Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mulla kävi wHalaMadridin kanssa justiin tuo tänään että menin peliin, jumittu koko peli ja ku menin takasin huttiin nii häviöhän sieltä oli napsahtanut.. Sitten on toinen ongelma mihin en oo saanu ealtakaan vastausta; Oon pelannu vähän alta 40 peliä ja 5x on käyny sillai että oon ollu voittamassa selvästi kyseisen pelin kunnes alkaa jossain kohtaa peliä hirvee lagi, katkee yhteys Ean servereihin ja lennän ulos pelistä. Seurauksena on häviö? Hermot on mennyt, osaako joku selittää mistä johtuisi?
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Ne on pelinjumittajia! Dethrölli on vissii keksiny koko jutun
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itsehän en tuota syncroa/IP boottia edes osaa tehdä, senhän voi käydä viimeisistä peleistä katsomassa että tuskin siellä yhtään DNF voittoa on ainakaan ennen 5min. Lasse vois yrittää rauhottua niiden turhien lässytysten kanssa, kun en oo edes pelannut kyseisenä päivänä änäriä kun oon kuulemma syncroillut.

Sitkun käy kattelemassa viimesistä peleistä näitten sankareitten otteista pätkää niin kaikki pelit kesk. voittoja.

Tässä ainakin kaks nickiä jotka tuota harrastaa;
seppoveli
DetH4qrl

Lasseva1n1 näistä kanssa oikein esimerkkitapaus. (tämänkin voi tarkistaa viimeisistä peleistä, jossa varmasti komeilee kasa DNF WIN merkintöjä)
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Käyttäjä Junez synkrolistaan. Käytti pelinjumitusta ekalla minuutilla.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Osaakohan EA korjata ton pelijumitus glitchin. Vtuttaa ku niin paljo liikkeellä...
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mistä porukka keksii näitä jumitus/syncro glitchejä?! Itellä ei oo käyny mielessäkään että yrittäs jotenki kusettamalla voittaa änärissä jossa tarkotuksena vissiin on PELATA...?!
Ei voi ymmärtää.. Ei mee itellä jakeluun miten tuo on edes mahollista toteuttaa..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Itse en ole pelannu nhl14 jälkeen suomalaisia vastaan Hutissa kuin muutaman pelin, jos vastustajan käyttäjänimi/joukkuenimi viittaa suomalaisuuteen suosittelen lähtemään pois, koska n. 99% synkro-pelleistä on luultavasti suomalaisia. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Nonni, mikäs tää uus kikka nyt on tässä hutissa että kun menet peliin jonkun kanssa niin vastus jumittaa sen, ja ite saat palkinnoks tappion.

Sitkun käy kattelemassa viimesistä peleistä näitten sankareitten otteista pätkää niin kaikki pelit kesk. voittoja.

Tässä ainakin kaks nickiä jotka tuota harrastaa;
seppoveli
DetH4qrl

voiko näistä johonki ilmottaa että saatas tälläset peelot pois linjoilta?

kyllä näistä voi ilmottaa ea:n supporttiin. Viime änärissä ilmotin muutamasta kaverista, vastaus tuli nopeasti. Ottivat pelaajien nimet ylös, mutta siitä en tiädä saivatko minkäänlaista sanktioo kuitenkaan. Toivoivat myös, että lähettäis videokuvaa pelistä. Sanoivat vaan että tota synkro virhettä ei oo saatu korjattua. Ostin legacyn ja muutaman pelin jälkeen tuli synkrokaveri vastaan, ajattelin että tää paska bugi oltais vuodessa saatu korjattua, mutta ei ja verenpaineet nousi taas hieman. Mutta onhan tuo aivan vitsi muutenkin. Sääntöja rikotaan räikeästi esim coins kaupassa. Monilla pelaajilla on minimissään kolme joukkuetta, jotta saataisin enemään coinsseja. Joo ja itellekkin on tullu semmonen 6-7 peliä takkiin kun peli on kaatununut kun oon ollu johossa, ajattelin että vika olisi ean servuissa, mutta kaippa se on si toi uus pelin kaato taktiikka si, pitää ruveta ottaan nimiä muistiin niistäkin si nykyään.

Ps. onko tuo synkrohomma myös ongelmana vielä ps4 versiossa? Sanoivat mulle,että ps4 versiossa homma on saatu korjattua,mutta ei ps3 versiossa.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Mistä porukka keksii näitä jumitus/syncro glitchejä?! Itellä ei oo käyny mielessäkään että yrittäs jotenki kusettamalla voittaa änärissä jossa tarkotuksena vissiin on PELATA...?!
Ei voi ymmärtää.. Ei mee itellä jakeluun miten tuo on edes mahollista toteuttaa..
Älä muuta viserrä, päätöntä touhua. Ei vaan mahdu munkaan kalloon, minkä takia tällaista pelleilyä pitää harrastaa pelissä, jonka pääpaino on kuitenkin itse gameplayssä. Vie muilta peli-ilon ja et saa muuta kuin paskaa niskaasi tätä tekemällä. Itselle ei ole vielä tullut yhtään tällaista vastaan, onneksi.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pelkäsinkin milloin joku seppä keksii tulla tänne kirjoittamaan miten tuo tehdään. Toivoin salaa mielessäni että kukaan ei niin tyhmä ole mutta olin väärässä.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sain vihdoin kuulla miten Ps4:n synkro toimii.

Hyvä että ilmotit, täältä lähtee ainakin iso käsi. Veikkaan että siellä ihan muutama tätä tekee nyt muna pystyssä.

Pystyyköhän tuota väistämään? Näin nopeasti ajateltuna tuo johtuu siitä että peli sekoaa kun edi ja mike selittää moken statseja ja yhtäkkiä siellä onkin ihan joku eri ukko tolppien välissä. Peli ns ei ymmärrä mitä tapahtui. Onko joku uhreista kokeillut ottaa heti alkuun start/option eli ei päästä ediä ja mikeä selittään mv statseja?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Pelkäsinkin milloin joku seppä keksii tulla tänne kirjoittamaan miten tuo tehdään. Toivoin salaa mielessäni että kukaan ei niin tyhmä ole mutta olin väärässä.
Sanoppa muuta. Kun on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia [emoji107]
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Sehän oli hieno idea jakaa tuo syncro kaikkien kanssa..

Toissapäivänä tuli kiekkoa katsomoon heittelijä vastaan. Ei siinä kummiskaan onnistunu vaikka kiekko katsomoon asti ylsiki, et en tiijä toimiiko ps4 puolella enään.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Miksi tämä piti kertoa? o_O

Ei ole itselle tullut näitä vajakkeja vastaan, mutta hyvä tietää miten tuokin tapahtuu. Lääkkeenä toiminee, kun lähtee pelistä pois jos vastustaja pysäyttää alkuintron aikana pelin (molarin vaihtoa varten). Onko joku testannut?

Eihän tuo silti hienoa ole jos useampi peräkkäin tulee vastaan, mutta eivätpähän saa mitä hakevat.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Täällä ei ees tiedetty tuosta et molariaki pystyy vaihtaa kesken pelin..
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Kiitos ilmoituksesta! Nyt lähtee exittiä heti kun ensimmäinen janari painaa starttia alussa. Harmi sinänsä, koska itse tulee alussa painettua aina starttia ja säädettyä asetuksia, nyt jää se tekemättä kun synkroilijaksi luultaisiin.. parempi kuitenkin näin,tietää milloin poistua.
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis tässä näyttäisi olevan kyseessä joku aivottomien kaverien porukka. Pelaavat normipelejä toisiaan vastaan, mutta muilta varastaa dnf voitot.

Lasseva1n1
DetH4qrl
BRo-KiLLer_
wHalaMadrid
Trickayh
moh_abd123
 
Vastaus: NHL 16 - Hockey Ultimate Team [PS4, PS3]

Siis tässä näyttäisi olevan kyseessä joku aivottomien kaverien porukka. Pelaavat normipelejä toisiaan vastaan, mutta muilta varastaa dnf voitot.

Lasseva1n1
DetH4qrl
BRo-KiLLer_
wHalaMadrid
Trickayh
moh_abd123

Eiköhän noi kaikki ole jotain aivottomia junnuja, jotka ovat niin paskoja tässä pelissä, että pitää kusettamalla saada tilastot hyviksi..
 
Ylös Bottom