
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mitäs ps4 versios käytätte pelitaktiikka asetuksis? Lähinnä siis onetimer yrittäjäähän noissa kaikki on. Mitkä sopii parhaiten mielestänne niiden estämiseen ja yleiseen pelaamiseen? Mulla oli nhl 15 ookoo asetukset enkä muista niitä enää ku annoin pelin kiertoon.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mahtavaa... Hutissa nollaantui mulla tuo päivittäinen bonuskolikkojuttu. 7 päivän jälkeen meni takasin 0 kolikkoon vaikka siis joka päivä olen kirjautunut ja pelannut HUTtia.
Melko yleinen ongelma ilmeisesti, mutta ei koske ihan kaikkia tuokaan. No, huomenna saa taas 25 kolikkoa. :eek:

Itselle taas kävi niin että 7 päivänä ei tullu puckseja ollenkaan mutta silti näyttää että 7/7 eli ei nollautunu kylläkään. Kaverilla sama. Mutta ei puckseja.. Osaako joku kertoo mihi kannattaa EA:lle valittaa että menee perille?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itselle taas kävi niin että 7 päivänä ei tullu puckseja ollenkaan mutta silti näyttää että 7/7 eli ei nollautunu kylläkään. Kaverilla sama. Mutta ei puckseja.. Osaako joku kertoo mihi kannattaa EA:lle valittaa että menee perille?

Kyllä EA osaa. Taputuksia EA:lle (sarcasm). Mulla tuli 6 päivää coinssit normaalisti ja nyt sitten kun menin huttiin niin näytti kans 7 / 7 mut ei coinsseja. No aattelin et bugaa niin menin pois hutista ja takas. Sitten tuli kyllä se 1.250 coinssia joo, mutta tyhjästä tuli samalla 65 tuhatta coinssia samalla sen päälle. Jeps jeps. Ja enpä yllättyis, vaikka EA syyttäis pelaajaa tuostakin, joten samaa mietin itsekin että minne vois "valittaa" noista bugi coinsseista.

Edit. No löytyihän tuolta joku sähköposti palaute jutska. Viesti laitettu, ja EA on yhteydessä oikein vaivaisen 14 päivän sisällä. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä sama ongelma! Pari päivää näytti 7/7 eikä puckseja tullut, nyt kun kirjautu sisään niin 0/7 näyttää. Tulee loppupeleissä kalliiksi tämä, jos eivät saa korjattua..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsellä myös tuo päivittäisen bonuksen ongelma! Ja lisäksi itseä häiritsee suunnattomasti kun Rauman Lukon Toni Koivistolla on kokokaan väärän henkilön kuva [emoji3] nyt vielä ilmestyi TOTW kortti kyseisestä pelaajasta.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kertokaas onko ps4 hutissa tuota aiempien vuosien automaattista rosterin luontia, kun ei jaksais itse vaihdella pelaajia.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täällä myös ongelmaa päivittäisen bonarin kanssa. Keskiviikkona kävin aamulla HUT:ssa ennen duunia noin 06.30, ja kun seuraavan kerran kävin torstaina neljän maissa iltapäivällä, oli peräkkäiset päivät pudonnut nolliin =( Onko tuossa nyt tosiaan joku 24-tunnin ikkuna vai onkohan nyt bugi kyseessä?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täällä myös ongelmaa päivittäisen bonarin kanssa. Keskiviikkona kävin aamulla HUT:ssa ennen duunia noin 06.30, ja kun seuraavan kerran kävin torstaina neljän maissa iltapäivällä, oli peräkkäiset päivät pudonnut nolliin =( Onko tuossa nyt tosiaan joku 24-tunnin ikkuna vai onkohan nyt bugi kyseessä?

ite oon ainaki ymmärtäny niin, että siinä tosiaan on tuo 24h ikkuna missä bonarit pitää hakea.Korjatkaa toki jos oon väärässä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itselle taas kävi niin että 7 päivänä ei tullu puckseja ollenkaan mutta silti näyttää että 7/7 eli ei nollautunu kylläkään. Kaverilla sama. Mutta ei puckseja.. Osaako joku kertoo mihi kannattaa EA:lle valittaa että menee perille?

No niin, tänään oli sitten pucksit tullu ja näyttää 7/7 kuten pitääkin. Ilmeisesti korjattu onneksi. Itse kun en rahalla pakkoja osta niin aika iso menetys jos jäis saamatta :D
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

ite oon ainaki ymmärtäny niin, että siinä tosiaan on tuo 24h ikkuna missä bonarit pitää hakea.Korjatkaa toki jos oon väärässä.
Siinä on 24h ikkuna juu. Eli jos haet keskiikkona kello 17.00 bonukset, voit saada seuraavat aikasintaan torstaina klo 17.00 ja viimeistään perjantaina 16.59 ilman, että sarja katkeaa.
Eli jos käyt vähintään 48 tunnin välein kirjautumassa HUT:iin, sarja jatkuu.

Nyt tosin ollut jotain ongelmia tämän vuoden version kanssa, mutta normaalisti homma toimii yllä olevan mukaan.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siinä on 24h ikkuna juu. Eli jos haet keskiikkona kello 17.00 bonukset, voit saada seuraavat aikasintaan torstaina klo 17.00 ja viimeistään perjantaina 16.59 ilman, että sarja katkeaa.
Eli jos käyt vähintään 48 tunnin välein kirjautumassa HUT:iin, sarja jatkuu.
Täällä myös ongelmaa päivittäisen bonarin kanssa. Keskiviikkona kävin aamulla HUT:ssa ennen duunia noin 06.30, ja kun seuraavan kerran kävin torstaina neljän maissa iltapäivällä, oli peräkkäiset päivät pudonnut nolliin =( Onko tuossa nyt tosiaan joku 24-tunnin ikkuna vai onkohan nyt bugi kyseessä?
Jotenkin näin itsekin muistelisin sen menneen, eli EA:n virheestä siis kyse. Itsekään en ajatellut euroja korttipakkoihin sijoittaa, niin harmittaa kyllä kun taas tuo lähtee nollista.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sama kävi täällä kolmostilillä. Nolliin meni laskuri, vaikka aivan varmasti kävin 24h sisällä muutamankin kerran HUT:ssa. Kaksi muuta tiliä olivat 7/7 päivän ajan, mutta tänä aamuna tuli 1.25k molemmille, eli 12h + yhden tilin 7 päivää menetin tässä nyt, koska: EA.
 
Ylös Bottom